آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

درباره حجم جست و جو براي عبارت كليدي خود تحقيق كنيد

وقتي كه يك عبارت جست و جوي‌بار وقتگير پيدا كرديد و مي‌خواهيد براي آن كليدواژه كانوني جايگاه بندي نمائيد ، بايستي كوشش نمائيد تا جست و جوهاي متعددي براي آن واژه كليدي يا اين كه عبارت جست و جو اعمال دهيد. آموزش سئو به كارگيري از اين تكنيك به كوشش متعددي نياز داراست: به مكان پژوهش راجع به كلمه ها جست و جو در Google Adwords يا اين كه گوگل ترندز مي‌توانيد فعلا به راحتي لغات كليدي مرتبط يا اين كه وقتگير را در Yoast سئو اخذ كرده و اطلاعاتي مرتبط با وسعت جست و جو (هر يك سري وقت يك توشه در يك عصر معلوم جست و جو گرديده) و مراحل ها (كه چه‌گونه با سپري شد مجال عوض شده ميباشد) نيز پيدا نماييد! اينك ميتوانيد به راحتي لغات كليدي مرتبط را مقايسه كرده و در امر اينكه كدام يك از عبارت كليدي مهم را در پست هاي فعلي يا اين كه پست هاي ديگر خويش متمركز نماييد ، تصميم بگيريد!

seo پست شما براي كلمات كليدي مرتبط مي‌تواند چگونگي محتواي شمارا بهبود بخشد: اين سبب ميگردد گوگل براي شما جامع تر و شل خيس باشد.

پست هاي خويش را كه از پيشين سكو بندي كرده اند نظارت فرمائيد
در صورتيكه فعلا تني چند از پست هاي (وب لاگ) داريد كه دارنده آكادمي رايا پارس درجه هاي خير ميباشند ، مي‌دانيد كه‌اين پست ها چه تعداد بازديد كننده را به خويش جلب مي نمايد. به كارگيري از Google Trends براي مقايسه كلمه ها كليدي متمركز پست هاي ديرين (كه مي‌توانيد داده هاي عددي آن را ببينيد) با كليدواژه كانوني كه براي پست تازه خويش در ذهن داريد ، ميتواند ايده اي در ارتباط ترافيك احتمالي اين عبارت نو ساخت نمايد. مطلقاً پست هاي كهن خيس را تعيين فرمائيد كه بيشترين تشابه به پست متبوع شما براي تايپ كردن باشد: در صورتيكه مي‌خواهيد يك واژه كليدي دم بلند تعيين فرماييد، پست ها را با لغات كليدي دم بلند نيز مقايسه فرماييد.

از جمله ، اين پست درباره ي عبارت كليدي متمركز را مي اقتدار با پستي راجع به پيش اكران قطعه ، what is seo يك كدام از خصوصيت هاي مربوط به پلاگين Yoast سئو كه پيش از اينً راجع‌به آن نوشتيم ، مقايسه كرد :

همان گونه كه مي‌بينيد ترازو ترافيك يه خرده نادر خيس ميباشد ولي قابل مقايسه ميباشد ، ما ميدانيم كه ترافيك جست و جو براي پست پيش اكران قطعه ما نسبتاً بهتر ميباشد ، به اين ترتيب مي‌دانيم كه قيمت seo آن را داراست. اجرا اين عمل براي مقايسه كليدواژه كانوني يا اين كه عبارت كليدي اساسي كهن و عبارتي كه ميخواهيد به كارگيري فرمائيد ، به شما اطلاعاتي راجع به منظره عبارت كليدي متمركز خويش مي‌دهد.

طريق عالي ديگر براي به كارگيري از اين موردها هنگامي ميباشد كه يك سري واژه كليدي (دم بلند) را در لحاظ بگيريد. چون به راحتي به شما آرم ميدهد كدام عبارت جست و جو بيشترين وسعت جست و جو را نسبت به عبارت ديگر دارااست. بدين ترتيب ، اين دستور به شما امداد مي نمايد تا تصميم بگيريد كدام واژه كليدي دم بلند بيشتر در جست و جو استعمال مي‌گردد.

براي ابزارهاي مازاد ، به‌اين پست ما كه در زمينه‌ي ابزار مطالعه كلمه ها كليدي رجوع نماييد .


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۲۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده نكردن از شبكه‌هاي اجتماعي

يكي از ديگر از خطاها رايج در seo عدم به كارگيري از كانال‌هاي اجتماعي ميباشد. با صرفه‌سازي وب سايت با امداد اين كانال‌ها، يك شيوه تاثيرگذار ميباشد. آموزش سئو از جمله در‌حالتي كه در يك كانال مثل اينستاگرام شغل پهناور‌اي داشته باشيد، مي توانيد از فالوورهاي خويش بخواهيد تا از محتواي يك برگه ديدن نمايند. در‌اين‌حالت‌ وبسايت در بازه كوتاهي بهينه سازي ميگردد.

ورود يكباره‌ي توده متعددي از يوزرها كانال‌هاي اجتماعي در وبسايت، به وسيله موتورهاي كاوش اخذ مي شود و آن را يك نماد‌ي مثبت براي وبسايت ميدانند.

