آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

توضیحات متا چیست؟

با دقت به نوشته‌ی علمی یادگرفتن وردپرس درباره‌ی متا می قدرت بیان کرد توضیحات متا نوشته ای میباشد که دربرگیرنده نهایتا 155 کاراکتر میباشد که به طور برچسب در HTML نوشته می گردد که خلاصه ای از محتوای شیت شما میباشد. موتور های کاوش وبسایت هایی را بیشتر در حاصل کاوش علامت میدهند که عبارت کاوش گردیده در توضیحات متای آن تارنما باشد. بدین ترتیب طرز تایپ کردن توضیحات متا برای seo بهینه سازی در کاغذ ضروری میباشد. آموزش سئو ما در‌این نوشته‌ی علمی می‌گوییم توضیحات متا چیست و خصوصیت های توضیحات متای عالی و روش تایپ کردن آن را ذکر میکنیم.

توضیحات متا چیست ؟
پس از اینکه یوزرها یک عبارت را در موتور جست و جو ارائه میکنند، آکادمی رایا پارس ربات های موتور های جست و جو صفحه های و توضیحات متای وبسایت شمارا تحقیق می نمایند در صورتیکه مطالب شما منطبق داشت وبسایت شمارا به یوزرها نماد میدهند.

موتور های کاوش می‌گویند توضیحات متا اثر بی واسطه بر روی سکو وبسایت شما ندارد و آنان در الگوریتم درجه بندی خویش از آن به کارگیری نمیکنند. ولی یک مزیت غیرمستقیم وجود داراست:

گوگل از نرخ کلیک (CTR) تحت what is seo عنوان روشی برای محاسبه اینکه آیا شما محتوای خیر دارید یا این که نه به کارگیری می نماید. در‌صورتی‌که تعداد بیشتری از اشخاص روی فیض شما کلیک نمایند ، گوگل شما‌را فیض خیر و خوبی می‌داند و می‌تواند – براساس وضعیت شما – وب سایت را در درجه بندی بالا چیره شود. به همین ادله میباشد که طریق تایپ کردن توضیحات متا و سئو توضیحات متا و همینطور سئو عنا وین شما بسیار اساسی میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۲۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)