آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

وجود كلمه كليدي در تگ H1

تگ‌هاي H1 بعداز تگ تيتر، دومي تگي ميباشند كه مرتبط بودن زمينه يك وبسايت را براي گوگل ارسال مي‌نمايند؛ اين تگ به گوگل ميگويد كه محتواي يك شيت درباره چه موضوعي ميباشد.

۱۴- TF-IDF يا اين كه تعداد استعمال از واژه كليدي در زمان متن

TF-IDF به ما ميگويد يك كلمه و واژه كليدي خاص چند دفعه در طي متن ظواهر گرديده است. آموزش سئو هر چه آن كلمه و واژه كليدي بيشتر در يك كاغذ مستعمل باشد، احتمال اينكه كاغذ روي به عبارتي كلمه و واژه مرتبه بالاتري بگيرد بيشتر ميباشد. گوگل براي پژوهش آن احتمالا از ورژن غامض TF-IDF استعمال‌ مي‌نمايد.

نكته: حواستان باشد تعداد عبارات كليدي مصرف شده در متن بيشتراز حد يا اين كه غيرطبيعي نباشد.

۱۵- ارتفاع محتوا

محتواي وقت گير مي تواند آكادمي رايا پارس وسعت بيشتري از مطالب را پوشش دهد و احتمالا در الگوريتم گوگل، به مقاله ها كوتاه‌خيس ترجيح داده‌ ميشود. يك استيناف كه روي فاكتورهاي مرتبه‌بندي جاري ساختن شد آرم بخشيد معدل تعداد لغات محتواهاي جان دار در برگه نخستين گوگل حدود ۱۴۰۰ واژه ميباشد.

توصيه ميكنيم نوشته‌ي علمي ارتفاع محتوا چه تاثيري بر بهينه سازي ميگذارد را پژوهش نمائيد.

۱۶- فهرست مطالب Table Of Contents

استعمال از فهرست مطالب در نوشته‌ي‌علمي قادر است به گوگل ياري دهد تا محتواي ورقه شما‌را خوب فهم نمايد. شما ميتوانيد سرفصل‌هاي جان دار در محتواي خويش را در اولِ نوشته‌ي‌علمي ليست فرماييد what is seo تا يوزرها نسبت به آنچه مي خواهند بخوانند روءيت كرد بهتري پيدا نمايند.

۱۷- به كار گيري از لغت ها كليدي LSI

عبارات كليدي LSI به موتورهاي كاوش ياري‌ مي‌نمايند تا شعور بهتري از محتواي يك برگه داشته باشند. كلمه ها مرتبط كه در تحت برگه حاصل گوگل اكران داده مي شود، عبارات LSI مي باشند. وجود يا اين كه نبود LSI در متن تحت عنوان يك سيگنال چگونگي محتوا نيز كار‌ مي‌نمايد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۹:۲۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

پرداختن به لانگ تيل كيورد ساده‌تر است.

براي توضيح اين نصيب قادر خواهيم بود از مقايسه دو دسته از كلمه ها كليدي شروع كنيم. عبارت «چه‌گونه بيت‌كوين بخريم» را در لحاظ آوريد. اين يك سوآل نسبتا معمولي ميباشد ولي ورقه با سكو بلندتر آن عبارت كاوش ۳۴۰۰ كلمه و واژه ارتفاع داراست. در نقطه مقابل آن، ورقه درجه رفيعتر براي عبارتي مانند «شيوه انتقاد كردن مقادير متعددي بيت‌كوين» فقط ۱۰۰۰ واژه و كلمه ارتفاع دارااست. نكته درين‌جاست كه هر چه پرس و جوي بار كاوش كلي‌خيس باشد، آموزش سئو شما مي بايست جزئيات بيشتري را در هنگام پرداختن به آن درج نماييد. ولي در‌صورتي‌كه كاوش خاص‌خيس باشد، اكثر اوقات مي توانيد با ارائه يك جواب كوتاه جستجوگران را راضي نمائيد. از سو ديگر ساخت محتوا براي لانگ تيل كيورد معمولا به فعاليت نادر‌تري نياز دارااست.

