آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

علل کاهش سرعت ووکامرس

ووکامرس یک افزونه بسیار کارکشته میباشد که با استعمال از آن می‌توانید آموزش سئو تارنما خودتان را به یک فروشگاه آنلاین مجهز تبدیل فرمائید. با این وجود این ابزار هم ممکن میباشد به دلایل زیادی با نماید شدن سرعت مواجه خواهد شد. بعضا از این دلایل به تفصیل ذیل میباشند:

به کار گیری از هاست ضعیف
به کار گیری از هاست های ضعیف و ارزان بها هنگامی که جدید تارنما خودتان را بهره برداری نموده اید و هنوز به درآمد کافی نرسیده اید، ممکن میباشد یک ایده بهتر به لحاظ رسد و مشکلی برای شما پیش نیاید. در پروسه اول تولید فروشگاه آنلاین ممکن میباشد هاست مهمترین نگرانی شما نباشد ولی بعداز 1 سال، ممکن میباشد بسته به ترافیک و مقدار فروش خودتان، سرعت هاست به صورت چشمگیری کاهش یابد.

عدم استعمال از CDN
CDN یا این که کانال توزیع محتوا یکی نحوه هایی میباشد آکادمی رایا پارس که با به کار گیری از آن می‌توانید سرعت وبسایت خودتان را به صورت چشمگیری ارتقا دهید. به کارگیری از این طریق هم خیلی ریلکس میباشد. CDN کانال ای از سرورهای کامپیوتری میباشد که در سراسر عالم قرار دارا‌هستند و فولدر های استاتیک وبسایت شما روی آن قرار میگیرند و سبب می‌شود که داده ها از مجاورت ترین سرور ممکن برای استفاده کننده ارسال گردد. در حالتی که که مشتری های شما در شهر های مختلفی قرار دارا‌هستند، شایسته ترین طریق برای ارتقاء سرعت ووکامرس به کارگیری از CDN میباشد.

عدم به کار گیری از افزنه Cache
یکی‌از دیگر از دلایل کاهش سرعت وبسایت های ووکامرسی عدم به کار گیری آنان از افزونه کش میباشد. what is seo کش یک کامپوننت مشقت بار افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد که دیتای تارنما روی آن ذخیره می گردد و وهله آجل که استفاده کننده بخواهد از تارنما شما بازدید نماید، پوشه ها سریعتر در دست وی قرار می‌گیرند. به بیانی دیگر افزونه کش به جای این که هر توشه وبسایت شمارا به طور بی نقص بارگذاری نماید، صفحه ها آن را به عبارتی سکو اولیه روی کامپیوتر مخاطب ذخیره می نماید و در پروسه آتی صفحه ها ذخیره گردیده را به وی اکران میدهد.

تصاویر شما سئو نشده اند
به کارگیری از تصاویر کیفیت بالا برای وبسایت ها و به خصوص دکان های اینترنتی خیلی اصلی میباشد، البته هرچقدر که چگونگی تصاویر بیشتر باشد، سایز آنان نیز بیشتر می گردد و منجر کاهش سرعت وب سایت شما شود. راهکار فعالیت سئو تصاویر میباشد. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که تا ۵۰ درصد عامل کاهش سرعت وبسایت شما تصاویر آن میباشد.

اشتباهات دیتابیس
در دیتابیس وب سایت شما داده ها خیلی متعددی ذخیره گردد. تولیدات، سفارشات، پیکربندی و… تمامی روی دیتابیس ذخیره میگردند. در بالا ممکن میباشد این زمینه خیلی اساسی به حیث نرسد، ولی بعداز یک‌سری ماه و با ارتقا سایز دیتابیس، سرعت تارنما شما هم به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت. به همین خیال و خاطر یک کدام از دلایل کاهش سرعت وبسایت، ایرادات مرتبط با دیتابیس میباشد.

اینک که برخی از مهم‌ترین دلایل کاهش سرعت ووکامرس را با هم تحقیق کردیم، فرصت آن رسیده میباشد که طرز رفع این خطاها و ارتقاء سرعت وبسایت ووکامرسی را هم تحقیق کنیم. در نصیب آتی با ما همپا باشید تا همگی نحوه های ارتقا سرعت ووکامرس را پژوهش نماییم.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)