يكي‌از ديگر از جنبه‌هاي مثبت به كارگيري از كانال‌هاي اجتماعي، تبليغات دهن به دهن در تارنما ميباشد. يوزرها اين كانال‌ها با هم رابطه متعددي دارا‌هستند و از روش قسمت نظرها مي توانند به راحتي با هم مذاكره نمايند. آكادمي رايا پارس پس در‌صورتي‌كه آنها‌را به سمت تارنما خويش هدايت فرماييد، به بهبود وب سايت هم ياري مي‌نمايد.

تجزيه و بررسي نكردن تارنما
يك كدام از ديگر از مشكلات رايج در seo عدم به كار گيري از تجزيه و ارزيابي ميباشد. واپسين براي اينكه بدانيد آيا seo تارنما و عملكرد‌هايتان به فيض مي رسد، رديابي معيار گسترش وبسايت ميباشد. اكثري از بازارياب‌هاي محتوايي توجهي به‌اين زمينه ندارند. ولي اين حقيقتاً يك خطا دورازشوخي ميباشد. تهيه و تنظيم و چك منظم تارنما براي استحضار از نتيجه ها باصرفه‌سازي، التفات متعددي داراست.

فعلا دو ابزار كاربردي براي اندازه‌گيري كوشش وبسايت وجود دارااست كه عبارتند از: گوگل آناليتيكس و سرچ كنسول گوگل.

با ياري اين ابزارها ميتوانيد صفحه ها پربيننده وبسايت را ببينيد. همينطور كلمه ها كليدي كه بيشتر رقابت و ترافيك را براي وب سايت شما داشته‌اند، درين ابزارها قابل مشاهده ميباشد. what is seo يكي‌از شيوه هاي ارتقا وب سايت، كشف كردن اين صفحه هاي و بسط محتواهاي مربوط به آن‌هاست. درك كردن اين مسئله به شما ياري مي كنيد كه روي چه عملكرد‌هايي بيشتر تمركز و كداميك را رها فرماييد.

يادگرفتن سرچ كنسول گوگل را مي‌توانيد در وب لاگ ما بخوانيد.

با صرفه‌سازي نكردن براي جستجوهاي محلي
بعضي از بازارياب‌هاي محتوايي مشاغلي را مدير مي‌نمايند كه براي مشتريان يك شهر يا اين كه حيطه‌ي خاص متمركز گرديده‌اند. ولي به‌اين مورد هيچ توجهي ندارند و در ارتباط seo محلي هيچ اطلاعاتي حصول نمي كنند. بيشتر موتورهاي كاوش به عنوان مثال گوگل، نسبت به لغات كليدي كه دربردارنده داده ها محلي باشد، دقت متعددي دارا‌هستند.

در واقع يك كدام از مشكلات رايج در بهينه سازي عدم به كار گيري از عبارات كليدي منحصربه‌فرد حوزه‌ يا اين كه شهر در عنا وين كاغذ و توضيحات متا ميباشد. دراين‌صورت يا اين كه يوزرها وبسايت شمارا پيدا نميكنند و يا اين كه پس از گشودن برگه و مشاهده‌ي اينكه تارنما با درخواست آنها هم خواني ندارد، فوري برگه را مي‌بندند. اين ايراد منجر كاهش درجه‌ي وبسايت ميشود. خوب ميباشد در بخش متا و يا اين كه تيتر محتوا اطلاعاتي به عنوان مثال شماره تماس، نشاني، حوزه‌ و شهر را معين نمائيد.

اميد‌واريم با قرائت اين نوشته‌ي علمي متوجه مشكلات رايج در seo كه خيلي اوقات مرتكب آن ها مي شويم گرديده باشيد و از اين به آنگاه با درايت بيشتري به سئو تارنما خويش بپردازيد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۴۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بخش ايده هاي كلمات كليدي را تجزيه و تحليل كنيد

در حال حاضر كه تا اينجاي فراگيري گوگل كيورد آموزش سئو پلنر حاصل را به لغات كليدي ايده آل براي تجارت خويش غربال نموده ايد، بياييد وضعيت ما‌نده را تفكيك كنيم.

به صورت خاص، ما قصد داريم به شما شيوه تجزيه و محاسبه اصطلاحاتي كه در نصيب “ايده هاي واژه كليدي” در كيورد پلنر آرم داده گرديده‌است، علامت دهيم.

در اينجا مضمون‌ هر مورد از اصطلاحات اين قسمت چيست:

واژه كليدي (براساس رابطه): اين ليست لغات كليدي ميباشد كه Google بيشترين رابطه را با كلمه و واژه كليدي يا اين كه URL شما در آن تايپ نموده ايد.

معدل جستجوهاي ماهانه: تماماً قابل تعريف ميباشد. با اين حالا، به خاطر داشته باشيد آكادمي رايا پارس كه‌اين محدوده ميباشد، خير يك شاخص بسيار ظريف از وسعت كاوش.

