آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

روش کار الگوریتم مرغ مگس خوار

گسترش‌های الگوریتم مرغ مگس خوار در جستجوی متنی و گفتمان، آموزش سئو یعنی در دو قضیه‌ای که به شدت با معناشناسی و ارتباط ها در میان عبارات رابطه دارا هستند، بسیار کارکشته میباشد.

در جستجوی متنی با استعمال از این الگوریتم، گوگل به صورت شگفت‌انگیزی نتایجی را برمی‌گرداند که با مقصود مخاطب هم خوانی دارااست. حال دیگر حاصل کاوش تنها به خویش لغت ها محصور نیستند، آکادمی رایا پارس بلکه مشتمل بر معنی لغت ها و مترادف‌های آنها هم میشوند.

بیاید این مسئله را با یک نمونه پژوهش کنیم.

تنها کافی‌ست در نصیب جستجوی گوگل بنویسید «ثروتمندترین شخص عالم»، با تصویر تحت مواجه می شوید:

میبینید؟ گوگل به شما لیست بی نقص اشخاص ثروتمند در عالم را علامت میدهد (اما ترتیب این اشخاص اکنون یه خرده عوض شده میباشد!). گوگل با به کار گیری از گراف علم یا این که Knowledge Graph عبارت جستجوی شما‌را تعبیروتفسیر کرده و ظریف‌ترین سود را برمی‌گرداند. درباره گراف علم در قسمت‌های آجل این نوشته‌ی علمی کلام خوا هیم کرد.

مصاحبه هم یک کدام از دیگر از برگ‌های چیره الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد. چطور؟

شما میتوانید با گوگل مذاکره نمائید! باورتان نمی شود؟ بیایید در بخش جستجوی گوگل بنویسیم « چه کسی ثروتمندترین شخص در عالم میباشد؟» و گوگل اشخاص ثروتمند جهان را به ترتیب ترازو ثروتشان به شما معرفی می‌نماید.

انگیزه اسم گذاری الگوریتم مرغ مگس خوار
تا به حالا تصاویر مرغ مگس خوار را در تلویزیون چشم‌اید؟ این پرنده آن‌قدر تند و سریع پرواز می‌نماید که به هیچ عنوان نمی‌توانید جنبش بال و پر‌هایش را مشاهده کنید.

دقیقا گوگل به همین عامل این اسم را برای الگوریتم جدیدش تعیین کرد. الگوریتم مرغ مگس خوار خیلی سریع و تند و تیز، لغات کلیدی و محتواها را پژوهش می‌نماید و مترادف و هم معنی آن‌ها‌را هم تشخیص می‎دهد. what is seo الگوریتم مرغ مگس خوار به جز علامت دادن مجاورت‌ترین حاصل به شما، محتواهایی که بیشتراز حد از عبارات کلیدی به کارگیری کرده‌اند را هم جریمه می‌نماید.

غرض این الگوریتم چیست؟
برخلاف الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن، مرغ مگس خوار یک به الگوریتم بر طبق جریمه وجود ندارد که با غرض تمیز کردن محتوای بی‌چگونگی از صفحه ها حاصل موتور کاوش کار نماید، بلکه تغییری در طرز برخورد گوگل به گونه های گوناگون داده‌هاست. این الگوریتم، یک طرز تازه برای ادراک معنای حقیقی یک متن یا این که پرسش در حین کاوش میباشد، خیر تنها یک واژه و کلمه کلیدی خاص. به کارگیری از مترادف و هم معنی لغات کلیدی با Hummingbird باصرفه گردیده‌است. به مکان لیست کردن نتیجه ها با لغات یا این که عبارات کلیدی ظریف، اکنون گوگل می تواند حاصل بیشتری را مربوط به زمینه آیتم نظرمان به ما آرم بدهد.

گوگل با به کار گیری از الگوریتم مرغ مگس خوار، خیلی سریع مقصود از کاوش را می فهمد تا دقیقا آن چیزی را که مخاطب در کارایی برای کشف آن میباشد، گزینش نماید. این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که ما از آن تحت عنوان جستجوی معنایی خاطر میکنیم.

غرض الگوریتم این میباشد که مجاورت‌ترین نتیجه ها را به یوزرها نماد دهد تا آنها بتوانند در کوتاه‌ترین مجال به غرض خویش برسند. براین اساس مرغ مگس خوار برای انتخاب مطلوب‌ترین و کیفیت بالا‌ترین صفحاتی که نیازهای جستجو گر را برآورده می‌نماید، ساخته شده است.

همینطور در‌این الگوریتم، گوگل چیره به استنباط و تعبیروتفسیر متن میگردد تا فیض قابل توجهی بدست آورد. حتی در حالتی‌که لغات کلیدی مبهمی را کاوش کنیم، گشوده گوگل میتواند فیض دلخواه را به ما نشانه بدهد.

فکرش را بکنید! بعید وجود ندارد یکسری سال دیگر در گوگل کاوش کنیم: «اون آهنگی که اولش با لالای لای لالای لای آغاز میشد» و گوگل به عبارتی آهنگی که در ذهنمان بود را برایمان پیدا نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)