آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

گراف دانش گوگل (The Knowledge Graph)


اين يعني چه؟ يعني گوگل صحبت شمارا عميق‌خيس از قبلي مي فهمد، ميداند كه به‌دنبال آموزش سئو چه مي باشيد و صفحاتي را در معرض ديدتان قرار ميدهد كه نياز شمارا برطرف مي‌نمايند.

شايد اين پرسش براي شما اتفاق افتاده كه گوگل چطور متوجه مراد يا اين كه غرض استفاده كننده خويش ميگردد؟ پرسش بسيار خير ميباشد و ما هم قصد داريم اين پرسش را ذيل ذره‌في مابين ببريم. چهت نيل به جواب اين پرسش موردنياز ميباشد با دو معني گراف علم و جستجوي معنايي گوگل آشنا گرديد.

گراف علم گوگل (The Knowledge Graph)
گوگل با ياري گراف علم خويش، قادر است داده ها ديگري كه ممكن ميباشد تكميل كننده يا اين كه مربوط به جستجوي شما باشد را در اختيارتان قرار دهد. براي مثالً فرض فرمائيد قصد داريد بدانيد يك هنرپيشه در چه فيلم‌هايي بازي نموده است. در اينجا گوگل با به كارگيري از گراف علم خويش و تارنما‌هايي مانند ويكي پديا و IMDB خلال اينكه به پرسش شما جواب ميدهد، كل داده ها تكميلي همانند جوايز اين هنرپيشه را هم در چنگ شما مي گذارد.

شعور رابطه موضوعي صفحه هاي مستلزم الگوريتم‌هاي بغرنج‌اي ميباشد كه گوگل پيروز به پياده سازي آنها گرديده. گراف علم كوشش مي‌نمايد رابطه در ميان موضوعات و صفحه هاي اينترنتي را فهم كرده و براساس داده ها گردآوري‌آوري گرديده چكيده‌اي از آنچه موردنياز شماست را در اختيارتان قرار دهد.

جعبه هايي محتوايي كه در سمت راست شيت حاصل كاوش اكران داده مي‌شوند معمولا متاع گراف علم مي‌باشند.
به صورت نمونه تصوير تحت اكران نتيجه ها كاوش براي عبارت “اصغر فرهادي” ميباشد و همان طور كه در تصوير مشاهده مي كنيد بخشي از اين داده ها از وبسايت ويكي پديا، بخشي از IMDB و نصيب ديگري نيز از ديگر صفحه ها اينترنت گردآوري‌آوري گرديده است.


شما با كليك كردن بر روي تارنما‌هايي كه در نتيجه ها مشاهده مي كنيد روز آپديت به گراف علم گوگل ميافزاييد؛ چون اين نتيجه ها به عبارتي‌ اطلاعاتي بودند كه ضمن مرتبط بودن با عبارت كاوش گرديده شما، بسيار ديدني اعتنا نيز مي‌باشند. در واقع گوگل از خلق شما، به علم خويش و شما اضافه مي‌نمايد!

همين مسئله آرم ميدهد كه گوگل كاركشته به ادراك رابطه مفهومي دو برگه از وب خواهد بود. صحيح به همين استدلال ميباشد كه در استراتژي‌هاي پيوند‌سازي فرنگي دقت ويژه‌اي به مشابهت مورد دو وب سايت خوا‌هيم داشت.

جستجوي معنايي (Semantic Search)
دومي معني با‌قيمت و اصلي براي ادراك اخلاق و رفتار يوزرها، امكان جستجوي معنايي ميباشد. جستجوي مفهومي يا اين كه معنايي چيزي بالاتر از يك جستجوي نكته به نكته ميباشد. در جستجوي معنايي تمركز فقط روي كلمه ها كاوش گرديده وجود ندارد، بلكه معني و معنا آن ها عنايت دارااست. همين قضيه سبب ساز مي‌گردد كه ديگر نياز نباشد فقط با به كار گيري از يك كلمه و واژه منحصربه‌فرد در جعبه كاوش، به جواب خويش برسيد.

نمونهِ سرعت شير و چگونگي شير كه در ابتدا آورده شده پذيرش كننده اين قابليت و امكان گوگل ميباشد. هم اكنون فكر كنيد كه دوست داريد از رستوران سنسو يك طعام توصيه دهيد.

