آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تغییر در اولویت‌بندی بر چه اساسی اعمال می‌شود؟


شاید فکر کنید که‌این تغییرات به طور دستی (مانوآل ) به وسیله آموزش سئو مهندسان گوگل جاری ساختن می گردد ولی در کار اینطور وجود ندارد. در سال‌های اخیر و به ویژه بعداز الگوریتم رنک‌برین (Rankbrain) نقش هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین در به‌روزرسانی‌ها بیشتر شد‌ه‌است.

قطعا بخوانید: BERT: به‌روز رسانی تازه گوگل برای درک کردن گویش آدمیزاد
گوگل یک سیستم یادگیری ماشین (Machine Learning) داراست که ۲۴ ساعته در هم اکنون نظارت انبوهی از داده‌های گردآوری‌آوری گردیده‌، یادگیری اخلاق و رفتار یوزرها و ایجاد کرد الگوریتم‌های جستجوی عالی میباشد. همگی سرویس ها گوگل به نوعی با این سیستم مشغول میباشند و به آن داده ها میدهند.

سیستم هوش تصنعی همیشه در اکنون خوب کردن سبک‌های جایگاه‌بندی حاصل میباشد؛ درین میان در صورتی یادگیری ماشین بتواند مدلی را بسازد که آزمایشات را با توفیق پشت رمز بگذارد، در هستۀ الگوریتم مهم ایفا می‌گردد.

درحال حاضر که می دانیم به‌روزرسانی هسته چه تفاوتی با به‌روزرسانی‌های گران قدر و هدفمند گوگل دارااست به سراغ الگوریتم فلوریدا ۲ یا این که به عبارتی به روز هسته مارس ۲۰۱۹ میرویم.

ماجرا الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا آغاز شد؟
هر وقت گوگل میخواهد یک به‌روزرسانی در الگوریتم را اعمال نماید رفتاری مشابه کینگ کونگ از خویش نماد میدهد! صحبت نمی‌زند و تمامی را می‌ترساند البته آنگاه معین می شود دل لطیف و بخشندگی دارااست. خوشبختانه یک سری وقت اخیر این خوی مقداری عوض شده میباشد.

 

گوگل در سال ۲۰۱۷ یک متفحص و بلاگر دارای اسم و رسم در حوزه موتورهای کاوش به اسم دنی سالیوان (Danny Sullivan) را - که تصمیم گرفته بود فعالیت قبل خویش را شکاف نماید- استخدام کرد. شغل دنی سالیوان این میباشد که به عموم توضیح دهد موتور جستجوی گوگل چطور عمل می‌نماید و از طرف دیگر، بازخوردها را درباره موتور جستجوی گوگل اخذ نماید.

از سال ۲۰۱۷ به آن گاه پاره ای طرز اگاهی‌رسانی درباره به‌روزرسانی‌ها عالی شد. یک سری آپ تو دیت اخیر پیش از انجام بوسیله دنی سالیوان استحضار‌رسانی شدند و امید خواهیم داشت مورد ها آینده هم در توان یک توئیت و نامگذاری اگاهی‌رسانی شوند.

دنی سالیوان که اکنون از طرف گوگل حرف می‌نماید، برای به‌روزرسانی فلوریدا ۲ نامی تعیین نکرده بود و همین سبب ساز شد شخصی به نام برت تبکی (Brett Tabke) اسم فلوریدا ۲ را تعیین نماید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۲:۱۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)