بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

مثال های الگوریتم MUM


در جریان کنفرانس گوگل I/O سال 2021، یک پرسش بغرنج بوسیله آقای Prabhakar Raghavant، نائب آموزش سئو رئیس ارشد در گوگل مطرح شد که جواب آن اکنون زمینه دعوا مقاله‌ها بی شماری گردیده است. درین سوال و جواب دیگر خبری از جستجوی یک عبارت و گزاره و همچنین پاسخی که به پیوند و نشانی وبسایت ها و صفحه ها مربوط می شد، عدم وجود.

آقای Raghavant پرسید: اینجانب پیش از این به کوه های آدام رفته ام و قصد دارم در فصل پاییز آجل، برای پیاده روی به کوه فوجی بروم. چه‌گونه می‌توانم فراهم نحس و به چه چیزهای دیگری نیاز دارم؟

در موقعیت معمولی همان گونه که مرور کردیم، بایستی برای هر ابزار و نیازمندی جستجوی متفاوتی داشت و از توده جواب ها یک آنالیز لیست تهیه و تنظیم و بعد از آن ارزیابی قابل قبولی را بدست آورد. در واقع طرح ریزی هجرت و پیاده روی به کوه فوجی حتی به نتیجه ها گوگل نیز محصور نمی شد، بلکه برای اگاهی از تجربه بقیه کوهنوردان نیز، مستلزم دریافت اطلاعاتی خوا‌هیم بود.

اینجاست که MUM تک تک این فرایند را حذف و به شما در نقش یک کوهنورد زبده، اطلاعاتی از قبیل موقعیت آب و هوایی و مسیر دسترسی و ترفیع را داده و بعد از آن امکانات لازم و اقلام مصرفی را نیز در اختیارتان میگذارد. از آنجاییکه درباره گوگل سخن می‌کنم، پس در علاوه بر مشاهده جواب وقتگیر، کارکشته می‌باشید که لباس کلفت تان را خریداری، سبک کفش تان را تعیین و در‌صورتی‌که یک مجموعه کوهنوردی در آن مدت قصد پیمایش داشته باشند، با آنان در اپ شان همدم گردید.

هوش MUM داده ها مختلفی را از منابع متنوع گرداوری و با فاکتورهای بی شماری ارزیابی کرده و از سویی گریزی به بایگانی جستجوهایی میزند که در ارتباط گونه های کلمه و واژه های مرتبط درباره شان اطلاعاتی به یوزرها داده گردیده است و مسلما برخورد آن‌ها و نظراتی که به اشتراک گذارده اند و از تمامی اصلی خیس وبلاگ کوه نوردان و خاطرات شان نیز از شاخه ای دیگر پردازش میشود. پس هنگامی با هشدار review or aggregateRating در کنسول گوگل مواجه میشوید، خیلی زود بایستی به تامل جلب لحاظ مشتریان و مخاطبین تان باشید و اینجاست که کامنت های ساختگی و امتیازات خودی که بوسیله ادمین تصویب میشود، خیر فقط هیچ تاثیری در نتیجه ها کاوش نداشته، بلکه دربرگیرنده حالت Self-serving reviews گشته و اینگونه محتوایی یا این که محصولی برای پایش به وسیله MUM شانسی نخواهد داشت.

در سوال ها غامض ای مانند کوه‌پیمایی با آقای Raghavant، همگی چیز به مخلوط موجودیت ها و آرزوها و همچنین تمایلات بستگی داراست و MUM قصد دارااست مشخص و معلوم یک فرمان را بفهمد. هرچند ماشین ها در فهم و شعور لهجه بشر ایراد دارا‌هستند، ولی الگوریتم ها و هوش هایی مانند BERT و MUM حقیقتا به معنایی مجاورت گردیده اند که بتوانیم بگوییم گویش بشر را بدون نقص می‌فهمند.

