آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

پرداختن به لانگ تیل کیورد ساده‌تر است.

برای توضیح این نصیب قادر خواهیم بود از مقایسه دو دسته از کلمه ها کلیدی شروع کنیم. عبارت «چه‌گونه بیت‌کوین بخریم» را در لحاظ آورید. این یک سوآل نسبتا معمولی میباشد ولی ورقه با سکو بلندتر آن عبارت کاوش ۳۴۰۰ کلمه و واژه ارتفاع داراست. در نقطه مقابل آن، ورقه درجه رفیعتر برای عبارتی مانند «شیوه انتقاد کردن مقادیر متعددی بیت‌کوین» فقط ۱۰۰۰ واژه و کلمه ارتفاع دارااست. نکته درین‌جاست که هر چه پرس و جوی بار کاوش کلی‌خیس باشد، آموزش سئو شما می بایست جزئیات بیشتری را در هنگام پرداختن به آن درج نمایید. ولی در‌صورتی‌که کاوش خاص‌خیس باشد، اکثر اوقات می توانید با ارائه یک جواب کوتاه جستجوگران را راضی نمائید. از سو دیگر ساخت محتوا برای لانگ تیل کیورد معمولا به فعالیت نادر‌تری نیاز دارااست.

3. تعداد متعددی لغات کلیدی زمان بر وجود داراست!
این صحت دارد که هر لانگ تیل کیورد سبب به ارتقاء ترافیک تارنما شما نخواهد شد البته به هر ترازو که شما به تعداد بیشتری از کلمه ها کلیدی وقتگیر بپردازید، آکادمی رایا پارس در غایت می توانید ترافیک جستجوی خویش را ارتقا دهید. و از آن‌جایی که معمولا در هر موردی عبارات کلیدی زمان بر متعددی وجود دارا هستند، میتوانید از اکثری از آن ها به کارگیری نمایید.

به چه شکل عبارات کلیدی دم دراز را پیدا کنیم؟
طریق‌های بخش اعظمی برای یافتن لانگ تیل کیورد وجود دارااست. بعضی از این طرز‌ها چندان دیدنی نیستند! بعضی مقداری «غیرمتعارف» میباشند و بعضی از آنان هم می توانند برای فعالیت شما گم راه‌کننده و اشتباه باشند. بیایید از یک نمونه غلط استارت کنیم:

1) از Google Autosuggest استعمال نکنید!

بعضا از کارشناسان seo به شما پیشنهاد می‌نمایند what is seo که با وارد کردن واژه کلیدی متبوع خویش و درپی آن حروف متعدد الفبا، لانگ تیک کیورد را از Google Autosuggest تهیه و تنظیم نمایید! احتیاط نمائید! این نحوه به ظواهر معمولی نحوه قابل قبولی وجود ندارد. به این دلیل‌که این ابزار برای دسترسی سریع به درخواست‌های جستجوی دوستداشتنی پیاده سازی گردیده است و به شما تصویری از استراتژی مطلوب برای یافتن لغت ها کلیدی زمان بر ارائه نمی‌نماید. به عبارت دیگر Google Autosuggest به شما بیش‌خیس درخواست‌های جستجوی دوستداشتنی را ارائه میدهد تا لانگ تیل کیوردهایی که به کارتان بیاید! همین مساله درباره ی ابزارهای آنلاینی مانند Answer The Public یا این که Soolve نیز صحت می‌نماید که با حذف پیشنهادهای Autosuggest فهرست‌های دوست داستنی و رقابتی‌تری را عرضه می‌نمایند.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۳۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)