آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

مرحله 3: تحلیل‌گرهایتان را تحلیل کنید

دو مرحله فوق، چه هنگام ساخت‌و‌ساز محتوای نو آموزش سئو و چه هنگام باصرفه‌سازی محتوای دیرین به عمل می آیند. البته مرحله 3، از سوی دیگر، به شما یاری می‌نماید تا انتخاب نمائید آیا محتوای درحال حاضر حاضرتان به نیکی برای غرض استفاده کننده باصرفه‌سازی گردیده‌است یا این که نه.

دانستن اینکه بازاریابی محتوای شما نیازهای بازدیدکننده‌تان را برآورده می‌نماید، نکته‌ای کلیدی میباشد: جای این که کدام محتوا ساخت و ساز فرمائید تا تبدیل‌هایتان را جلو ببرید، میتوانید با تغییر تحول محتوای کنونی، در طول و هزینه‌تان صرفه جویی نمایید.

شاید مهمترین پارامترها برای تحلیل کردن این مسئله، نرخ پریدن شما میباشد. نرخ پریدن بالا از ارجاعات موتورهای کاوش میتوانند پر‌نور سازند که محتوای شما با مقصود کاوش کلمه ها کلیدی در یک راستا وجود ندارد.

دربین کاربرانی که تارنما شما‌را از روش موتورهای کاوش پیدا می‌نمایند، نرخ پریدن شما چقدر بالا میباشد؟ چنانچه این نرخ‌ها به صورت قابل مراعات‌ای فراتر از سایر منابع ترافیک شما میباشند(مثل ارجاعات کانال‌های اجتماعی، ترافیک بدون واسطه و...)، اختلال قادر است این باشد که کلمه و واژه کلیدی برگه شما با محتوایتان هم خوانی ندارد.

طرز دسترس بدین داده ها در AgencyAnalytics به این شکل میباشد:

• Google Analytics integration را فعال نمایید

• از نصیب داشبورد، روی Analytics کلیک فرمائید > Google Analytics

• Acquisition را تعیین نمایید > Organic Search

• نرخ پریدن(Bounce Rate) را از لیست پارامترها فعال نمائید

این مورد به شما نرخ پریدن هر عبارت کاوش گردیده را، به یاور پارامترهای دیگری نظیر Pageviews, Exits, و Session Durationارائه می دهد.

 

همینطور می توانید تلاش هر مورد از صفحه های را به طور جداگانه، مبتنی بر منابع ترافیکشان(دراین جا، ارجاعات موتور کاوش) ببینید. پایین نصیب Pages > All Pages:

 

در حالی که مشخصا عوارض دیگری هم قادر است برای نرخ پریدن بالا وجود داشته باشد(مثل مطلوب نبودن وب سایت برروی موبایل‌ها، داشتن پباده سازی حیران کننده و...)، نرخ پریدن فراتر از معدل یک برگه به خصوص، قادر است نماد‌دهنده مشکلاتی در رابطه مقصود کاوش لغات کلیدی باشد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)