آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

تجزیه و تحلیل هر مرحله از سفر مشتری


شما بایستی تجزیه و نظارت از کلیه ۵ مرحله قسمت قبل در اختیار داشته باشید. آموزش سئو بایستی بدانید که مرحله اگاهی‌رسانی از روش پست‌های وب لاگ، عکس‌ها، ویدئوها، خریدها، بررسی لیست‌ها، محتواهای تعاملی یا این که پست‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته شده است. محتواهایی که در مرحله آتی کاربر میتواند بر طبق آن تارنما شما‌را تعیین نماید هم دربرگیرنده روزنامه‌های نشانی اینترنتی، پست‌های وب لاگ، محتواهای تعاملی، فیلم و عکس میگردند.

تجزیه و آنالیز مرحله مرتبط با تحلیل بسیار اساسی میباشد. در‌این مرحله خریدار تصمیم میگیرد که تولید ها و سرویس ها شما‌را گزینش نماید. بررسی این مرحله مشمول صفحه های فرود، مطالعات موردی بازاریابی، لیست تولید ها و سرویس ها، جداول داده ها، استدلال ها و توصیفات، کتاب‌های الکترونیکی و غیره می باشند.

محتواهای خرید نیز به عبارتی چیزی میباشد که مشتریان هنگام مهیا شدن برای خرید با آنها در تعامل می باشند. این قسمت از نقشه خط مش ایجاد محتوا کلمه ها کلیدی خریدار را غرض قرار می‌دهد و به صورت معمول مشتمل بر مورد ها پایین میباشد: صفحه ها فروش و فرود، صفحه ها تصویب‌اسم آزمایشی مجانی، دموهای زنده، مشورت بدون پول و …

محتواهای بعداز خرید هم می توانند از مشتریان پناه نمایند و آن ها را مجددا به قیف خرید بازگردانند. این قسمت از نقشه شیوه ساخت و ساز محتوا از چرخه قدمت مشتری دفاع می‌نماید و به صورت معمول دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد: راهنمای به کار گیری، خبر نامه‌های نشانی اینترنتی، کوپن‌ها، نظرسنجی‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و …

شما هم‌اینگونه میتوانید یک کاتالوگ محتوایی ساخت و ساز نمائید و از این روش محتوای خویش را اکانت‌رسی نمائید.

در‌صورتی‌که بدانید که محتواها در هر مرحله به چه شکل به شایسته ترین نحوی برای استفاده کننده فعالیت می‌نمایند می توانید محتوای جانور را در مکان مطلوب در نقشه روش ساخت محتوای جان دار قرار بدهید و ازین نحوه رخنه‌‌ها و مجال‌هایی برای تولید یک محتوای هدفمند و پلان ساخت محتوای نو کشف فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۸:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)