 

الگوریتم MUM و نتیجه ها جستجوی مفهومی
جواب هایی که MUM به ما میدهد دارنده عکس، ویدیو و حتی نقشه زنده می‌باشند که به آن multi modal میگوییم و برهان آن هم ارایه داده ها کاربردی میباشد که به کلمه و مضمون‌ بسیار مهمی به اسم نتیجه ها بی نیاز مربوط می‌شود. یک فیض بی نیاز با ساخت پاسخی مختلف سعی بر ارایه صورت جدیدی به اسم موعظه و مشورت می نماید و با اتصال به خدمت لنز، با دوربین خویش عکسی از دستکش، کفش و یا این که وسیله ای میگیرید تا MUM به شما بگوید آیا این امکانات مطلوب مقصود شما است یا این که نه و درپی به شما پیشنهاداتی میدهد که هم جنبه اطلاعاتی دارااست و هم ارایه محصولاتی برای فروش. پس در قسمت مغازه های اینترنتی، بی نقص بودن آلبوم عکس، خصوصیت های مال و محصول ها مرتبط نقش پر رنگ تری به خویش میگیرند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

جستجو کنندگان را با استفاده از کلمات تاثیر گذار به دام بیندازید


به کارگیری از کلماتی مانند برگزیدگان، دیدنی، فوق العاده، طلایی، جادویی و آموزش سئو غیره میتواند بر روی شم یوزرها اثر مثبتی نهاده و موجب ارتقا نرخ کلیک تارنما شود.

ولی این لغت ها نباید به طور اتفاقی تعیین شوند. برای تعیین این عبارات اثر گذار سوال های پایین را از عالی بپرسید:

چه چیز این محتوا آن را از سایر متمایز نموده است؟
یوزرها در جستجوی اینگونه محتوایی از چه صفاتی به کارگیری می نمایند؟
برای مثال در‌صورتی‌که به جستجوی عبارت نکته های seo بپردازید، مشاهده میکنید اکثر زمان ها حاصل دارنده عدد می‌باشند که‌این عدد بیان کنده تعداد نکته های جان دار در محتوا میباشد. تعداد نکته های بسیار در‌این مطالب قادر است موجب احتمال کلیک بیشتر یوزرها خواهد شد.

8. از پرانتز به کار گیری فرمائید
پرانتزها میتوانند موجب تفکیک شدن تیتر ورقه به دو نصیب جدا از هم گردند. این شغل به هر چه خوب چشم شدن آن امداد متعددی می نماید. همینطور با به کارگیری از پرانتز ها می اقتدار عبارات کلیدی فرعی را نیز وارد تیتر کاغذ کرد.

چرا در برخی از مواقع گوگل تیتر برگه مارا تغییر و تحول میدهد؟
در بعضا از مواقع گوگل تمایل به اکران تیتر متفاوتی نسبت تحت عنوان تعیین گردیده شما در نتیجه ها کاوش میگیرد. اینگونه قوانینی می‌تواند روان خردکن باشد و متاسفانه هیچ طرز سادگی برای بدون چاره کردن گوگل به به کار گیری از تیتر تعریف و تمجید گردیده به وسیله ما نیست.

در هنگام بروز اینگونه اتفاقی سه توضیح قادر است وجود داشته باشد:

1. کلمه ها کلیدی در تیتر شیت شما به طور افراطی مصرف شده اند
همانگونه که در ارتباط آن توضیحاتی داده شد، در‌صورتی‌که سعی بر به کارگیری افراطی و یک سری باره از عبارات کلیدی در تیتر شیت فرمایید، ممکن میباشد که گوگل دست به مجدد نویسی آن نماید. به دلایل بخش اعظمی، مجدد نویسی تیتر این سیرتکامل صفحه های موجب کاربردی خیس شدن آن برای بازدیدکنندگان می گردد.

2. تیتر ورقه با عبارت کاوش گردیده منطبق ندارد
در‌صورتی‌که محتوای برگه ای از تارنما شما با عبارت گزینه کاوش همخوانی بوده، البته این تطابق در تیتر شیت چشم نشود، گوگل دست به مجدد نویسی آن می‌زند.

این مورد اصلا چیز بدی وجود ندارد، به دلیل آن که هیچ عنوانی با آحاد جستجوهای متبوع ما یکسان نیست. ولی در‌صورتی‌که ورقه متبوع شما برای یک واژه و کلمه کلیدی بسیار مالامال کاوش ساخته شد‌ه‌است، تیتر آن را تا آنجا که ممکن میباشد مبنی بر با عبارت متبوع بنویسید.