حتي با جستجوي عبارت “فست فود سنسو”، حاصل مرتبط با “رستوران سنسو” به شما علامت داده ميگردد. به عبارت ديگر الگوريتم مرغ مگس خوار به مشابهت معنايي دو كلمه و واژه رستوران و فست فود واقف ميباشد و توانسته به خير و خوبي مراد شمارا شعور نمايد. صحيح مثل صورت ذيل:


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۴۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

7 باور غلط لينك سازي براي سايت


لينك و پيوند سازي در بهينه سازي تارنما از عنايت ويژه اي برخوردار‌است آموزش سئو البته از ايرادات رايج در بهينه سازي اين ميباشد كه باورهاي خطا درباره لينك و پيوند سازي كه در تارنما هاي يادگرفتن seo منتشر ميشوند را در بيزنس خويش نظر فرمائيد.

تاهنگاميكه موتورهاي كاوش، الگوريتم هاي خويش را مخفي نمايند، خبرهاي بي شالوده و مبنا درباره اصول seo تارنما تمامي جا منتشر ميشود. اين فرمان منجر ميشود كه استحصال و امور، استراتژي هاي اشتباه بهينه سازي را به مكان استراتژي هاي كارآمد دنبال نمايند و همينطور موجب ميگردد يوزرها نسبت به خبرها seo بي متكي بودن شوند. اين عدم پشت گرمي جاي اين كه زمان هاي جديدي را ساخت نمايد، زمان هاي جان دار را نيز از في مابين ميبرد.

درين مقاله با باورهاي هاي دوست داستني ولي نادرستي آشنا مي‌شويد كه پيوند سازي براي تارنما را غير قابل فهم مي نمايند و سبب ساز ميگردند كه يوزرها از تعقيب كردن روند پيوند سازي طبيعي مسافت بگيرند.

ممكن ميباشد كه با اندرز هايي از طرف متخصصان seo مانند “ديگر در سال 2006 نيستيم!” و “پيوند سازي مي بايست فرآيندي طبيعي باشد” روبرو گرديد؛ با اين اكنون مي قدرت اعلام كرد كه‌اين نصايح زمان هاي عالي پيوند سازي را از ما مي‌گيرند.

پرسش مو جود اين ميباشد كه آيا موتورهاي كاوش پيوند ها را مبني بر تعداد آن ها مي سنجند يا اين كه به واسطه چگونگي آن‌ها؟ در‌اين نوشتار به‌اين پرسش هم جواب داده ايم.

پيرو به تفصيل 7 افسانه دوست داستني و تصور اشتباه در خصوص لينك و پيوند سازي پرداخته ايم؛ اين مفاهيم بيشتر از آنچه كه به شما فايده برسانند، سبب ساز ضرروزيان كردن شما مي‌شوند.

وقتي كه‌اين باورها را از به دور بيرون كنيم، مي‌توانيم به واسطه شعور اصول اساس لينك و پيوند سازي، عملكرد بيشتري را در چنگ مشتريان خويش بگذاريم.

بك پيوند ها، برگزيدگان فاكتورهاي جايگاه بندي گوگل ميباشند
اين اعتقاد و باور نادرست به زمان سوال و جواب گوگل (Google Q&A) گشوده ميشود، هنگامي كه Andrey Lipattsev استراتژيست ارشد واحد چگونگي جستجوي گوگل، اظهار كرد كه پيوند ها، محتواها و رنك برين سه فاكتور رفيعتر جايگاه بندي گوگل ميباشند.

در‌صورتي‌كه اين گفته صدق داشت، بخش اعظمي از سيگنال ها نظير تجارب كاربري و صدها فاكتور جستجوي ديگر ناديده گرفته گرديده و صفحه هاي بر مبناي تعداد بك لينك و پيوند هايي كه دارا‌هستند مرتبه بندي ميشوند.

اين فرمان به وسيله جان مولر هم پذيرش شد.

فاكتورهاي سكو بندي گوگل متغير مي باشند. بدين مضمون‌ كه گوگل براي كاوش هاي متفاوت يوزرها، الگوريتم هاي متفاوتي ارائه مي نمايد.

مطالعات مرتبط بيشماري كه دراين باره صورت گرفته ميباشد، آرم داده اند كه صفحه هاي مو جود در سه فيض نخستين، تعداد بك لينك و پيوند هاي بسيار متعددي دارا‌هستند.

پرسش اين ميباشد كه آيا اين صفحه ها به واسطه پروفايل بك پيوند شان درجه بالايي داشته اند يا به جهت اين كه در مرتبه بالايي بوده اند بك پيوند هاي متعددي داشته اند؟

معني اين فرمان تماما نسبي ميباشد.

سايتي كه در درجه 4 حاصل گوگل قرار گرفته و كليك هاي متعددي اخذ نموده است، آيا قادر است با تشكيل داد بك پيوند 2 موازي بيشتر از تعداد بك پيوند هاي سايتي در جايگاه 2، جايگزين آن وب سايت خواهد شد؟

ما پاسخ اين پرسش را نمي دانيم، از اين رو نبايد استراتژي خودمان را محصور كنيم.

