آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

از نکات زیر می توانید برای استراتژی بازاریابی محتوا در این خصوص استفاده کنید:

قرار دادن گردش عمل در مکان خویش:

همان گونه که قبلا گفته شد NASCAR آموزش سئو مراحل آپلود ویدیو های خویش را بی آلایش خیس نموده است. از جمله آن‌ها یک پوسته ابر داده فراهم و کلکسیون تصاویر خرد بهتر (thumbnails) تنظیم کردند که می‌توانست این فرآیند را سرعت بخشند.

به کارگیری از رسانه های اجتماعی:
هنگامی که NASCAR یک ویدئو تازه لود می نماید آن را در همه شبکه های اجتماعی مثلا فیسبوک, اینستاگرام و توییتر قرار میدهد. از جمله: ویدیو «بویلر و نیومن در مسابقه ستارگان» در هجدهم ماه مه ۲۰۱۹ در یوتیوب آپلود شد و در به عبارتی روز بویر در مسابقه ستارگان به مصاف با نیومن رفت.

5. توان به چنگ آوردن برای رویدادهای بلندتر
NASCAR دارنده یک روز‌نگار از فوریه تا نوامبر میباشد. البته مهم‌ترین روی داد های مو جود در اینتقویم رویدادهای پایین میباشند:

Daytona 500 در ماه فوریه

GEICO 500 (fka Winston 500) در ماه آوریل

کوکاکولا 600 در ماه می

500 Southern در روز پرسنل

NASCAR اکثر اوقات این حادثه ها را از پیش طرح ریزی می نماید.

برای مثال:

Daytona 500 تحت عنوان مهم‌ترین و معتبرترین مسابقه در روز‌نگار NASCAR قراردارد. همین سال این مسابقه در هفدهم فوریه ۲۰۱۹ اجرا می شود. مبنی بر گوگل ترند، جستجوی گوگل و یوتیوب در امر کلید کلمه و واژه Daytona 500 از میانه دسامبر ۲۰۱۸ استارت شد. این هنگامی بود که NASCAR قصد به بار گذاری محتوای «Dale Jr او‌لین ماشین مسابقه Daytona 500 را می‌راند» کرد.

درین روی داد NASCAR، آغاز به لود ویدئو به بازه سه هفته قبل از آغاز مسابقه با تیتر Daytona 500 کرد. NASCAR همینطور ۵ کلیپ در روز مسابقه و ۷ کلیپ یک روز پس از مسابقه بار گذاری کرد. همین طور یک کلیپ را در چهار روز پس از مسابقه بار گذاری کرد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)