آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تاکتیک شماره 2 سئو خارجی: برندسازی


این یک حقیقت محض میباشد که گوگل به برندها امتیاز بالایی میدهد.

برندسازی بایستی خیر صرفا نصیب مهمی از استراتژی بازاریابی شما، بلکه آموزش سئو می بایست بخشی از راه و روش شما به سئوی آف پیج را تشکیل دهد. توشه دیگر تاکید می‌کنیم که تمامی اینها با داشتن اعتبار فراتر، هم در نزد یوزرها و هم در نزد موتورهای کاوش مرتبط میباشد.

ولی به چه شکل برندسازی با استراتژی سئوی شما تلاقی می نماید و معیارهای استخراج توفیق در‌این حوزه چیست؟

جستجوی اسم مارک
شاید یکی قادر‌ترین شاخص‌هایی که علامت می دهد در اکنون برندسازی میباشید، ارتقا جستجوی اسم مارک میباشد.

این مورد میتواند دربرگیرنده کاوش برای اسم مارک، تولیدات یا این که اسم دامنه شما باشد.

برای مشاهده اینکه چه‌گونه جستجوهای اسم مارک شما در زمان مجال عوض شده میباشد، به نصیب Keyword Overview در ابزار SEMrush بروید و اسم مارک خویش را وارد نمایید. قاب «trends» را خواهید روءیت کرد که آرم میدهد وسعت جستجوی اسم مارک در ماه قبلی چه گونه عوض شده میباشد.

همینطور بایستی نگاهی به Google Trends بیندازید تا داده ها بیشتری در این باره به دست بیاورید.

اسم مارک خویش را در گوگل ترندز وارد فرمائید و ملاحظه کنید که جستجوی اسم مارک شما در طی مجال چه طور تغییر‌و تحول پیدا نموده است. داده ها این ابزار محصور به سال 2004 تا فرصت درحال حاضر میباشد.

 

ادله دیگری نیز وجود دارااست که چرا تمرکز بر برندسازی بسیار اساسی میباشد و آن کاغذ فیض کاوش برای اسم مارک میباشد.

ورقه فیض کاوش برای اسم یک مارک چیست؟ مراد نتیجه ها جستجویی می باشند که هنگامی فردی اسم مارک شما‌را کاوش می نماید، نشان داده میشود.

دارای تخصص seo، جیسون بارنارد در این مورد می‌گوید …

«نتیجه ها کاوش برای اسم مارک شما، دربردارنده نکات مهمی بوده و بدین ترتیب اعتنا به آنان برای استحصال‌وکار شما به طور کاملً ضروری می‌باشند. شما بایستی به صورت مداوم آنها‌را تحقیق کرده و محاسبه نمائید و بهبود ببخشید.”

در صدر، ممکن میباشد فکر کنید که‌این نتایح فقط متعلق به آوازه شما می باشند، البته از حیث بهینه سازی هم شایان توجه میباشند. بارنارد ادامه می‌دهد:

“صفحه ها اولیه حاصل برای جستجوی اسم مارک آرم می‌دهد که گوگل تا چه اندازه مارک شمارا شعور می نماید، و 2-3 برگه اولیه حاصل برای عبارت جستجوی “تحقیق مارک شما” علامت دهنده نوع بررسی گوگل از اعتبار شما میباشد.”

کوشش شما در جهت برندسازی به گوگل یاری می نماید تا اعتبار شما‌را ادراک نماید، به همین ادله میباشد که برندسازی به یک تاکتیک اصلی در سئوی خارجی تبدیل گردیده‌است. زمانی که یک مارک دارای اعتبار ساخت و ساز می‌کنید، متوجه خواهید شد که طبیعتا پیوند هایی در سرتاسر اینترنت استحصال میکنید، حتی سوای اینکه به طور دائمی در‌این حوزه کار نمایید.

تاکتیک شماره 3 سئو آف پیج: بازاریابی محتوا
زمانی به بازاریابی محتوا فکر‌می‌کنیم، اغلبمان آن را تحت عنوان یک تاکتیک seo داخلی در لحاظ می گیریم. مراد از بازاریابی محتوا در اینجا ایجاد و نشر محتوا در تارنما میباشد.

ولی به صورت کلی خیس، بازاریابی محتوا مشتمل بر تاکتیک‌های داخلی و فرنگی می‌گردد. نشر محتوای بهتر در اینترنت سایتمان، فقط بخشی از بازاریابی محتوا میباشد. هر محتوایی که در هرجا از اینترنت ساخت‌و‌ساز و منتشر می‌کنید، پایین بازاریابی محتوا قرار میگیرد.

در صورتی‌که یک پست مهمان بنویسید، این تکان شما بازاریابی محتوا میباشد. یک اینفوگرافیک منتشر فرمائید و از یک خبرنامه اینترنتی دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرید؟ این هم بازاریابی محتواست.

جذابیت استعمال از بازاریابی محتوا به‌تیتر یک تاکتیک این میباشد که ساخت‌و‌ساز محتواهای دیدنی، تمرکز بر کارداران فارغ وب سایت را سهل‌خیس می‌نماید. ساخت محتوای کیفیت عالی موجب اشتراک گذاری بیشتر آنان در بقیه سایت و شبکه‌های‌مردمی می‌شود.

تاکتیک‌های رایج بازاریابی محتوا که موجب سئو آف پیج خوب می گردند عبارتند از:

پست های بلاگ
اینفوگرافیک
نظرسنجی، مطالعات و مقاله‌ها تحقیقاتی
وایت پیپر و کتاب های الکترونیکی
بازاریابی محتوا، تحت عنوان یک تاکتیک، رابطه قربت با پیوند سازی، رسانه های اجتماعی و PR داراست و همینطور به تشکیل داد مارک شما یاری می نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۰۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)