آيا معني اين زمينه اين ميباشد كه بك پيوند ها سيگنال هاي درجه بندي مهمي نيستند؟ پاسخ اين پرسش به طبع منفي ميباشد.

اثر لينك و پيوند ها در شيت نخستين حاصل كاوش بيشتر ميباشد در حالي كه بيشتر فاكتورهاي ديگر التفات يكساني دارا هستند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

كاربران در سئو سايت


در سرفصل هاي فراتر در امر التفات محتوا در بهينه سازي مطالبي را آموخته آموزش سئو و آن را به اجناس يك مغازه تشبيه كرديم كه مي توانستند با وجود اوضاع مطلوب فروش ، حتي‌در شكل بي چگونگي بودنشان نيز مخاطبين متعددي داشته باشند و يا اين كه بالعكس ؛ با وجود داشتن باطن مايه اي لبريز مغز يا اين كه جنسي مرغوب ، به جهت آماده نبودن پيشنيازهاي عرضه و جذب استفاده كننده به دانستني هايي بلامصرف و يا اين كه كالاهايي منقضي و دمده تبديل شوند .

بيل گيتس پاراگراف معروفي داراست كه مي‌گويد «محتوا پاد شاه ميباشد» و گري وينرچاك (كارآفرين ، مولف ، سخنران و بازارياب بلاروس – آمريكايي) در تصديقي شيطنت آميز مي‌گويد «چنانچه محتوا فرمانروا ميباشد پس متن نوشتاري خداست !» . درين نقل قسم ها كه مثال هاي آن نيز معدود نيستند ، مي‌بينيم كه وسيع ترين شخصيت هاي فعّال در‌اين عرصه ، جملگي بر اين باورند كه محتوا به ويژه محتواي نوشتاري كه شايد ايجاد آن براي يوزرها عام بي آلايش خيس ميباشد تا چه واحد سنجش در مورد چشم شدن بوسيله موتورهاي جستجو گر اصلي بوده و تا چه حد براي استخراج به جايگاهي خوب مي بايست به آنان متوسل شويم .

در همين ارتباط و پايين مثالي ديگر قصد داريم تا سئو يك تارنما به ويژه رئيس محتواي آن را به گرداندن يك مجموعه ورزشي تشبيه كنيم . همان گونه كه در دنياي حقيقي نيز به چشم ميخورد ، گاهي تيمي با ميزان دارايي اندك و بازيكناني گمنام حماسه آفريني كرده ، احترام ، اعتنا و تحسين همگان را جلب مي كند و نهايتاً جايگاه نيكي در نقطه پايان فصل به دست مي‌آورد و گاه مجموعه ديگري با وجود داشتن بازيكنان سرشناس و گران‌قيمت بسيار نا اميدكننده ظواهر گرديده و با بر مكان گذاشتن ركوردهاي منفي متواتر آرزوي هرچه سريع تك تك شدن اين عصر را در دل مي پروراند . بايستي بدانيد كه در زمينه ي seo وب سايت اين بازيكنان در واقعيت محتواي وب سايت شما ميباشند و دارايي اي كه براي خريدشان اختصاص داده ايد نيز تك تك مخارج بدون واسطه و غير مستقيميست كه براي ساخت محتوا و به توشه نشاندن مطلبي تازه در فضاي مجازي صرف نموده ايد .


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۴:۴۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

لينك اسپانسر شده (sponsored)


صفت حامي مالي گرديده همان طور كه از نامش پيداست براي شناساندن پيوند‌هايي استعمال آموزش سئو ميشود كه با مقصود تبليغ، دفاع مالي يا اين كه هر نوع تفاهم نامه حمايتي ديگر در صفحه ها اينترنت قرار مي گيرد.

قطعا بخوانيد: آپ ديت گورخر گوگل! چطور با zebra رفيق باشيم؟
پيوند محتواي توليدي يوزرها (ugc)
UGC يا اين كه User Generated Content به هر نوع محتوايي كه يوزرها (خير مديران يا اين كه نويسندگان وبسايت‌ها) منتشر مي‌نمايند اشاره مي‌نمايد. اين محتوا مي تواند پست‌هاي انجمن، نظر ها، مقاله‌ها منتشر گرديده در خدمت‌هاي بلاگ‌نويسي و ... باشد.

