نحوه هاي رفيعتر بلاگ نويسي، تكنيك هايي آموزش سئو را در مشت شما قرار ميدهند تا به ياري آنها بتوانيد، محتوايي را ساخت فرماييد كه طرف داران بيشتري را به سمت خويش جلب كند. اين نحوه ها به شما در جذب استفاده كننده تازه نيز ميتواند ياري دهد. اندي كرستودينا درباره واپسين داده هاي عددي و روندهاي بلاگ نويسي طي پادكستي به خير موردها را گستردن داده و در آن بازگو مي نمايد.
پادكست گفتگو اي
ميتوانيد اين آيتم را براي اپل، گوگل و SPOTIFY به راحتي دانلود نمائيد. وي همينطور ديدگاه هايي درباره اينكه چرا محتواي زمانبر خيس خوب ميباشد و چرا بها آپديت رساني نوشتهعلمي هاي كهن زياد ميباشد را به اشتراك ميگذارد. دراين نوشتهعلمي پادكست گفتمان اي وي به طور متن دستكاري گرديده است كه ميتوانيد با استيناف آنها داده ها جالبي را به دست آوريد. لذا چنانچه شما نيز به seo عشق مند ميباشيد، پيشنهاد ميشود كه نوشتهيعلمي پايين را تحقيق نمائيد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۲:۲۵ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
دو فاكتور اساسي درجه بندي گوگل كه تا آموزش سئو به در حال حاضر اثبات بوده اند به قرار تحت ميباشند:
چگونگي محتوا
پيوند دهي يا اين كه (اعتبار)
پياده سازي اسكيما توسعه يافته، seo اسنيپت، ارتقاء سرعت تارنما و ساختار بهتر تارنما از اقدامات بهتر براي بهبود seo وبسايت مي باشند كه مدام مي بايست و تا مكان ممكن به آنان دقت گردد. البته آنان هيچ زمان نمي توانند جايگزين چگونگي محتوا و يا اين كه اعتبار لينك و پيوند ها شوند.
از خويش بپرسيد آيا فرصت و سعي خويش را در مكان قابل قبولي صرف ميكنيد؟
در حالتيكه تصور ميكنيد محتواي بهتر در دست داريد و يا اين كه نسبت به رقبا دارنده پروفايل لينك و پيوند دهي بهتري ميباشيد آنگاه در مكان صحت قرار داريد. تا آن مجال تعادل في مابين محتوا و پيوند سازي قادر است مزاياي متعددي براي شما به ياروهمدم داشته باشد.
فقط كافي ميباشد صفحه ها دارنده سكو بندي بالا را پژوهش نمائيد و مشاهده كنيد كه چه گونه لينك و پيوند دهي بدون واسطه بدين صفحه هاي و اعتبار بالاي آنان بيشترين اثر را داشته ميباشد. براي مثال، وبسايت جايگاه سرعت گوگل را نظارت نماييد و ۳ سود رفيعتر براي كوئري «آرم هاي سرطان» را تحقيق نمائيد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۳:۱۶ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
اكثر تصميمات مربوط به خريد ميتواند آموزش سئو با نوعي ترديد همراه باشد. در حال حاضر گزينههاي بسيار زيادي وجود دارد كه حتي در فروشگاههاي يك دلاري، اين قضيه ميتواند كمي اعصاب خرد كن باشد.
اين ترديد ميتواند بخاطر روبرو شدن با يك شركت جديد و عدم آگاهي زياد از شهرت يا محصولات آنها باشد.
ترديدهاي ديگر ميتواند ناشي از عدم شناخت باشد (به عنوان مثال، "آيا اين محصول واقعا به حل مشكل من كمك ميكند يا فقط اوضاع را بدتر ميكند؟").
سايت Groupon
براي من تنها چيزي كه باعث شد در خريد صندليها ترديد داشته باشم اين بود كه فكر ميكردم محموله من براي هميشه در قسمت حمل بار ميماند و از آنجايي كه از سايت Groupon سفارش داده بودم، عودت آن دشوار خواهد بود. با توجه به اينكه مزايا بيشتر از معايب بود، من ريسك كردم و به هر حال خريد را انجام دادم. هرچند همه مشتريان شما اين كار را نخواهند كرد.
