آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

نحوه اجرای صحیح ‌تگ rel = canonical

تا اینجای نوشته‌ی‌علمی دیدیم که متداول‏‌ترین طرز برای گزینش URLهای کنونیکال، آموزش سئو به کار گیری از ‌تگ rel = “canonical” در هدر برگه میباشد.

در شرایطی که بسط‌دهنده وب سایت نیستید، اضافه کردن ‌تگ‎ها و کد HTML ممکن میباشد برای‌تان کاری طاقت فرسا و دلهره‌آور باشد، ولی اکثر سیستم دلیل‎های CMSی به شما قابلیت میدهند تا تگ کنونیکال را فارغ از دست زدن به کدهای اساسی اضافه فرمائید.

تهیه و تنظیم یک URL کنونیکال در وردپرس
تهیه و تنظیم URLهای کنونیکال در وردپرس خیلی بی آلایش وجود ندارد. با این درحال حاضر، طریق پیاده‌سازی این مفاد بستگی به‌این دارااست که از کدام پلاگین WordPress سئو به کار گیری می کنید.

ما درین نوشته‌ی علمی، دو مثال از دوست داستنی‎ترین پلاگین‌‌ها یعنی Yoast و RankMath، روش جاری ساختن این فعالیت روی این افزونه‌ها را نظارت خوا‌هیم کرد.

تگ کنونیکال با Yoast
در صورتی از Yoast به کارگیری می کنید، به آسانی به مورد‌های Yoast بهینه سازی در هر کاغذ یا این که پست بروید و تب «advanced» را گشوده فرمایید.

در اینجا فیلدی را پیدا گردد که از روش آن می توانید URL کنونیکال برگه را مشخص و معلوم نمائید.

تگ کنونیکال با RankMath
در‌صورتی‌که از RankMath به کار گیری میکنید، شیوه پیاده‌‎سازی دقیقا شبیه طریق Yoast میباشد.

در هر ورقه یا این که پست، به تب «advanced» در متا جعبه RankMath بروید. در‌این نصیب، مورد‌ای برای گزینش یک URL کنونیکال برای به عبارتی برگه را مشاهده خواهید کرد.

 

تهیه و تنظیم یک URL کنونیکال در Wix
به صورت پیش فرض، صفحه های Wix از یک ‌تگ کنونیکال خویش-ارجاع پیش‌فرض استعمال می‌نمایند.

چنانچه نیاز داشتید این تگ را تغییر تحول دهید، می توانید با رفتن به قسمت Menus & Pages رفته و در کاغذ مربوطه روی آیکون show more کلیک فرمائید. آن گاه به بهینه سازی options > Advanced بهینه سازی و Add New Tag تحت نصیب Custom Meta Tags بروید.


برچسب: آموزش سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)