3. تعداد متعددي لغات كليدي زمان بر وجود داراست!
اين صحت دارد كه هر لانگ تيل كيورد سبب به ارتقاء ترافيك تارنما شما نخواهد شد البته به هر ترازو كه شما به تعداد بيشتري از كلمه ها كليدي وقتگير بپردازيد، آكادمي رايا پارس در غايت مي توانيد ترافيك جستجوي خويش را ارتقا دهيد. و از آن‌جايي كه معمولا در هر موردي عبارات كليدي زمان بر متعددي وجود دارا هستند، ميتوانيد از اكثري از آن ها به كارگيري نماييد.

به چه شكل عبارات كليدي دم دراز را پيدا كنيم؟
طريق‌هاي بخش اعظمي براي يافتن لانگ تيل كيورد وجود دارااست. بعضي از اين طرز‌ها چندان ديدني نيستند! بعضي مقداري «غيرمتعارف» ميباشند و بعضي از آنان هم مي توانند براي فعاليت شما گم راه‌كننده و اشتباه باشند. بياييد از يك نمونه غلط استارت كنيم:

1) از Google Autosuggest استعمال نكنيد!

بعضا از كارشناسان seo به شما پيشنهاد مي‌نمايند what is seo كه با وارد كردن واژه كليدي متبوع خويش و درپي آن حروف متعدد الفبا، لانگ تيك كيورد را از Google Autosuggest تهيه و تنظيم نماييد! احتياط نمائيد! اين نحوه به ظواهر معمولي نحوه قابل قبولي وجود ندارد. به اين دليل‌كه اين ابزار براي دسترسي سريع به درخواست‌هاي جستجوي دوستداشتني پياده سازي گرديده است و به شما تصويري از استراتژي مطلوب براي يافتن لغت ها كليدي زمان بر ارائه نمي‌نمايد. به عبارت ديگر Google Autosuggest به شما بيش‌خيس درخواست‌هاي جستجوي دوستداشتني را ارائه ميدهد تا لانگ تيل كيوردهايي كه به كارتان بيايد! همين مساله درباره ي ابزارهاي آنلايني مانند Answer The Public يا اين كه Soolve نيز صحت مي‌نمايد كه با حذف پيشنهادهاي Autosuggest فهرست‌هاي دوست داستني و رقابتي‌تري را عرضه مي‌نمايند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۳۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش كار الگوريتم مرغ مگس خوار

گسترش‌هاي الگوريتم مرغ مگس خوار در جستجوي متني و گفتمان، آموزش سئو يعني در دو قضيه‌اي كه به شدت با معناشناسي و ارتباط ها در ميان عبارات رابطه دارا هستند، بسيار كاركشته ميباشد.

در جستجوي متني با استعمال از اين الگوريتم، گوگل به صورت شگفت‌انگيزي نتايجي را برمي‌گرداند كه با مقصود مخاطب هم خواني دارااست. حال ديگر حاصل كاوش تنها به خويش لغت ها محصور نيستند، آكادمي رايا پارس بلكه مشتمل بر معني لغت ها و مترادف‌هاي آنها هم ميشوند.

بيايد اين مسئله را با يك نمونه پژوهش كنيم.

تنها كافي‌ست در نصيب جستجوي گوگل بنويسيد «ثروتمندترين شخص عالم»، با تصوير تحت مواجه مي شويد:

ميبينيد؟ گوگل به شما ليست بي نقص اشخاص ثروتمند در عالم را علامت ميدهد (اما ترتيب اين اشخاص اكنون يه خرده عوض شده ميباشد!). گوگل با به كار گيري از گراف علم يا اين كه Knowledge Graph عبارت جستجوي شما‌را تعبيروتفسير كرده و ظريف‌ترين سود را برمي‌گرداند. درباره گراف علم در قسمت‌هاي آجل اين نوشته‌ي علمي كلام خوا هيم كرد.