براي لينك و پيوند‌هاي نوفالو چه اتفاقي ميفتد؟
صفت نوفالو همچنان به كارگيري شود. هرجايي كه نمي خواهيد لينك و پيوند شما به نوعي پذيرش كننده باشد يا اين كه تاثيري در درجه‌بندي گوگل داشته باشد از نوفالو به كار گيري فرماييد.

البته از تاريخ ۱ مارس ۲۰۲۰ به آن‌گاه گوگل لينك و پيوند‌هاي نوفالو را هم براي خزيدن ربات‌ها و ايندكس كردن به كار گيري خواهد كرد.

به گفته گوگل، پيش از اين زماني ربات‌هاي گوگل به پيوند‌هاي نوفالو مي‌رسيدند وارد آن نمي‌شدند و در فيض اثر متعددي هم در سكو‌بندي يا اين كه ايندكس شدن نداشتند. در بيانيه گوگل آمده ميباشد از ۱ مارس ۲۰۲۰ شايد پيوند‌هاي نوفالو هم براي خزيدن در اينترنت به كار گيري شوند.

اين كه چه تفاوتي في مابين اين سه صفت از ديد اثر در ارتقاء مرتبه برگه مقصود وجود دارااست هنوز قطعي وجود ندارد. صرفا غرض گوگل فهم خوب اينترنت و لينك و پيوند‌ها براي جستجوي خوب ميباشد.

در واقع اين دو صفت نو سبب ساز مي‌گردد تارنما يا اين كه شيت‌اي كه لينك و پيوند در آن جاي‌دارد خويش را از پذيرش كردن رها نمايد. سايتي كه هزاران پيوند به وبسايت‌هاي نامرتبط از ديد محتوا مي دهد و ترافيك لينك و پيوند مقداري داراست به نوعي خوي شبه‌اسپمي به گوگل آرم ميدهد ولي همين وبسايت شايد به هيچ عنوان كاغذ‌هايي كه لينك و پيوند گرفته‌اند را پذيرش نمي‌نمايد و نمي خواهد به آن‌ها اعتبار دهد. اكنون اين پيوند‌ها قادر است به وسيله يوزرها ساخت شوند يا اين كه پيوند‌هايي باشند كه به توصيه مشتريان قرار مي گيرند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۴۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين مسائل درباره ريچ اسنيپت


شايد پيش از اين با واژه و كلمه ريچ اسنيپت در مقالاتي مثل نوشته‌علمي اسكيما چيست برخورده آموزش سئو كرده باشيد. البته درين نوشته‌ي‌علمي قرار ميباشد به صورت تخصصي با آن آشنا گرديد؛ مشاهده كنيد كه rich snippet ها چطور مي‌توانند به طور بي واسطه و همچنين غير بدون واسطه روي بهينه سازي وبسايت شما اثر داشته باشند و چطور بايستي آنها‌را در وبسايت تان ساخت‌و‌ساز فرماييد. هر چيزي كه در زمينه‌ي اين مورد بخواهيد در‌اين نوشته‌ي‌علمي وجود دارااست. با اينجانب ياور باشيد.

آزمايش

آنچه در‌اين مقاله ياد خواهيد گرفت اكران سرفصل ها
اسنيپت چيست و ريچ اسنيپت چيست؟
نخستين فريم ذيل را مشاهده كنيد:

 

همانگونه كه مشاهده كرديد، اين يك تارنما معمولي در حاصل كاوش ميباشد. در واقع وقتي كه كلمه و واژه اي را در گوگل كاوش نماييد، در گوگل اكثر وقت ها وبسايت ها را به همين صورت مي بينيد. چيزي كه شما اينجا مشاهده مي‌كنيد، با عبارت “اسنيپت” هم معين مي گردد. آري دقيقا منظورم همين لينك و پيوند و توضيحات تحت آن ميباشد؛ به‌اين اسنيپت مي‌گوييم. اكنون تصوير زير را مشاهده كنيد:

 

چيزي كه در تصوير بالا مشاهده كرديد، يك ريچ اسنيپت ميباشد!

واژه rich در گويش انگليسي در معناي ثروتمند و همچنين بي نياز ميباشد و ريچ اسنيپت به عبارتي اسنيپت جامع تر و بي نياز شد‌ه‌است.

همان گونه كه مي بينيد، اين اسنيپت ضمن پيوند وبسايت و توضيحات، مشمول يكسري داده ها اضافه مثل امتياز كاغذ، تعداد مرور يوزرها، به روز يا اين كه فرصت تكثير و… ميباشد.

البته چطور مي توانيم كاري كنيم كه اسنيپت ها براي تارنما مان به اكران در بيايند؟ بدين پرسش پاسخ مي‌دهم البته بگذاريد نخستين اشكال ريچ اسنيپت ها را هم نماد تان بدهم!

