آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

جستجو کنندگان را با استفاده از کلمات تاثیر گذار به دام بیندازید


به کارگیری از کلماتی مانند برگزیدگان، دیدنی، فوق العاده، طلایی، جادویی و آموزش سئو غیره میتواند بر روی شم یوزرها اثر مثبتی نهاده و موجب ارتقا نرخ کلیک تارنما شود.

ولی این لغت ها نباید به طور اتفاقی تعیین شوند. برای تعیین این عبارات اثر گذار سوال های پایین را از عالی بپرسید:

چه چیز این محتوا آن را از سایر متمایز نموده است؟
یوزرها در جستجوی اینگونه محتوایی از چه صفاتی به کارگیری می نمایند؟
برای مثال در‌صورتی‌که به جستجوی عبارت نکته های seo بپردازید، مشاهده میکنید اکثر زمان ها حاصل دارنده عدد می‌باشند که‌این عدد بیان کنده تعداد نکته های جان دار در محتوا میباشد. تعداد نکته های بسیار در‌این مطالب قادر است موجب احتمال کلیک بیشتر یوزرها خواهد شد.

8. از پرانتز به کار گیری فرمائید
پرانتزها میتوانند موجب تفکیک شدن تیتر ورقه به دو نصیب جدا از هم گردند. این شغل به هر چه خوب چشم شدن آن امداد متعددی می نماید. همینطور با به کارگیری از پرانتز ها می اقتدار عبارات کلیدی فرعی را نیز وارد تیتر کاغذ کرد.

چرا در برخی از مواقع گوگل تیتر برگه مارا تغییر و تحول میدهد؟
در بعضا از مواقع گوگل تمایل به اکران تیتر متفاوتی نسبت تحت عنوان تعیین گردیده شما در نتیجه ها کاوش میگیرد. اینگونه قوانینی می‌تواند روان خردکن باشد و متاسفانه هیچ طرز سادگی برای بدون چاره کردن گوگل به به کار گیری از تیتر تعریف و تمجید گردیده به وسیله ما نیست.

در هنگام بروز اینگونه اتفاقی سه توضیح قادر است وجود داشته باشد:

1. کلمه ها کلیدی در تیتر شیت شما به طور افراطی مصرف شده اند
همانگونه که در ارتباط آن توضیحاتی داده شد، در‌صورتی‌که سعی بر به کارگیری افراطی و یک سری باره از عبارات کلیدی در تیتر شیت فرمایید، ممکن میباشد که گوگل دست به مجدد نویسی آن نماید. به دلایل بخش اعظمی، مجدد نویسی تیتر این سیرتکامل صفحه های موجب کاربردی خیس شدن آن برای بازدیدکنندگان می گردد.

2. تیتر ورقه با عبارت کاوش گردیده منطبق ندارد
در‌صورتی‌که محتوای برگه ای از تارنما شما با عبارت گزینه کاوش همخوانی بوده، البته این تطابق در تیتر شیت چشم نشود، گوگل دست به مجدد نویسی آن می‌زند.

این مورد اصلا چیز بدی وجود ندارد، به دلیل آن که هیچ عنوانی با آحاد جستجوهای متبوع ما یکسان نیست. ولی در‌صورتی‌که ورقه متبوع شما برای یک واژه و کلمه کلیدی بسیار مالامال کاوش ساخته شد‌ه‌است، تیتر آن را تا آنجا که ممکن میباشد مبنی بر با عبارت متبوع بنویسید.

3. برگه ای از وب سایت شما داری تیتر جایگزین میباشد
در بعضا از مواقع در حالتی که داده های جایگزینی مانند متا تگ های اپن گراف در وبسایت وجود داشته باشد، ممکن میباشد گوگل دست به گزینش آن عنوان ها برای وبسایت بزند. مجددا پهنا میکنیم که‌این زمینه چیز بدی وجود ندارد، ولی در شرایطی که تیتر اکران داده گردیده مبتنی بر انتظارات شما وجود ندارد، می‌توانید آن را مجدد نویسی نمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۱۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)