آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

سئو چیست؟ چرا SEO مهم است؟


seo به معنی معمولی یعنی همت برای بالا بردن جایگاه تارنما در موتور های کاوش و آموزش سئو تصاحب کردن بازدید از آن. فعلا موتورهای جست و جو اکثر بازدید وب سایت ها را جانبداری می نمایند.

seo کردن چه‌گونه میباشد؟
برای اینکه مراحل جاری ساختن بهینه سازی را بشناسیم، آغاز مایحتاج میباشد پاره ای درباره روش عمل موتورهای کاوش بدانیم.

قبل از پیدایش موتورهای کاوش،‌ هر که میخواست اطلاعاتی را در اینترنت پیدا نماید، بایستی نشانی سایتی که داده ها متبوع در آن بود را از گذشته بداند. با گران قدر خیس شدن وب و پیشرفت اینترنت و ارتقا تعداد تارنما ها، عملا درصد بسیار بالایی از تارنما ها به طور کامل ناشناخته می ماندند، حتی چنانچه داده ها بسیار نابی در آن‌ها بود.

ظهور موتورهای کاوش
برای حل این نقص‌ موتورهای کاوش به وجود آمدند. موتورهای کاوش با یاری ربات‌هایی مجموع سطح اینترنت را کپی کرده و آن را شاخص گذاری می‌کردند،‌ یعنی صفحه های اینترنت را مبنی بر کلماتی که در آنها مستعمل بود، شماره‌گذاری و نشان‌گذاری می‌کردند.

با این فعالیت هنگامی واژه و کلمه‌ای در موتورهای کاوش سرچ می شد، آن ها صفحه های مربوط به کلمه و واژه‌ی کاوش گردیده را پیدا کرده و به استفاده کننده اکران میداند. هم اکنون هر چقدر آن کلمه و واژه، در ورقه بیشتر مستعمل بود،‌ آن برگه مرتبه بهتری هم می‌گرفت.

سوء به کارگیری از معمولی بودن موتورهای کاوش
به عبارتی‌طور که گفتیم در صدر تعداد واژه در کاغذ مهمترین ملاک موتورهای کاوش برای مرتبه دهی به تارنما‌ها بود. به عبارتی‌طور که می‌اقتدار پیش گویی زد،

سو به کارگیری های بخش اعظمی از این زمینه شد و عملاً مدیران اینترنت‌وبسایت ها برای بالا بردن سایتشان در گوگل به کاری جز تکرار واژه احتیاج نداشتند و براین اساس سطح اینترنت مملو‌از وب سایت هایی شد که تنهای محتوایشان تکرار یک واژه بود.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۵۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)