گونه هاي ريچ rich snippet چيست؟
راستش را بخواهيد ريچ اسنيپت ها اشكال متعددي دارا‌هستند. ولي با دقت به اينكه بعضا از آنان در كشور ايران به جهت تحريم ها و… اكران داده نمي شوند، درپي تنها مهمترين ريچ اسنيپت هايي را به شما معرفي مي‌كنم كه در اينترنت فارسي مشاهده شان فرمائيد:

1. ريچ اسنيپت Breadcrumbs
در‌صورتي‌كه يه خرده با seo شناخت داشته باشيد، مي‌دانيد كه در مجموع “پيروزي كرامب ها” روي آن اثر مثبت دارا هستند. بردكرامب به عبارتي لينك و پيوند هايي مي‌باشند كه در هر ورقه از تارنما شما، به مخاطب مي گويند دقيقا الان در چه بخشي از وب سايت ميباشد. مثل تصوير ذيل:

 

البته به دنبال نوعي از ريچ اسنيپت ها هم با اسم بردكرامب شناخته مي‌شوند:

 

همان طور كه مي بينيد، به امداد اين نوع اسنيپت، نشاني ظريف هر برگه از وب سايت تان به مخاطب نشان داده ميشود.

2. Reviews snippet
نوع ديگر، اسنيپت هاي “ريويو” يا اين كه ايده ها مي‌باشند:

 

در واقع اينها به عبارتي چيزهايي مي باشند كه منجر مي گردند در حاصل كنار وبسايت خودتان يا اين كه وب سايت سايرافراد، ستاره هاي رنگ زرد را مشاهده كرده و حتي داده ها بيشتري مثل تعداد يوزرها لحاظ دهنده و… به دست بياوريد.

3. اسنپيت فردي؛ person يا اين كه author
راستش را بخواهيد كمتر سايتي را ديدم كه از اين نوع ريچ اسنيپت به كار گيري كرده‌با‌شد. به صورت كلي اين نوع، به يوزرها امداد ميكند كساني كه به آن ها راز و فعاليت دارا‌هستند را خوب بشناسند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۵۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آزمايش A/B دقيقاً چيست؟


خب، پيش از اينً در يك نوشته‌ي علمي به صورت كامل درباره آزمايش A/B حرف كرده‌ايم. آموزش سئو با اين حالا، بد وجود ندارد كه در‌اين نوشته ي علمي هم نگاهي به آن داشته باشيم:

آزمايش A/B يعني دو نسخۀ گوناگون از يك كاغذ اينترنت (يا اين كه كاغذ فرود) تهيه و تنظيم نماييد و ترافيك يكساني را به طور آزمايشي سمت هر يك بفرستيد. آنگاه، تعداد تبديل‌هاي هر ورژن را بسنجيد و ورژن‌ چيره‌خيس را مبتني بر نرخ تبديل فراتر گزينش فرماييد. وقتي كه نسخۀ پيروز مشخص و معلوم شد، كاغذ فعلي خويش را به آن كاغذ تبديل مي كنيد تا از اين به آن‌گاه ساير يوزرها آن را چشم و خب نرخ تبديل بيشتري داشته باشند.

قطعا بخوانيد: تبليغات گوگل ادز (ادوردز ديرين) چيست؟ چه گونه در آن تبليغ كنيم؟
نكته: امتحان A/B با امتحان گذشته و آن گاه (Before and After) تفاوت داراست. در امتحان گذشته و بعد از آن، نرخ تبديل اينترنت‌وبسايت را اندازه مي گيريد تا يك ميزان براي سنجش تغييرات آينده داشته باشد. آن‌گاه يك نسخۀ نو تهيه و تنظيم ميكنيد تا مشاهده كنيد آيا نرخ تبديل را كاهش ميدهد يا اين كه خير. اختلال امتحان پيشين و سپس اين ميباشد كه رويكردي علمي به اندازه‌گيري حاصل ندارد. از جملهً نرخ تبديل اين هفته نسبت به هفته آن گاه تفاوت دارااست براين اساس نمي‌توانيد بفهميد آيا تغيير و تحول در نرخ تبديل ناشي از ورژن نو بوده ميباشد يا اين كه ناشي از چگونگي فراتر يا اين كه زير‌خيس ترافيك آن هفته.