نكته حرفه‌اي: مراقب عبارات كليدي فصلي باشيد. چون لغات كليدي فصلي (مانند “جامه هاي هالووين”) ممكن ميباشد در ماه اكتبر 50،000 و در ماه مه 100 كاوش داشته باشند. ولي GKP خواهد اعلام‌كرد كه‌اين اصطلاح “هر ماه 10،000 كاوش” مي نمايد، كه نوعي منحرف كننده ميباشد.

رقابت: همان گونه كه تا قبل از اينً اشاره كردم ، “Competition” در Google Keyword Planner هيچ ارتباطي با بهينه سازي ندارد. درعوض ، “رقابت” به آساني تعداد اطلاع رساني دهنده هايي ميباشد كه پيشنهادات خويش را براي اين واژه و كلمه كليدي ارائه مي‌دهند. البته موءثر ميباشد كه مشاهده كنيد what is seo آيا يك واژه كليدي قصد تجاري دارااست (به هر اكنون، هرچه اشخاص بيشتر يك واژه كليدي را توصيه دهند، احتمال بيشتري براي تبديل شدن به يك مشتري مهم يا اين كه مشتري وجود داراست).

توصيه بالاي برگه: اين يك طرز بهتر ديگر براي اندازه گيري پتانسيل كسب درآمد كلمه و واژه كليدي ميباشد. هرچه سفارش در اينجا بيشتر باشد، واحد سنجش سودآوري بازديدكننده بيشتر ميباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

از سرچ كنسول گوگل استفاده كنيد

با استعمال از پيكربندي جانور در كنسول جستجوي گوگل ، آموزش سئو ميتوانيد به راحتي يك URL از فهرست گوگل حذف فرمائيد. اين يك طرز حذف صفحه هاي ايندكس گرديده از گوگل سريع البته موقتا ميباشد. براي حذف مستمر يك URL ، خلال اعمال آيتم حذف موقت ، بايستي خصوصيت NOINDEX را كه در صدر گفته شد را نيز اضافه فرماييد و يا اين كه خويش شيت را از سايت خويش حذف فرمائيد. در صورتيكه هنوز از كنسول جستجوي گوگل (GSC) استعمال نمي‌كنيد ، بايستي وبسايت خويش را در سرچ كنسول تصويب فرمائيد.

براي استارت عمل وارد Google Search Console گرديد و سايت متبوع را گزينش نمائيد. در نمونه ما asite.com را گزينش كرديم. در بالاي باكس اساسي روي ورقه ” Temporary Removals ” كليك نمائيد. آن گاه در فريم اساسي روي “NEW REQUEST” كليك فرماييد. (يك دكمه قرمز ميباشد)

در حال حاضر از شما مراد مي گردد URL كاغذ اي را كه ميخواهيد حذف خواهد شد تايپ فرماييد و با كليك روي “next” گزينش خويش را تأييد فرمائيد. در‌صورتي‌كه ميخواهيد دسته اي از صفحه ها را حذف نمائيد ، مي‌توانيد پيشوند وارد نمائيد.

اينك بايستي مدتي شكيبايي نماييد تا URL متبوع از فهرست Google حذف گردد.

محصور كردن دسترسي
در‌حالتي كه مي‌خواهيد شيت موردنظر صرفا براي برخي از يوزرها قابل دسترسي باشد ولي براي موتورهاي كاوش نباشد ، آنچه احتمالاً مي‌خواهيد يك كدام از اين سه مورد ميباشد:

نوعي سيستم ورود به سيستم ؛
احراز نام و نشان HTTP جايي كه سر عبور براي دسترسي مايحتاج ميباشد.
ليست سپيد برگه اي كه تنها به نشاني ها با IP خاص اذن دسترسي به صفحه هاي را ميدهد.
اين نوع پيكربندي براي مواقعي مانند كانال هاي داخلي ، آكادمي رايا پارس محتواي قابل اكران براي اعضاوجوارح و يا اين كه براي مرحله بندي ، تست يا اين كه تارنما هاي در درحال حاضر بسط خوب ميباشد و اين قابليت را براي گروهي از يوزرها مهيا مي نمايد تا به كاغذ دسترسي پيدا نمايند ، البته موتورهاي كاوش كاركشته به دسترسي به آن‌ها نيستند و صفحه هاي را فهرست نميكنند.

از سر عبور براي صفحه ها در اختيار ايجاد كرد به كارگيري فرمائيد.
يك كدام از رويكرد هاي حذف صفحه هاي ايندكس گرديده از گوگل ، تهيه و تنظيم راز ورود براي مجموع وب سايت ميباشد. اين شيوه حل معمولاً در وب سايت هايي كه محرمانه و يا اين كه هنوز در اختيار تشكيل داد مي‌باشند قابل به كار گيري ميباشد. همينطور مي‌توانيد صفحه ها تارنما خويش را با يك راز عبور منحصربه‌فرد مسدود نماييد تا موتورهاي كاوش نتوانند آن‌ها‌را فهرست بندي نمايند. در حالتي‌كه موتورهاي كاوش پيش از ساخت‌و‌ساز سر ورود تارنما شمارا فهرست بندي نمايند ، what is seo صفحه هاي مانند پيشين در نتيجه ها كاوش ظواهر ميگردند. البته ربات ها ديگر نمي توانند به آن دسترسي پيدا نمايند.

