آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

روش مقابله الگوریتم زبرا یا گورخر با شبکه‌های اجتماعی


شاید بخواهید بدانید الگوریتم زبرا یا این که گورخر چرا می بایست کانال‌های اجتماعی آموزش سئو را تحقیق کند. خیلی از اشخاص سود جو می‌باشند، دقیقا مانند همین کسانی که فالوور فیک می‌فروختند، این‌ها قادر است بک لینک و پیوند شما از کانال‌های اجتماعی را گزینه تهاجم ربات‌ها قرار دهند و از جمله به یک‌باره 100 هزار کلیک روی وب سایت شما صورت پذیرد و شما سکو بگیرید. ولی گوگل طبق الگوریتم زبرا آن را متوجه گردیده و ممکن میباشد شمارا کلا از دسترس بیرون نماید.

توییتر
الگوریتم گورخر در اینجا لینک و پیوند‌هایی را که بیش‌ از اندازه توییت میشوند به عنوان مثال یک‌باره 100ها هزار حساب در یکسری دقیقه پیوند شما‌را توییت می‌نمایند و لغات کلیدی یکسانی دارا‌هستند! این موردها را تماما متوجه می شود و شغل تارنما شما کل میباشد .

صورت‌بوک
در رخ‌بوک پروفایل‌های فردی تجاری فیک و جعلی بخش اعظمی وجود دارااست که کلاه‌بردان از این نحوه، لایک و اشتراک‌گذاری بیشتری اخذ می‌نمایند و ممکن میباشد لینک و پیوند وبسایت شما در بخش اعظمی از این پیج‌های فیک قرار گیرد که گوگل آحاد این بک پیوند‌ها آیتم پژوهش قرار داده و بی رسمی‌ها را پیدا می‌نماید و به‌همین‌ادله الگوریتم گورخر گوگل به تقابل با آنها میپردازد.

اثر آخری این الگوریتم در seo وب سایت شما
الگوریتم گورخر گوگل بر روی بهینه سازی تارنما‌های فروشگاهی اثر بسیار متعددی گذارده میباشد براین اساس این الگوریتم با وب سایت‌هایی که برضد الگوریتم گورخر گوگل فعالیت می‌نمایند به وسیله الگوریتم گورخر گوگل جریمه می گردند. جریمه این الگوریتم این چنین میباشد که از حاصل ورقه گوگل حذف میگردند و دیگر مشاهده آن وبسایت برای یوزرها مقدور وجود ندارد. ممکن میباشد برخی از جریمه‌های گوگل که برای نخستین دفعه رخداد می‌ افتد پس از یک سری روز یا این که چندماه بخشیده شوند. ولی درصورتی که برخی‌ها تکرار شوند، شما برای مدام با آن دامنه توانا به عمل نیستید.

نکاتی برای ایمن ماندن از جریمه الگوریتم زبرا
می بایست به‌این نکته دقت کنیم که تا بحال هیچ وبسایت فروشگاهی فارسی بوسیله الگوریتم گوگل جریمه نشده میباشد البته گشوده هم بایستی برای ایمن ماندن از خطرها احتمالی الگوریتم زبرا موارد ذیل را رعایت کنیم. رعایت این نکات به با صرفه‌سازی بهینه سازی فروشگاهی نیز یاری اکثری می‌نماید و با ایفا این نکات وبسایت فروشگاهی شما می تواند سکو بالایی را در لیست نتیجه ها گوگل حصول نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)