آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

ايده‌هاي جذاب توليد محتوا

شما تحت عنوان يك تاليف كننده فريلنس آموزش سئو كه دارنده كليه خصوصيت‌هاي شخصيتي يك تاليف كننده مي‌باشيد، بايستي بتوانيد در يك زمينه اثبات گام باشيد و به صورت تر و تميز مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا نمائيد.
براي اينكه بتوانيد مبادرت به جذب زمينه مطلوب نماييد، مي توانيد از ابزارهاي مختلفي مانند BuzzSumo و گوگل ترندز فرمائيد.
در واقع وقتي كه شما مبادرت به به كارگيري از گوگل ترندز ميكنيد، خواهيد توانست تا ايده‌هاي جالب ساخت محتوا كه مربوط به بيزنس شما ميباشد را به دست آوريد.

مبادرت به ساخت محتوا فرماييد

به فرض نمونه، در حالتي كه ميخواهيد بدانيد كه در استان عجم، به چه تعداد اشخاص دنبال ارز ديجيتال ميباشند، ميتوانيد از گوگل ترندز امداد بگيريد تا براي شما آمار داده‌هاي كاوش كلمه ها كليدي مربوط به ارز ديجيتال را در استان عجم آرم دهد.
اما قابل ذكر ميباشد كه گوگل ترندز در جمهوري اسلامي ايران، جديدا آغاز به پردازش داده‌ها به طور تخصصي بر روي استان‌هاي كشور ايران نموده است و در‌حالتي كه بخواهيد به لهجه فرنگي مانند انگليسي و يا اين كه هندي مبادرت به ساخت و ساز محتوا فرماييد، مي توانيد به صورت تخصصي بر روي ايالت‌ها مبادرت به جاري ساختن پژوهش ها نمائيد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۰۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

در سئو سايت خود را نشان دهيد!

تك تك اين ايده هايي كه گفته شد، در صورتيكه آموزش سئو به فعاليت نبريد كليه آن‌ها‌را فراموش خواهيد كرد. به طور تقريب همگي نويسندگان تعالي يك نوع دفترچه يادداشت دارا هستند كه در آن نوت هاي خويش را مي نويسند. صورت دفترچه اصلي وجود ندارد ؛ اصلي اين ميباشد كه مدام در دسترس باشد و چيزي باشد كه شما بتوانيد به راحتي از آن به كار گيري نمائيد.

براي اينجانب ، چون مدام يك دستگاه ديجيتال در اختيار دارم ، از Evernote به كارگيري مي‌كنم. شما ممكن ميباشد يك اپ ديجيتالي ديگر براي يادداشت برداري يا اين كه حتي يك دفترچه برگه و خودكار بهتر و ديرين ترجيح دهيد. نكته اين ميباشد كه شما بايستي اين عادت را داشته باشيد كه وقتي كه به يك ايده براي پست بلاگ برميخوريد سريعا آن را يادداشت فرمائيد.

محتواي Evernote
از جمله ، همان گونه كه در صدر اشاره كردم ، هنگامي آن نقل عهد داوينچي را ديدم ، برايم ديدني بود. حتي در صورتي‌كه در آن مجال به طور كامل مطمئن نبودم كه چه‌گونه از آن براي تايپ كردن پست بلاگ به كار گيري كنم ، آن را در دفتر كار ايده هاي محتواي Evernote خويش يادداشت كردم تا بتوانم بعد ها آن را محاسبه كنم و گزينه به كار گيري قرار دهم.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۵:۲۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مرحله 3: تحليل‌گرهايتان را تحليل كنيد

دو مرحله فوق، چه هنگام ساخت‌و‌ساز محتواي نو آموزش سئو و چه هنگام باصرفه‌سازي محتواي ديرين به عمل مي آيند. البته مرحله 3، از سوي ديگر، به شما ياري مي‌نمايد تا انتخاب نمائيد آيا محتواي درحال حاضر حاضرتان به نيكي براي غرض استفاده كننده باصرفه‌سازي گرديده‌است يا اين كه نه.

دانستن اينكه بازاريابي محتواي شما نيازهاي بازديدكننده‌تان را برآورده مي‌نمايد، نكته‌اي كليدي ميباشد: جاي اين كه كدام محتوا ساخت و ساز فرمائيد تا تبديل‌هايتان را جلو ببريد، ميتوانيد با تغيير تحول محتواي كنوني، در طول و هزينه‌تان صرفه جويي نماييد.

شايد مهمترين پارامترها براي تحليل كردن اين مسئله، نرخ پريدن شما ميباشد. نرخ پريدن بالا از ارجاعات موتورهاي كاوش ميتوانند پر‌نور سازند كه محتواي شما با مقصود كاوش كلمه ها كليدي در يك راستا وجود ندارد.

دربين كاربراني كه تارنما شما‌را از روش موتورهاي كاوش پيدا مي‌نمايند، نرخ پريدن شما چقدر بالا ميباشد؟ چنانچه اين نرخ‌ها به صورت قابل مراعات‌اي فراتر از ساير منابع ترافيك شما ميباشند(مثل ارجاعات كانال‌هاي اجتماعي، ترافيك بدون واسطه و...)، اختلال قادر است اين باشد كه كلمه و واژه كليدي برگه شما با محتوايتان هم خواني ندارد.

