آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

Small seo tools

به کارگیری از Small بهینه سازی tools

مجانی میباشد. برای استعمال از آن آموزش سئو موردنیاز میباشد لغات کلیدی گزینه نظرتان را در بخش مربوطه وارد کنید. با این شغل می توانید سکو کلمه ها را به آسانی پژوهش نمائید. در Small بهینه سازی tools برای شما قابلیت وارد کردن اسم وبسایت نیز وجود داراست. با وارد کردن اسم هر تارنما لیستی از کلمه ها کلیدی آن که در ورقه اولیه گوگل به اکران درآمده اند به شما نمایش داده می شود. با یاری این امکان قابلیت و امکان تحقیق وبسایت رقبایتان نیز برای شما وجود دارااست.
Serprobot
Serprobot یکی‌از دیگر از ابزارهای بدون پول برای نظارت مرتبه واژه کلیدی میباشد. در‌این ابزار قابلیت وارد کردن لیستی از کلمه ها کلیدی موردنظرتان وجود دارااست. این امکان منجر می‌گردد تا نیازی به وارد نمودن تک به تک لغات کلیدی نداشته باشید.

Moz
Moz را میتوان درین مسیر بسیار موءثر دانست. بخش اعظمی از این سایت برای یادگرفتن مفاهیم seo به کارگیری میکنند و از این کاربرد آن بی خبر میباشند. moz برای بدست آوردن جایگاه عبارات کلیدی در گروه بدون نقص ترین ابزارها قرار می‌گیرد. در حالتی که تارنما را در گوگل آنالیتیکس تصویب کرده باشید می‌توانید آن را با این پلاگین پیوند فرمائید.

با این فعالیت Moz داده ها لازم را از گوگل آنالیتیکس اخذ میکند و نیازی به افزودن مورد ها به طور دستی نخواهد بود. با استعمال از این ابزار می توانید مرزوبوم آیتم نظرتان را گزینش فرمائید و کلماتی را برگزینید که با دامنه شما مرتبط می‌باشند. moz به شما قابلیت نظارت به طور همزمان تارنما رقبا را هم خواهد بخشید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)