مصاحبه هم يك كدام از ديگر از برگ‌هاي چيره الگوريتم مرغ مگس خوار ميباشد. چطور؟

شما ميتوانيد با گوگل مذاكره نمائيد! باورتان نمي شود؟ بياييد در بخش جستجوي گوگل بنويسيم « چه كسي ثروتمندترين شخص در عالم ميباشد؟» و گوگل اشخاص ثروتمند جهان را به ترتيب ترازو ثروتشان به شما معرفي مي‌نمايد.

انگيزه اسم گذاري الگوريتم مرغ مگس خوار
تا به حالا تصاوير مرغ مگس خوار را در تلويزيون چشم‌ايد؟ اين پرنده آن‌قدر تند و سريع پرواز مي‌نمايد كه به هيچ عنوان نمي‌توانيد جنبش بال و پر‌هايش را مشاهده كنيد.

دقيقا گوگل به همين عامل اين اسم را براي الگوريتم جديدش تعيين كرد. الگوريتم مرغ مگس خوار خيلي سريع و تند و تيز، لغات كليدي و محتواها را پژوهش مي‌نمايد و مترادف و هم معني آن‌ها‌را هم تشخيص مي‎دهد. what is seo الگوريتم مرغ مگس خوار به جز علامت دادن مجاورت‌ترين حاصل به شما، محتواهايي كه بيشتراز حد از عبارات كليدي به كارگيري كرده‌اند را هم جريمه مي‌نمايد.

غرض اين الگوريتم چيست؟
برخلاف الگوريتم‌هاي پاندا و پنگوئن، مرغ مگس خوار يك به الگوريتم بر طبق جريمه وجود ندارد كه با غرض تميز كردن محتواي بي‌چگونگي از صفحه ها حاصل موتور كاوش كار نمايد، بلكه تغييري در طرز برخورد گوگل به گونه هاي گوناگون داده‌هاست. اين الگوريتم، يك طرز تازه براي ادراك معناي حقيقي يك متن يا اين كه پرسش در حين كاوش ميباشد، خير تنها يك واژه و كلمه كليدي خاص. به كارگيري از مترادف و هم معني لغات كليدي با Hummingbird باصرفه گرديده‌است. به مكان ليست كردن نتيجه ها با لغات يا اين كه عبارات كليدي ظريف، اكنون گوگل مي تواند حاصل بيشتري را مربوط به زمينه آيتم نظرمان به ما آرم بدهد.

گوگل با به كار گيري از الگوريتم مرغ مگس خوار، خيلي سريع مقصود از كاوش را مي فهمد تا دقيقا آن چيزي را كه مخاطب در كارايي براي كشف آن ميباشد، گزينش نمايد. اين دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه ما از آن تحت عنوان جستجوي معنايي خاطر ميكنيم.

غرض الگوريتم اين ميباشد كه مجاورت‌ترين نتيجه ها را به يوزرها نماد دهد تا آنها بتوانند در كوتاه‌ترين مجال به غرض خويش برسند. براين اساس مرغ مگس خوار براي انتخاب مطلوب‌ترين و كيفيت بالا‌ترين صفحاتي كه نيازهاي جستجو گر را برآورده مي‌نمايد، ساخته شده است.

همينطور در‌اين الگوريتم، گوگل چيره به استنباط و تعبيروتفسير متن ميگردد تا فيض قابل توجهي بدست آورد. حتي در حالتي‌كه لغات كليدي مبهمي را كاوش كنيم، گشوده گوگل ميتواند فيض دلخواه را به ما نشانه بدهد.

