آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

وجود کلمه کلیدی در تگ H1

تگ‌های H1 بعداز تگ تیتر، دومی تگی میباشند که مرتبط بودن زمینه یک وبسایت را برای گوگل ارسال می‌نمایند؛ این تگ به گوگل میگوید که محتوای یک شیت درباره چه موضوعی میباشد.

۱۴- TF-IDF یا این که تعداد استعمال از واژه کلیدی در زمان متن

TF-IDF به ما میگوید یک کلمه و واژه کلیدی خاص چند دفعه در طی متن ظواهر گردیده است. آموزش سئو هر چه آن کلمه و واژه کلیدی بیشتر در یک کاغذ مستعمل باشد، احتمال اینکه کاغذ روی به عبارتی کلمه و واژه مرتبه بالاتری بگیرد بیشتر میباشد. گوگل برای پژوهش آن احتمالا از ورژن غامض TF-IDF استعمال‌ می‌نماید.

نکته: حواستان باشد تعداد عبارات کلیدی مصرف شده در متن بیشتراز حد یا این که غیرطبیعی نباشد.

۱۵- ارتفاع محتوا

محتوای وقت گیر می تواند آکادمی رایا پارس وسعت بیشتری از مطالب را پوشش دهد و احتمالا در الگوریتم گوگل، به مقاله ها کوتاه‌خیس ترجیح داده‌ میشود. یک استیناف که روی فاکتورهای مرتبه‌بندی جاری ساختن شد آرم بخشید معدل تعداد لغات محتواهای جان دار در برگه نخستین گوگل حدود ۱۴۰۰ واژه میباشد.

توصیه میکنیم نوشته‌ی علمی ارتفاع محتوا چه تاثیری بر بهینه سازی میگذارد را پژوهش نمائید.

۱۶- فهرست مطالب Table Of Contents

استعمال از فهرست مطالب در نوشته‌ی‌علمی قادر است به گوگل یاری دهد تا محتوای ورقه شما‌را خوب فهم نماید. شما میتوانید سرفصل‌های جان دار در محتوای خویش را در اولِ نوشته‌ی‌علمی لیست فرمایید what is seo تا یوزرها نسبت به آنچه می خواهند بخوانند روءیت کرد بهتری پیدا نمایند.

۱۷- به کار گیری از لغت ها کلیدی LSI

عبارات کلیدی LSI به موتورهای کاوش یاری‌ می‌نمایند تا شعور بهتری از محتوای یک برگه داشته باشند. کلمه ها مرتبط که در تحت برگه حاصل گوگل اکران داده می شود، عبارات LSI می باشند. وجود یا این که نبود LSI در متن تحت عنوان یک سیگنال چگونگی محتوا نیز کار‌ می‌نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۹:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)