بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

آزمایش A/B دقیقاً چیست؟


خب، پیش از اینً در یک نوشته‌ی علمی به صورت کامل درباره آزمایش A/B حرف کرده‌ایم. آموزش سئو با این حالا، بد وجود ندارد که در‌این نوشته ی علمی هم نگاهی به آن داشته باشیم:

آزمایش A/B یعنی دو نسخۀ گوناگون از یک کاغذ اینترنت (یا این که کاغذ فرود) تهیه و تنظیم نمایید و ترافیک یکسانی را به طور آزمایشی سمت هر یک بفرستید. آنگاه، تعداد تبدیل‌های هر ورژن را بسنجید و ورژن‌ چیره‌خیس را مبتنی بر نرخ تبدیل فراتر گزینش فرمایید. وقتی که نسخۀ پیروز مشخص و معلوم شد، کاغذ فعلی خویش را به آن کاغذ تبدیل می کنید تا از این به آن‌گاه سایر یوزرها آن را چشم و خب نرخ تبدیل بیشتری داشته باشند.

قطعا بخوانید: تبلیغات گوگل ادز (ادوردز دیرین) چیست؟ چه گونه در آن تبلیغ کنیم؟
نکته: امتحان A/B با امتحان گذشته و آن گاه (Before and After) تفاوت داراست. در امتحان گذشته و بعد از آن، نرخ تبدیل اینترنت‌وبسایت را اندازه می گیرید تا یک میزان برای سنجش تغییرات آینده داشته باشد. آن‌گاه یک نسخۀ نو تهیه و تنظیم میکنید تا مشاهده کنید آیا نرخ تبدیل را کاهش میدهد یا این که خیر. اختلال امتحان پیشین و سپس این میباشد که رویکردی علمی به اندازه‌گیری حاصل ندارد. از جملهً نرخ تبدیل این هفته نسبت به هفته آن گاه تفاوت دارااست براین اساس نمی‌توانید بفهمید آیا تغییر و تحول در نرخ تبدیل ناشی از ورژن نو بوده میباشد یا این که ناشی از چگونگی فراتر یا این که زیر‌خیس ترافیک آن هفته.

پرسش: آیا تست کردن حقیقتاً ضروری میباشد یااینکه می‌قدرت از تست سایرافراد استفاده نمود؟
زمانی دعوا باصرفه‌سازی نرخ تبدیل کلام می زنیم اشخاص بخش اعظمی راجع به اجرای تست‌ها سخن میزنند، ولی نهایتاً تعداد بسیار پاره ای در شغل دست به فعالیت میگردند. آنهایی که عملاً دست به تست نمی‌زنند، معمولاً تست‌هایی را نسخه برداری می‌نمایند که در اینترنت‌وب سایت‌های دیگر صورت گرفته. با این اکنون، این پیروی کردن مشکلاتی هم دارااست.

اولیه اینکه در شرایطی که تنهاً کاری که دیگر افراد ایفا داده‌اند را نسخه برداری نمایید،معین وجود ندارد که‌این نسخه برداری کردن آیا برای شما هم به عبارتی تأثیر را دارااست یا این که خیر. صرف اینکه تغییر تحول رنگ سبز دکمه CTA به رنگ قرمز رنگ سبب ارتقا ۲۱ درصدی نرخ تبدیل برای کمپانی Performable شد‌ه‌است به‌این مضمون‌ وجود ندارد که همین فعالیت برای شما هم فیض مشابهی داراست.
به عنوان مثال شاید رنگ قرمز‌رنگ کامل کننده ظواهر اینترنت‌وب سایت آن‌ها بوده یا این که شاید برای نوع مخاطبانی که آن‌ها داشته‌اند نشانه‌گر معنی مثبتی بوده، ولی چه کسی می داند که برای شما هم اینگونه خواهد بود؟ هیچکس! تاهنگامیکه خودتان دست به تست نزنید، هیچوقت پاسخ این پرسش را نخواهید فهمید.

