آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید

با استعمال از پیکربندی جانور در کنسول جستجوی گوگل ، آموزش سئو میتوانید به راحتی یک URL از فهرست گوگل حذف فرمائید. این یک طرز حذف صفحه های ایندکس گردیده از گوگل سریع البته موقتا میباشد. برای حذف مستمر یک URL ، خلال اعمال آیتم حذف موقت ، بایستی خصوصیت NOINDEX را که در صدر گفته شد را نیز اضافه فرمایید و یا این که خویش شیت را از سایت خویش حذف فرمائید. در صورتیکه هنوز از کنسول جستجوی گوگل (GSC) استعمال نمی‌کنید ، بایستی وبسایت خویش را در سرچ کنسول تصویب فرمائید.

برای استارت عمل وارد Google Search Console گردید و سایت متبوع را گزینش نمائید. در نمونه ما asite.com را گزینش کردیم. در بالای باکس اساسی روی ورقه ” Temporary Removals ” کلیک نمائید. آن گاه در فریم اساسی روی “NEW REQUEST” کلیک فرمایید. (یک دکمه قرمز میباشد)

در حال حاضر از شما مراد می گردد URL کاغذ ای را که میخواهید حذف خواهد شد تایپ فرمایید و با کلیک روی “next” گزینش خویش را تأیید فرمائید. در‌صورتی‌که میخواهید دسته ای از صفحه ها را حذف نمائید ، می‌توانید پیشوند وارد نمائید.

اینک بایستی مدتی شکیبایی نمایید تا URL متبوع از فهرست Google حذف گردد.

محصور کردن دسترسی
در‌حالتی که می‌خواهید شیت موردنظر صرفا برای برخی از یوزرها قابل دسترسی باشد ولی برای موتورهای کاوش نباشد ، آنچه احتمالاً می‌خواهید یک کدام از این سه مورد میباشد:

نوعی سیستم ورود به سیستم ؛
احراز نام و نشان HTTP جایی که سر عبور برای دسترسی مایحتاج میباشد.
لیست سپید برگه ای که تنها به نشانی ها با IP خاص اذن دسترسی به صفحه های را میدهد.
این نوع پیکربندی برای مواقعی مانند کانال های داخلی ، آکادمی رایا پارس محتوای قابل اکران برای اعضاوجوارح و یا این که برای مرحله بندی ، تست یا این که تارنما های در درحال حاضر بسط خوب میباشد و این قابلیت را برای گروهی از یوزرها مهیا می نماید تا به کاغذ دسترسی پیدا نمایند ، البته موتورهای کاوش کارکشته به دسترسی به آن‌ها نیستند و صفحه های را فهرست نمیکنند.

از سر عبور برای صفحه ها در اختیار ایجاد کرد به کارگیری فرمائید.
یک کدام از رویکرد های حذف صفحه های ایندکس گردیده از گوگل ، تهیه و تنظیم راز ورود برای مجموع وب سایت میباشد. این شیوه حل معمولاً در وب سایت هایی که محرمانه و یا این که هنوز در اختیار تشکیل داد می‌باشند قابل به کار گیری میباشد. همینطور می‌توانید صفحه ها تارنما خویش را با یک راز عبور منحصربه‌فرد مسدود نمایید تا موتورهای کاوش نتوانند آن‌ها‌را فهرست بندی نمایند. در حالتی‌که موتورهای کاوش پیش از ساخت‌و‌ساز سر ورود تارنما شمارا فهرست بندی نمایند ، what is seo صفحه های مانند پیشین در نتیجه ها کاوش ظواهر میگردند. البته ربات ها دیگر نمی توانند به آن دسترسی پیدا نمایند.

برای رمزگذاری هر نوع محتوا ،فقط کافی میباشد وارد داشبورد وردپرس خویش گردید. در قسمت گواهی ، آیتم همگانی را گزینش نمایید. فعلا میتوانید برگه ای را که محرمانه کرده و یا این که راز عبور نگهداری گردیده ای را برای آن معین فرمایید. آن گاه پیکربندی را ذخیره فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۲۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)