آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

دلایل بالا بودن Bounce Rate چیست؟


در مجموع می‌اقتدار بیان کرد ۱۰ گزینه تحت مهم‌ترین دلایل ارتقاء Bounce Rate می باشند:

۱- تارنما تک کاغذ‌ای آموزش سئو شاید بتوان اظهار‌کرد از بی آلایش‌ترین دلایل ارتقا Bounce Rate خلا صفحه های متعدد برای یوزرها میباشد. در شرایطی‌که تعداد صفحه ها پایینی دارید یا این که حتی در حالتی که یک تارنما تک کاغذ ای دارید نباید انتظار ذیل بودن این نرخ را داشته باشید.
برای بهبود این نرخ عالی میباشد به تفکر پیشرفت وبسایت خویش باشید.

۲- سرعت زیر تارنما
معمولاً در صورتی کاربری موقع مفتوح کردن شیت‌ی تارنما شما با مقداری مکث مواجه گردد شیت‌ی وبسایت را بسته و از آن بیرون می‌گردد. در‌این فرصت نرخ خروج تارنما شما ارتقاء مییابد.

برای آزمایش سرعت و بهبود آن به نوشته‌علمی‌ی تحت رجوع‌نمایید.

راهکارهای ارتقا سرعت وب سایت

۳- محتوای خویش کفا
ممکن میباشد در تارنما خویش محتواهای جامع و جامعی داشته باشید که آحاد سوالهای یوزرها را در آن قضیه جواب دهد. این بسیار بهتر میباشد البته Bounce Rate وب سایت را ارتقا می دهد.

وقتی که استفاده کننده در ارتباط موضوعی در گوگل کاوش می‌نماید در اولِ فعالیت سوالهای مختلفی در ذهن وی نقش بسته میباشد. در شرایطی‌که با نوشته‌ی علمی‌ی شما رو به رو خواهد شد و در آن جواب مجموع سوال های خویش را بیابد پس چه دلیلی وجود دارااست که به صفحه های دیگر مراجعه نماید؟
درصورتی که مقاله‌ها تارنما شما درین گروه باشند احتمالاً دوران مجال ماندن استفاده کننده در وب سایت شما ارتقا می یابد البته نرخ پریدن زیاد میباشد.

خوب میباشد صفحه ها فرود مخاطب (landing page) صفحاتی هدایت کننده باشند که مسئله اساسی را تمجید می‌نمایند و بعد استفاده کننده را به سمت داده ها گوناگون در بقیه صفحه های هدایت می‌نمایند.
به این ترتیب از پیوند سازی داخلی غافل نشوید.

۴- تیتر بهینه سازی خطا یا این که متای توضیحات نامرتبط
در صورتی تیتر بهینه سازی و یا این که متای توضیحات درج شده با مطالب نوشته‌ی علمی‌ی شما نامرتبط باشند مخاطب به محض ورود به تارنما و تحقیق‌ی نصیب نخستین از آن، از تارنما شما بیرون گردد.

عالی میباشد صفحاتی که دارنده نرخ پریدن بالاتری میباشند را بازبینی فرمائید تا در‌حالتی که با این اختلال رو به رو می باشید آن را اصلاح فرمائید.

۵- محتوای بی چگونگی
در حالتی‌که محتوای قرار گرفته گردیده در تارنما شما دارنده چگونگی قابل قبولی نباشد، استفاده کننده به مشاهده‌ی بقیه صفحه های تارنما شما گرایش ندارد.
به این ترتیب ارتقا جذابیت محتوا و بالا بردن سطح کیفی آن می تواند یاری نیکی در کاهش Bounce Rate داشته باشد. عالی میباشد نوشته ی علمی‌ی بهینه سازی کردن محتوا را ببینید تا مقاله درج شده‌ی خویش را به باصرفه‌ترین صورت ارائه دهید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۸:۳۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)