بسيار مهم است كه بدانيد چه چيزي مشتري احتمالي را در خريد محصول شما دچار ترديد ميكند و شما با پرداختن به همين موضوع ميتوانيد شروع به توليد محتوا كنيد. اين ترس چيزي است كه شما نميتوانيد آن را حدس بزنيد. در واقع به جاي حدس زدن بايد از مشتريان فعلي و احتمالي خود بپرسيد كه چه چيزي باعث ايجاد ترديد در خريد ميشود.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۲۳:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
كيفيت پباده سازي رابط مخاطب به مهارت آموزش سئو طراح هم بستگي داراست. هر پباده سازي بايستي با ابزارهاي گرافيكي شناخت داشته باشد. البته بيش تر از اين كه بخواهد به سراغ به كارگيري از آن ها برود، عالي ميباشد شغل را با واير كادر يا اين كه ابزارهاي پباده سازي نخستين استارت نمايد. ابزارهاي ديجيتال ديگري هم مي باشند كه براي اين فعاليت به فعاليت وي ميايند. شايسته ترين كاري كه يك طراح مي بايست اعمال دهد اين ميباشد كه خودش را مكان مخاطب بگذارد و تمامي چيز را بر پايه ي گرايش وي پباده سازي نمايد. دقت به نيازها و مقاصد مخاطب سبب ساز ميشود كه در غايت بتواند سهولت دسترسي را براي وي آماده كرد.
تفاوت پباده سازي رابط استفاده كننده با پباده سازي گرافيك
پباده سازي رابط استفاده كننده با پباده سازي گرافيك مختلف ميباشد. صراحت دارد كه هر دو شغل را يك نفر جاري ساختن ميدهد، ولي دو شغل منقطع از هم ميباشند. هر شخصي كه قسمت هاي مرتبط با رابط استفاده كننده پباده سازي مي نمايد، به صورت حتم بايستي با اصول پباده سازي گرافيك هم شناخت داشته باشد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۲۷:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
داشتن رويكردي گوناگون
براي اين كه بتوانيد يك پيام يا اين كه آموزش سئو متن تبليغاتي قابل قبولي را بنويسيد مي بايست منش و مدل مختص خويش را داشته باشيد تا بتوانيد نسبت به بقيه افراد غيروابسته فعاليت نمائيد. هر مارك يا اين كه محصولي كه مي خواهيد آن را تبليغ فرماييد دارنده خصوصيتها و خصوصيات خاص خويش است لذا شما مي بايست اين خصوصيات را با مدل نوشتاري خويش تركيب فرمائيد و با يه خرده ادويه ابتكار آن را بياراييد تا در غايت بتوانيد اسكن رايتر موفقي گرديد.
به كار گيري از احساسات
درصورتيكه چه منطق بسيار اصلي ميباشد البته هيچ چيز مانند احساسات و هيجانها نميتواند برانگيزندهي اشخاص باشند. لذا سفارش مي كنيم كه در هر نوع بازاريابياي به ويژه مثالهاي محتوايي تلاش فرماييد احساسات و هيجانات مخاطبان خويش را برانگيزيد. نوع حس و هيجان مي تواند متناسب با نوع تبليغ تعيين خواهد شد.
آشنايي مشتريان
جامعهي مقصود مطالب خويش را بشناسيد. اين آشنايي قادر است به شما در راستاي اعمال تبليغات موثرتر ياري شاياني بكند. به صورت نمونه نكاتي كه بايستي براي به فروش رساندن ماشين پرايد به آنان اشاره نماييد با نكاتي كه براي تبليغ يك خودرو لاكچري مي بايست به آنان بپردازيد گوناگون ميباشد. قطعا متن دوم نياز به تجملات بيشتري داراست.
