آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

معیارهای کلیدی عملکرد سئو

فعلا به سمت معلوم و پر‌نور ROI بهینه سازی، یعنی فایده بروید. آموزش سئو برای انتخاب توفیق‎‌آمیز بودن استراتژی بهینه سازی‌، می بایست همت ارگانیک اینترنت‌تارنما خویش را اندازه‌‎گیری فرمائید.

شاخص‌های کلیدی سعی (KPI) برای استراتژی seo شما حیاتی میباشند. در اینجا یکسری آیتم وجود داراست که می بایست آن‌ها‌را به اعتنا تحت حیث داشته باشید تا مطمئن گردید که کوشش‌های شما در مسیر دلخواهتان فیض میدهد:

مرتبه‌بندی کاوش: هرچه مرتبه بالاتری داشته باشید‌، خوب میباشد. بسیار اصلی میباشد که روش اکران درجه‌ عبارات کلیدی مصرف شده در اینترنت‌وب سایت‌تان را در زمان فرصت در اختیار گرفتن فرمائید آکادمی رایا پارس چون مستقیما علامت میدهد که استراتژی سئوی شما چقدر چیره کار می‌نماید.
ترافیک ارگانیک: این KPI تعداد بازدیدکنندگان از اینترنت‌وبسایت شما (کاغذ اساسی) و صفحه ها کلیدی از نتیجه ها جستجوی ارگانیک را ردیابی می‌نماید.
نرخ پریدن: کاربری که وارد اینترنت‌وب سایت شما می گردد و سوای جاری ساختن هیچ اقدامی از وب سایت بیرون میگردد «bounce» اسم می گیرد که نماد می دهد بازدیدکننده با محتوای اینترنت‌وب سایت شما تعامل برقرار نکرده میباشد. در حالی که نرخ پریدن بالا قادر است دلایل مختلفی داشته باشد و به صورت معمول به مسائل فنی seo اشاره می‌نماید‌، مشاهدات و تحقیق‌های شما می بایست ظریف باشد – در‌صورتی‌که کاغذ خاصی توانست غرض خویش را برآورده نماید (یوزرها داده ها موردنیاز خویش را پیدا کرده و مجدد آن را سوراخ نمایند)‌، «bounce» به جهت سعی ضعیف اینترنت‌تارنما وجود ندارد.
CTR ارگانیک (نرخ کلیک): نسبت کاربرانی که روی اینترنت‌وب سایت‌تان کلیک می‌نمایند what is seo را اندازه می گیرد. در واقع نرخ CTR این‌طور به حساب آوردن می شود:
تعداد کاربرانی که روی وبسایت شما در شیت نتیجه ها گوگل کلیک کرده‌اند تقسیم بر تعداد مجموع کاربرانی که حاصل کاوش را چشم‌‎اند.

CTR یا این که به عبارتی نرخ کلیک بالا نماد می دهد که یوزرها با تارنما شما رابطه نیکی برقرار می‌نمایند.

کانورژن‌‎های قابل انعطاف و مشقت بار: کانورژن‌های طاقت فرسا می توانند مشمول ارسال هیبت تماس‌، ارتباط تلفنی‌، تصویب‌اسم و… باشند و معمولا مثال‌های سنتی کانورژن در لحاظ گرفته می گردند – آن‎ها معمولا نیت مشخص و معلوم و واضحی را به استفاده کننده نماد می دهند. کانورژن‌های قابل انعطاف علامت‌دهنده عشق و علاقه یوزرها میباشد – تصویب‌اسم در خبر نامه‌، دانلود محتوا، اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی و لایک کردن و… . معمولا تمرکز استحصال‌وکارها بر کانورژن طاقت فرسا میباشد‌ ولی بایستی این دو را متعادل نگه دارید تا رابطه‌تان با یوزرها هدفمند گردد.
سرعت وب سایت: سرعت تارنما یک برهان اساسی در سکو‌‏بندی میباشد – بهبود سرعت لود محتوا در وبسایت به بهبود تجارب استفاده کننده و بهبود عملکرد ارگانیک یاری می‌نماید.
صفحه های در هر سشن: صفحه ها در هر سشن تعداد میانگین ​​صفحاتی میباشد که بازدیدکنندگان در حین یک سشن مشاهده می‌نمایند. برخلاف نرخ پریدن، خیل‌عظیم صفحه ها در هر سشن بدین مضمون‌ میباشد که یوزرها با محتوای اینترنت‌تارنما شما تعامل برقرار کرده‎اند.
ایمپرشن ارگانیک: اینترنت‌وب سایت شما به ازای کوئری‌هایی که بوسیله یوزرها کاوش می گردد، چند دفعه چشم شد‌ه‌است؟ ردیابی ایمپرشن‌های ارگانیک می تواند به بهبود «دور اندیشی از مارک» برای لغت ها کلیدی کاوش یاری دهد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)