آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

از تگ H2 برای زیرنویس‌ها استفاده کنید

با به کار گیری از تگ H2 به موتورهای کاوش یاری فرمائید تا زیرنویس‌های جانور در محتوای شمارا شناسایی نمایند. آموزش سئو این زیرعنوان با تگ H2 نیز مانند تیتر شما یک کد HTML میباشد که به مورد کاغذ مهم مرتبط میباشد.

۱۶. دست‌کم در یک زیرعنوان از واژه و کلمه کلیدی اساسی استعمال نمایید
با به کارگیری از واژه کلیدی اساسی دستکم در یک کدام از زیرعنوان‌ها محتوای خویش را به کلمه و واژه کلیدی مهم مرتبط فرمائید. در حالتی‌که موقعیت طبیعی و منطقی متن به هم نمیخورد از کلمه و واژه کلیدی در بیشتراز یک زیرعنوان به کارگیری نمائید.

۱۷. از کلمه و واژه کلیدی اساسی در گزاره اولیه و پایان متن خویش استعمال نمائید
با بیان واژه و کلمه کلیدی اساسی در بالا و انتهای محتوا به موتورهای جستجو گر نشانه دهید که تک تک محتوا با قضیه مهم مرتبط میباشد. این فعالیت یاری خواهد کرد تا مرتبط بودن کلمه و واژه کلیدی با محتوا برای موتورهای کاوش پر‌نور خواهد شد.

۱۸. پیوند‌های داخلی مرتبط را اضافه فرمائید
پیوند‌هایی که به بقیه وب سایت‌ها می‌دهید به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای شما‌را فهم و شعور نمایند. پیوند‌های داخلی مربوط به صفحه ها دیگر تارنما خویش را به محتوا اضافه فرمایید و در شکل قابلیت از واژه کلیدی غرض تحت عنوان متن لینک و پیوند به کارگیری نمایید.

۱۹. پیوند‌های مرتبط به تارنما‌های با کیفیت را اضافه نمایید

پیوند‌هایی که به تارنما‌های دیگر می‌دهید نیز مانند لینک و پیوند‌های داخلی به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا محتوای شما‌را عالی فهم نمایند. بدین ترتیب پیوند‌های فرنگی را نیز با بیان منبع محتوا در محتوای خویش قرار دهید. آکادمی رایا پارس سکو الکسا وب سایت‌هایی که به آن ها پیوند داده‌اید را تحقیق فرمایید و مطمئن گردید که‌این لینک و پیوند‌ها با کیفیت عالی و دارنده درجه الکسای توانمند می‌باشند. کاهش سکو الکسای وب سایت شما، آرم می دهد که شیوه را صحیح رفته اید.

۲۰. لینک و پیوند‌های فرنگی را برای گشودن یک برگه تازه تهیه و تنظیم نمایید
زمانی استفاده کننده روی لینکی در شیت شما کلی می‌نماید شما نمی خواهید آنان وبسایت شما‌را کاملا رخنه‌ نمایند. پیکربندی را طوری جاری ساختن دهید که هر پیوند فرنگی برروی یک پنجره تازه گشوده گردد what is seo تا حتی در صورتی‌که استفاده کننده به صورت موقت از وبسایت دیگری بازدید نماید اینترنت‌وب سایت شما گشوده باشد.

۲۱. دستکم یک تصویر در متن خویش قرار دهید
با افزودن دست‌کم یک تصویر به متن خویش محتوا را برای خوا‌نندگان جذاب‌خیس نمایید و به موتورهای کاوش نشانه دهید که محتوای شما پر ارزش میباشد.

۲۲. کلمه و واژه کلیدی اساسی را به اسم فولدر تصویر اضافه نمایید
پیش از بار گذاری تصویر در اینترنت‌وبسایت خویش اسم پوشه را با عبارتی بیان فرمایید که مشمول واژه و کلمه کلیدی مهم باشد.

۲۳. واژه کلیدی اساسی را در تیتر تصویر اضافه نمایید
هنگام لود تصویر واژه و کلمه کلیدی اساسی را نیز تحت عنوان تصویری که به گرافیک تخصیص داده گردیده‌است اضافه نمائید.

۲۴. واژه و کلمه کلیدی اساسی را به تگ alt تصویر اضافه فرمائید
در غایت کلید کلمه و واژه مهم را به تگ alt تصویر برای گرافیک اضافه فرمائید.

۲۵. سایز تصویر را به صحت تعیین نمائید
اندازه تصویر خویش را رسیدگی فرمایید و مطمئن گردید که‌این تصویر آنقدر گرانقدر نباشد که سرعت لود تارنما را نماید نماید. پیش از بار گذاری تصاویر در تارنما خویش پوشه‌های والا را فشرده‌سازی کرده و تصاویر را در اندازه کاغذ اکران در حیث بگیرید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)