آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تغییرات در سئو


۵- بهبود نتیجه ها seo با محتوای زمان بر‌خیس
در مورد ها پیشین از مداقه چگونگی محتوا سخن کردیم البته نباید قضیه کمیت آموزش سئو را از حافظه ببریم. مطابق گزارش اینترنت‌تارنما semrush، مقالاتی با ارتفاع ۳۰۰۰ کلمه و واژه نسبت به مقاله ها کوتاه‌خیس (۹۰۰ تا ۱۲۰۰ واژه‌ای) حدود ۳ موازی ترافیک بیشتر اخذ می‌نمایند و ۴ موازی اشتراک گذاری بیشتری دارا هستند.

همینطور این مقاله ها پتانسیل بیشتری برای اخذ بک‌لینک و پیوند طبیعی دارا‌هستند به این دلیل که یه نوشته‌ی علمی ۳۰۰۰ واژه و کلمه‌ای معمولاً بسیار جامع میباشد و میتواند منبع نیکی برای بقیه اینترنت‌تارنما‌ها باشد.

در گام اولیه تایپ کردن اینگونه نوشته‌علمی‌ای طاقت فرسا به لحاظ می رسد البته کافیست آغاز نوشته‌ی‌علمی‌ی خویش را به یک سری نصیب تقسیم فرمائید و هر قسمت را با یک تگ h2 یا این که h3 از نصیب آجل غیروابسته فرمائید. بعد برای هر قسمت توضیحاتی را ارائه دهید و در شکل بایستگی آنان‌را به زیربخش‌های کوچکتری تقسیم فرمایید.


۶- استعمال از داده‌های ساختار یافته
احتمالاً موقع کاوش در گوگل با نتیجه ها ویژه‌ای به اسم اسنیپت‌ها مواجه گردیده‌اید. این جعبه‌های ویژه منجر میگردند داده ها بیشتری در به عبارتی برگه اکران حاصل به مخاطب اکران داده گردد. یک کدام از مزایای این اسنیپت‌ها این میباشد که اعتنا مخاطب را به سمت اینترنت‌وبسایت دارنده این نوع حاصل، جلب می‌نماید و احتمال کلیک ارتقا می یابد.


حاصل نتایج از پلاگین‌ی faq
اسنیپت‌ها به یاری داده‌های ساختاریافته ساخت‌و‌ساز میگردند. کافی میباشد این داده‌ها را به اینترنت‌تارنما خویش اضافه نمائید. مثال‌ای از داده‌های ساختار یافته را در تصویر بالا مشاهده میکنید که نتایج به کار گیری از پلاگین‌ی FAQ میباشد.


۷- اضافه کردن ویدئو، استراتژی اثرگذار در بهینه سازی ۲۰۲۱
اینترنت‌تارنما یوتیوب بیشتراز یک میلیارد استفاده کننده دارااست! این داده های عددی به خیر و خوبی معیار محبوبیت ویدئو را در سطح دنیا علامت می دهد. در‌صورتی‌که تا به هم اکنون به سمت محتوای ویدیویی نرفته‌اید، در حال حاضر فرصت استارت میباشد. به کار گیری از ویدیوی مرتبط به محتوا، دارنده توضیحات بهینه سازی گردیده می تواند در seo اینترنت‌تارنما شما اثرگذار باشد.


۸- نقش سئو تصاویر در جستجوها
کاوش با تصاویر، یک کدام از دیگر از طریق‌های کاوش میباشد که هر روز دوست داستنی‌خیس می گردد. در حال حاضر مجال آن فرا رسیده که خلال محتوای متنی و ویدیویی به محتوای تصویری اینترنت‌وب سایت خویش بهای بیشتری بدهید.

استعمال از تصاویر باکیفیت، مرتبط به مورد، با اسم مطلوب و دارنده متن جایگزینی مطلوب سبب بهبود seo محتوا میشود. همینطور اضافه کردن نشانی تصویر به نقشه تارنما سبب ایندکس خوب آن گردد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)