دوم اینکه مدام نمی‌توانید بر توفیق‌هایی که وبسایت‌های دیگر ادعای آن را دارا هستند، توکل فرمایید. خیلی‌ها درباره توفیق‌های ناشی از باصرفه‌سازی نرخ تبدیل صحبت میزنند، ولی نمی‌دانید که آیا حقیقتاً تست‌شان در حالت معتبری صورت گرفته میباشد و توفیق، ناشی از ورژن نو بوده یااینکه کارداران دیگری هم تأثیر داشته‌اند.

یک سود‌گیری سریع
پیش از اینکه به سراغ ادامه نوشته ی علمی برویم یک سود‌گیری و مرور به مطالب اصلی داشته باشیم: تا اینجا فهمیدیم که نرخ تبدیل چیست، با صرفه‌سازی نرخ تبدیل چیست و چه اهمیتی دارااست. همچنین فهمیدیم که برای با صرفه‌سازی نرخ تبدیل حقیقتاً راهکارهای ثابتی نیست؛ بلکه هر تارنما و تجارت بایستی نسبت به وضعیت خودش دست به تست زده تا بفهمد کدام کاغذ و جزئیات تبدیل بیشتری داراست. خب، در‌پی یکسری پرسش مهمی که احتمالا در ذهن دارید را پاسخ میدهیم و آن‌گاه به سراغ سایر قسمت‌های نوشته‌ی علمی میرویم.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین مسائل در سئو


سرعت بالای لینک و پیوند سازی جریمه های بدون واسطه را به‌دنبال دارااست آموزش سئو اکثری از اشخاص نگران این می‌باشند که ایجاد کرد تعداد بسیار متعددی لینک و پیوند برای یک محتوا، بر سکو کلمه ها کلیدی آن محتوا اثر منفی می گذارد.

این مورد سنجیده میباشد که یک شیت اینترنت دربردارنده محتوای گران بها و کیفیت عالی، بیشتر و سریعتر بک پیوند بدست می‌آورد.

هر توشه که فردی به مقاله شما لینک و پیوند می‌دهد، محتوای شما بیشتر به چشم میخورد و شانس آن نیز در اخذ پیوند های بیشتر ارتقا می‌یابد. درصورتی که این زمینه رنک کلمه ها کلیدی را به اندازه کافی ارتقاء دهد، تاثیر آن به صورت قابل توجهی به صورت کلی تارنما پایین اثر قرار می‌گیرد. این دستور ماهیت بک لینک و پیوند طبیعی را نماد می‌دهد.

در صورتی‌که یک‌سری پیوند بی چگونگی را از کانال های محتوا و دایرکتوری های اسپم اخذ نمائید، با جریمه های بی واسطه و افت قیمت شدید پروفایل پیوند مواجه می‌شوید.

درج پست مهمان سبب ساز ایجاد کرد بک لینک و پیوند های مخرب می گردد
بعضی از اشخاص گفته بودند که درج پست مهمان منسوخ گردیده‌است. این گفته مانند اکثری از گفته های گوگل بعد از مدتی رد یا این که روشن سازی شد.

چرا می بایست موتورهای کاوش شمارا به جهت گذاشتن پست مهمان در مطالب مرتبط و دارنده ترافیک جستجوی بالا، به مراد بازاریابی تجارت و جاری ساختن یک اندیشه پیشرو جریمه نماید؟ بدیهی میباشد که لینک و پیوند های درون محتوا قیمت بیشتری نسبت به لینک و پیوند های جانور در کاغذ ابتدا وب سایت شما دارا هستند اما اسپم کردن پیوند های متنی با انکر تکست هایی مملو از عبارات کلیدی، منجر متضرر شدن شما می‌گردد.

گذاشتن پست مهمان به مراد پیوند سازی، غرض پیوند سازی برای تارنما را مخدوش می نماید. پست مهمان و حتی بدست آوردن پیوند های نوفالو، مزایای غیر مستقیمی برای بازاریابی دیجیتالی شما دارااست و بر روی همگی فاکتورهایی که با فعالیت شما مرتبط می‌باشند، از ارتقاء دور اندیشی از مارک در اینترنت گرفته تا ارتقا ترافیک وب سایت شما از این منابع، اثر مثبت می‌گذارد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۳۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو چیست؟ چرا SEO مهم است؟


seo به معنی معمولی یعنی همت برای بالا بردن جایگاه تارنما در موتور های کاوش و آموزش سئو تصاحب کردن بازدید از آن. فعلا موتورهای جست و جو اکثر بازدید وب سایت ها را جانبداری می نمایند.

seo کردن چه‌گونه میباشد؟
برای اینکه مراحل جاری ساختن بهینه سازی را بشناسیم، آغاز مایحتاج میباشد پاره ای درباره روش عمل موتورهای کاوش بدانیم.

