آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

بخش ایده های کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید

در حال حاضر که تا اینجای فراگیری گوگل کیورد آموزش سئو پلنر حاصل را به لغات کلیدی ایده آل برای تجارت خویش غربال نموده اید، بیایید وضعیت ما‌نده را تفکیک کنیم.

به صورت خاص، ما قصد داریم به شما شیوه تجزیه و محاسبه اصطلاحاتی که در نصیب “ایده های واژه کلیدی” در کیورد پلنر آرم داده گردیده‌است، علامت دهیم.

در اینجا مضمون‌ هر مورد از اصطلاحات این قسمت چیست:

واژه کلیدی (براساس رابطه): این لیست لغات کلیدی میباشد که Google بیشترین رابطه را با کلمه و واژه کلیدی یا این که URL شما در آن تایپ نموده اید.

معدل جستجوهای ماهانه: تماماً قابل تعریف میباشد. با این حالا، به خاطر داشته باشید آکادمی رایا پارس که‌این محدوده میباشد، خیر یک شاخص بسیار ظریف از وسعت کاوش.

نکته حرفه‌ای: مراقب عبارات کلیدی فصلی باشید. چون لغات کلیدی فصلی (مانند “جامه های هالووین”) ممکن میباشد در ماه اکتبر 50،000 و در ماه مه 100 کاوش داشته باشند. ولی GKP خواهد اعلام‌کرد که‌این اصطلاح “هر ماه 10،000 کاوش” می نماید، که نوعی منحرف کننده میباشد.

رقابت: همان گونه که تا قبل از اینً اشاره کردم ، “Competition” در Google Keyword Planner هیچ ارتباطی با بهینه سازی ندارد. درعوض ، “رقابت” به آسانی تعداد اطلاع رسانی دهنده هایی میباشد که پیشنهادات خویش را برای این واژه و کلمه کلیدی ارائه می‌دهند. البته موءثر میباشد که مشاهده کنید what is seo آیا یک واژه کلیدی قصد تجاری دارااست (به هر اکنون، هرچه اشخاص بیشتر یک واژه کلیدی را توصیه دهند، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به یک مشتری مهم یا این که مشتری وجود داراست).

توصیه بالای برگه: این یک طرز بهتر دیگر برای اندازه گیری پتانسیل کسب درآمد کلمه و واژه کلیدی میباشد. هرچه سفارش در اینجا بیشتر باشد، واحد سنجش سودآوری بازدیدکننده بیشتر میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۳۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)