آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

چه زمانی کنیبالیزیشن مشکل ایجاد می‌کند؟

چنانچه حول یک قضیه خاص مقاله‌ها مختلفی با عبارات کلیدی یکسان یا این که مشابه به هم منتشر نمائید ممکن میباشد مبتلا کنیبالیزیشن گردید. به همین خیال سفارش می شود در هر مسئله مقاله ها زمان بر و کاملی بنویسید آموزش سئو و از تایپ کردن محتواهای کوتاه در صفحه های متعدد دوری نمایید. به عبارت دیگر عالی میباشد محتواهایی که می خواهید در صفحه های متعدد منتشر نمائید را توده‌بندی نمایید و در یک شیت نشر دهید تا با نقص‌ کنیبالیزیشن مواجه نشوید.

چه‌طور کنیبالیزیشن را تشخیص دهیم؟
ممکن میباشد شما تا امروز این مسئله را نمی‌دانستید و هم اکنون میخواهید بدانید آکادمی رایا پارس که آیا تارنما شما مبتلا ایراد کنیبالیزیشن میباشد یا این که نه. شایسته ترین راه و روش برای تشخیص این مسئله به کارگیری از عبارت ذیل میباشد:

Site:example.com “keyword”

به‌مکان example.com نشانی تارنما خودتان را و به‌مکان keyword هم واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را قرار دهید. درحال حاضر نتایجی در برگه گوگل اکران داده می گردد و مقالاتی که ممکن میباشد از لحاظ محتوا به هم مشابه باشد را برای شما اکران میدهد.

چه طور می توانیم خلل کنیبالیزیشن را حل کنیم؟
در واقعیت شیوه‌های بسیار مختلفی برای حل نقص‌ کنیبالیزیشن وجود دارااست، what is seo ولی شایسته ترین شیوه عده‌بندی مقاله‌ها و پست‌هایی میباشد که از یک کلمه و واژه کلیدی درست شده‌اند. در قدم اولیه تلاش فرمایید مقالاتی که دارنده لغت ها کلیدی یکسان یا این که مشابه به هم‌دیگر می باشند را شناسایی نمایید بعد این مقاله ها را در یک نوشته‌علمی جامع گردآوری‌بندی و منتشر فرمایید و در صفحه ها دیگر به کاغذ مهم ریدایرکت دهید. اما گوگل به گذر زمان فرصت صفحه ها ریدایرکت گردیده را از فهرست نتیجه ها حذف می‌نماید و درجه آنها‌را به ورقه مهم منتقل می‌نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۱۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)