قبل از پیدایش موتورهای کاوش،‌ هر که میخواست اطلاعاتی را در اینترنت پیدا نماید، بایستی نشانی سایتی که داده ها متبوع در آن بود را از گذشته بداند. با گران قدر خیس شدن وب و پیشرفت اینترنت و ارتقا تعداد تارنما ها، عملا درصد بسیار بالایی از تارنما ها به طور کامل ناشناخته می ماندند، حتی چنانچه داده ها بسیار نابی در آن‌ها بود.

ظهور موتورهای کاوش
برای حل این نقص‌ موتورهای کاوش به وجود آمدند. موتورهای کاوش با یاری ربات‌هایی مجموع سطح اینترنت را کپی کرده و آن را شاخص گذاری می‌کردند،‌ یعنی صفحه های اینترنت را مبنی بر کلماتی که در آنها مستعمل بود، شماره‌گذاری و نشان‌گذاری می‌کردند.

با این فعالیت هنگامی واژه و کلمه‌ای در موتورهای کاوش سرچ می شد، آن ها صفحه های مربوط به کلمه و واژه‌ی کاوش گردیده را پیدا کرده و به استفاده کننده اکران میداند. هم اکنون هر چقدر آن کلمه و واژه، در ورقه بیشتر مستعمل بود،‌ آن برگه مرتبه بهتری هم می‌گرفت.

سوء به کارگیری از معمولی بودن موتورهای کاوش
به عبارتی‌طور که گفتیم در صدر تعداد واژه در کاغذ مهمترین ملاک موتورهای کاوش برای مرتبه دهی به تارنما‌ها بود. به عبارتی‌طور که می‌اقتدار پیش گویی زد،

سو به کارگیری های بخش اعظمی از این زمینه شد و عملاً مدیران اینترنت‌وبسایت ها برای بالا بردن سایتشان در گوگل به کاری جز تکرار واژه احتیاج نداشتند و براین اساس سطح اینترنت مملو‌از وب سایت هایی شد که تنهای محتوایشان تکرار یک واژه بود.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۵۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

استفاده از محتوای بصری

چه تعداد کلمه و واژه برای محتوا مطلوب میباشد؟ آموزش سئو چیزی که دائماً از ما پرسیده میگردد و اینجانب استدلال این پرسش را می دانم.برای مدتی، به بازاریابان محتوا توصیه می شد که پست‌های کوتاه با فراوانی بالا ایجاد نمایند و پاره ای آن گاه، از آنان مراد شد که بهتولید محتوای عمیق‌خیس با فروانی نادر بپردازند.قصد ندارم صحیح بودن این شغل را ذیل پرسش ببرم یا این که بیان‌کنم کدام خوب میباشد (مطلقاً این به هدف ها و تارنما شما بستگی داراست)، ولی به حیث اینجانب داشتن یک پست 2500 کلمه و واژه‌ای، گرچه بها دارااست، ولی تعداد لغت ها آن زیاد میباشد!

تفکیک محتوا
با اضافه کردن تصاویر به محتوای خویش

، میتوانید همگی چیز را بهبود ببخشید، از مجال سپری گردیده در وبسایت گرفته تا اشتراک گذاری اجتماعی و نرخ تبدیل.نکته قابل توجه این میباشد که مطمئن گردید تصویر قابل قبولی را برای محتوای خویش تعیین کرده‌اید:
تصاویری تعیین نمایید که زبده کاربری مرتبط باشند.

تصاویری که مربوط به محتوا می‌باشند. برای برقراری رابطه دربین خواننده و محتوا از تصویر به کارگیری نمایید.

یک روایت بگویید. توان تصویر به بضاعت آن در قصه یک روایت میباشد به سیرتکامل‌ای که کلمه ها حاذق به ایفا آن نیستند. از تصاویری استعمال نمایید که از محتوای ارائه گردیده دفاع نماید.

