آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

حذف مطالب کپی و ارسال درخواست CopyRight Removal به گوگل

بارها گردیده بعد از نشر مطالب در وب سایت خویش، آموزش سئو اشخاص سودجو سوای اذن و یا این که گذاشتن پیوند منبع مبادرت به اسکن از مطالب تارنما شما به اسم خویش میکنند. در صورتی مولف باشید می دانید که اسکن برداری ها چقدر مشقت دهنده و دلسرد کننده میباشد! البته گوگل برای احترام گذاشتن به ضابطه نسخه برداری رایت بخشی را تولید نموده است که با سود گیری از آن می توانید سایتهای که از مطالب وبسایت شما فارغ از رعایت ضوابط اسکن رایت نسخه برداری میکنند را (صرفا مطالب نسخه برداری گردیده را) از ایندکس گوگل بیرون و حذف نمایید. آکادمی رایا پارس در‌این یادگرفتن خواهید آموخت که چه طور درخواست CopyRight Removal به گوگل ارسال فرمایید. برای اینکار آغاز بعد از ورود به اکانت جیمیل خویش وارد Google Webmaster Copyright Removal – DMCA Dashboard گردید تا به تصویر تحت رو برو گردید.

آن گاه روی آیتم Create a new notice جهت گزارش تازه کلیک نمائید تا با کاغذ پایین روبرو گردید.

در قسمت Contact Information داده ها تماس خویش را میدهید. در فیلد First name اسم خویش، در فیلد Last name اسم خانوادگی خویش، در فیلد Company Name اسم کمپانی خویش، در فیلد Copyright holder you reresent مشخص و معلوم می‌کنید که ضابطه اسکن رایت بر وب سایت شما رعایت نشده یا این که وبسایت فرد دیگر، در فیلد Email address پست الکترونیک نشانی خویش را وارد می‌کنید و در فیلد Country/Region مرز و بوم گزینه خویش را گزینش فرمائید.

در نصیب Identify and describe the copyrighted work راجع‌به مطلبی what is seo که اسکن گردیده (در واقع راجع به نسخه برداری رایت) توضیح میدهید. از جمله:

.this site copied my site content (text) with out my site links as source

در بخش Where can we see an authorized example of the work لینک و پیوند مطلبی که نسخه برداری گردیده (از تارنما خودتان) را وارد میسازید (همدم با http).

در بخش Location of infringing material لینک و پیوند مطلبی که اسکن برداری گردیده (از تارنما نسخه برداری بردار) را همدم با http وارد میسازید. توجه داشته باشید در‌صورتی‌که سایتهای متعددی از یک مقاله شما اسکن برداری کردند (به عبارتی لینکی که در قسمت Where can we see an authorized example of the work ساختید) می‌توانید همگی آن سایتهای نسخه برداری بردار را در‌این نصیب به طور تحت به ذیل وارد سازید که به طور جمعی پژوهش شوند.

همچنان از بخش Add a new group می‌توانید یک مقاله اسکن برداری گردیده دیگر خویش را به گوگل گزارش دهید (سوای نیاز به مجدد کلیک کردن بر روی Create a new notice). بعد از آن دو تیک نهایی را بزنید و امضا و تاریخ را وارد نمایید، و بعداز وارد سازی کد کپچا روی Submit کلیک فرمایید تا گزارش ارسال خواهد شد. در شرایطی‌که فرآیند را به صدق ایفا داده باشید پیغام توفیق ظواهر و درصورتی که صحیح ایفا نداده باشید قسمتی که خطا عمل کردید به رنگ قرمز رنگ معین می‌گردد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)