براي رمزگذاري هر نوع محتوا ،فقط كافي ميباشد وارد داشبورد وردپرس خويش گرديد. در قسمت گواهي ، آيتم همگاني را گزينش نماييد. فعلا ميتوانيد برگه اي را كه محرمانه كرده و يا اين كه راز عبور نگهداري گرديده اي را براي آن معين فرماييد. آن گاه پيكربندي را ذخيره فرماييد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۲۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

دلايل شكست پروژه هاي سئو

در فضاي لبريز رقابت مدرن، حضور در عالم مجازي نقش پررنگ اي را در استخراج به توفيق و توسعه و گسترش در هر حصول و كاري اعمال مي نمايد. همين مورد منجر گرديده است آموزش سئو تا صاحبان مشاغل به مداقه پروسه seo وب سايت هاي خويش بيش تر از پيش پي ببرند. بهينه سازي وبسايت اين قابليت و امكان را به يك بيزنس مي‌دهد تا نام و نشان آنلاين خويش در دنياي ديجيتال را بهبود بخشد. اين فرمان منجر مي‌گردد مشتريان مقصود، با تمركز بيشتر و تاثيرگذارتر از پيشين گزينش شوند. ولي تا‌هنگاميكه شما براي seo وب سايت خويش يك مسير معين را گزينش نكنيد، پروسه seo سايت شما با باخت مواجه شود.

جاري ساختن عمليات بهينه سازي وب سايت تنها با پيش بيني موردها فني و سيستماتيك به سود مورد نياز نميرسد، بلكه مي بايست موردها خاصي را در آن رعايت كرد. دلايل مختلفي وجود دارااست كه استراتژي بهينه سازي براي قرار به دست آوردن در برگه نخستين باخت بخورد. براي اينكه بتوانيم به فيض مطلوب در موضوع بهينه سازي برسيم، بايستي شعور صدق از مشكلات و اشتباهات مرتبط با seo تارنما داشته باشيم.

دلايل باخت پروژه هاي seo چيست؟
اتخاذ تصميمات راهبردي مطلوب جهت بهينه سازي سايت منجر ميگردد شما در فضاي آنلاين مرتبه بالاتري دستيابي نمائيد، در هنگام جستجوي در موتورهاي جستجوي پرطرفدار نظير گوگل در صفحه هاي و سطرهاي اوليه قرار گيريد، آكادمي رايا پارس بازديدكننده بيشتري به وبسايت خويش جذب فرمائيد و در غايت به غرض اساسي كه ارتقاء درامد و پيشرفت حصول كارتان ميباشد دست يابيد.

به دنبال به تحقيق همه گيرترين ايرادات seo تارنما خوا هيم پرداخت.

عدم گزينش استفاده كننده غرض خويش
او‌لين گام اثرگذار در seo گزينش كاربر غرض مطلوب ميباشد. استراتژي سئوي شما بايستي حول مشتريان فعلي يا اين كه مشتريان بالقوه شما باشد. معطل هنگامي باشيد كه آن ‌ها به محصول ها يا اين كه سرويس ها شما نياز دارا هستند. چنانچه ادراك نكنيد مشتري شما كه مي باشد، استراتژي سئوي شما محكوم‌ به باخت خواهد بود.

مقصود قرار دادن مخاطبان غلط، استخراج ‌و عمل شمارا افزايش نخواهد بخشيد، حتي در حالتي كه استراتژي seo سبب گردد كه وبسايت ‌تان در بالاي صفحه ها حاصل كاوش قرار بگيرد. به ‌طور شبيه، what is seo در شرايطي كه شما در نتيجه ها كاوش براي مخاطبانتان مطلوب ظواهر نشويد، عده اي كه در جستجوي دستيابي ‌و شغل شما خواهند بود قوي نيستند شمارا پيدا نمايند.
يك منش عالي براي درك كردن اين‌ قضيه كه آيا به مشتري قابل قبولي دست پيدا كرده ‌ايد يا اين كه خير، اين ميباشد كه نرخ خروج از وب سايت خويش يعني تعداد اشخاصي كه به اينترنت ‌وبسايت شما مي ‌آيند و فارغ از نگاه كردن به بخش ‌هاي گوناگون آن را سوراخ‌ مي‌نمايند را پژوهش فرمائيد. در صورتيكه نرخ خروج از وب سايت شما زياد ميباشد، احتمالاً به ‌شكل خطا در حاصل كاوش ظواهر مي ‌گرديد و استراتژي شما در جستجوگرها مي بايست تهيه و تنظيم خواهد شد.

خريداري كردن يك استراتژي صحيح seo ارتفاع مي‌ كشد و نياز به امتحان ‌و نادرست داراست.

