آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

7 باور غلط لینک سازی برای سایت


لینک و پیوند سازی در بهینه سازی تارنما از عنایت ویژه ای برخوردار‌است آموزش سئو البته از ایرادات رایج در بهینه سازی این میباشد که باورهای خطا درباره لینک و پیوند سازی که در تارنما های یادگرفتن seo منتشر میشوند را در بیزنس خویش نظر فرمائید.

تاهنگامیکه موتورهای کاوش، الگوریتم های خویش را مخفی نمایند، خبرهای بی شالوده و مبنا درباره اصول seo تارنما تمامی جا منتشر میشود. این فرمان منجر میشود که استحصال و امور، استراتژی های اشتباه بهینه سازی را به مکان استراتژی های کارآمد دنبال نمایند و همینطور موجب میگردد یوزرها نسبت به خبرها seo بی متکی بودن شوند. این عدم پشت گرمی جای این که زمان های جدیدی را ساخت نماید، زمان های جان دار را نیز از فی مابین میبرد.

درین مقاله با باورهای های دوست داستنی ولی نادرستی آشنا می‌شوید که پیوند سازی برای تارنما را غیر قابل فهم می نمایند و سبب ساز میگردند که یوزرها از تعقیب کردن روند پیوند سازی طبیعی مسافت بگیرند.

ممکن میباشد که با اندرز هایی از طرف متخصصان seo مانند “دیگر در سال 2006 نیستیم!” و “پیوند سازی می بایست فرآیندی طبیعی باشد” روبرو گردید؛ با این اکنون می قدرت اعلام کرد که‌این نصایح زمان های عالی پیوند سازی را از ما می‌گیرند.

پرسش مو جود این میباشد که آیا موتورهای کاوش پیوند ها را مبنی بر تعداد آن ها می سنجند یا این که به واسطه چگونگی آن‌ها؟ در‌این نوشتار به‌این پرسش هم جواب داده ایم.

پیرو به تفصیل 7 افسانه دوست داستنی و تصور اشتباه در خصوص لینک و پیوند سازی پرداخته ایم؛ این مفاهیم بیشتر از آنچه که به شما فایده برسانند، سبب ساز ضرروزیان کردن شما می‌شوند.

وقتی که‌این باورها را از به دور بیرون کنیم، می‌توانیم به واسطه شعور اصول اساس لینک و پیوند سازی، عملکرد بیشتری را در چنگ مشتریان خویش بگذاریم.

بک پیوند ها، برگزیدگان فاکتورهای جایگاه بندی گوگل میباشند
این اعتقاد و باور نادرست به زمان سوال و جواب گوگل (Google Q&A) گشوده میشود، هنگامی که Andrey Lipattsev استراتژیست ارشد واحد چگونگی جستجوی گوگل، اظهار کرد که پیوند ها، محتواها و رنک برین سه فاکتور رفیعتر جایگاه بندی گوگل میباشند.

در‌صورتی‌که این گفته صدق داشت، بخش اعظمی از سیگنال ها نظیر تجارب کاربری و صدها فاکتور جستجوی دیگر نادیده گرفته گردیده و صفحه های بر مبنای تعداد بک لینک و پیوند هایی که دارا‌هستند مرتبه بندی میشوند.

این فرمان به وسیله جان مولر هم پذیرش شد.

فاکتورهای سکو بندی گوگل متغیر می باشند. بدین مضمون‌ که گوگل برای کاوش های متفاوت یوزرها، الگوریتم های متفاوتی ارائه می نماید.

مطالعات مرتبط بیشماری که دراین باره صورت گرفته میباشد، آرم داده اند که صفحه های مو جود در سه فیض نخستین، تعداد بک لینک و پیوند های بسیار متعددی دارا‌هستند.

پرسش این میباشد که آیا این صفحه ها به واسطه پروفایل بک پیوند شان درجه بالایی داشته اند یا به جهت این که در مرتبه بالایی بوده اند بک پیوند های متعددی داشته اند؟

معنی این فرمان تماما نسبی میباشد.

سایتی که در درجه 4 حاصل گوگل قرار گرفته و کلیک های متعددی اخذ نموده است، آیا قادر است با تشکیل داد بک پیوند 2 موازی بیشتر از تعداد بک پیوند های سایتی در جایگاه 2، جایگزین آن وب سایت خواهد شد؟

ما پاسخ این پرسش را نمی دانیم، از این رو نباید استراتژی خودمان را محصور کنیم.

آیا معنی این زمینه این میباشد که بک پیوند ها سیگنال های درجه بندی مهمی نیستند؟ پاسخ این پرسش به طبع منفی میباشد.

اثر لینک و پیوند ها در شیت نخستین حاصل کاوش بیشتر میباشد در حالی که بیشتر فاکتورهای دیگر التفات یکسانی دارا هستند.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)