آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

کاربران در سئو سایت


در سرفصل های فراتر در امر التفات محتوا در بهینه سازی مطالبی را آموخته آموزش سئو و آن را به اجناس یک مغازه تشبیه کردیم که می توانستند با وجود اوضاع مطلوب فروش ، حتی‌در شکل بی چگونگی بودنشان نیز مخاطبین متعددی داشته باشند و یا این که بالعکس ؛ با وجود داشتن باطن مایه ای لبریز مغز یا این که جنسی مرغوب ، به جهت آماده نبودن پیشنیازهای عرضه و جذب استفاده کننده به دانستنی هایی بلامصرف و یا این که کالاهایی منقضی و دمده تبدیل شوند .

بیل گیتس پاراگراف معروفی داراست که می‌گوید «محتوا پاد شاه میباشد» و گری وینرچاک (کارآفرین ، مولف ، سخنران و بازاریاب بلاروس – آمریکایی) در تصدیقی شیطنت آمیز می‌گوید «چنانچه محتوا فرمانروا میباشد پس متن نوشتاری خداست !» . درین نقل قسم ها که مثال های آن نیز معدود نیستند ، می‌بینیم که وسیع ترین شخصیت های فعّال در‌این عرصه ، جملگی بر این باورند که محتوا به ویژه محتوای نوشتاری که شاید ایجاد آن برای یوزرها عام بی آلایش خیس میباشد تا چه واحد سنجش در مورد چشم شدن بوسیله موتورهای جستجو گر اصلی بوده و تا چه حد برای استخراج به جایگاهی خوب می بایست به آنان متوسل شویم .

در همین ارتباط و پایین مثالی دیگر قصد داریم تا سئو یک تارنما به ویژه رئیس محتوای آن را به گرداندن یک مجموعه ورزشی تشبیه کنیم . همان گونه که در دنیای حقیقی نیز به چشم میخورد ، گاهی تیمی با میزان دارایی اندک و بازیکنانی گمنام حماسه آفرینی کرده ، احترام ، اعتنا و تحسین همگان را جلب می کند و نهایتاً جایگاه نیکی در نقطه پایان فصل به دست می‌آورد و گاه مجموعه دیگری با وجود داشتن بازیکنان سرشناس و گران‌قیمت بسیار نا امیدکننده ظواهر گردیده و با بر مکان گذاشتن رکوردهای منفی متواتر آرزوی هرچه سریع تک تک شدن این عصر را در دل می پروراند . بایستی بدانید که در زمینه ی seo وب سایت این بازیکنان در واقعیت محتوای وب سایت شما میباشند و دارایی ای که برای خریدشان اختصاص داده اید نیز تک تک مخارج بدون واسطه و غیر مستقیمیست که برای ساخت محتوا و به توشه نشاندن مطلبی تازه در فضای مجازی صرف نموده اید .


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۴:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)