پرسش: آيا تست كردن حقيقتاً ضروري ميباشد يااينكه مي‌قدرت از تست سايرافراد استفاده نمود؟
زماني دعوا باصرفه‌سازي نرخ تبديل كلام مي زنيم اشخاص بخش اعظمي راجع به اجراي تست‌ها سخن ميزنند، ولي نهايتاً تعداد بسيار پاره اي در شغل دست به فعاليت ميگردند. آنهايي كه عملاً دست به تست نمي‌زنند، معمولاً تست‌هايي را نسخه برداري مي‌نمايند كه در اينترنت‌وب سايت‌هاي ديگر صورت گرفته. با اين اكنون، اين پيروي كردن مشكلاتي هم دارااست.

اوليه اينكه در شرايطي كه تنهاً كاري كه ديگر افراد ايفا داده‌اند را نسخه برداري نماييد،معين وجود ندارد كه‌اين نسخه برداري كردن آيا براي شما هم به عبارتي تأثير را دارااست يا اين كه خير. صرف اينكه تغيير تحول رنگ سبز دكمه CTA به رنگ قرمز رنگ سبب ارتقا ۲۱ درصدي نرخ تبديل براي كمپاني Performable شد‌ه‌است به‌اين مضمون‌ وجود ندارد كه همين فعاليت براي شما هم فيض مشابهي داراست.
به عنوان مثال شايد رنگ قرمز‌رنگ كامل كننده ظواهر اينترنت‌وب سايت آن‌ها بوده يا اين كه شايد براي نوع مخاطباني كه آن‌ها داشته‌اند نشانه‌گر معني مثبتي بوده، ولي چه كسي مي داند كه براي شما هم اينگونه خواهد بود؟ هيچكس! تاهنگاميكه خودتان دست به تست نزنيد، هيچوقت پاسخ اين پرسش را نخواهيد فهميد.

دوم اينكه مدام نمي‌توانيد بر توفيق‌هايي كه وبسايت‌هاي ديگر ادعاي آن را دارا هستند، توكل فرماييد. خيلي‌ها درباره توفيق‌هاي ناشي از باصرفه‌سازي نرخ تبديل صحبت ميزنند، ولي نمي‌دانيد كه آيا حقيقتاً تست‌شان در حالت معتبري صورت گرفته ميباشد و توفيق، ناشي از ورژن نو بوده يااينكه كارداران ديگري هم تأثير داشته‌اند.

يك سود‌گيري سريع
پيش از اينكه به سراغ ادامه نوشته ي علمي برويم يك سود‌گيري و مرور به مطالب اصلي داشته باشيم: تا اينجا فهميديم كه نرخ تبديل چيست، با صرفه‌سازي نرخ تبديل چيست و چه اهميتي دارااست. همچنين فهميديم كه براي با صرفه‌سازي نرخ تبديل حقيقتاً راهكارهاي ثابتي نيست؛ بلكه هر تارنما و تجارت بايستي نسبت به وضعيت خودش دست به تست زده تا بفهمد كدام كاغذ و جزئيات تبديل بيشتري داراست. خب، در‌پي يكسري پرسش مهمي كه احتمالا در ذهن داريد را پاسخ ميدهيم و آن‌گاه به سراغ ساير قسمت‌هاي نوشته‌ي علمي ميرويم.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين مسائل در سئو


سرعت بالاي لينك و پيوند سازي جريمه هاي بدون واسطه را به‌دنبال دارااست آموزش سئو اكثري از اشخاص نگران اين مي‌باشند كه ايجاد كرد تعداد بسيار متعددي لينك و پيوند براي يك محتوا، بر سكو كلمه ها كليدي آن محتوا اثر منفي مي گذارد.

اين مورد سنجيده ميباشد كه يك شيت اينترنت دربردارنده محتواي گران بها و كيفيت عالي، بيشتر و سريعتر بك پيوند بدست مي‌آورد.

هر توشه كه فردي به مقاله شما لينك و پيوند مي‌دهد، محتواي شما بيشتر به چشم ميخورد و شانس آن نيز در اخذ پيوند هاي بيشتر ارتقا مي‌يابد. درصورتي كه اين زمينه رنك كلمه ها كليدي را به اندازه كافي ارتقاء دهد، تاثير آن به صورت قابل توجهي به صورت كلي تارنما پايين اثر قرار مي‌گيرد. اين دستور ماهيت بك لينك و پيوند طبيعي را نماد مي‌دهد.

در صورتي‌كه يك‌سري پيوند بي چگونگي را از كانال هاي محتوا و دايركتوري هاي اسپم اخذ نمائيد، با جريمه هاي بي واسطه و افت قيمت شديد پروفايل پيوند مواجه مي‌شويد.

درج پست مهمان سبب ساز ايجاد كرد بك لينك و پيوند هاي مخرب مي گردد
بعضي از اشخاص گفته بودند كه درج پست مهمان منسوخ گرديده‌است. اين گفته مانند اكثري از گفته هاي گوگل بعد از مدتي رد يا اين كه روشن سازي شد.

