آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تبلیغات گوگل و یافتن کلمات کلیدی بهتر

دو نوع Ranking Signal یا همان سیگنال رتبه بندی در گوگل وجود دارا هستند آموزش سئو که شامل سیگنال های بی واسطه و سیگنال های غیر بدون واسطه می شوند.

سیگنال های مستقیم شامل مهم‌ترین دست اندرکاران تاثیرگذار بر رتبه بندی و ارتقا ترافیک وب سایت می باشند که مهمترین آن‌ها، ساخت بک لینک هست.

نوع دوم، سیگنال های غیر مستقیم نام دارا هستند. آکادمی رایا پارس این سیگنال ها مشتمل بر فاکتورهایی می باشند که به صورت غیر مستقیم بر سکو بندی وب سایت ها تاثیر می گذارند، ولی به دلیل کمبود اطلاعات و آمار دقیق، به عنوان فاکتورهای بی واسطه seo دسته بندی نمی شوند. به عنوان مثال، شبکه‌های‌عمومی مهم ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

آیا تاثیر تبلیغات در گوگل ادوردز بر سئو سایت مستقیم هست؟
در‌این در بین لینک های گوگل ادوردز به عنوان بک لینک و پیوند ها محسوب نمیشوند و همچنین ربات های گوگل نیز ابدا لینک های تبلیغاتی را به عنوان بک لینک های یک سایت در نظر نمی گیرند.

لینک های تبلیغاتی که در گوگل نمایش داده میشوند، در واقع پیوند های Nofollow هستند و به دلیل وجود فریم های تبلیغاتی، مجموعاَ از دید ربات های خزنده گوگل نهفته می‌شوند. به این ترتیب، نمایش تبلیغات در گوگل هیچ تاثیری در درجه سایت شما در نتایج گوگل نخواهد داشت.

استفاده از گوگل ادز و تاثیر آن بر سئو وب سایت
همان گونه که در موارد پیشین عنوان گردیده است، گوگل ادز از مورد ها تاثیرگذار به صورت غیر مستقیم محسوب می شود. به‌دنبال تاثیر آن بر وبسایت و بهبود بهینه سازی را تحقیق خواهیم کرد.

تبلیغات گوگل و تاثیر آن بر روی برند شما
با به کار گیری از تبلیغات گوگل، به نوعی در حال برجسته کردن نام تجاری خود می باشید. در حقیقت گوگل ادز برای رویش، دیده شدن و به خاطر سپردن وبسایت و نام تجاری شما بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

توسط گوگل ادز میتوانید ضمن ثبت برند خود در ذهن افراد، به راحتی مخاطبین را به سمت سایت و نام تجاری خود معطوف نمائید.

همچنین ارتقا معیار جستجوی نام برند شما به راحتی سبب ساز به رویش سکو و معیار بازدید تارنما شما می‌شود. در بهره فرصت آن فرا می رسد که به صفحه نخست گوگل وارد شوید.

گوگل ادز و افزایش اشتراک گذاری لینک های شما
همان طور که در موارد گذشته عنوان شده است، صفحه های what is seo مجازی از کارداران تاثیرگذار از نوع غیر بی واسطه محسوب میگردند. امروزه شبکه های اجتماعی به عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند و کاربران شبکه های عمومی روزانه محتوای بسیاری را شامل مطالب، عکس، ویدیو و غیره را با دور‌وبری ها خود به اشتراک می گذارند.

در‌این در میان به اشتراک گذاری یک سایت، در برند سازی و ارتقاء اعتبار آن بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت با تبلیغات گوگل، بازدید وب سایت شما برای مدتی تعدادی برابر می شود و این یعنی میزان اشتراک گذاری پیوند های شما در شبکه‌های‌اجتماعی نیز بیشتر خواهد شد. از جمله، تصور کنید شخصی در طول جست و جوی یک کلمه با تبلیغات وب سایت شما در بالای نتایج روبرو می‌گردد و پس از کلیک بر روی آن، به محتوای تارنما شما عشق و علاقه مند می شود. در‌این حالت، مخاطب با اشتراک گذاری آن با دوستانش در شبکه های مردمی مانند توئیتر، لینکدین وب سایت شما‌را در معرض روئت کرد دور‌وبری ها خود قرار می‌دهد. در چنین شرایطی تارنما شما به طور مکرر در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک نهاده می گردد. این در حالی می باشد که با افزایش روزافزون شبکه های اجتماعی، نباید این موضوع تاثیرگذار را در ارتقای جایگاه تارنما خود فراموش نمائید.یک کدام از ابزارهای فوق العاده که به وسیله گوگل ادز در دست شما قرار می‌گیرد، کیورد پلنر(Keyword Planner) اسم دارااست. بوسیله این اپ به راحتی به کلمه ها کلیدی مربوط به مورد خویش دسترسی پیدا فرمایید و به رسیدگی آنها بپردازید. همانگونه که میدانید، یکی‌از مطرح ترین فاکتورهای تاثیرگذار در سئوی تارنما، سئو محتوای آن با به کار گیری از لغت ها کلیدی میباشد. درین راستا این ابزار، لغت ها کلیدی که یوزرها آنها را جست و جو می نمایند و مربوط به واژه ی کلیدی مهم سایتتان میباشد، را در چنگ شما قرار میدهد. شغل با این ابزار بسیار شل بوده و کافی میباشد که در بالا یک حساب گوگل ادز داشته باشید.
طرز یافت کردن عبارات کلیدی در کیورد پلنر:
در صدر بوسیله پیکربندی گوگل ادز به آیتم ی Keyword Planner وارد گردید.

درپی برای یافتن عبارات کلیدی روی Discover New Keywords کلیک نمایید.

درین نصیب بعداز وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خویش، میتوانید لغات هم معنی آن را مانند تصویر ذیل اخذ فرمایید.

برای دسترسی عالی به منوی بالا، هیچ کشوری را در بخش Location گزینش نکنید و تنطیمات Language را روی Persian ذخیره نمایید.

همینطور به وسیله این ابزار خلال اخذ کلمه ها شبیه، تعداد سرچ های هرکدام از عبارات به طور ماهانه برای شما قابل مشاهده میشود. خلال این، پیشنهادهای گوگل برای هزینه هرمورد از کلمه ها به طور بیشترین و کمترین سفارش در سمت راست کاغذ قابل مشاهده میباشد.

برای شناخت بدون نقص با طرز یافتن لغات کلیدی در گوگل پلنر این مقاله را بخوانید.

در نقطه پایان بعد از ایفا تبلیغات، با به کار گیری از ابزارهایی مانند گوگل بررسی می‌توانید داده ها جامعی از ترازو رجوع هزینه، نرخ کلیک و کلمه ها کلیدی با جذب بیشترین تعداد بازدید کننده به وبسایت خویش را داشته باشید. با به کارگیری از این داده ها نفیس می‌توانید کمپین های تبلیغاتی خویش را به صدق seo نمائید و از شایسته ترین استراتژی بهینه سازی برای وبسایت خویش برخوردار گردید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)