3. برگه ای از وب سایت شما داری تیتر جایگزین میباشد
در بعضا از مواقع در حالتی که داده های جایگزینی مانند متا تگ های اپن گراف در وبسایت وجود داشته باشد، ممکن میباشد گوگل دست به گزینش آن عنوان ها برای وبسایت بزند. مجددا پهنا میکنیم که‌این زمینه چیز بدی وجود ندارد، ولی در شرایطی که تیتر اکران داده گردیده مبتنی بر انتظارات شما وجود ندارد، می‌توانید آن را مجدد نویسی نمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۱۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تقسیم‌بندی کلمات کلیدی بر اساس User Intent


کلمه ها کلیدی User Intent، در واقعیت بیان‌کننده قصد و نیّت یوزرها از آموزش سئو کاوش در وب میباشد. به عبارتی‌سیرتکامل که می دانیم یوزرها با هدف ها متنوعی به اینترنت‌وبسایت‌ها رمز می زنند. توده‌ای برای قرائت خبر‌ها روزمره و توده‌ای برای اخذ یک خدمت یا این که مال؛ بعضا برای یادگیری فرمان پخت یک طعام و برخی دیگر برای آمدن به کانال‌های اجتماعی از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند. در واقعیت می‌قدرت بیان کرد که تمامی یوزرها نسبتاًً سه غرض کلی برای کاوش در وب دارا هستند که‌این هدف ها در پوسته سه نوع کوئری کاوش User Intent نمایان می شود.

1. کلمه ها کلیدی Informational
یوزرها از این نوع عبارات کلیدی برای یافتن داده ها به کار گیری می‌نمایند. از جمله کوئری‌های جستجوی آب و هوای طهران در هفته آجل، طریق رویش کاکتوس یا این که فراگیری پخت فسنجان کلیه از این گروه‌اند. در این‌راه از کاوش، جنبه‌های مالی به صورت بی واسطه مقصود قرار نمی‌گیرد و یوزرها صرفا در‌پی ارتقاء علم و داده ها خویش درباره یک مورد می‌باشند.

2. لغات کلیدی Transactional
غرض از جستجوی اینگونه کلماتی جاری ساختن یک معامله آنلاین در پوسته خرید یک مال فیزیکی یا این که خدمت اینترنتی میباشد. به عنوان مثال کوئری‌های جستجوی دانلود کتاب، خرید تلفن همراه آیفون 7 و خدمت وب پرسرعت جزو عبارات کلیدی seo معاملاتی (به عبارتی Transactional) تیم‌بندی می گردند.

اما گفتنی میباشد که بعضی دیگر معتقدند که در اینجا نوع دیگری از لغات کلیدی با تیتر Commercial نیز وجود دارااست. لغت ها کلیدی Commercial وقتی به عمل میروند که استفاده کننده قصد جستجوی یک فرآورده را دارااست، البته موقتیً قصد خرید آن را ندارد.

3. عبارات کلیدی Navigational
یوزرها معمولاً با غرض جابجایی به یک اینترنت‌وب سایت خاص، عبارات کلیدی Navigational را در گوگل کاوش می‌نمایند. به کارگیری از این نوع کلمه ها کلیدی هنگامی حادثه میفتد که مخاطب می خواهد به اینترنت‌وبسایت خاصی مراجعه نماید، ولی دامنه آن وب سایت را نمی‌داند. به عنوان مثال کوئری‌های جستجویی مانند دیجی متاع، فیسبوک، توئیتر و آمازون به عنوان مثال لغت ها کلیدی Navigational می باشند. در فیض یوزرها با کلیک بر روی او‌لین لینک و پیوند نتایج از کاوش به غرض خویش می‌رسند.

تقسیم‌بندی کلمه ها کلیدی مطابق Search volume
ترازو این نوع تقسیم‌بندی کلمه ها کلیدی seo تعداد جستجوی آنها به وسیله یوزرها موتورهای کاوش میباشد؛ و خیر قصد و نیّت یوزرها. لغات کلیدی بر حسب Search Volume به سه مجموعه تقسیم میگردند.

1. لغت ها کلیدی اساسی یا این که Head
این مجموعه از لغات کلیدی، لغت ها و لغت ها مهم و کوتاهی می باشند که به صورت عظیم در وب کاوش می شوند. این نوع از عبارات کلیدی معمولاً نشانگر یک گروه بندی خاص یا این که مضمون‌ کلی میباشند. از جمله کلماتی مانند تلفن همراه، منزل، طراحی وب، کامپیوتر و خودرو از این دست از کلمه ها کلیدی میباشند.