با بررسي كردن اخلاق استفاده كننده و بدست آوردن نقاط ضعف تارنما خويش و برطرف كردن آنان مي‌توانيد ورودي بيشتري را به سمت تارنما خويش هدايت نمائيد و آنان‌را به مشتري تبديل نمائيد. نرخ تبديل وب سايت شما به صورت غير بي واسطه بر روي ارتقا ورودي شما از گوگل نيز اثر خواهد داشت و در حيث داشته باشيد كه مقصود جذب كاربر ميباشد و خير تنها فراتر بردن ترافيك وبسايت.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۴۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

نحوه ايجاد تعامل با خود را مشخص كنيد

باور نتايج نمائيد كه عموم مي‌دانند چه‌گونه با شما در تماس باشند و در كجا مي‌توانند آموزش سئو شما‌را پيدا نمايند. براي اين عمل، به طبع سرويس ها خويش را فهرست نمائيد و پست هاي مرتبط به آن را به سايت خويش اضافه فرمائيد. تا جايي كه ممكن ميباشد، محتواي تارنما خويش را مستقر سازي نمائيد و اسم، نشاني و جزئيات تماس با خويش را در مكان سايت از اينترنت سايتتان مانند (فوتر) قرار دهيد.

از اسكيما به كارگيري نمائيد.
اسكيما كه همينطور تحت عنوان داده هاي تشكيل داد يافته شناخته گرديده است، كد HTML ميباشد كه شما ميتوانيد به وب سايت خويش اضافه نمائيد. اين كد به موتورهاي كاوش امداد مي نمايد تا داده ها در تارنما شما‌را شل خيس فهم و شعور كرده و به نوبه خويش، به مشتريان بالقوه شما براي يافتن محتواي شما امداد خواهد كرد. آكادمي رايا پارس براي بهبود بهينه سازي وبسايت املاك خويش اسكيما بسيار كاربردي خواهد بود.

وبسايت خويش را به طور ريسپانسيو پياده سازي نمائيد.
براي به حداكثر رساندن دسترسي به تارنما خويش، مي بايست اينترنت سايتي برخورد گرا و يا اين كه ريسپانسيو توليد فرماييد. مشتريان شما با يقين سايت شما‌را از روش موبايل خويش بازديد مي نمايند. بدين ترتيب ما يحتاج ميباشد كه پياده سازي قابل قبولي داشته باشد. يك وبسايت ريسپانسيو مبنا و محور بهينه سازي مطلوب ميباشد. وقتي كه وبسايت شما به صورت مطلوب پياده سازي گرديده و ريسپانسيو باشد، مي‌توانيد تمركز خويش را بر روي seo آن قرار دهيد.

بك لينك و پيوند توليد فرماييد.
بك پيوند ها يك نوعي از پيوند ها ميباشند كه از وبسايت هاي ديگر به وبسايت شما اشاره مي نمايند. مثلا يك بك لينك و پيوند قادر است از طرف خبر نامه و روزنامه ي آنلاين باشد. بك لينك و پيوند‌هاي محلي سيگنال‌هايي را به موتورهاي كاوش ارسال مي‌نمايند كه‌اين سيگنال ها به تأييد اعتبار محلي شما ياري مي‌نمايد. همينطور بك پيوند ها ترافيك را به سمت تارنما شما ارجاع و هدايت مي نمايند.

از ابزارهاي تجزيه و بررسي اينترنت به كارگيري نمائيد.
براي بهبود سئوي تارنما املاك خويش، what is seo بايستي داده هايي را در امر روش اخلاق و رفتار مشتريان بالقوه در سايت خويش گردآوري و تجزيه و ارزيابي فرمائيد. ابزارهاي تجزيه و محاسبه اينترنت مانند گوگل آناليتيكس به شما اين قابليت و امكان را ميدهند كه اطلاعاتي را درخصوص شيوه خلق و خوي يوزرها در سايتتان را گردآوري كرده و از آن‌ها براي بهبود سايتتان استعمال نمائيد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۳۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تبليغات گوگل و يافتن كلمات كليدي بهتر

دو نوع Ranking Signal يا همان سيگنال رتبه بندي در گوگل وجود دارا هستند آموزش سئو كه شامل سيگنال هاي بي واسطه و سيگنال هاي غير بدون واسطه مي شوند.

سيگنال هاي مستقيم شامل مهم‌ترين دست اندركاران تاثيرگذار بر رتبه بندي و ارتقا ترافيك وب سايت مي باشند كه مهمترين آن‌ها، ساخت بك لينك هست.

نوع دوم، سيگنال هاي غير مستقيم نام دارا هستند. آكادمي رايا پارس اين سيگنال ها مشتمل بر فاكتورهايي مي باشند كه به صورت غير مستقيم بر سكو بندي وب سايت ها تاثير مي گذارند، ولي به دليل كمبود اطلاعات و آمار دقيق، به عنوان فاكتورهاي بي واسطه seo دسته بندي نمي شوند. به عنوان مثال، شبكه‌هاي‌عمومي مهم ترين آن‌ها محسوب مي‌شوند.

آيا تاثير تبليغات در گوگل ادوردز بر سئو سايت مستقيم هست؟
در‌اين در بين لينك هاي گوگل ادوردز به عنوان بك لينك و پيوند ها محسوب نميشوند و همچنين ربات هاي گوگل نيز ابدا لينك هاي تبليغاتي را به عنوان بك لينك هاي يك سايت در نظر نمي گيرند.

