وجود كلمه كليدي در تگ H1
تگهاي H1 بعداز تگ تيتر، دومي تگي ميباشند كه مرتبط بودن زمينه يك وبسايت را براي گوگل ارسال مينمايند؛ اين تگ به گوگل ميگويد كه محتواي يك شيت درباره چه موضوعي ميباشد.
۱۴- TF-IDF يا اين كه تعداد استعمال از واژه كليدي در زمان متن
TF-IDF به ما ميگويد يك كلمه و واژه كليدي خاص چند دفعه در طي متن ظواهر گرديده است. آموزش سئو هر چه آن كلمه و واژه كليدي بيشتر در يك كاغذ مستعمل باشد، احتمال اينكه كاغذ روي به عبارتي كلمه و واژه مرتبه بالاتري بگيرد بيشتر ميباشد. گوگل براي پژوهش آن احتمالا از ورژن غامض TF-IDF استعمال مينمايد.
نكته: حواستان باشد تعداد عبارات كليدي مصرف شده در متن بيشتراز حد يا اين كه غيرطبيعي نباشد.
۱۵- ارتفاع محتوا
محتواي وقت گير مي تواند آكادمي رايا پارس وسعت بيشتري از مطالب را پوشش دهد و احتمالا در الگوريتم گوگل، به مقاله ها كوتاهخيس ترجيح داده ميشود. يك استيناف كه روي فاكتورهاي مرتبهبندي جاري ساختن شد آرم بخشيد معدل تعداد لغات محتواهاي جان دار در برگه نخستين گوگل حدود ۱۴۰۰ واژه ميباشد.
توصيه ميكنيم نوشتهي علمي ارتفاع محتوا چه تاثيري بر بهينه سازي ميگذارد را پژوهش نمائيد.
۱۶- فهرست مطالب Table Of Contents
استعمال از فهرست مطالب در نوشتهيعلمي قادر است به گوگل ياري دهد تا محتواي ورقه شمارا خوب فهم نمايد. شما ميتوانيد سرفصلهاي جان دار در محتواي خويش را در اولِ نوشتهيعلمي ليست فرماييد what is seo تا يوزرها نسبت به آنچه مي خواهند بخوانند روءيت كرد بهتري پيدا نمايند.
۱۷- به كار گيري از لغت ها كليدي LSI
عبارات كليدي LSI به موتورهاي كاوش ياري مينمايند تا شعور بهتري از محتواي يك برگه داشته باشند. كلمه ها مرتبط كه در تحت برگه حاصل گوگل اكران داده مي شود، عبارات LSI مي باشند. وجود يا اين كه نبود LSI در متن تحت عنوان يك سيگنال چگونگي محتوا نيز كار مينمايد.
برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب