آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

استفاده از محتوای بصری

چه تعداد کلمه و واژه برای محتوا مطلوب میباشد؟ آموزش سئو چیزی که دائماً از ما پرسیده میگردد و اینجانب استدلال این پرسش را می دانم.برای مدتی، به بازاریابان محتوا توصیه می شد که پست‌های کوتاه با فراوانی بالا ایجاد نمایند و پاره ای آن گاه، از آنان مراد شد که بهتولید محتوای عمیق‌خیس با فروانی نادر بپردازند.قصد ندارم صحیح بودن این شغل را ذیل پرسش ببرم یا این که بیان‌کنم کدام خوب میباشد (مطلقاً این به هدف ها و تارنما شما بستگی داراست)، ولی به حیث اینجانب داشتن یک پست 2500 کلمه و واژه‌ای، گرچه بها دارااست، ولی تعداد لغت ها آن زیاد میباشد!

تفکیک محتوا
با اضافه کردن تصاویر به محتوای خویش

، میتوانید همگی چیز را بهبود ببخشید، از مجال سپری گردیده در وبسایت گرفته تا اشتراک گذاری اجتماعی و نرخ تبدیل.نکته قابل توجه این میباشد که مطمئن گردید تصویر قابل قبولی را برای محتوای خویش تعیین کرده‌اید:
تصاویری تعیین نمایید که زبده کاربری مرتبط باشند.

تصاویری که مربوط به محتوا می‌باشند. برای برقراری رابطه دربین خواننده و محتوا از تصویر به کارگیری نمایید.

یک روایت بگویید. توان تصویر به بضاعت آن در قصه یک روایت میباشد به سیرتکامل‌ای که کلمه ها حاذق به ایفا آن نیستند. از تصاویری استعمال نمایید که از محتوای ارائه گردیده دفاع نماید.

از مارک خویش هواخواهی فرمائید. در شرایطی که مارک شما طنزآمیز میباشد، به کارگیری از نو‌ترین الگوهای رفتاری منطقی میباشد. البته احتمالا این برای یک مارک بیمارستانی، مطلوب نخواهد بود. همان گونه که در صدر اشاره شد، تصاویر به ماجرا یک روایت یاری می‌نمایند و مجال سپری گردیده در وب سایت را ارتقاء میدهند. همینطور آن‌ها ارتباطی در میان عموم و مارک شما برقرار می‌نمایند، براین اساس این اصلی میباشد که شما تصاویری را گزینش فرمائید که نمایانگر مارک شما میباشند.

داده ها ارائه دهید. اشخاص تصاویر را سریع‌خیس از لغات پردازش می‌نمایند. از تصاویر برای جابجایی داده ها به کارگیری فرمائید، فرقی ندارد یک آیین نامه باشد، یک تحقیق باشد و یا این که داده ها آماری، مجموع این مورد ها در ارتقا مجال سپری گردیده در تارنما موءثر می باشند.

مجموع تصاویر باهم یکسان نیستند. تصاویری را تعیین نمائید که با طریق‌های قابل قبولی بر محتوای شما اثر بگذارند.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)