آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

لینک نوفالو no‌follow چیست؟


برخی اوقات به دلایل متفاوت نمیخواهیم گوگل لینکی را در سکو وب سایت ما اثر بدهد. آموزش سئو این موضوع را با تگ نوفالو به اطلاعش میرسانیم. کد این تگ به صورت ذیل میباشد:

Example

چیزی که گفتم تعریف و تمجید رایج پیوند‌های نوفالو بود. یک برداشت دیگر هم راجع به اثر لینک و پیوند نوفالو بر بهینه سازی وجود دارااست که به واقعیت مجاورت‌خیس میباشد. با افزودن تگ نوفالو به گوگل میگوییم اینجانب در خصوص این لینک و پیوند مطمئن نیستم. خودت تصمیم بگیر!

زمانی تصمیم‌گیری به عهده گوگل باشد، پیوند‌های نوفالو اثر منفی بر مرتبه وب سایت نمی‌گذارند. با این اکنون ممکن میباشد تاثیرات مثبتی داشته باشند. این زمینه را بیشتر رسیدگی خوا هیم کرد البته آغاز بایستی توضیح بدهم چرا و چه هنگامی از پیوند‌های no‌follow به کارگیری میکنیم.

دلایل به کار گیری از پیوند های نوفالو no‌follow


از اثر پیوند نوفالو بر seo مطمئن باشیم یا این که نباشیم، تارنما‌های بخش اعظمی لینک و پیوند نوفالو دارا هستند. کافی میباشد روی صفحه ها وب سایت‌ها کلیک راست فرمائید و آیتم inspection را تعیین فرمایید. کد برگه برای‌تان اکران داده می‌گردد و با سرچ واژه و کلمه no‌follow می توانید این پیوند‌ها را مشاهده کنید. دلایل به کار گیری از پیوند های نوفالو مختلف میباشند. در پی مهم‌ترین موردها را در این باره ذکر می کنم:

خنثی کردن تاثیر اسپمرها
او‌لین دلیلی که مدام برای استعمال از این تگ مطرح میشود، خنثی کردن تاثیر اسپمرها میباشد. ممکن میباشد در وب سایت‌تان لینک و پیوند‌هایی به صفحه های اسپم داشته باشید. یا این که یوزرها در قسمت ایده ها، لینک و پیوند‌های نامناسب و اسپم قرار داده باشند. در‌این‌صورت با به کار گیری از کد نوفالو این پیوند‌ها را خنثی می کنید و بازدارنده اثر منفی آن ها می شوید.

دوری از کاهش اعتبار وبسایت
آیتم دیگر معدود بودن اعتبار سایتی میباشد که به آن پیوند داده‌اید. در حالتی‌که به سایتی پیوند بدهید که اعتبار کمتری نسبت به شما داراست، ممکن میباشد خودتان هم با کاهش اعتبار مواجه گردید. شاید برای‌تان پرسش پیش بیاید که اصولا چرا بایستی اینگونه کاری بکنیم!؟

فرض نمایید یک تارنما خیر چندان دارای اعتبار، محتوای آموزشی مفیدی ساخت نموده است که میخواهید به آن پیوند بدهید. یا این که قابل انعطاف‌افزاری را برای دانلود نهاده میباشد. قصد دارید به آن محتوا پیوند بدهید و درضمن نمیخواهید در باب اعتبار وبسایت‌تان ریسک فرمائید. خیلی بی آلایش لینک و پیوند مد نظرتان را در وب سایت قرار می‌دهید ولی آن را no‌follow می کنید.

جلوگیری از تکرار لینک و پیوند‌ها
یک دیگر از دلایل استعمال از لینک و پیوند های نوفالو no‌follow خودداری از تکرار میباشد. فرض کنیم در یک ورقه از وب سایت‌تان دو توشه به یک کاغذ دیگر، از وب سایت خودتان یا این که یک تارنما دیگر، پیوند داده‌اید. انکر تکست هم گوناگون می باشند. حال برای دوری از تکرار، میتوانید یکی‌از لینک و پیوند‌ها را no‌follow فرمائید.

طبیعی نشانه دادن ساختار پیوند‌سازی و اثر لینک و پیوند نوفالو بر seo
تارنما‌هایی که لینک و پیوند‌های خروجی متعددی دارا‌هستند هم از نوفالو به کارگیری می‌نمایند. در شرایطی که سایت‌تان تعداد متعددی پیوند خروجی داشته باشد، ممکن میباشد گوگل شمارا تحت عنوان فروشنده پیوند در حیث بگیرد. یعنی سایتی که از وب سایت‌های دیگر پول می گیرد و لینک و پیوند آنان را در متن خویش قرار می دهد. برای پیشگیری از این مسئله می توانید لینک و پیوند‌های خروجی را نوفالو نمایید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)