لينك هاي تبليغاتي كه در گوگل نمايش داده ميشوند، در واقع پيوند هاي Nofollow هستند و به دليل وجود فريم هاي تبليغاتي، مجموعاَ از ديد ربات هاي خزنده گوگل نهفته مي‌شوند. به اين ترتيب، نمايش تبليغات در گوگل هيچ تاثيري در درجه سايت شما در نتايج گوگل نخواهد داشت.

استفاده از گوگل ادز و تاثير آن بر سئو وب سايت
همان گونه كه در موارد پيشين عنوان گرديده است، گوگل ادز از مورد ها تاثيرگذار به صورت غير مستقيم محسوب مي شود. به‌دنبال تاثير آن بر وبسايت و بهبود بهينه سازي را تحقيق خواهيم كرد.

تبليغات گوگل و تاثير آن بر روي برند شما
با به كار گيري از تبليغات گوگل، به نوعي در حال برجسته كردن نام تجاري خود مي باشيد. در حقيقت گوگل ادز براي رويش، ديده شدن و به خاطر سپردن وبسايت و نام تجاري شما بسيار حائز اهميت مي‌باشد.

توسط گوگل ادز ميتوانيد ضمن ثبت برند خود در ذهن افراد، به راحتي مخاطبين را به سمت سايت و نام تجاري خود معطوف نمائيد.

همچنين ارتقا معيار جستجوي نام برند شما به راحتي سبب ساز به رويش سكو و معيار بازديد تارنما شما مي‌شود. در بهره فرصت آن فرا مي رسد كه به صفحه نخست گوگل وارد شويد.

گوگل ادز و افزايش اشتراك گذاري لينك هاي شما
همان طور كه در موارد گذشته عنوان شده است، صفحه هاي what is seo مجازي از كارداران تاثيرگذار از نوع غير بي واسطه محسوب ميگردند. امروزه شبكه هاي اجتماعي به عضوي جدانشدني از زندگي روزمره افراد تبديل شده اند و كاربران شبكه هاي عمومي روزانه محتواي بسياري را شامل مطالب، عكس، ويديو و غيره را با دور‌وبري ها خود به اشتراك مي گذارند.

در‌اين در ميان به اشتراك گذاري يك سايت، در برند سازي و ارتقاء اعتبار آن بسيار حائز اهميت است. در حقيقت با تبليغات گوگل، بازديد وب سايت شما براي مدتي تعدادي برابر مي شود و اين يعني ميزان اشتراك گذاري پيوند هاي شما در شبكه‌هاي‌اجتماعي نيز بيشتر خواهد شد. از جمله، تصور كنيد شخصي در طول جست و جوي يك كلمه با تبليغات وب سايت شما در بالاي نتايج روبرو مي‌گردد و پس از كليك بر روي آن، به محتواي تارنما شما عشق و علاقه مند مي شود. در‌اين حالت، مخاطب با اشتراك گذاري آن با دوستانش در شبكه هاي مردمي مانند توئيتر، لينكدين وب سايت شما‌را در معرض روئت كرد دور‌وبري ها خود قرار مي‌دهد. در چنين شرايطي تارنما شما به طور مكرر در شبكه‌هاي‌اجتماعي به اشتراك نهاده مي گردد. اين در حالي مي باشد كه با افزايش روزافزون شبكه هاي اجتماعي، نبايد اين موضوع تاثيرگذار را در ارتقاي جايگاه تارنما خود فراموش نمائيد.يك كدام از ابزارهاي فوق العاده كه به وسيله گوگل ادز در دست شما قرار مي‌گيرد، كيورد پلنر(Keyword Planner) اسم دارااست. بوسيله اين اپ به راحتي به كلمه ها كليدي مربوط به مورد خويش دسترسي پيدا فرماييد و به رسيدگي آنها بپردازيد. همانگونه كه ميدانيد، يكي‌از مطرح ترين فاكتورهاي تاثيرگذار در سئوي تارنما، سئو محتواي آن با به كار گيري از لغت ها كليدي ميباشد. درين راستا اين ابزار، لغت ها كليدي كه يوزرها آنها را جست و جو مي نمايند و مربوط به واژه ي كليدي مهم سايتتان ميباشد، را در چنگ شما قرار ميدهد. شغل با اين ابزار بسيار شل بوده و كافي ميباشد كه در بالا يك حساب گوگل ادز داشته باشيد.
طرز يافت كردن عبارات كليدي در كيورد پلنر:
در صدر بوسيله پيكربندي گوگل ادز به آيتم ي Keyword Planner وارد گرديد.

درپي براي يافتن عبارات كليدي روي Discover New Keywords كليك نماييد.

درين نصيب بعداز وارد كردن كلمه و واژه كليدي خويش، ميتوانيد لغات هم معني آن را مانند تصوير ذيل اخذ فرماييد.