چرا مي بايست موتورهاي كاوش شمارا به جهت گذاشتن پست مهمان در مطالب مرتبط و دارنده ترافيك جستجوي بالا، به مراد بازاريابي تجارت و جاري ساختن يك انديشه پيشرو جريمه نمايد؟ بديهي ميباشد كه لينك و پيوند هاي درون محتوا قيمت بيشتري نسبت به لينك و پيوند هاي جانور در كاغذ ابتدا وب سايت شما دارا هستند اما اسپم كردن پيوند هاي متني با انكر تكست هايي مملو از عبارات كليدي، منجر متضرر شدن شما مي‌گردد.

گذاشتن پست مهمان به مراد پيوند سازي، غرض پيوند سازي براي تارنما را مخدوش مي نمايد. پست مهمان و حتي بدست آوردن پيوند هاي نوفالو، مزاياي غير مستقيمي براي بازاريابي ديجيتالي شما دارااست و بر روي همگي فاكتورهايي كه با فعاليت شما مرتبط مي‌باشند، از ارتقاء دور انديشي از مارك در اينترنت گرفته تا ارتقا ترافيك وب سايت شما از اين منابع، اثر مثبت مي‌گذارد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۳۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سئو چيست؟ چرا SEO مهم است؟


seo به معني معمولي يعني همت براي بالا بردن جايگاه تارنما در موتور هاي كاوش و آموزش سئو تصاحب كردن بازديد از آن. فعلا موتورهاي جست و جو اكثر بازديد وب سايت ها را جانبداري مي نمايند.

seo كردن چه‌گونه ميباشد؟
براي اينكه مراحل جاري ساختن بهينه سازي را بشناسيم، آغاز مايحتاج ميباشد پاره اي درباره روش عمل موتورهاي كاوش بدانيم.

قبل از پيدايش موتورهاي كاوش،‌ هر كه ميخواست اطلاعاتي را در اينترنت پيدا نمايد، بايستي نشاني سايتي كه داده ها متبوع در آن بود را از گذشته بداند. با گران قدر خيس شدن وب و پيشرفت اينترنت و ارتقا تعداد تارنما ها، عملا درصد بسيار بالايي از تارنما ها به طور كامل ناشناخته مي ماندند، حتي چنانچه داده ها بسيار نابي در آن‌ها بود.

ظهور موتورهاي كاوش
براي حل اين نقص‌ موتورهاي كاوش به وجود آمدند. موتورهاي كاوش با ياري ربات‌هايي مجموع سطح اينترنت را كپي كرده و آن را شاخص گذاري مي‌كردند،‌ يعني صفحه هاي اينترنت را مبني بر كلماتي كه در آنها مستعمل بود، شماره‌گذاري و نشان‌گذاري مي‌كردند.

با اين فعاليت هنگامي واژه و كلمه‌اي در موتورهاي كاوش سرچ مي شد، آن ها صفحه هاي مربوط به كلمه و واژه‌ي كاوش گرديده را پيدا كرده و به استفاده كننده اكران ميداند. هم اكنون هر چقدر آن كلمه و واژه، در ورقه بيشتر مستعمل بود،‌ آن برگه مرتبه بهتري هم مي‌گرفت.

سوء به كارگيري از معمولي بودن موتورهاي كاوش
به عبارتي‌طور كه گفتيم در صدر تعداد واژه در كاغذ مهمترين ملاك موتورهاي كاوش براي مرتبه دهي به تارنما‌ها بود. به عبارتي‌طور كه مي‌اقتدار پيش گويي زد،

سو به كارگيري هاي بخش اعظمي از اين زمينه شد و عملاً مديران اينترنت‌وبسايت ها براي بالا بردن سايتشان در گوگل به كاري جز تكرار واژه احتياج نداشتند و براين اساس سطح اينترنت مملو‌از وب سايت هايي شد كه تنهاي محتوايشان تكرار يك واژه بود.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۵۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از محتواي بصري

چه تعداد كلمه و واژه براي محتوا مطلوب ميباشد؟ آموزش سئو چيزي كه دائماً از ما پرسيده ميگردد و اينجانب استدلال اين پرسش را مي دانم.براي مدتي، به بازاريابان محتوا توصيه مي شد كه پست‌هاي كوتاه با فراواني بالا ايجاد نمايند و پاره اي آن گاه، از آنان مراد شد كه بهتوليد محتواي عميق‌خيس با فرواني نادر بپردازند.قصد ندارم صحيح بودن اين شغل را ذيل پرسش ببرم يا اين كه بيان‌كنم كدام خوب ميباشد (مطلقاً اين به هدف ها و تارنما شما بستگي داراست)، ولي به حيث اينجانب داشتن يك پست 2500 كلمه و واژه‌اي، گرچه بها دارااست، ولي تعداد لغت ها آن زياد ميباشد!