از آنجایی که جستجوی این نوع لغات کلیدی جستجوی متعددی دارا هستند، قرار به چنگ آوردن در درجه‌های اولیه در حاصل کاوش برای آن ها بسیار طاقت فرسا میباشد. همینطور، مشکلی که درین نوع لغت ها کلیدی وجود داراست این میباشد که قصد و نیت یوزرها در آن معلوم وجود ندارد. از جمله هنگامی شخصی در گوگل واژه و کلمه تلفن همراه را کاوش می‌نماید، معین وجود ندارد که در‌پی خرید تلفن همراه میباشد یا این که در‌پی قابل انعطاف افزاری خاص برای گوشی. با این هم اکنون با به کارگیری از این عبارات کلیدی میتوانیم متوجه شویم که چه مفاهیمی یا این که موضوعاتی نزد یوزرها وب محبوبیت داراست.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۴:۰۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تغییر در اولویت‌بندی بر چه اساسی اعمال می‌شود؟


شاید فکر کنید که‌این تغییرات به طور دستی (مانوآل ) به وسیله آموزش سئو مهندسان گوگل جاری ساختن می گردد ولی در کار اینطور وجود ندارد. در سال‌های اخیر و به ویژه بعداز الگوریتم رنک‌برین (Rankbrain) نقش هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین در به‌روزرسانی‌ها بیشتر شد‌ه‌است.

قطعا بخوانید: BERT: به‌روز رسانی تازه گوگل برای درک کردن گویش آدمیزاد
گوگل یک سیستم یادگیری ماشین (Machine Learning) داراست که ۲۴ ساعته در هم اکنون نظارت انبوهی از داده‌های گردآوری‌آوری گردیده‌، یادگیری اخلاق و رفتار یوزرها و ایجاد کرد الگوریتم‌های جستجوی عالی میباشد. همگی سرویس ها گوگل به نوعی با این سیستم مشغول میباشند و به آن داده ها میدهند.

سیستم هوش تصنعی همیشه در اکنون خوب کردن سبک‌های جایگاه‌بندی حاصل میباشد؛ درین میان در صورتی یادگیری ماشین بتواند مدلی را بسازد که آزمایشات را با توفیق پشت رمز بگذارد، در هستۀ الگوریتم مهم ایفا می‌گردد.

درحال حاضر که می دانیم به‌روزرسانی هسته چه تفاوتی با به‌روزرسانی‌های گران قدر و هدفمند گوگل دارااست به سراغ الگوریتم فلوریدا ۲ یا این که به عبارتی به روز هسته مارس ۲۰۱۹ میرویم.

ماجرا الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا آغاز شد؟
هر وقت گوگل میخواهد یک به‌روزرسانی در الگوریتم را اعمال نماید رفتاری مشابه کینگ کونگ از خویش نماد میدهد! صحبت نمی‌زند و تمامی را می‌ترساند البته آنگاه معین می شود دل لطیف و بخشندگی دارااست. خوشبختانه یک سری وقت اخیر این خوی مقداری عوض شده میباشد.

 

گوگل در سال ۲۰۱۷ یک متفحص و بلاگر دارای اسم و رسم در حوزه موتورهای کاوش به اسم دنی سالیوان (Danny Sullivan) را - که تصمیم گرفته بود فعالیت قبل خویش را شکاف نماید- استخدام کرد. شغل دنی سالیوان این میباشد که به عموم توضیح دهد موتور جستجوی گوگل چطور عمل می‌نماید و از طرف دیگر، بازخوردها را درباره موتور جستجوی گوگل اخذ نماید.

از سال ۲۰۱۷ به آن گاه پاره ای طرز اگاهی‌رسانی درباره به‌روزرسانی‌ها عالی شد. یک سری آپ تو دیت اخیر پیش از انجام بوسیله دنی سالیوان استحضار‌رسانی شدند و امید خواهیم داشت مورد ها آینده هم در توان یک توئیت و نامگذاری اگاهی‌رسانی شوند.

دنی سالیوان که اکنون از طرف گوگل حرف می‌نماید، برای به‌روزرسانی فلوریدا ۲ نامی تعیین نکرده بود و همین سبب ساز شد شخصی به نام برت تبکی (Brett Tabke) اسم فلوریدا ۲ را تعیین نماید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۲:۱۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تغییرات در سئو


۵- بهبود نتیجه ها seo با محتوای زمان بر‌خیس
در مورد ها پیشین از مداقه چگونگی محتوا سخن کردیم البته نباید قضیه کمیت آموزش سئو را از حافظه ببریم. مطابق گزارش اینترنت‌تارنما semrush، مقالاتی با ارتفاع ۳۰۰۰ کلمه و واژه نسبت به مقاله ها کوتاه‌خیس (۹۰۰ تا ۱۲۰۰ واژه‌ای) حدود ۳ موازی ترافیک بیشتر اخذ می‌نمایند و ۴ موازی اشتراک گذاری بیشتری دارا هستند.

