آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

درباره حجم جست و جو برای عبارت کلیدی خود تحقیق کنید

وقتی که یک عبارت جست و جوی‌بار وقتگیر پیدا کردید و می‌خواهید برای آن کلیدواژه کانونی جایگاه بندی نمائید ، بایستی کوشش نمائید تا جست و جوهای متعددی برای آن واژه کلیدی یا این که عبارت جست و جو اعمال دهید. آموزش سئو به کارگیری از این تکنیک به کوشش متعددی نیاز داراست: به مکان پژوهش راجع به کلمه ها جست و جو در Google Adwords یا این که گوگل ترندز می‌توانید فعلا به راحتی لغات کلیدی مرتبط یا این که وقتگیر را در Yoast سئو اخذ کرده و اطلاعاتی مرتبط با وسعت جست و جو (هر یک سری وقت یک توشه در یک عصر معلوم جست و جو گردیده) و مراحل ها (که چه‌گونه با سپری شد مجال عوض شده میباشد) نیز پیدا نمایید! اینک میتوانید به راحتی لغات کلیدی مرتبط را مقایسه کرده و در امر اینکه کدام یک از عبارت کلیدی مهم را در پست های فعلی یا این که پست های دیگر خویش متمرکز نمایید ، تصمیم بگیرید!

seo پست شما برای کلمات کلیدی مرتبط می‌تواند چگونگی محتوای شمارا بهبود بخشد: این سبب میگردد گوگل برای شما جامع تر و شل خیس باشد.

پست های خویش را که از پیشین سکو بندی کرده اند نظارت فرمائید
در صورتیکه فعلا تنی چند از پست های (وب لاگ) دارید که دارنده آکادمی رایا پارس درجه های خیر میباشند ، می‌دانید که‌این پست ها چه تعداد بازدید کننده را به خویش جلب می نماید. به کارگیری از Google Trends برای مقایسه کلمه ها کلیدی متمرکز پست های دیرین (که می‌توانید داده های عددی آن را ببینید) با کلیدواژه کانونی که برای پست تازه خویش در ذهن دارید ، میتواند ایده ای در ارتباط ترافیک احتمالی این عبارت نو ساخت نماید. مطلقاً پست های کهن خیس را تعیین فرمائید که بیشترین تشابه به پست متبوع شما برای تایپ کردن باشد: در صورتیکه می‌خواهید یک واژه کلیدی دم بلند تعیین فرمایید، پست ها را با لغات کلیدی دم بلند نیز مقایسه فرمایید.

از جمله ، این پست درباره ی عبارت کلیدی متمرکز را می اقتدار با پستی راجع به پیش اکران قطعه ، what is seo یک کدام از خصوصیت های مربوط به پلاگین Yoast سئو که پیش از اینً راجع‌به آن نوشتیم ، مقایسه کرد :

همان گونه که می‌بینید ترازو ترافیک یه خرده نادر خیس میباشد ولی قابل مقایسه میباشد ، ما میدانیم که ترافیک جست و جو برای پست پیش اکران قطعه ما نسبتاً بهتر میباشد ، به این ترتیب می‌دانیم که قیمت seo آن را داراست. اجرا این عمل برای مقایسه کلیدواژه کانونی یا این که عبارت کلیدی اساسی کهن و عبارتی که میخواهید به کارگیری فرمائید ، به شما اطلاعاتی راجع به منظره عبارت کلیدی متمرکز خویش می‌دهد.

طریق عالی دیگر برای به کارگیری از این موردها هنگامی میباشد که یک سری واژه کلیدی (دم بلند) را در لحاظ بگیرید. چون به راحتی به شما آرم میدهد کدام عبارت جست و جو بیشترین وسعت جست و جو را نسبت به عبارت دیگر دارااست. بدین ترتیب ، این دستور به شما امداد می نماید تا تصمیم بگیرید کدام واژه کلیدی دم بلند بیشتر در جست و جو استعمال می‌گردد.

برای ابزارهای مازاد ، به‌این پست ما که در زمینه‌ی ابزار مطالعه کلمه ها کلیدی رجوع نمایید .


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۲۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)