براي دسترسي عالي به منوي بالا، هيچ كشوري را در بخش Location گزينش نكنيد و تنطيمات Language را روي Persian ذخيره نماييد.

همينطور به وسيله اين ابزار خلال اخذ كلمه ها شبيه، تعداد سرچ هاي هركدام از عبارات به طور ماهانه براي شما قابل مشاهده ميشود. خلال اين، پيشنهادهاي گوگل براي هزينه هرمورد از كلمه ها به طور بيشترين و كمترين سفارش در سمت راست كاغذ قابل مشاهده ميباشد.

براي شناخت بدون نقص با طرز يافتن لغات كليدي در گوگل پلنر اين مقاله را بخوانيد.

در نقطه پايان بعد از ايفا تبليغات، با به كار گيري از ابزارهايي مانند گوگل بررسي مي‌توانيد داده ها جامعي از ترازو رجوع هزينه، نرخ كليك و كلمه ها كليدي با جذب بيشترين تعداد بازديد كننده به وبسايت خويش را داشته باشيد. با به كارگيري از اين داده ها نفيس مي‌توانيد كمپين هاي تبليغاتي خويش را به صدق seo نمائيد و از شايسته ترين استراتژي بهينه سازي براي وبسايت خويش برخوردار گرديد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

حذف مطالب كپي و ارسال درخواست CopyRight Removal به گوگل

بارها گرديده بعد از نشر مطالب در وب سايت خويش، آموزش سئو اشخاص سودجو سواي اذن و يا اين كه گذاشتن پيوند منبع مبادرت به اسكن از مطالب تارنما شما به اسم خويش ميكنند. در صورتي مولف باشيد مي دانيد كه اسكن برداري ها چقدر مشقت دهنده و دلسرد كننده ميباشد! البته گوگل براي احترام گذاشتن به ضابطه نسخه برداري رايت بخشي را توليد نموده است كه با سود گيري از آن مي توانيد سايتهاي كه از مطالب وبسايت شما فارغ از رعايت ضوابط اسكن رايت نسخه برداري ميكنند را (صرفا مطالب نسخه برداري گرديده را) از ايندكس گوگل بيرون و حذف نماييد. آكادمي رايا پارس در‌اين يادگرفتن خواهيد آموخت كه چه طور درخواست CopyRight Removal به گوگل ارسال فرماييد. براي اينكار آغاز بعد از ورود به اكانت جيميل خويش وارد Google Webmaster Copyright Removal – DMCA Dashboard گرديد تا به تصوير تحت رو برو گرديد.

آن گاه روي آيتم Create a new notice جهت گزارش تازه كليك نمائيد تا با كاغذ پايين روبرو گرديد.

در قسمت Contact Information داده ها تماس خويش را ميدهيد. در فيلد First name اسم خويش، در فيلد Last name اسم خانوادگي خويش، در فيلد Company Name اسم كمپاني خويش، در فيلد Copyright holder you reresent مشخص و معلوم مي‌كنيد كه ضابطه اسكن رايت بر وب سايت شما رعايت نشده يا اين كه وبسايت فرد ديگر، در فيلد Email address پست الكترونيك نشاني خويش را وارد مي‌كنيد و در فيلد Country/Region مرز و بوم گزينه خويش را گزينش فرمائيد.

در نصيب Identify and describe the copyrighted work راجع‌به مطلبي what is seo كه اسكن گرديده (در واقع راجع به نسخه برداري رايت) توضيح ميدهيد. از جمله:

.this site copied my site content (text) with out my site links as source

در بخش Where can we see an authorized example of the work لينك و پيوند مطلبي كه نسخه برداري گرديده (از تارنما خودتان) را وارد ميسازيد (همدم با http).

در بخش Location of infringing material لينك و پيوند مطلبي كه اسكن برداري گرديده (از تارنما نسخه برداري بردار) را همدم با http وارد ميسازيد. توجه داشته باشيد در‌صورتي‌كه سايتهاي متعددي از يك مقاله شما اسكن برداري كردند (به عبارتي لينكي كه در قسمت Where can we see an authorized example of the work ساختيد) مي‌توانيد همگي آن سايتهاي نسخه برداري بردار را در‌اين نصيب به طور تحت به ذيل وارد سازيد كه به طور جمعي پژوهش شوند.

همچنان از بخش Add a new group مي‌توانيد يك مقاله اسكن برداري گرديده ديگر خويش را به گوگل گزارش دهيد (سواي نياز به مجدد كليك كردن بر روي Create a new notice). بعد از آن دو تيك نهايي را بزنيد و امضا و تاريخ را وارد نماييد، و بعداز وارد سازي كد كپچا روي Submit كليك فرماييد تا گزارش ارسال خواهد شد. در شرايطي‌كه فرآيند را به صدق ايفا داده باشيد پيغام توفيق ظواهر و درصورتي كه صحيح ايفا نداده باشيد قسمتي كه خطا عمل كرديد به رنگ قرمز رنگ معين مي‌گردد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تغيير ديد كاربران در سئو منفي