فكرش را بكنيد! بعيد وجود ندارد يكسري سال ديگر در گوگل كاوش كنيم: «اون آهنگي كه اولش با لالاي لاي لالاي لاي آغاز ميشد» و گوگل به عبارتي آهنگي كه در ذهنمان بود را برايمان پيدا نمايد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

معيارهاي كليدي عملكرد سئو

فعلا به سمت معلوم و پر‌نور ROI بهينه سازي، يعني فايده برويد. آموزش سئو براي انتخاب توفيق‎‌آميز بودن استراتژي بهينه سازي‌، مي بايست همت ارگانيك اينترنت‌تارنما خويش را اندازه‌‎گيري فرمائيد.

شاخص‌هاي كليدي سعي (KPI) براي استراتژي seo شما حياتي ميباشند. در اينجا يكسري آيتم وجود داراست كه مي بايست آن‌ها‌را به اعتنا تحت حيث داشته باشيد تا مطمئن گرديد كه كوشش‌هاي شما در مسير دلخواهتان فيض ميدهد:

مرتبه‌بندي كاوش: هرچه مرتبه بالاتري داشته باشيد‌، خوب ميباشد. بسيار اصلي ميباشد كه روش اكران درجه‌ عبارات كليدي مصرف شده در اينترنت‌وب سايت‌تان را در زمان فرصت در اختيار گرفتن فرمائيد آكادمي رايا پارس چون مستقيما علامت ميدهد كه استراتژي سئوي شما چقدر چيره كار مي‌نمايد.
ترافيك ارگانيك: اين KPI تعداد بازديدكنندگان از اينترنت‌وبسايت شما (كاغذ اساسي) و صفحه ها كليدي از نتيجه ها جستجوي ارگانيك را رديابي مي‌نمايد.
نرخ پريدن: كاربري كه وارد اينترنت‌وب سايت شما مي گردد و سواي جاري ساختن هيچ اقدامي از وب سايت بيرون ميگردد «bounce» اسم مي گيرد كه نماد مي دهد بازديدكننده با محتواي اينترنت‌وب سايت شما تعامل برقرار نكرده ميباشد. در حالي كه نرخ پريدن بالا قادر است دلايل مختلفي داشته باشد و به صورت معمول به مسائل فني seo اشاره مي‌نمايد‌، مشاهدات و تحقيق‌هاي شما مي بايست ظريف باشد – در‌صورتي‌كه كاغذ خاصي توانست غرض خويش را برآورده نمايد (يوزرها داده ها موردنياز خويش را پيدا كرده و مجدد آن را سوراخ نمايند)‌، «bounce» به جهت سعي ضعيف اينترنت‌تارنما وجود ندارد.
CTR ارگانيك (نرخ كليك): نسبت كاربراني كه روي اينترنت‌وب سايت‌تان كليك مي‌نمايند what is seo را اندازه مي گيرد. در واقع نرخ CTR اين‌طور به حساب آوردن مي شود:
تعداد كاربراني كه روي وبسايت شما در شيت نتيجه ها گوگل كليك كرده‌اند تقسيم بر تعداد مجموع كاربراني كه حاصل كاوش را چشم‌‎اند.

CTR يا اين كه به عبارتي نرخ كليك بالا نماد مي دهد كه يوزرها با تارنما شما رابطه نيكي برقرار مي‌نمايند.