دوري از مبالغه
يك تبليغ مفيد تبليغي ميباشد كه مشتمل بر نكات مثبت و منفي توأمان با هم باشد. در اينگونه حالتي خواننده بيشتر ميتواند اعتقادوباور نمايد. در واقع يك اصل تبليغاتي اساسي همين جلب پشت گرمي اشخاص است. لذا اين نكته را مدام به خيال و خاطر داشته باشيد كه مبالغه قادر است اثر منفي بر تبليغات شما بگذارد.
اعتنا به جزئيات
هنگامي يك محتوا تبديل به محتواي نيكي ميشود كه بتواند به جزئياتي اشاره نمايد كه كمتر كسي به آنها اعتنا مينمايد. لذا خيلي از اشخاص براي پژوهش كليه جانبه يك فرآورده يا اين كه مارك وقت مي گذارند و محتواي شمارا تفحص مينمايند.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۷:۵۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
قرار دادن گردش عمل در مكان خويش:
همان گونه كه قبلا گفته شد NASCAR آموزش سئو مراحل آپلود ويديو هاي خويش را بي آلايش خيس نموده است. از جمله آنها يك پوسته ابر داده فراهم و كلكسيون تصاوير خرد بهتر (thumbnails) تنظيم كردند كه ميتوانست اين فرآيند را سرعت بخشند.
به كارگيري از رسانه هاي اجتماعي:
هنگامي كه NASCAR يك ويدئو تازه لود مي نمايد آن را در همه شبكه هاي اجتماعي مثلا فيسبوك, اينستاگرام و توييتر قرار ميدهد. از جمله: ويديو «بويلر و نيومن در مسابقه ستارگان» در هجدهم ماه مه ۲۰۱۹ در يوتيوب آپلود شد و در به عبارتي روز بوير در مسابقه ستارگان به مصاف با نيومن رفت.
5. توان به چنگ آوردن براي رويدادهاي بلندتر
NASCAR دارنده يك روزنگار از فوريه تا نوامبر ميباشد. البته مهمترين روي داد هاي مو جود در اينتقويم رويدادهاي پايين ميباشند:
Daytona 500 در ماه فوريه
GEICO 500 (fka Winston 500) در ماه آوريل
كوكاكولا 600 در ماه مي
500 Southern در روز پرسنل
NASCAR اكثر اوقات اين حادثه ها را از پيش طرح ريزي مي نمايد.
براي مثال:
Daytona 500 تحت عنوان مهمترين و معتبرترين مسابقه در روزنگار NASCAR قراردارد. همين سال اين مسابقه در هفدهم فوريه ۲۰۱۹ اجرا مي شود. مبني بر گوگل ترند، جستجوي گوگل و يوتيوب در امر كليد كلمه و واژه Daytona 500 از ميانه دسامبر ۲۰۱۸ استارت شد. اين هنگامي بود كه NASCAR قصد به بار گذاري محتواي «Dale Jr اولين ماشين مسابقه Daytona 500 را ميراند» كرد.
درين روي داد NASCAR، آغاز به لود ويدئو به بازه سه هفته قبل از آغاز مسابقه با تيتر Daytona 500 كرد. NASCAR همينطور ۵ كليپ در روز مسابقه و ۷ كليپ يك روز پس از مسابقه بار گذاري كرد. همين طور يك كليپ را در چهار روز پس از مسابقه بار گذاري كرد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۵۸:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
اينطور تصور ميگردد كه كانال محرمانه لينك و آموزش سئو پيوندسازي قضيه جديدي ميباشد و در سالهاي اخير گزينه به كارگيري قرار گرفته ميباشد. ولي احتمالا اسم مزرعه پيوند (Link Farm) را شنيدهايد. PBN نيز يكياز اشكال مزرعه پيوند ميباشد كه در واقع از سال 1999 در دنياي بهينه سازي مطرح شد. از آنجايي كه تعدادي سال گذشته مورد اخذ تعداد متعددي بكلينك و پيوند فارغ از پيش گويي چگونگي عنايت متعددي داشت، خيليها دنبال اين طرز ميرفتند و كارايي ميكردند با ساخت و ساز گونه هاي بلاگ، تصويب تارنما در دايركتوريهاي متفاوت و تبادل لينك و پيوند بتوانند بكلينك و پيوندهاي بيشتري بگيرند. ولي به جهت زياد شدن لينك و پيوندسازي اسپم، پراكندگي موضوعات و بيچگونگي بودن لينك و پيوندهاي دريافتي، گوگل تصميم گرفت الگوريتم Page Rank را معرفي نمايد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۴۳:۳۹ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
امروزه آيكونها در تيمهاي گوناگون و آحاد آموزش سئو موردها و مدلها يافت ميشوند. آيكونها در حالا رشدي هميشگي ميباشند. روز آپ ديت هم بر واحد سنجش جذابيت و تنوعشان افزوده ميگردد. استدلال رويش هميشگي آنها ارائۀ راهحلهاي تازه به يوزرها ميباشد. براي يك تعيين صحيح ما يحتاج ميباشد آغاز با گونه هاي آيكون براي دانلود آشنا گرديد.
