آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

انجام عملیات Fetch as Google


با استعمال از Fetch as Google می اقتدار وبسایت را تصویب کرد و آپ دیت رسانی ها آموزش سئو را به خزنده های گوگل (Crawler) استحضار اعطا کرد. یکی‌از شایسته ترین و پرکاربردترین ابزارهایی که برای Index وب سایت ها استعمال می گردد Fetch as Google میباشد.
برای Index کردن وب سایت در Fetch as Google بایستی با به کار گیری از نشانی پایین به ترتیب این پروسه را دنبال کرد :
- آغاز می بایست به حساب اینترنت مستر تولز وارد شد.
- دربین مورد های سمت چپ برگه وارد نصیب Health گردید.
- با تعیین آیتم Fetch as Google در بخش مرتبط با وارد کردن URL که در میانه شیت میبینید، می قدرت نشانی سایتی که قصد تصویب کردنش را دارید ، وارد نمایید.
- بعد از زدن دکمه Fetch به گوگل پیغام می فرستید که آپدیت رسانی صورت گرفته و یا این که تارنما جدیدی را وارد نموده اید.
- با لود دوباره برگه و ظواهر شدن پیغام Successful در نقطه پایان روی دکمه submit to index کلیک نمایید.

6. تصویب نشانی ورقه در موتورهای کاوش
با تصویب پیوند نشانی شیت در موتورهای کاوش، می شود به راحتی سبب ارتقاء سرعت index وب سایت شد. تصویب تارنما در خدمت های محلی نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود و این پیکربندی به ‌شکل دستی اعمال میشوند. ضمن ارتقاء سرعت Index تارنما، این شغل برای پرهیز از اسپم شدن نیز بسیار تأثیر گذار میباشد. تصویب نشانی تارنما در موتورهای کاوش سبب می‌گردد که بر طبق حالت مجاورت بودن به یوزرها، تارنما مجاورت خیس به آن ها سفارش داده گردد، در اینگونه قوانینی حتی در حالتی‌که سئوی وب سایت های دیگری از تارنما شما خوب باشد، گشوده هم تحت عنوان وبسایت مجاورت خیس سفارش داده می‌شوید. به صورت نمونه فردی که در جزیره کیش واژه و کلمه ی کلیدی (شایسته ترین رستوران) را کاوش می نماید، رستوران های شهر کیش را خواهد مشاهده کرد و فردی که در طهران این واژه را کاوش می نماید رستوران های طهران را خواهد روئت کرد.


7. فایده گیری از شبکه‌های‌اجتماعی
استعمال و ساختن شبکه های عمومی به ویژه گوگل پلاس تأثیر خیر و خوبی در ارتقا سرعت Index هر سایتی می‌گذارد. دست‌کم ایجاد کرد 2 حساب در کانال اجتماعی و آپدیت رسانی آنان‌را در نرم افزار های خویش قرار دهید. شبکه‌های‌اجتماعی در مجموع تأثیر مثبتی روی وب سایت ها میگذارند، حتی‌در seo کردن وب سایت نیز ساختن حساب در شبکه‌های‌عمومی بسیار پیشنهاد می شود. شبکه‌های‌اجتماعی به جهت داشتن یوزرها فعال و دوست داستنی شدن وبسایت هایشان از حیث گوگل التفات متعددی دارا هستند و به همین برهان می قدرت از محبوبیت آن‌ها برای خوب Index شدن صفحه های و بهبود مرتبه وبسایت بهره مند شد.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۲۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)