آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

لینک اسپانسر شده (sponsored)


صفت حامی مالی گردیده همان طور که از نامش پیداست برای شناساندن پیوند‌هایی استعمال آموزش سئو میشود که با مقصود تبلیغ، دفاع مالی یا این که هر نوع تفاهم نامه حمایتی دیگر در صفحه ها اینترنت قرار می گیرد.

قطعا بخوانید: آپ دیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟
پیوند محتوای تولیدی یوزرها (ugc)
UGC یا این که User Generated Content به هر نوع محتوایی که یوزرها (خیر مدیران یا این که نویسندگان وبسایت‌ها) منتشر می‌نمایند اشاره می‌نماید. این محتوا می تواند پست‌های انجمن، نظر ها، مقاله‌ها منتشر گردیده در خدمت‌های بلاگ‌نویسی و ... باشد.

برای لینک و پیوند‌های نوفالو چه اتفاقی میفتد؟
صفت نوفالو همچنان به کارگیری شود. هرجایی که نمی خواهید لینک و پیوند شما به نوعی پذیرش کننده باشد یا این که تاثیری در درجه‌بندی گوگل داشته باشد از نوفالو به کار گیری فرمایید.

البته از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۰ به آن‌گاه گوگل لینک و پیوند‌های نوفالو را هم برای خزیدن ربات‌ها و ایندکس کردن به کار گیری خواهد کرد.

به گفته گوگل، پیش از این زمانی ربات‌های گوگل به پیوند‌های نوفالو می‌رسیدند وارد آن نمی‌شدند و در فیض اثر متعددی هم در سکو‌بندی یا این که ایندکس شدن نداشتند. در بیانیه گوگل آمده میباشد از ۱ مارس ۲۰۲۰ شاید پیوند‌های نوفالو هم برای خزیدن در اینترنت به کار گیری شوند.

این که چه تفاوتی فی مابین این سه صفت از دید اثر در ارتقاء مرتبه برگه مقصود وجود دارااست هنوز قطعی وجود ندارد. صرفا غرض گوگل فهم خوب اینترنت و لینک و پیوند‌ها برای جستجوی خوب میباشد.

در واقع این دو صفت نو سبب ساز می‌گردد تارنما یا این که شیت‌ای که لینک و پیوند در آن جای‌دارد خویش را از پذیرش کردن رها نماید. سایتی که هزاران پیوند به وبسایت‌های نامرتبط از دید محتوا می دهد و ترافیک لینک و پیوند مقداری داراست به نوعی خوی شبه‌اسپمی به گوگل آرم میدهد ولی همین وبسایت شاید به هیچ عنوان کاغذ‌هایی که لینک و پیوند گرفته‌اند را پذیرش نمی‌نماید و نمی خواهد به آن‌ها اعتبار دهد. اکنون این پیوند‌ها قادر است به وسیله یوزرها ساخت شوند یا این که پیوند‌هایی باشند که به توصیه مشتریان قرار می گیرند.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)