آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید


با اینکه در الگوریتم گوگل جریمه ای برای عنوان ها بلند در لحاظ گرفته نشده، آموزش سئو ولی به عمل بردن افراطی کلمه ها کلیدی در تیتر شیت، ممکن میباشد شمارا با دردسر رو به رو سازد. نمونه تحت را در لحاظ بگیرید:

“خرید گوشی، شایسته ترین گوشی، گوشی ارزان، فروش گوشی”

از عنوان ها برگه ای که لیستی از لغت ها کلیدی بوده و این عبارات به گونه های متعدد، همیشه در آن تکرار میشوند بپرهیزید. این سیرتکامل عنا وین از نگاه یوزرها عالی نیستند و ممکن میباشد که شمارا در ارتباط با موتورهای کاوش در گیر دردسرهای بزرگی نماید.

موتورهای کاوش حاذق به فهم شرایط های متعدد از کلمه ها کلیدی میباشند و استعمال بی شیوه از کل این حالات در تیتر کاغذ، به هیچ وجه، راه حل نیکی به شمار نمی رود.

3. تیتر مستقلی را برای هر کاغذ در لحاظ بگیرید
وجود تیتر های شیت غیروابسته در وب سایت موجب میگردد که موتورهای کاوش محتوای آنان‌را عالی شعور کرده و آنان‌را ارزشمندتر بدانند، همینطور این زمینه موجب ارتقاء نرخ کلیک نیز میگردد.

در سایت هایی که دارنده تعدادی هزار ورقه می‌باشند، احتمال تکراری نبودن تیتر برخی از صفحه های بسیار معدود میباشد، ولی با این وجود سیستم های رئیس محتوای امروزی این امکان را دارا هستند که تیتر هر کاغذ از وب سایت، جداگانه باقی بماند.

از جمله در‌حالتی که در وبسایت خویش دارنده هزاران ورقه از تولیدها بوده و دیتابیسی از اسم ها ودسته بندی های هر جنس را در دست دارید، می‌توانید از این دیتابیس به کارگیری کرده و الگوی تیتر برگه هر فرآورده را به صورت “اسم فرآورده – اسم تیم | اسم مارک” انتخاب نمائید.

حتما از عنا وین پیش فرض مانند منزل یا این که برگه تازه در صفحه ها وبسایت به کارگیری نکنید، به این دلیل‌که به کارگیری از آنان موجب ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری در تارنما میگردد. به علاوه این سیرتکامل صفحه ها موجب کاهش نرخ کلیک میشوند.

4. کلمه ها کلیدی اصلی را در اولِ تیتر شیت قرار دهید
طبق آزمایشاتی که بوسیله وبسایت دارای اعتبار MOZ انجام یافته میباشد، سود گرفته گردیده که وجود لغات کلیدی در اولِ تیتر کاغذ موجب بهبود مرتبه آن در نتیجه ها کاوش شد‌ه‌است.

همینطور تحقیقاتی که در مسئله تجربیات کاربری انجام یافته نشانه از این دارااست که یوزرها معمولا تعدادی کلمه و واژه اولیه تیتر شیت را مشاهده و نسخه برداری می نمایند. به‌این دلایل سفارش می شود که مهم ترین لغت ها کلیدی مربوط به هر شیت را در اولِ تیتر قرار دهید. از جمله از به عمل بردن تیتر کاغذ ای با الگوی ذیل پرهیز کنید:

اسم مارک – مجموعه مهم مال – مجموعه فرعی متاع – اسم فرآورده

5. از امتیازات اسم مارک خویش منفعت ببرید
در‌حالتی که مارک شما شناخته شد‌ه‌است، آن را در تیتر کاغذ به فعالیت ببرید. این فعالیت به ارتقا نرخ کلیک صفحه های وب سایت یاری متعددی می نماید. توصیه می‌کنیم که اسم مارک خویش را در انتهای تیتر شیت قرار دهید.

با این درحال حاضر استثناهایی مانند شیت مهم یا این که شیت درباره ما وب سایت وجود داراست که شاید بخواهید سیاست متفاوتی را در آن‌ها دنبال فرمایید. همانگونه که گفته شد، ممکن میباشد که گوگل به طور خود کار اسم مارک شمارا تحت عنوان کاغذ بیفزاید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۴:۰۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)