كانورژن‌‎هاي قابل انعطاف و مشقت بار: كانورژن‌هاي طاقت فرسا مي توانند مشمول ارسال هيبت تماس‌، ارتباط تلفني‌، تصويب‌اسم و… باشند و معمولا مثال‌هاي سنتي كانورژن در لحاظ گرفته مي گردند – آن‎ها معمولا نيت مشخص و معلوم و واضحي را به استفاده كننده نماد مي دهند. كانورژن‌هاي قابل انعطاف علامت‌دهنده عشق و علاقه يوزرها ميباشد – تصويب‌اسم در خبر نامه‌، دانلود محتوا، اشتراك‌گذاري در كانال‌هاي اجتماعي و لايك كردن و… . معمولا تمركز استحصال‌وكارها بر كانورژن طاقت فرسا ميباشد‌ ولي بايستي اين دو را متعادل نگه داريد تا رابطه‌تان با يوزرها هدفمند گردد.
سرعت وب سايت: سرعت تارنما يك برهان اساسي در سكو‌‏بندي ميباشد – بهبود سرعت لود محتوا در وبسايت به بهبود تجارب استفاده كننده و بهبود عملكرد ارگانيك ياري مي‌نمايد.
صفحه هاي در هر سشن: صفحه ها در هر سشن تعداد ميانگين ​​صفحاتي ميباشد كه بازديدكنندگان در حين يك سشن مشاهده مي‌نمايند. برخلاف نرخ پريدن، خيل‌عظيم صفحه ها در هر سشن بدين مضمون‌ ميباشد كه يوزرها با محتواي اينترنت‌تارنما شما تعامل برقرار كرده‎اند.
ايمپرشن ارگانيك: اينترنت‌وب سايت شما به ازاي كوئري‌هايي كه بوسيله يوزرها كاوش مي گردد، چند دفعه چشم شد‌ه‌است؟ رديابي ايمپرشن‌هاي ارگانيك مي تواند به بهبود «دور انديشي از مارك» براي لغت ها كليدي كاوش ياري دهد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چه زماني كنيباليزيشن مشكل ايجاد مي‌كند؟

چنانچه حول يك قضيه خاص مقاله‌ها مختلفي با عبارات كليدي يكسان يا اين كه مشابه به هم منتشر نمائيد ممكن ميباشد مبتلا كنيباليزيشن گرديد. به همين خيال سفارش مي شود در هر مسئله مقاله ها زمان بر و كاملي بنويسيد آموزش سئو و از تايپ كردن محتواهاي كوتاه در صفحه هاي متعدد دوري نماييد. به عبارت ديگر عالي ميباشد محتواهايي كه مي خواهيد در صفحه هاي متعدد منتشر نمائيد را توده‌بندي نماييد و در يك شيت نشر دهيد تا با نقص‌ كنيباليزيشن مواجه نشويد.

چه‌طور كنيباليزيشن را تشخيص دهيم؟
ممكن ميباشد شما تا امروز اين مسئله را نمي‌دانستيد و هم اكنون ميخواهيد بدانيد آكادمي رايا پارس كه آيا تارنما شما مبتلا ايراد كنيباليزيشن ميباشد يا اين كه نه. شايسته ترين راه و روش براي تشخيص اين مسئله به كارگيري از عبارت ذيل ميباشد:

Site:example.com “keyword”

به‌مكان example.com نشاني تارنما خودتان را و به‌مكان keyword هم واژه و كلمه كليدي گزينه نظرتان را قرار دهيد. درحال حاضر نتايجي در برگه گوگل اكران داده مي گردد و مقالاتي كه ممكن ميباشد از لحاظ محتوا به هم مشابه باشد را براي شما اكران ميدهد.

چه طور مي توانيم خلل كنيباليزيشن را حل كنيم؟
در واقعيت شيوه‌هاي بسيار مختلفي براي حل نقص‌ كنيباليزيشن وجود دارااست، what is seo ولي شايسته ترين شيوه عده‌بندي مقاله‌ها و پست‌هايي ميباشد كه از يك كلمه و واژه كليدي درست شده‌اند. در قدم اوليه تلاش فرماييد مقالاتي كه دارنده لغت ها كليدي يكسان يا اين كه مشابه به هم‌ديگر مي باشند را شناسايي نماييد بعد اين مقاله ها را در يك نوشته‌علمي جامع گردآوري‌بندي و منتشر فرماييد و در صفحه ها ديگر به كاغذ مهم ريدايركت دهيد. اما گوگل به گذر زمان فرصت صفحه ها ريدايركت گرديده را از فهرست نتيجه ها حذف مي‌نمايد و درجه آنها‌را به ورقه مهم منتقل مي‌نمايد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۱۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

علل كاهش سرعت ووكامرس

ووكامرس يك افزونه بسيار كاركشته ميباشد كه با استعمال از آن مي‌توانيد آموزش سئو تارنما خودتان را به يك فروشگاه آنلاين مجهز تبديل فرمائيد. با اين وجود اين ابزار هم ممكن ميباشد به دلايل زيادي با نمايد شدن سرعت مواجه خواهد شد. بعضا از اين دلايل به تفصيل ذيل ميباشند:

به كار گيري از هاست ضعيف
به كار گيري از هاست هاي ضعيف و ارزان بها هنگامي كه جديد تارنما خودتان را بهره برداري نموده ايد و هنوز به درآمد كافي نرسيده ايد، ممكن ميباشد يك ايده بهتر به لحاظ رسد و مشكلي براي شما پيش نيايد. در پروسه اول توليد فروشگاه آنلاين ممكن ميباشد هاست مهمترين نگراني شما نباشد ولي بعداز 1 سال، ممكن ميباشد بسته به ترافيك و مقدار فروش خودتان، سرعت هاست به صورت چشمگيري كاهش يابد.

عدم استعمال از CDN
CDN يا اين كه كانال توزيع محتوا يكي نحوه هايي ميباشد آكادمي رايا پارس كه با به كار گيري از آن مي‌توانيد سرعت وبسايت خودتان را به صورت چشمگيري ارتقا دهيد. به كارگيري از اين طريق هم خيلي ريلكس ميباشد. CDN كانال اي از سرورهاي كامپيوتري ميباشد كه در سراسر عالم قرار دارا‌هستند و فولدر هاي استاتيك وبسايت شما روي آن قرار ميگيرند و سبب مي‌شود كه داده ها از مجاورت ترين سرور ممكن براي استفاده كننده ارسال گردد. در حالتي كه كه مشتري هاي شما در شهر هاي مختلفي قرار دارا‌هستند، شايسته ترين طريق براي ارتقاء سرعت ووكامرس به كارگيري از CDN ميباشد.

عدم به كار گيري از افزنه Cache
يكي‌از ديگر از دلايل كاهش سرعت وبسايت هاي ووكامرسي عدم به كار گيري آنان از افزونه كش ميباشد. what is seo كش يك كامپوننت مشقت بار افزاري يا اين كه قابل انعطاف افزاري ميباشد كه ديتاي تارنما روي آن ذخيره مي گردد و وهله آجل كه استفاده كننده بخواهد از تارنما شما بازديد نمايد، پوشه ها سريعتر در دست وي قرار مي‌گيرند. به بياني ديگر افزونه كش به جاي اين كه هر توشه وبسايت شمارا به طور بي نقص بارگذاري نمايد، صفحه ها آن را به عبارتي سكو اوليه روي كامپيوتر مخاطب ذخيره مي نمايد و در پروسه آتي صفحه ها ذخيره گرديده را به وي اكران ميدهد.

تصاوير شما سئو نشده اند
به كارگيري از تصاوير كيفيت بالا براي وبسايت ها و به خصوص دكان هاي اينترنتي خيلي اصلي ميباشد، البته هرچقدر كه چگونگي تصاوير بيشتر باشد، سايز آنان نيز بيشتر مي گردد و منجر كاهش سرعت وب سايت شما شود. راهكار فعاليت سئو تصاوير ميباشد. به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد كه تا ۵۰ درصد عامل كاهش سرعت وبسايت شما تصاوير آن ميباشد.

اشتباهات ديتابيس
در ديتابيس وب سايت شما داده ها خيلي متعددي ذخيره گردد. توليدات، سفارشات، پيكربندي و… تمامي روي ديتابيس ذخيره ميگردند. در بالا ممكن ميباشد اين زمينه خيلي اساسي به حيث نرسد، ولي بعداز يك‌سري ماه و با ارتقا سايز ديتابيس، سرعت تارنما شما هم به صورت چشمگيري كاهش خواهد يافت. به همين خيال و خاطر يك كدام از دلايل كاهش سرعت وبسايت، ايرادات مرتبط با ديتابيس ميباشد.

