آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

چطور انکر تکست ها را اصلاح کنیم؟


هم اکنون در شرایطی‌که انکر تکست‌های اینترنت‌وبسایت شما طبق سفارش‌هایی که گفتیم عدم وجود، چه شغل می بایست کرد؟ آموزش سئو نخستین این که بک پیوند‌ها را حذف نکنید یا این که انکر تکست‌های آنان را تغییر تحول ندهید. این فعالیت ممکن میباشد موجب افت مرتبه تارنما‌تان گردد.

تلاش فرمائید با تولید بک لینک و پیوند های تازه تعادل را برقرار فرمائید. برای مثال چنانچه فعلا بیشتر انکر تکست‌های وبسایت‌تان با کلمه و واژه کلیدی می باشند، بک لینک و پیوند‌های نو را با واژه و کلمه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از لینک و پیوند‌های برهنه به کارگیری فرمایید. تمامی گونه های را به فعالیت ببرید و در انتظار باشید تا بهبود درجه وبسایت را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های seo
نکات اساسی در یادگرفتن seo انکر تکست ها


هنگام سئو انکر تکست ها پیشنهاد‌های ذیل را در لحاظ داشته باشید:

پیوندها متنی را دور از شوخی بگیرید. با به روز‌های تازه، گوگل درحال حاضر به راحتی متوجه رابطه در بین محتوای صفحه های گوناگون می‌گردد. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای کاغذ و وبسایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی لینک و پیوند‌سازی، رقبای غالب خویش را بررسی نمائید. مشاهده کنید با چه انکر تکست‌هایی بک پیوند گرفته‌اند. این شغل ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی چیره به شما میدهد. برای این فعالیت می توانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کارگیری فرمایید.
مدام لینک و پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های تارنما خویش را زیر حیث داشته باشید. ابزارهای اکثری (به عنوان مثال Ahrefs) برای این فعالیت وجود داراست. تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها به مراقبت تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته‌ی علمی بیاید، از لحاظ گوگل مداقه بیشتری دارااست. با تهیه و تنظیم ترتیب‌ها، می توانید عنایت صفحه ها آیتم نظرتان را به گوگل آرم دهید.
در یک برگه بیش تر از حد لینک و پیوند قرار ندهید. در‌حالتی که تعداد متعددی لینک و پیوند مرتبط به یک برگه دارید، مهمترین‌ها را تعیین نمائید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا هستند و bold می‌باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و منجر داد و فریاد بصری می شود.
​ تا این جا از التفات متنی که برای پیوند دادن تعیین میکنید با خبر شدید و نکاتی را برای اصلاح این متن آموختید. گفتیم که مهم‌ترین نکته در یادگرفتن seo انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن لینک و پیوند‌ها را رعایت فرمایید و فارغ از فریب دادن یوزرها، آنان را در صفحه های گوناگون به تکان وادارید. شما چه تجارب‌ای در این باره دارید؟ ایده ها و تجارب خویش را در باب سئو انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)