آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

کدام فرمت برای جستجو گران مناسب تر است؟


در بخش دوم درخصوص خصوصیت های SERP حافظه گرفتیم. اکنون آموزش سئو با این داده ها ما می‌خواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران نتیجه ها تعیین می نماید بر طبق ذوق وسلیقه ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، منحصربه‌فرد میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ تیم بندی مهم برای اکران دادن آنها وجود داراست.

جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده درپی اطلاعاتی مانند اسم یک دسته موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند تولد می‌شود.
جستجوی ناوبری: کاوش کننده در ادامه مکان خاصی در وب میشود، مانند وبسایت بهینه سازی شغل یا این که شیت ی مهم ورزش۳.
جستجوی های معاملاتی: کاوش کننده می‌خواهد کاری اجرا دهد، مانند خرید بلیط، جامه و یا این که تلفن همراه، یا این که شاید در پی گوش دادن به آهنگی باشد.
پژوهش ها تجاری: کاوش کننده پیرو مقایسه دو جنس میباشد که آیتم مطلوب خویش را بر طبق نیازش پیدا نماید.
نتیجه ها محلی: کاوش کننده در ادامه چیزی در حوالی خویش می‌گردد. مانند کلینیک، کافی شاپ، رستوران و غیره.
یک قدم اصلی در فرایند مطالعه کلمه و واژه کلیدی، نظارت منظره SERP برای واژه کلیدی متبوع شما میباشد به‌این شکل میتوانید چک بهتری از قصد جستجوگر داشته باشید. در شرایطی که میخواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می‌خواهند به SERPها نگاه فرمائید!

گوگل خلق تریلیون ها کاوش را چک نموده است، برای اینکه بتواند مناسب ترین محتوا را برای هر کلمه و واژه کلیدی ارائه نماید.

به عنوان مثال نگاهی به کلمه و واژه «dresses» بیاندازید.

 

میبینید گوگل یک چرخنده برای خرید خرقه در لحاظ گرفته میباشد، زیرا فهمیده میباشد اشخاصی که برای dresses کاوش می نمایند قصد خرید آنلاین خرقه داردند.

 

همینطور یک خصوصیت Local Pack برای این کلمه و واژه کلیدی وجود داراست، این ویژگی علامت میدهد که گوگل گرایش دارااست به عده ای که می‌خواهند بصورت حضوری خرید نمایند نیز یاری بکند.

 

در صورتی‌که پرسشی نامفهوم باشد، گوگل گه گاه خصوصیت “refine by” را نیز اضافه خواهد کرد برای اینکه معلوم نماید که یوزرها بصورت دقیقتر درپی چه چیزی می‌باشند. با اجرا این عمل، موتور کاوش قادر است نتایجی را مهیا نماید که کاوش کننده ریلکس خیس به هدفش رسد.

گوگل یک دسته وسیع ای از اشکال حاصل دارااست که می‌تواند بسته به نوع پرس و جوان را ارایه نماید، بدین ترتیب چنانچه قصد دارید یک واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید، به SERPها توجه فرمایید تا که بفهمید چه نوع محتوای نیاز میباشد تا آن را مهیا فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۲۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)