گونه هاي آيكون از حيث مدل پباده سازي
1. آيكون گيلف: دارنده اشكالي بي آلايش ميباشد و براي تشخيص سريع و سهل وآسان شي ها به عمل ميرود.
2. آيكون تخت و نصفه تخت: اين آيكون با استعمال از رنگها، آيكونهاي مقداري بغرنجخيس از گيلف را به اكران ميگذارد.
اشكال آيكون از حيث استعارۀ تصاوير
آيكونها براساس مفهوم و مفهومي كه در ذهن مخاطب ساخت و ساز مينمايند به سه مجموعه تقسيم مي شوند.
1. آيكونهاي همانندي و تشابه: تعريف كنندۀ بدون واسطه شي ها مي باشند. مثل ذره دربين كاوش.
2. آيكونهاي ارجاعي:تعريف كنندۀ اشيا براساس رجوع و برگشت به چيزي ديگر و يا اين كه مقايسه كنندۀ مفاهيم آنها با يكديگر مي باشند. مثل گيرۀ صنعتي كه تعريف كنندۀ كمپرسور فولدر ميباشد.
3. آيكونهاي قراردادي:اين آيكونها هيچسيرتكامل ارتباط مستقيمي با اشيا ندارند و تشخيص آن ها براساس تفاهم نامه ميباشد. مثل ديسكهاي فلاپي كه تعريف كنندۀ شغل ذخيره سازي ميباشند.
خصوصيتهاي كليدي جهت دانلود آيكون براي پاورپوينت
• بديهي و معنادار باشد.
• به آساني و به راحتي تشخيص داده گردد.
• انعطاف پذيري داشته باشد. در هر اندازه و رزولوشني بتواند جابجايي معنا خويش را مراقبت نمايد.
• جذابيت بصري داشته باشد.
• از لحاظ مخاطبان توهين آميز و گستاخانه نباشد.
• با مدل پباده سازي ارائۀ شما در پاورپوينت، آيكون انتخابي بايستي همخواني داشته باشد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۳۶:۳۴ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
بازاريابي محتوا مشتري شالوده ميباشد و آموزش سئو بيشتر وضعيت توصيفي داراست تا اينكه بخواهد تجويزي باشد. شما فقط مي بايست محتوايي ساخت فرماييد كه مدام جلوي ديده كاربر باشد. براي مثال، بازارياب ها شيدا نرم افزار اسلايد شر و وبينار ميباشند. جوان خيس ها اينستاگرام و يوتيوب را بيشتر دوست دارا هستند.
مدام مساله ي اصليخود محتوامي باشد. اين محتوا ميباشد كه قادر است بيشترين اشتراك و لينك و پيوند را به سوا محيطي كه در آن منتشر گرديده، به دست آورد.