از مارک خویش هواخواهی فرمائید. در شرایطی که مارک شما طنزآمیز میباشد، به کارگیری از نو‌ترین الگوهای رفتاری منطقی میباشد. البته احتمالا این برای یک مارک بیمارستانی، مطلوب نخواهد بود. همان گونه که در صدر اشاره شد، تصاویر به ماجرا یک روایت یاری می‌نمایند و مجال سپری گردیده در وب سایت را ارتقاء میدهند. همینطور آن‌ها ارتباطی در میان عموم و مارک شما برقرار می‌نمایند، براین اساس این اصلی میباشد که شما تصاویری را گزینش فرمائید که نمایانگر مارک شما میباشند.

داده ها ارائه دهید. اشخاص تصاویر را سریع‌خیس از لغات پردازش می‌نمایند. از تصاویر برای جابجایی داده ها به کارگیری فرمائید، فرقی ندارد یک آیین نامه باشد، یک تحقیق باشد و یا این که داده ها آماری، مجموع این مورد ها در ارتقا مجال سپری گردیده در تارنما موءثر می باشند.

مجموع تصاویر باهم یکسان نیستند. تصاویری را تعیین نمائید که با طریق‌های قابل قبولی بر محتوای شما اثر بگذارند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۰:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

از کجا بازاریابی محتوا را شروع کنیم؟

درک کردن این زمینه که رقبای شما از چه شیوه ها آموزش سئو و تکنیکی برای جلب ترافیک و بازاریابی محتوا به کارگیری می نمایند می‌تواند موثر باشد. شما حتی می‌توانید از کارهایی که آنان هنوز غالب به جاری ساختن آن نشده اند، درس بگیرید.
تجربه بد رقبای شما در بازاریابی محتوا می‌تواند به آن ها دیدگاه ارزشمندی بدهد ، به این ترتیب از تکرار این ایرادات دوری کنید. عملکرد فرمایید نقاط قوت و ضعف آن ها را ادراک نمائید تا استراتژی خویش را بهبود اعطا کرد.
برای گردآوری این داده ها ، میتوانید از ماژول های تجزیه و محاسبه بک پیوند ( به عنوان مثال: Ahrefs ، SEMrush
، Serpstat یا این که Moz
) به کارگیری نمائید. برای مثال ، Ahrefs به جهت داشتن تعداد متعددی بک لینک و پیوند مشهور میباشد و یک ابزار موثر برای یافتن شیوه تبلیغات رقبا در فضای آنلاین میباشد
سرویس ها نوشته‌ی علمی نویسی دیدنی ترین تصویر از این اطراف بسیار رقابتی را ارائه میدهد. بیایید ببینیم چه‌طور می اقتدار یک تجزیه و چک بهتر در مسئله بازاریابی محتوا ارائه دهیم، که به بهبود استراتژی شما امداد می نماید. (لطفاً دقت داشته باشید که اگرچه ما برای هدف های این نوشته‌ی علمی به پژوهش آن میپردازیم ، البته می‌توانید از به عبارتی راه و روش برای تجزیه و چک هر نوع استراتژی به کار گیری فرمائید.)


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۷:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

وب سایت شماره 1: Grademiners

• آن ها فعال ترین استراتژی های بازاریابی آموزش سئو محتوا را دراین باره دارا‌هستند ، البته رویکردشان در مقایسه با رقبا نیز به طور کاملً آشفته به حیث می رسند.
• این تارنما از طریق های اخلاقی برای بازاریابی محتوا استعمال نمی نماید. بدین ترتیب ما نقطه ضعف قابل توجهی در استراتژی آن ها پیدا کرده ایم که می‌توانیم از آن به عایدی خودمان استعمال کنیم.
• بیشترین استعمال آن‌ها از منابع فرنگی برای ارتقا ، از روش پیوندهای سوا قضیه میباشد ؛که در اواسط متن ظواهر میشود. این منابع می‌تواند در یک تارنما مرتبط یا این که در موضوعی به طور کاملً غیر مرتبط باشد. هویدا میباشد که آنان برای این ارتباطات ، به احتمال زیاد چیزی نزدیک به 1 دلار برای هر لینک ، پرداخت کرده اند.
تجزیه و بررسی ما شیوه های ناعادلانه آن‌ها‌را آشکار می نماید. آن‌ها پیوندهای متعددی خریدند و از آن ها در اواسط متن به کار گیری می نمایند. برخی از پیوندهای آن ها در متن درنظرگرفته شده میباشد که بی رابطه با نوشته‌ی‌علمی نویسی وجود ندارد. این یک استراتژی ارزان و اثر گذار برای ارتقا سرویس ها آن ها میباشد. به تصویر برگه نگاه فرمائید تا ملاحظه کنید چه چیزی پیدا کردم:

 

متن درباره یک کمپانی مکزیکی با پیوندی تماماً بی مضمون‌ به ورقه ای میباشد که مرتبط با خرید گزارشات آزمایشگاهی میباشد. حتی پیوندی در برگه یک رستوران گیاهخوار در سیاتل قرار داده گردیده‌است!
هر که به‌این لینک ها دسترسی پیدا می نمایند ، رویه بسیار وقتگیر را چهت نیل به تارنما طی می نماید.این زمینه به وضوح صرفا برای seo جاری ساختن می‌گردد. چرا این یک نقطه ضعف به حساب آورده می شود. در شرایطی‌که چه ممکن میباشد این عمل منزلت آنها را در موتور های کاوش ارتقاء دهد؛ ولی ممکن میباشد اعتنا گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری را برای اسپم کردن این ارتباطات در یک یا این که یک‌سری دامنه، به خویش جلب نماید.

 

اینجانب اکثری از طریق های دیگر تبلیغات مخفی (مشاجره در انجمن ها و ارائه نظرها) را پیدا کردم ، البته خیره کننده ترین آن‌ها این نحوه بود:

 

 

استراتژی آن‌ها را به رنج می اقتدار "بازاریابی محتوا" نامید. این طریق در واقع تنها تشکیل داد لینک اسپم میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۱۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

استفاده از پرسش و پاسخ (پرسش و پاسخ) در سایت خود

به یک‌سری نحوه می‌توانید قسمت های سوال و آموزش سئو جواب را در وب سایت خویش تولید فرمایید ، و حتی با به کارگیری از سوال ها متبوع خویش ، به صورت بالقوه مکالمات خویش را با مخاطبان خویش استارت نمائید. موردنیاز وجود ندارد فقط شما باشید که به سوالهای جان دار در وبسایت خویش جواب می دهید. برخی اوقات ، مفتوح کردن این قابلیت و امکان برای یوزرها برای به اشتراک گذاشتن نگرش های خویش میتواند صفحه های بسیار ارزشمندی برای سئو ساخت‌و‌ساز نماید.

تارنما های بیزنس الکترونیک
انجمن های TripAdvisor مثال ای خوب از این استراتژی در فعالیت میباشند. برای وب سایت های کسب و کار الکترونیک ، میتوانید سعی سوال و جواب را در صفحه ها فرآورده خویش فعال فرمائید و با لود بعضی از سوالهای متداول راجع به متاع از طرف اسم تجاری ، مکالمه را شروع فرمائید. برای وب سایت هایی که دارنده تیم ای از اجتماع می‌باشند ، میتوانید سوال های را در انجمن ها ، تابلوهای پیام یا این که بخشهای ایده ها خویش قرار دهید تا منجر تولید مذاکره فی مابین یوزرها شما خواهد شد.


این یک راه و روش سریع و راحت میباشد که به یوزرها اذن می‌دهد محتوا را برای شما تولید نمایند.تنها مطمئن گردید که محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله مولف از حیث چگونگی تماما مطلوب میباشد. گوگل به وضوح تصریح نموده است که چگونگی بد یا این که نظرها تعدیل نشده میتواند سئوی شیت شمارا ذیل بیاورد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۱:۳۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

گردش کار بدون اصطکاک در محتوای حرفه ای

به جز استعدادهای کم یاب ، کارشناسان آموزش سئو موضوعی اسکن رایتر نیستند ، بازاریابان حرفه‌ای مسئله نیستند و نویسندگان نسخه برداری خیر کارشناسان زمینه می باشند و خیر استراتژیست های با خبر از تقاضای این نوع محتواها به شمار می‌آیند. درخواست بیش تر از حد از هر کسی ناگزیر سبب ساز به سرخوردگی و عدم تصمیم به شرکت کردن در مراحل ساخت می گردد. برای تولید یک خط بازاریابی محتوا

