آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟


الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک به روز برای هسته الگوریتم گوگل آموزش سئو میباشد. این بروزرسانی یکی‌از راهکارهای گوگل برای نزاع با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.درباره ی عامل اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی می‌باشد ولی یک عقیده سفت وجود داراست؛ اینکه "رویه‌رویه" بودن این حیوان منجر استتار عالی وی در طبیعت می گردد. این مسئله کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که عملکرد می‌نمایند با تحقیق به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.

پیرو این نوشته ی علمی کوتاه، در باب به روز گورخر توضیح میدهیم و سپس به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی هجران کنیم.

گوگل zebra چیست؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همان طور که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف مغازه‌های بی‌چگونگی و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، اعلام‌کرد یک مغازه عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها اولیه گوگل رسیده! بعداز دو روز هم مغازه نام برده از نتیجه ها حذف شد.

همین زمینه و اظهار نظرهای آجل این شخص سبب ساز شد تا علمای seo، نظرهایی در زمینه‌ی عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک به روز برای تقابل با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.

 

تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته زمینه اساسی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست تارنما فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.

دوستی با گورخر گوگل
راستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرده‌با‌شد. ولی خب این برهان خیر و خوبی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌اعتنا باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک سری میلیارد استفاده کننده دارا‌هستند. همین مورد سبب می گردد که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل نخستین به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد مقداری بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)