اينك كه برخي از مهم‌ترين دلايل كاهش سرعت ووكامرس را با هم تحقيق كرديم، فرصت آن رسيده ميباشد كه طرز رفع اين خطاها و ارتقاء سرعت وبسايت ووكامرسي را هم تحقيق كنيم. در نصيب آتي با ما همپا باشيد تا همگي نحوه هاي ارتقا سرعت ووكامرس را پژوهش نماييم.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

از تگ H2 براي زيرنويس‌ها استفاده كنيد

با به كار گيري از تگ H2 به موتورهاي كاوش ياري فرمائيد تا زيرنويس‌هاي جانور در محتواي شمارا شناسايي نمايند. آموزش سئو اين زيرعنوان با تگ H2 نيز مانند تيتر شما يك كد HTML ميباشد كه به مورد كاغذ مهم مرتبط ميباشد.

۱۶. دست‌كم در يك زيرعنوان از واژه و كلمه كليدي اساسي استعمال نماييد
با به كارگيري از واژه كليدي اساسي دستكم در يك كدام از زيرعنوان‌ها محتواي خويش را به كلمه و واژه كليدي مهم مرتبط فرمائيد. در حالتي‌كه موقعيت طبيعي و منطقي متن به هم نميخورد از كلمه و واژه كليدي در بيشتراز يك زيرعنوان به كارگيري نمائيد.

۱۷. از كلمه و واژه كليدي اساسي در گزاره اوليه و پايان متن خويش استعمال نمائيد
با بيان واژه و كلمه كليدي اساسي در بالا و انتهاي محتوا به موتورهاي جستجو گر نشانه دهيد كه تك تك محتوا با قضيه مهم مرتبط ميباشد. اين فعاليت ياري خواهد كرد تا مرتبط بودن كلمه و واژه كليدي با محتوا براي موتورهاي كاوش پر‌نور خواهد شد.

۱۸. پيوند‌هاي داخلي مرتبط را اضافه فرمائيد
پيوند‌هايي كه به بقيه وب سايت‌ها مي‌دهيد به موتورهاي كاوش ياري مي‌نمايد تا محتواي شما‌را فهم و شعور نمايند. پيوند‌هاي داخلي مربوط به صفحه ها ديگر تارنما خويش را به محتوا اضافه فرماييد و در شكل قابليت از واژه كليدي غرض تحت عنوان متن لينك و پيوند به كارگيري نماييد.

۱۹. پيوند‌هاي مرتبط به تارنما‌هاي با كيفيت را اضافه نماييد

پيوند‌هايي كه به تارنما‌هاي ديگر مي‌دهيد نيز مانند لينك و پيوند‌هاي داخلي به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد تا محتواي شما‌را عالي فهم نمايند. بدين ترتيب پيوند‌هاي فرنگي را نيز با بيان منبع محتوا در محتواي خويش قرار دهيد. آكادمي رايا پارس سكو الكسا وب سايت‌هايي كه به آن ها پيوند داده‌ايد را تحقيق فرماييد و مطمئن گرديد كه‌اين لينك و پيوند‌ها با كيفيت عالي و دارنده درجه الكساي توانمند مي‌باشند. كاهش سكو الكساي وب سايت شما، آرم مي دهد كه شيوه را صحيح رفته ايد.

۲۰. لينك و پيوند‌هاي فرنگي را براي گشودن يك برگه تازه تهيه و تنظيم نماييد
زماني استفاده كننده روي لينكي در شيت شما كلي مي‌نمايد شما نمي خواهيد آنان وبسايت شما‌را كاملا رخنه‌ نمايند. پيكربندي را طوري جاري ساختن دهيد كه هر پيوند فرنگي برروي يك پنجره تازه گشوده گردد what is seo تا حتي در صورتي‌كه استفاده كننده به صورت موقت از وبسايت ديگري بازديد نمايد اينترنت‌وب سايت شما گشوده باشد.