همینطور این مقاله ها پتانسیل بیشتری برای اخذ بک‌لینک و پیوند طبیعی دارا‌هستند به این دلیل که یه نوشته‌ی علمی ۳۰۰۰ واژه و کلمه‌ای معمولاً بسیار جامع میباشد و میتواند منبع نیکی برای بقیه اینترنت‌تارنما‌ها باشد.

در گام اولیه تایپ کردن اینگونه نوشته‌علمی‌ای طاقت فرسا به لحاظ می رسد البته کافیست آغاز نوشته‌ی‌علمی‌ی خویش را به یک سری نصیب تقسیم فرمائید و هر قسمت را با یک تگ h2 یا این که h3 از نصیب آجل غیروابسته فرمائید. بعد برای هر قسمت توضیحاتی را ارائه دهید و در شکل بایستگی آنان‌را به زیربخش‌های کوچکتری تقسیم فرمایید.


۶- استعمال از داده‌های ساختار یافته
احتمالاً موقع کاوش در گوگل با نتیجه ها ویژه‌ای به اسم اسنیپت‌ها مواجه گردیده‌اید. این جعبه‌های ویژه منجر میگردند داده ها بیشتری در به عبارتی برگه اکران حاصل به مخاطب اکران داده گردد. یک کدام از مزایای این اسنیپت‌ها این میباشد که اعتنا مخاطب را به سمت اینترنت‌وبسایت دارنده این نوع حاصل، جلب می‌نماید و احتمال کلیک ارتقا می یابد.


حاصل نتایج از پلاگین‌ی faq
اسنیپت‌ها به یاری داده‌های ساختاریافته ساخت‌و‌ساز میگردند. کافی میباشد این داده‌ها را به اینترنت‌تارنما خویش اضافه نمائید. مثال‌ای از داده‌های ساختار یافته را در تصویر بالا مشاهده میکنید که نتایج به کار گیری از پلاگین‌ی FAQ میباشد.


۷- اضافه کردن ویدئو، استراتژی اثرگذار در بهینه سازی ۲۰۲۱
اینترنت‌تارنما یوتیوب بیشتراز یک میلیارد استفاده کننده دارااست! این داده های عددی به خیر و خوبی معیار محبوبیت ویدئو را در سطح دنیا علامت می دهد. در‌صورتی‌که تا به هم اکنون به سمت محتوای ویدیویی نرفته‌اید، در حال حاضر فرصت استارت میباشد. به کار گیری از ویدیوی مرتبط به محتوا، دارنده توضیحات بهینه سازی گردیده می تواند در seo اینترنت‌تارنما شما اثرگذار باشد.


۸- نقش سئو تصاویر در جستجوها
کاوش با تصاویر، یک کدام از دیگر از طریق‌های کاوش میباشد که هر روز دوست داستنی‌خیس می گردد. در حال حاضر مجال آن فرا رسیده که خلال محتوای متنی و ویدیویی به محتوای تصویری اینترنت‌وب سایت خویش بهای بیشتری بدهید.

استعمال از تصاویر باکیفیت، مرتبط به مورد، با اسم مطلوب و دارنده متن جایگزینی مطلوب سبب بهبود seo محتوا میشود. همینطور اضافه کردن نشانی تصویر به نقشه تارنما سبب ایندکس خوب آن گردد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

کدام فرمت برای جستجو گران مناسب تر است؟


در بخش دوم درخصوص خصوصیت های SERP حافظه گرفتیم. اکنون آموزش سئو با این داده ها ما می‌خواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران نتیجه ها تعیین می نماید بر طبق ذوق وسلیقه ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، منحصربه‌فرد میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ تیم بندی مهم برای اکران دادن آنها وجود داراست.

جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده درپی اطلاعاتی مانند اسم یک دسته موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند تولد می‌شود.
جستجوی ناوبری: کاوش کننده در ادامه مکان خاصی در وب میشود، مانند وبسایت بهینه سازی شغل یا این که شیت ی مهم ورزش۳.
جستجوی های معاملاتی: کاوش کننده می‌خواهد کاری اجرا دهد، مانند خرید بلیط، جامه و یا این که تلفن همراه، یا این که شاید در پی گوش دادن به آهنگی باشد.
پژوهش ها تجاری: کاوش کننده پیرو مقایسه دو جنس میباشد که آیتم مطلوب خویش را بر طبق نیازش پیدا نماید.
نتیجه ها محلی: کاوش کننده در ادامه چیزی در حوالی خویش می‌گردد. مانند کلینیک، کافی شاپ، رستوران و غیره.
یک قدم اصلی در فرایند مطالعه کلمه و واژه کلیدی، نظارت منظره SERP برای واژه کلیدی متبوع شما میباشد به‌این شکل میتوانید چک بهتری از قصد جستجوگر داشته باشید. در شرایطی که میخواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می‌خواهند به SERPها نگاه فرمائید!

گوگل خلق تریلیون ها کاوش را چک نموده است، برای اینکه بتواند مناسب ترین محتوا را برای هر کلمه و واژه کلیدی ارائه نماید.

به عنوان مثال نگاهی به کلمه و واژه «dresses» بیاندازید.

 

میبینید گوگل یک چرخنده برای خرید خرقه در لحاظ گرفته میباشد، زیرا فهمیده میباشد اشخاصی که برای dresses کاوش می نمایند قصد خرید آنلاین خرقه داردند.

 

همینطور یک خصوصیت Local Pack برای این کلمه و واژه کلیدی وجود داراست، این ویژگی علامت میدهد که گوگل گرایش دارااست به عده ای که می‌خواهند بصورت حضوری خرید نمایند نیز یاری بکند.

 

در صورتی‌که پرسشی نامفهوم باشد، گوگل گه گاه خصوصیت “refine by” را نیز اضافه خواهد کرد برای اینکه معلوم نماید که یوزرها بصورت دقیقتر درپی چه چیزی می‌باشند. با اجرا این عمل، موتور کاوش قادر است نتایجی را مهیا نماید که کاوش کننده ریلکس خیس به هدفش رسد.

گوگل یک دسته وسیع ای از اشکال حاصل دارااست که می‌تواند بسته به نوع پرس و جوان را ارایه نماید، بدین ترتیب چنانچه قصد دارید یک واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید، به SERPها توجه فرمایید تا که بفهمید چه نوع محتوای نیاز میباشد تا آن را مهیا فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۲۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تاکتیک شماره 2 سئو خارجی: برندسازی


این یک حقیقت محض میباشد که گوگل به برندها امتیاز بالایی میدهد.

برندسازی بایستی خیر صرفا نصیب مهمی از استراتژی بازاریابی شما، بلکه آموزش سئو می بایست بخشی از راه و روش شما به سئوی آف پیج را تشکیل دهد. توشه دیگر تاکید می‌کنیم که تمامی اینها با داشتن اعتبار فراتر، هم در نزد یوزرها و هم در نزد موتورهای کاوش مرتبط میباشد.

ولی به چه شکل برندسازی با استراتژی سئوی شما تلاقی می نماید و معیارهای استخراج توفیق در‌این حوزه چیست؟

جستجوی اسم مارک
شاید یکی قادر‌ترین شاخص‌هایی که علامت می دهد در اکنون برندسازی میباشید، ارتقا جستجوی اسم مارک میباشد.

این مورد میتواند دربرگیرنده کاوش برای اسم مارک، تولیدات یا این که اسم دامنه شما باشد.

برای مشاهده اینکه چه‌گونه جستجوهای اسم مارک شما در زمان مجال عوض شده میباشد، به نصیب Keyword Overview در ابزار SEMrush بروید و اسم مارک خویش را وارد نمایید. قاب «trends» را خواهید روءیت کرد که آرم میدهد وسعت جستجوی اسم مارک در ماه قبلی چه گونه عوض شده میباشد.

همینطور بایستی نگاهی به Google Trends بیندازید تا داده ها بیشتری در این باره به دست بیاورید.

اسم مارک خویش را در گوگل ترندز وارد فرمائید و ملاحظه کنید که جستجوی اسم مارک شما در طی مجال چه طور تغییر‌و تحول پیدا نموده است. داده ها این ابزار محصور به سال 2004 تا فرصت درحال حاضر میباشد.