الگوريتم گوگل
در الگوريتم گوگل هر نوشتهيعلمي اي كه سايتيشن (استناد) بيشتري داشته باشد ميتواند فراتر از ساير مقاله ها قرار بگيرد. اين يعني هر نوشتهعلمي در هر سطحي باشد چنانچه سايتيشن بيشتري داشته باشد دارنده بها و اعتبار بيشتري خواهد بود و بنابر اين بيشتر جلوي ديده مخاطبان قرار مي گيرد.اين مساله امروزه درتوليد محتوا براي يك مال كاربرد متعددي داراست.هر چيزي كه به وسيله محتوا يا اين كه مقالهها ديگر تحت عنوان مرجع بيان گردد قادر است بيشترين لينك يا اين كه اشتراك را به خويش تخصيص دهد.
براي ساخت و ساز محتواي خويش ميتوانيد از عنا وين ذيل به كار گيري فرماييد:
اطلاعات و استيناف هاي اختصاصي به شخصي كه مي شود به آنان استناد كرد.
مطالعات موردي و گفتگو متخصصان حوزه صنعت.
قضيه يابي حوزه صنعت.
تيم داده ها حوزه ي صنعت.
Content Production: Today & Beyond
تحقيق عميق يا اين كه مروري بر يك زمينه ترند گرديده روي منحني نمودار.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۰۳:۳۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
به پيوندهاي داخلي دقت فرماييد و راهي بيابيد آموزش سئو تا بازديدكنندگان را يك گام به سمت تبديل شدن (ارتباطات به صفحه ها حوزه ي تمريني شما) يا اين كه يافتن داده ها بيشتر (لينك و پيوند به صفحه هاي محتوا در موضوعات مرتبط، چه در وبسايت شما يا اين كه در تارنما فرنگي باشد) هدايت فرمائيد.
مثلا، صفحه ها ثالث مي بايست براي هدايت بازديدكنندگاني باشد كه اخيرا مجموعه حقوقي شمارا پيدا كرده اند. اين بازديدكنندگان به صفحه ها مهم و ثانويه شما از روش فراخوان ورقه ثالث و با يك پيوند داخلي هدايت ميشوند.در غايت، در صورتيكه يوزرها را با محتواي عالي راضي فرمائيد و شايسته ترين طريق هاي بهينه سازي را پي بگيريد با درجه بندي خوب گوگل نيز مواجه خواهيد شد.
خلاصه
ادغام محتواي مهم، محتواي نتايج از سوال هاي متداول، محتواي داراي اعتبار و تجارب مخاطب سبب به ايجاد محتواي حاذق ميگردد. هر چهار گزينه بايستي بخشي از استراتژي محتواي حقوقي در ساخت و ساز محتواي شما باشد.
براي آغاز مهيا ايد؟
SEMrush
ابزاري بهتر براي تجزيه و چك محتواي رقبا ميباشد. اين اپ ميتواند به شما در گسترش نخستين استراتژي محتوا ياري دهد.
بعد با استعمال از خصوصيت هاي جستجوي گوگل، به ويژه بخش كامل شدن اتوماتيك، ميتوانيد خيلي عميق خيس براي يافتن محتواي سوال هاي متداول جستجوي خويش را ادامه دهيد.
نوع محتواي حقوقي
همينطور ميتوانيد با ابزاري مانند BuzzSumo بفهميد كه چه نوع محتواي حقوقي بيشترين اشتراك و پيوند را به خويش جذب مي نمايد.وقتي كه براي اينترنت وبسايت حقوقي محتوا ساختوساز كرديد، عملكرد فرمائيد با تصاوير محتوا را سئو فرماييد. اين فرمان تجارب مخاطب را از تلاوت محتوا بهبود بخشيده و سبب ساز پيشرفت در عملكرد seo مي گردد.
در غايت، مدام حاصل را بسنجيد. هر محتوايي كه منتشر ميكنيد چيره نخواهد بود، البته هنگامي متوجه شديد كه كدام نوع محتوا سبب ساز به جذب مخاطب يا اين كه ترافيك متعددي ميگردد، از آن درس بگيريد و كوشش فرماييد توفيق را تكرار فرماييد.
برچسب:
آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۴۷:۳۴ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)