تفكيك محتوا
با اضافه كردن تصاوير به محتواي خويش

، ميتوانيد همگي چيز را بهبود ببخشيد، از مجال سپري گرديده در وبسايت گرفته تا اشتراك گذاري اجتماعي و نرخ تبديل.نكته قابل توجه اين ميباشد كه مطمئن گرديد تصوير قابل قبولي را براي محتواي خويش تعيين كرده‌ايد:
تصاويري تعيين نماييد كه زبده كاربري مرتبط باشند.

تصاويري كه مربوط به محتوا مي‌باشند. براي برقراري رابطه دربين خواننده و محتوا از تصوير به كارگيري نماييد.

يك روايت بگوييد. توان تصوير به بضاعت آن در قصه يك روايت ميباشد به سيرتكامل‌اي كه كلمه ها حاذق به ايفا آن نيستند. از تصاويري استعمال نماييد كه از محتواي ارائه گرديده دفاع نمايد.

از مارك خويش هواخواهي فرمائيد. در شرايطي كه مارك شما طنزآميز ميباشد، به كارگيري از نو‌ترين الگوهاي رفتاري منطقي ميباشد. البته احتمالا اين براي يك مارك بيمارستاني، مطلوب نخواهد بود. همان گونه كه در صدر اشاره شد، تصاوير به ماجرا يك روايت ياري مي‌نمايند و مجال سپري گرديده در وب سايت را ارتقاء ميدهند. همينطور آن‌ها ارتباطي در ميان عموم و مارك شما برقرار مي‌نمايند، براين اساس اين اصلي ميباشد كه شما تصاويري را گزينش فرمائيد كه نمايانگر مارك شما ميباشند.

داده ها ارائه دهيد. اشخاص تصاوير را سريع‌خيس از لغات پردازش مي‌نمايند. از تصاوير براي جابجايي داده ها به كارگيري فرمائيد، فرقي ندارد يك آيين نامه باشد، يك تحقيق باشد و يا اين كه داده ها آماري، مجموع اين مورد ها در ارتقا مجال سپري گرديده در تارنما موءثر مي باشند.

مجموع تصاوير باهم يكسان نيستند. تصاويري را تعيين نمائيد كه با طريق‌هاي قابل قبولي بر محتواي شما اثر بگذارند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۳۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

از كجا بازاريابي محتوا را شروع كنيم؟

درك كردن اين زمينه كه رقباي شما از چه شيوه ها آموزش سئو و تكنيكي براي جلب ترافيك و بازاريابي محتوا به كارگيري مي نمايند مي‌تواند موثر باشد. شما حتي مي‌توانيد از كارهايي كه آنان هنوز غالب به جاري ساختن آن نشده اند، درس بگيريد.
تجربه بد رقباي شما در بازاريابي محتوا مي‌تواند به آن ها ديدگاه ارزشمندي بدهد ، به اين ترتيب از تكرار اين ايرادات دوري كنيد. عملكرد فرماييد نقاط قوت و ضعف آن ها را ادراك نمائيد تا استراتژي خويش را بهبود اعطا كرد.
براي گردآوري اين داده ها ، ميتوانيد از ماژول هاي تجزيه و محاسبه بك پيوند ( به عنوان مثال: Ahrefs ، SEMrush
، Serpstat يا اين كه Moz
) به كارگيري نمائيد. براي مثال ، Ahrefs به جهت داشتن تعداد متعددي بك لينك و پيوند مشهور ميباشد و يك ابزار موثر براي يافتن شيوه تبليغات رقبا در فضاي آنلاين ميباشد
سرويس ها نوشته‌ي علمي نويسي ديدني ترين تصوير از اين اطراف بسيار رقابتي را ارائه ميدهد. بياييد ببينيم چه‌طور مي اقتدار يك تجزيه و چك بهتر در مسئله بازاريابي محتوا ارائه دهيم، كه به بهبود استراتژي شما امداد مي نمايد. (لطفاً دقت داشته باشيد كه اگرچه ما براي هدف هاي اين نوشته‌ي علمي به پژوهش آن ميپردازيم ، البته مي‌توانيد از به عبارتي راه و روش براي تجزيه و چك هر نوع استراتژي به كار گيري فرمائيد.)


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۷:۵۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)