آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

نشان دادن کامل سایت در جستجو


فرض نمایید که شما متا تگ توضیحات را به صدق نوشته اید البته زمانی وبسایت شما آموزش سئو در حاصل گوگل نمایش داده می شود، نمی توانید این متاتگ را ببنیید. این یک خلل تکنیکی میباشد و سریعا بایستی مبادرت به رفع آن نمایید.

22. رسیدگی گر

پژوهش گر وبسایت، ابزاری میباشد که در هر لحظه تارنما شما از نگاه دسترسی به استفاده کننده تحقیق می نماید. صفحه های اساسی بایستی به طبع یک رسیدگی گر داشته باشند تا آن‌ها از معیار در دسترس بودن و نبودن اشتباه تحقیق کند.

23. سیستم دفاع

شما می بایست در هرلحظه یک ورژن حمایت کننده ازوب تارنما خویش داشته باشید. این ورژن بایستی به طور اتومات تهیه و تنظیم خواهد شد و در یک پوشه درکامیپوتر سرور ذخیره گردد تا در‌حالتی که که تارنما شما گزینه هک قرار گرفت یا این که فولدر های آن در گیر جراحت شد، بتوانید سریعا فولدر را جایگزین نمایید.

24. آزمایش ترافیک

در حالتی‌که واحد سنجش ورودی تارنما شما یا این که ترازو ترافیک آن بالا باشد، چه اتفاقی برای آن می افتد؟ تا به اکنون به‌این مساله تامل نموده اید؟برای تحقیق این مساله می‌توانید از ابزار آزمایش ترافیک صفحه های وبسایت گوگل به کارگیری فرمایید تا به پژوهش آن بپردازید که در حالتی‌که مشکلی وجود داشت آن را سریعا رفع فرمائید.

25. امنیت

بالا بودن امنیت وبسایت التفات متعددی در بین طراحان و برنامه نویس ها داراست. در حالتی‌که امنیت تارنما شما تحت باشد، به راحتی می قدرت درون آن نفوذ پیدا کرد و به همه داده ها تارنما و مشتریان دسترسی پیدا کرد. امروزه عالی میباشد که از پروتکل https برای بالا بودن امنیت که اثر بی واسطه در ارتقاء ترافیک وبسایت شما دارااست، به کارگیری فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۲۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)