آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

وب سایت شماره 1: Grademiners

• آن ها فعال ترین استراتژی های بازاریابی آموزش سئو محتوا را دراین باره دارا‌هستند ، البته رویکردشان در مقایسه با رقبا نیز به طور کاملً آشفته به حیث می رسند.
• این تارنما از طریق های اخلاقی برای بازاریابی محتوا استعمال نمی نماید. بدین ترتیب ما نقطه ضعف قابل توجهی در استراتژی آن ها پیدا کرده ایم که می‌توانیم از آن به عایدی خودمان استعمال کنیم.
• بیشترین استعمال آن‌ها از منابع فرنگی برای ارتقا ، از روش پیوندهای سوا قضیه میباشد ؛که در اواسط متن ظواهر میشود. این منابع می‌تواند در یک تارنما مرتبط یا این که در موضوعی به طور کاملً غیر مرتبط باشد. هویدا میباشد که آنان برای این ارتباطات ، به احتمال زیاد چیزی نزدیک به 1 دلار برای هر لینک ، پرداخت کرده اند.
تجزیه و بررسی ما شیوه های ناعادلانه آن‌ها‌را آشکار می نماید. آن‌ها پیوندهای متعددی خریدند و از آن ها در اواسط متن به کار گیری می نمایند. برخی از پیوندهای آن ها در متن درنظرگرفته شده میباشد که بی رابطه با نوشته‌ی‌علمی نویسی وجود ندارد. این یک استراتژی ارزان و اثر گذار برای ارتقا سرویس ها آن ها میباشد. به تصویر برگه نگاه فرمائید تا ملاحظه کنید چه چیزی پیدا کردم:

 

متن درباره یک کمپانی مکزیکی با پیوندی تماماً بی مضمون‌ به ورقه ای میباشد که مرتبط با خرید گزارشات آزمایشگاهی میباشد. حتی پیوندی در برگه یک رستوران گیاهخوار در سیاتل قرار داده گردیده‌است!
هر که به‌این لینک ها دسترسی پیدا می نمایند ، رویه بسیار وقتگیر را چهت نیل به تارنما طی می نماید.این زمینه به وضوح صرفا برای seo جاری ساختن می‌گردد. چرا این یک نقطه ضعف به حساب آورده می شود. در شرایطی‌که چه ممکن میباشد این عمل منزلت آنها را در موتور های کاوش ارتقاء دهد؛ ولی ممکن میباشد اعتنا گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری را برای اسپم کردن این ارتباطات در یک یا این که یک‌سری دامنه، به خویش جلب نماید.

 

اینجانب اکثری از طریق های دیگر تبلیغات مخفی (مشاجره در انجمن ها و ارائه نظرها) را پیدا کردم ، البته خیره کننده ترین آن‌ها این نحوه بود:

 

 

استراتژی آن‌ها را به رنج می اقتدار "بازاریابی محتوا" نامید. این طریق در واقع تنها تشکیل داد لینک اسپم میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۱۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)