انواع محتوا و تمرکز بر تولید محتوا
بازاریابی محتوا مشتری شالوده میباشد و آموزش سئو بیشتر وضعیت توصیفی داراست تا اینکه بخواهد تجویزی باشد. شما فقط می بایست محتوایی ساخت فرمایید که مدام جلوی دیده کاربر باشد. برای مثال، بازاریاب ها شیدا نرم افزار اسلاید شر و وبینار میباشند. جوان خیس ها اینستاگرام و یوتیوب را بیشتر دوست دارا هستند.
مدام مساله ی اصلیخود محتوامی باشد. این محتوا میباشد که قادر است بیشترین اشتراک و لینک و پیوند را به سوا محیطی که در آن منتشر گردیده، به دست آورد.
الگوریتم گوگل
در الگوریتم گوگل هر نوشتهیعلمی ای که سایتیشن (استناد) بیشتری داشته باشد میتواند فراتر از سایر مقاله ها قرار بگیرد. این یعنی هر نوشتهعلمی در هر سطحی باشد چنانچه سایتیشن بیشتری داشته باشد دارنده بها و اعتبار بیشتری خواهد بود و بنابر این بیشتر جلوی دیده مخاطبان قرار می گیرد.این مساله امروزه درتولید محتوا برای یک مال کاربرد متعددی داراست.هر چیزی که به وسیله محتوا یا این که مقالهها دیگر تحت عنوان مرجع بیان گردد قادر است بیشترین لینک یا این که اشتراک را به خویش تخصیص دهد.
برای ساخت و ساز محتوای خویش میتوانید از عنا وین ذیل به کار گیری فرمایید:
اطلاعات و استیناف های اختصاصی به شخصی که می شود به آنان استناد کرد.
مطالعات موردی و گفتگو متخصصان حوزه صنعت.
قضیه یابی حوزه صنعت.
تیم داده ها حوزه ی صنعت.
Content Production: Today & Beyond
تحقیق عمیق یا این که مروری بر یک زمینه ترند گردیده روی منحنی نمودار.
برچسب: آموزش سئو،