۲۱. دستكم يك تصوير در متن خويش قرار دهيد
با افزودن دست‌كم يك تصوير به متن خويش محتوا را براي خوا‌نندگان جذاب‌خيس نماييد و به موتورهاي كاوش نشانه دهيد كه محتواي شما پر ارزش ميباشد.

۲۲. كلمه و واژه كليدي اساسي را به اسم فولدر تصوير اضافه نماييد
پيش از بار گذاري تصوير در اينترنت‌وبسايت خويش اسم پوشه را با عبارتي بيان فرماييد كه مشمول واژه و كلمه كليدي مهم باشد.

۲۳. واژه كليدي اساسي را در تيتر تصوير اضافه نماييد
هنگام لود تصوير واژه و كلمه كليدي اساسي را نيز تحت عنوان تصويري كه به گرافيك تخصيص داده گرديده‌است اضافه نمائيد.

۲۴. واژه و كلمه كليدي اساسي را به تگ alt تصوير اضافه فرمائيد
در غايت كليد كلمه و واژه مهم را به تگ alt تصوير براي گرافيك اضافه فرمائيد.

۲۵. سايز تصوير را به صحت تعيين نمائيد
اندازه تصوير خويش را رسيدگي فرماييد و مطمئن گرديد كه‌اين تصوير آنقدر گرانقدر نباشد كه سرعت لود تارنما را نمايد نمايد. پيش از بار گذاري تصاوير در تارنما خويش پوشه‌هاي والا را فشرده‌سازي كرده و تصاوير را در اندازه كاغذ اكران در حيث بگيريد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

توضيحات متا چيست؟

با دقت به نوشته‌ي علمي يادگرفتن وردپرس درباره‌ي متا مي قدرت بيان كرد توضيحات متا نوشته اي ميباشد كه دربرگيرنده نهايتا 155 كاراكتر ميباشد كه به طور برچسب در HTML نوشته مي گردد كه خلاصه اي از محتواي شيت شما ميباشد. موتور هاي كاوش وبسايت هايي را بيشتر در حاصل كاوش علامت ميدهند كه عبارت كاوش گرديده در توضيحات متاي آن تارنما باشد. بدين ترتيب طرز تايپ كردن توضيحات متا براي seo بهينه سازي در كاغذ ضروري ميباشد. آموزش سئو ما در‌اين نوشته‌ي علمي مي‌گوييم توضيحات متا چيست و خصوصيت هاي توضيحات متاي عالي و روش تايپ كردن آن را ذكر ميكنيم.

توضيحات متا چيست ؟
پس از اينكه يوزرها يك عبارت را در موتور جست و جو ارائه ميكنند، آكادمي رايا پارس ربات هاي موتور هاي جست و جو صفحه هاي و توضيحات متاي وبسايت شمارا تحقيق مي نمايند در صورتيكه مطالب شما منطبق داشت وبسايت شمارا به يوزرها نماد ميدهند.

موتور هاي كاوش مي‌گويند توضيحات متا اثر بي واسطه بر روي سكو وبسايت شما ندارد و آنان در الگوريتم درجه بندي خويش از آن به كارگيري نميكنند. ولي يك مزيت غيرمستقيم وجود داراست:

گوگل از نرخ كليك (CTR) تحت what is seo عنوان روشي براي محاسبه اينكه آيا شما محتواي خير داريد يا اين كه نه به كارگيري مي نمايد. در‌صورتي‌كه تعداد بيشتري از اشخاص روي فيض شما كليك نمايند ، گوگل شما‌را فيض خير و خوبي مي‌داند و مي‌تواند – براساس وضعيت شما – وب سايت را در درجه بندي بالا چيره شود. به همين ادله ميباشد كه طريق تايپ كردن توضيحات متا و سئو توضيحات متا و همينطور سئو عنا وين شما بسيار اساسي ميباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۲۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)