طرز دسترس بدين داده ها در AgencyAnalytics به اين شكل ميباشد:

• Google Analytics integration را فعال نماييد

• از نصيب داشبورد، روي Analytics كليك فرمائيد > Google Analytics

• Acquisition را تعيين نماييد > Organic Search

• نرخ پريدن(Bounce Rate) را از ليست پارامترها فعال نمائيد

اين مورد به شما نرخ پريدن هر عبارت كاوش گرديده را، به ياور پارامترهاي ديگري نظير Pageviews, Exits, و Session Durationارائه مي دهد.

 

همينطور مي توانيد تلاش هر مورد از صفحه هاي را به طور جداگانه، مبتني بر منابع ترافيكشان(دراين جا، ارجاعات موتور كاوش) ببينيد. پايين نصيب Pages > All Pages:

 

در حالي كه مشخصا عوارض ديگري هم قادر است براي نرخ پريدن بالا وجود داشته باشد(مثل مطلوب نبودن وب سايت برروي موبايل‌ها، داشتن پباده سازي حيران كننده و...)، نرخ پريدن فراتر از معدل يك برگه به خصوص، قادر است نماد‌دهنده مشكلاتي در رابطه مقصود كاوش لغات كليدي باشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۴۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چرا تراكم يا چگالي عبارت كليدي، براي سئو مهم است؟

زماني كه در تارنما خويش، متني را قرار مي دهيد، آموزش سئو تراكم عبارت كليدي متن شما، براي مرورگرها بسيار اساسي ميباشد، چون Google كوشش داراست، وقتي كه استفاده كننده واژه و كلمه يا اين كه عبارت متبوع خويش را سرچ مي نمايد، آن را با شايسته ترين صفحه هاي اينترنت منطبق داده، و صفحاتي را كه با مورد سرچ مخاطب در امر ميباشد، پيش رشد قرار دهد. بدين ترتيب جهت هم خواني صفحه هاي سايت شما با واژه يا اين كه عبارت آيتم جستجوي مخاطب، Google نياز دارااست تا بفهمد كه زمينه ورقه اينترنت شما در رابطه چه مي‌باشد. به همين برهان مي بايست از عبارت كليدي كه مي‌خواهيد صفحه هاي شمارا با آن مرتبه بندي نمايد، به اندازه و اكانت گرديده در متن خويش استعمال نماييد. به عنوان مثالً چنانچه ميخواهيد، برگه وبسايت شما با عبارت (پنكيك وگان بپزيد)، درجه بندي خواهد شد، مي بايست به صورت منظم از اين عبارت به صورت كلي متن خويش به كارگيري فرماييد.

در صورتيكه شما، عبارت كليدي خويش را به دفعات زياد در متن تكرار نمائيد، تراكم عبارت كليدي بسيار بالا بوده و تلاوت آن، براي بازديدكنندگان خسته كننده و نامطلوب مي‌شود. اين به عبارتي موضوع اي ميباشد كه شما مي بايست مدام از آن اجتناب فرماييد. به هر درحال حاضر، مقصود شما اين ميباشد كه يوزرها از قرائت متن شما لذت ببرند و به خير و خوبي آن را فهم و شعور نمايند. همينطور تراكم بيشتراز حد عبارت كليدي، علامتي از جانب Google ميباشد كه متوجه ميشويد كه متن خويش را از كلمه ها كليدي مالامال كرديد. براي گوگل اهميت دارااست كه شايسته ترين حاصل و سايت ها را از نگاه رابطه و خوانايي به يوزرها خويش نماد دهد، در فيض استعمال بيش تر از حد، از عبارت كليدي ميتواند بر درجه شما در گوگل تأثير منفي بگذارد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۲۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آيا سئوي كلاه سياه يا جعلي امكان پذير است

هنگامي كه شما در بهينه سازي عملكردي ضعيف آموزش سئو و ناقص از خويش ارائه بدهيد مطلقا مقام شما در نتيجه ها seo مبتلا جراحت شود مثلا هنگامي كه شما به سايت هاي بي كيفت لينك و پيوند بدهيد يا اين كه حتي از يك وبسايت بي كيفيت لينك و پيوند بگيريد فيض ي عكس خواهد بخشيد پس با اين تفاسير در صورتيكه كه شخصي اين سئوي مخرب يا اين كه ضعيف را براي تارنما شما اعمال بدهد و اين عمل را بايستي به صورت تماما هوشمندانه اي اجرا دهد تا گوگل متوجه ي اين مسئله نشود با دقت بدين روند سئوي جعلي يا اين كه منفي ميگويند.
با توجخ به اينكه سئوي كلاه سياه وجود داراست ولي اين مورد نبايد موجب وحشت يوزرها اينترنتي و صاحبان وب سايت ها خواهد شد بدين انگيزه كه سئوي جعلي يا اين كه منفي در فرآيند ي بسيار زمانبر زمان پاسخ داده و نياز مند يك انرژي بالا ميباشد. ولي اين قضيه را بايستي مد حيث داشته باشيد كه در صورتي‌كه رقباي سرسختي براي بازه مجال زمان بر اي داريد كه در بعضا از كليد كلمه و واژه در درجه هاي فراتر از آنان قرار داريد خوب ميباشد كه‌اين احتمال بدبينانه را در كناره ي ذهن تان داشته باشيد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۳۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)