درج كامنت‌هاي منفي درباره خدمت ارائه گرديده بصورت منظم و روزمره، آموزش سئو چنانچه درج كامنت را به پذيرش مديريت محصور نمائيد اين اختلال براي شما پيش نخواهد آمد.
نكته: اين راه seo منفي در كانال‌هاي اجتماعي اهل ايران بسيار شايع بوده و مديرانِ اين وبسايت‌ها را بر آن داشت كه براي به كارگيري كنندگان از آن جريمه گزينش نمايند.

seo منفي يك عمل غير رسمي ميباشد
در‌صورتي‌كه seo منفي تحت عنوان هك در حيث گرفته‌ خواهد شد آكادمي رايا پارس در بيشتر كشورهاي عالم جرم تلقي مي گردد. در حالتي‌كه اثبات خواهد شد كه شما از تكنيك‌هاي بهينه سازي منفي براي كاهش جايگاه سايتي استعمال كرده‌ايد بعيد به حيث مي رسد كه قابليت و امكان تبرئه داشته باشيد. what is seo به هر هم اكنون اين موضوعي ميباشد كه يك نماينده قانوني حقوقي خوب ميتواند درباره آن نظريات نمايد. البته مي بايست به خيال داشته باشيد كه بهينه سازي منفي كاري به شدت غيراخلاقي ميباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۲۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

الگوريتم مرغ مگس خوار و تجربه جستجوي دقيق

الگوريتم هاي گوگل با مضمون ها آنچه كه به وسيله استفاده كننده كاوش مي‌شود گره خورده اند. درين في مابين فاكتورهاي بسيار متعددي براي بررسي و پردازش درخواست ها وجود داراست كه هر يك به تنهايي نقش بسيار مهمي را جاري ساختن مي نمايند. آموزش سئو يك كدام از اثر گذار ترين الگوريتم هاي گوگل، مرغ مگس خوار اسم داراست كه بر روي 90 درصد نتيجه ها كاوش به صورت بي واسطه اثر ميگذارد. اين الگوريتم نخسين بار در آگوست 2013 معرفي شد تا گوگل بتواند هدف ها جستجوگران و تطبيق سوالهاي شان با حاصل مرتبط را شعور نمايد.

به طور طبيعي در دسترس بودن داده ها ظريف سبب ساز به وجود داخل شدن اعتبار منبع داده گرديده و بستر ساز متكي بودن يوزرها به نتيجه ها جستجوي شان مي‌گردد آكادمي رايا پارس كه اثر متعددي بر روي قسمت هاي متعدد مثلا گراف علم دارااست. درين نوشته‌ي علمي از سلسله مطالب آموزشي الگوريتم هاي گوگل، هم پا ما باشيد.

الگوريتم مرغ مگس خوار چه‌طور عمل مي نمايد؟
مرغ مگس خوار، به طرز پاسخگويي گوگل و ادراك معناي حقيقي و واقعي مراد يوزرها ميپردازد. what is seo بنابراين، به كار گيري از مترادف و هم معني ها بهبود پيدا كرده و حاصل كاوش نيز به مكان سود گيري از لغات كليدي ظريف، مطابق داده ها مرتبط اكران داده ميشوند. در جستجوي معنايي همگي چيز به خواسته مخاطب رابطه دارااست و الگوريتم مرغ مگس خوار نيز آن را به طور كامل متوجه مي‌گردد تا بتواند آنچه كه فرد تلاش مي نمايد پيدا نمايد را بفهمد.

فناوري معنانگر – meaning technology، ابزاري براي پردازش تعامل انساني ماشين ها ميباشد و كارايي مي نمايد تا به مسايل، از نظر يك فرد بنگرد. الگوريتم مرغ مگس خوار پياده سازي گرديده تا فناوري فوق را بر روي گراف علم ارتقاء بخشد، تا مخاطب بتواند با تكوين كانال بزرگي از داده ها، حاصل مرتبط به قضيه جستجوي خويش را بيابد. براين اساس مرغ مگس خوار به خير و خوبي مي تواند مطلوب ترين و كيفيت خوب ترين صفحه ها را كه نياز جستجو گر را برآورده مي نمايد، در اختيارش بگذارد.

البته زمينه بسيار ديدني اين ميباشد كه مرغ مگس خوار مي‌تواند مراد كاوش را مطابق واژه و كلمه هايي كه ممكن ميباشد تعريفي از صفات يك سود باشد، بفهمد. براي مثال، هنگامي عبارت: “همت فردي كه مي‌خواهد برادرش را از زندان آزاد نمايد” را كاوش مي‌كنيد، با “سريال فراروگريز از زندان” روبرو خواهيد شد كه در معناي آشنايي موتور كاوش از مراد مخاطب ميباشد. گوگل قادر است با استنباط و تعبير و تفسير كلمات، فيض اي معنادار را با وجود نا مفهوم بودن لغت ها و لحن خودماني، بدست آورد.

مرغ مگس خوار جواب ها را مبتني بر تطبيق لغاتِ باطنِ متن ارايه نمي نمايد، بلكه در ازاي، موجوديت هاي مرتبط به هم را از كوئري ها گرفته و جواب ظريف تري را حصول مي نمايد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)