در سراسر کمپانی ، می بایست تجزیه و بررسی تقاضا ، طرح محتوا و رونویسی را از یکدیگر مستقل نمایید.
برای پیگیری مفاد ، ممکن میباشد بخواهید یک سیستم گردش فعالیت فعال‌سازی نمایید. این قادر است از یک شیت وسیع Google Docs

گرفته تا یک ورقه Trello گرفته تا یک سیستم BPM بی نقص مانند Camunda باشد. در غیر این شکل ، به زودی متوجه خواهید شد که کل روز را برای هماهنگی را بیهوده عملکرد نموده اید.
سیستم داخلی ما این چنین میباشد:


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۴۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

محتوای عالی

در شرایطی‌که در‌پی یک تجارب تبارک مشابه آموزش سئو به HuffPost میباشید، می‌توانید به تایپ کردن های مبلغی نیز تصور کنید. در صورتی‌که میخواهید به تایپ کردن برای یک وب سایت ادامه دهید، می‌توانید به گروه های تازه نظرها و فردی HuffPost رجوع نمایید. پلتفرم هایی مانند Contently از طرف مارک ها، پولی برای محتوای خوب به نویسندگان پرداخت می نمایند چون یک سری میلیون کمپانی می‌دانند که محتوای نوشته شدهتوسط متخصصان میتواند سبب به جذب کاربر و برگشت بازدیدکنندگان خواهد شد.

 

 

منابع دیگری مانند ProBlogger یا این که حتی رسانه های اجتماعی برای جستجوی اشخاصی که پیرو محتوای بهتر میباشند وجود داراست. بخش اعظمی از برند ها اذن میدهند بیوگرافی شما مشمول تارنما یا این که نشانی های رسانه های اجتماعی شما منتشر گردد. این پلتفرم ها حتی به شما پول پرداخت می نمایند تا حاصل شما در معرض رویت کرد تمامی قرار گیرد.

سود
دنیای بازاریابی دیجیتال هر سال در حالا تغییر تحول میباشد. اگرچه HuffPost جدیدا از 100000 بلاگ نویسی و ساخت و ساز محتوا خداحافظی نموده است، البته این به آن شکل وجود ندارد که‌این نویسندگان قرار وجود ندارد خوا‌نندگان و بستری دیگری را در جایی دیگر پیدا نمایند. گونه های متفاوت محتوا و بسترهای متعدد را که بر مخاطبان تأثیر میگذارد تست نمائید. روش های طلاق با HuffPost ممکن میباشد نقطه پرتاب شما به سوی آتی ای براق خیس باشد. این عمل می‌تواند حتی‌د‌ر دراز مقطع سبب ساز منفعت بیشتر نیز گردد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

هشت راز پرقدرت تولید محتوا، برای کسانی که می خواهند به موفقیت برسند!

آیا شما هم میخواهید مخاطبان شما بر پایه ی آموزش سئو آنچه که ساخت‌و‌ساز میکنید، تارنما شما‌را دنبال نمایند و نسبت به خرید و یا این که لایک کردن محتوای شما مبادرت نمایند؟ شما می‌توانید رازهای قوی محتواها را در این باره شناسایی فرمائید، و مخاطبان خویش را تشویق نمایید تا برخورد نشانه دهند. در واقع ساخت‌و‌ساز محتوا دراین باره دارنده رازهای اکثری میباشد که درین قسمت به نظارت آنان خوا‌هیم پرداخت.

محتوا
زمانی که U2 کنسرت خویش را در یک استادیوم مملو ایفا می نماید ، آن ها می‌دانند که 70،000 هوادار مشتاقانه در انتظار اجرای آنان میباشند. پیش از اینکه او‌لین نوا را بخواند ، بونو میداند که می بایست با هر شخص در آن تالار رابطه رمانتیک تولید نماید. چون در صورتی این تجارب بر هیچ یک از طرف داران مشتاق تأثیر نگذارد و تغییر‌و تحول ندهد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)