آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تقسیم‌بندی کلمات کلیدی بر اساس User Intent


کلمه ها کلیدی User Intent، در واقعیت بیان‌کننده قصد و نیّت یوزرها از آموزش سئو کاوش در وب میباشد. به عبارتی‌سیرتکامل که می دانیم یوزرها با هدف ها متنوعی به اینترنت‌وبسایت‌ها رمز می زنند. توده‌ای برای قرائت خبر‌ها روزمره و توده‌ای برای اخذ یک خدمت یا این که مال؛ بعضا برای یادگیری فرمان پخت یک طعام و برخی دیگر برای آمدن به کانال‌های اجتماعی از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند. در واقعیت می‌قدرت بیان کرد که تمامی یوزرها نسبتاًً سه غرض کلی برای کاوش در وب دارا هستند که‌این هدف ها در پوسته سه نوع کوئری کاوش User Intent نمایان می شود.

1. کلمه ها کلیدی Informational
یوزرها از این نوع عبارات کلیدی برای یافتن داده ها به کار گیری می‌نمایند. از جمله کوئری‌های جستجوی آب و هوای طهران در هفته آجل، طریق رویش کاکتوس یا این که فراگیری پخت فسنجان کلیه از این گروه‌اند. در این‌راه از کاوش، جنبه‌های مالی به صورت بی واسطه مقصود قرار نمی‌گیرد و یوزرها صرفا در‌پی ارتقاء علم و داده ها خویش درباره یک مورد می‌باشند.

2. لغات کلیدی Transactional
غرض از جستجوی اینگونه کلماتی جاری ساختن یک معامله آنلاین در پوسته خرید یک مال فیزیکی یا این که خدمت اینترنتی میباشد. به عنوان مثال کوئری‌های جستجوی دانلود کتاب، خرید تلفن همراه آیفون 7 و خدمت وب پرسرعت جزو عبارات کلیدی seo معاملاتی (به عبارتی Transactional) تیم‌بندی می گردند.

اما گفتنی میباشد که بعضی دیگر معتقدند که در اینجا نوع دیگری از لغات کلیدی با تیتر Commercial نیز وجود دارااست. لغت ها کلیدی Commercial وقتی به عمل میروند که استفاده کننده قصد جستجوی یک فرآورده را دارااست، البته موقتیً قصد خرید آن را ندارد.

3. عبارات کلیدی Navigational
یوزرها معمولاً با غرض جابجایی به یک اینترنت‌وب سایت خاص، عبارات کلیدی Navigational را در گوگل کاوش می‌نمایند. به کارگیری از این نوع کلمه ها کلیدی هنگامی حادثه میفتد که مخاطب می خواهد به اینترنت‌وبسایت خاصی مراجعه نماید، ولی دامنه آن وب سایت را نمی‌داند. به عنوان مثال کوئری‌های جستجویی مانند دیجی متاع، فیسبوک، توئیتر و آمازون به عنوان مثال لغت ها کلیدی Navigational می باشند. در فیض یوزرها با کلیک بر روی او‌لین لینک و پیوند نتایج از کاوش به غرض خویش می‌رسند.

تقسیم‌بندی کلمه ها کلیدی مطابق Search volume
ترازو این نوع تقسیم‌بندی کلمه ها کلیدی seo تعداد جستجوی آنها به وسیله یوزرها موتورهای کاوش میباشد؛ و خیر قصد و نیّت یوزرها. لغات کلیدی بر حسب Search Volume به سه مجموعه تقسیم میگردند.

1. لغت ها کلیدی اساسی یا این که Head
این مجموعه از لغات کلیدی، لغت ها و لغت ها مهم و کوتاهی می باشند که به صورت عظیم در وب کاوش می شوند. این نوع از عبارات کلیدی معمولاً نشانگر یک گروه بندی خاص یا این که مضمون‌ کلی میباشند. از جمله کلماتی مانند تلفن همراه، منزل، طراحی وب، کامپیوتر و خودرو از این دست از کلمه ها کلیدی میباشند.

از آنجایی که جستجوی این نوع لغات کلیدی جستجوی متعددی دارا هستند، قرار به چنگ آوردن در درجه‌های اولیه در حاصل کاوش برای آن ها بسیار طاقت فرسا میباشد. همینطور، مشکلی که درین نوع لغت ها کلیدی وجود داراست این میباشد که قصد و نیت یوزرها در آن معلوم وجود ندارد. از جمله هنگامی شخصی در گوگل واژه و کلمه تلفن همراه را کاوش می‌نماید، معین وجود ندارد که در‌پی خرید تلفن همراه میباشد یا این که در‌پی قابل انعطاف افزاری خاص برای گوشی. با این هم اکنون با به کارگیری از این عبارات کلیدی میتوانیم متوجه شویم که چه مفاهیمی یا این که موضوعاتی نزد یوزرها وب محبوبیت داراست.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۴:۰۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)