آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

وقتی به دنبال خرید محصول X هستید، چه چیزی شما را می‌ترساند؟

اکثر تصمیمات مربوط به خرید می‌تواند آموزش سئو با نوعی تردید همراه باشد. در حال حاضر گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که حتی در فروشگاه‌های یک دلاری، این قضیه می‌تواند کمی اعصاب خرد کن باشد.

این تردید می‌تواند بخاطر روبرو شدن با یک شرکت جدید و عدم آگاهی زیاد از شهرت یا محصولات آنها باشد.

تردید‌های دیگر می‌تواند ناشی از عدم شناخت باشد (به عنوان مثال، "آیا این محصول واقعا به حل مشکل من کمک می‌کند یا فقط اوضاع را بدتر می‌کند؟").

سایت Groupon
برای من تنها چیزی که باعث شد در خرید صندلی‌ها تردید داشته باشم این بود که فکر می‌کردم محموله من برای همیشه در قسمت حمل بار می‌ماند و از آنجایی که از سایت Groupon سفارش داده بودم، عودت آن دشوار خواهد بود. با توجه به اینکه مزایا بیشتر از معایب بود، من ریسک کردم و به هر حال خرید را انجام دادم. هرچند همه مشتریان شما این کار را نخواهند کرد.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی مشتری احتمالی را در خرید محصول شما دچار تردید می‌کند و شما با پرداختن به همین موضوع می‌توانید شروع به تولید محتوا کنید. این ترس چیزی است که شما نمی‌توانید آن را حدس بزنید. در واقع به جای حدس زدن باید از مشتریان فعلی و احتمالی خود بپرسید که چه چیزی باعث ایجاد تردید در خرید می‌شود.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)