آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

مثال های الگوریتم MUM


در جریان کنفرانس گوگل I/O سال 2021، یک پرسش بغرنج بوسیله آقای Prabhakar Raghavant، نائب آموزش سئو رئیس ارشد در گوگل مطرح شد که جواب آن اکنون زمینه دعوا مقاله‌ها بی شماری گردیده است. درین سوال و جواب دیگر خبری از جستجوی یک عبارت و گزاره و همچنین پاسخی که به پیوند و نشانی وبسایت ها و صفحه ها مربوط می شد، عدم وجود.

آقای Raghavant پرسید: اینجانب پیش از این به کوه های آدام رفته ام و قصد دارم در فصل پاییز آجل، برای پیاده روی به کوه فوجی بروم. چه‌گونه می‌توانم فراهم نحس و به چه چیزهای دیگری نیاز دارم؟

در موقعیت معمولی همان گونه که مرور کردیم، بایستی برای هر ابزار و نیازمندی جستجوی متفاوتی داشت و از توده جواب ها یک آنالیز لیست تهیه و تنظیم و بعد از آن ارزیابی قابل قبولی را بدست آورد. در واقع طرح ریزی هجرت و پیاده روی به کوه فوجی حتی به نتیجه ها گوگل نیز محصور نمی شد، بلکه برای اگاهی از تجربه بقیه کوهنوردان نیز، مستلزم دریافت اطلاعاتی خوا‌هیم بود.

اینجاست که MUM تک تک این فرایند را حذف و به شما در نقش یک کوهنورد زبده، اطلاعاتی از قبیل موقعیت آب و هوایی و مسیر دسترسی و ترفیع را داده و بعد از آن امکانات لازم و اقلام مصرفی را نیز در اختیارتان میگذارد. از آنجاییکه درباره گوگل سخن می‌کنم، پس در علاوه بر مشاهده جواب وقتگیر، کارکشته می‌باشید که لباس کلفت تان را خریداری، سبک کفش تان را تعیین و در‌صورتی‌که یک مجموعه کوهنوردی در آن مدت قصد پیمایش داشته باشند، با آنان در اپ شان همدم گردید.

هوش MUM داده ها مختلفی را از منابع متنوع گرداوری و با فاکتورهای بی شماری ارزیابی کرده و از سویی گریزی به بایگانی جستجوهایی میزند که در ارتباط گونه های کلمه و واژه های مرتبط درباره شان اطلاعاتی به یوزرها داده گردیده است و مسلما برخورد آن‌ها و نظراتی که به اشتراک گذارده اند و از تمامی اصلی خیس وبلاگ کوه نوردان و خاطرات شان نیز از شاخه ای دیگر پردازش میشود. پس هنگامی با هشدار review or aggregateRating در کنسول گوگل مواجه میشوید، خیلی زود بایستی به تامل جلب لحاظ مشتریان و مخاطبین تان باشید و اینجاست که کامنت های ساختگی و امتیازات خودی که بوسیله ادمین تصویب میشود، خیر فقط هیچ تاثیری در نتیجه ها کاوش نداشته، بلکه دربرگیرنده حالت Self-serving reviews گشته و اینگونه محتوایی یا این که محصولی برای پایش به وسیله MUM شانسی نخواهد داشت.

در سوال ها غامض ای مانند کوه‌پیمایی با آقای Raghavant، همگی چیز به مخلوط موجودیت ها و آرزوها و همچنین تمایلات بستگی داراست و MUM قصد دارااست مشخص و معلوم یک فرمان را بفهمد. هرچند ماشین ها در فهم و شعور لهجه بشر ایراد دارا‌هستند، ولی الگوریتم ها و هوش هایی مانند BERT و MUM حقیقتا به معنایی مجاورت گردیده اند که بتوانیم بگوییم گویش بشر را بدون نقص می‌فهمند.

 

الگوریتم MUM و نتیجه ها جستجوی مفهومی
جواب هایی که MUM به ما میدهد دارنده عکس، ویدیو و حتی نقشه زنده می‌باشند که به آن multi modal میگوییم و برهان آن هم ارایه داده ها کاربردی میباشد که به کلمه و مضمون‌ بسیار مهمی به اسم نتیجه ها بی نیاز مربوط می‌شود. یک فیض بی نیاز با ساخت پاسخی مختلف سعی بر ارایه صورت جدیدی به اسم موعظه و مشورت می نماید و با اتصال به خدمت لنز، با دوربین خویش عکسی از دستکش، کفش و یا این که وسیله ای میگیرید تا MUM به شما بگوید آیا این امکانات مطلوب مقصود شما است یا این که نه و درپی به شما پیشنهاداتی میدهد که هم جنبه اطلاعاتی دارااست و هم ارایه محصولاتی برای فروش. پس در قسمت مغازه های اینترنتی، بی نقص بودن آلبوم عکس، خصوصیت های مال و محصول ها مرتبط نقش پر رنگ تری به خویش میگیرند.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)