 

ادله دیگری نیز وجود دارااست که چرا تمرکز بر برندسازی بسیار اساسی میباشد و آن کاغذ فیض کاوش برای اسم مارک میباشد.

ورقه فیض کاوش برای اسم یک مارک چیست؟ مراد نتیجه ها جستجویی می باشند که هنگامی فردی اسم مارک شما‌را کاوش می نماید، نشان داده میشود.

دارای تخصص seo، جیسون بارنارد در این مورد می‌گوید …

«نتیجه ها کاوش برای اسم مارک شما، دربردارنده نکات مهمی بوده و بدین ترتیب اعتنا به آنان برای استحصال‌وکار شما به طور کاملً ضروری می‌باشند. شما بایستی به صورت مداوم آنها‌را تحقیق کرده و محاسبه نمائید و بهبود ببخشید.”

در صدر، ممکن میباشد فکر کنید که‌این نتایح فقط متعلق به آوازه شما می باشند، البته از حیث بهینه سازی هم شایان توجه میباشند. بارنارد ادامه می‌دهد:

“صفحه ها اولیه حاصل برای جستجوی اسم مارک آرم می‌دهد که گوگل تا چه اندازه مارک شمارا شعور می نماید، و 2-3 برگه اولیه حاصل برای عبارت جستجوی “تحقیق مارک شما” علامت دهنده نوع بررسی گوگل از اعتبار شما میباشد.”

کوشش شما در جهت برندسازی به گوگل یاری می نماید تا اعتبار شما‌را ادراک نماید، به همین ادله میباشد که برندسازی به یک تاکتیک اصلی در سئوی خارجی تبدیل گردیده‌است. زمانی که یک مارک دارای اعتبار ساخت و ساز می‌کنید، متوجه خواهید شد که طبیعتا پیوند هایی در سرتاسر اینترنت استحصال میکنید، حتی سوای اینکه به طور دائمی در‌این حوزه کار نمایید.

تاکتیک شماره 3 سئو آف پیج: بازاریابی محتوا
زمانی به بازاریابی محتوا فکر‌می‌کنیم، اغلبمان آن را تحت عنوان یک تاکتیک seo داخلی در لحاظ می گیریم. مراد از بازاریابی محتوا در اینجا ایجاد و نشر محتوا در تارنما میباشد.

ولی به صورت کلی خیس، بازاریابی محتوا مشتمل بر تاکتیک‌های داخلی و فرنگی می‌گردد. نشر محتوای بهتر در اینترنت سایتمان، فقط بخشی از بازاریابی محتوا میباشد. هر محتوایی که در هرجا از اینترنت ساخت‌و‌ساز و منتشر می‌کنید، پایین بازاریابی محتوا قرار میگیرد.

در صورتی‌که یک پست مهمان بنویسید، این تکان شما بازاریابی محتوا میباشد. یک اینفوگرافیک منتشر فرمائید و از یک خبرنامه اینترنتی دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرید؟ این هم بازاریابی محتواست.

جذابیت استعمال از بازاریابی محتوا به‌تیتر یک تاکتیک این میباشد که ساخت‌و‌ساز محتواهای دیدنی، تمرکز بر کارداران فارغ وب سایت را سهل‌خیس می‌نماید. ساخت محتوای کیفیت عالی موجب اشتراک گذاری بیشتر آنان در بقیه سایت و شبکه‌های‌مردمی می‌شود.

تاکتیک‌های رایج بازاریابی محتوا که موجب سئو آف پیج خوب می گردند عبارتند از:

پست های بلاگ
اینفوگرافیک
نظرسنجی، مطالعات و مقاله‌ها تحقیقاتی
وایت پیپر و کتاب های الکترونیکی
بازاریابی محتوا، تحت عنوان یک تاکتیک، رابطه قربت با پیوند سازی، رسانه های اجتماعی و PR داراست و همینطور به تشکیل داد مارک شما یاری می نماید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۰۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو داخلی چیست؟ راهنمای کامل On-page SEO در سال 2022


پیش از این هم گفته بودیم که بهینه سازی داخلی جزو فرآیندهای باصرفه‌سازی صفحه ها آموزش سئو اینترنت‌تارنما محسوب میشود و بایستی نکات کلیدی آن را عالی پیاده‌سازی کنیم. در واقع بهینه سازی داخلی برای جایگاه‌به دست آوردن در گوگل بسیار حیاتی میباشد، زیرا منجر میشود هوش تصنعی و مصنوعی گوگل بفهمد هر بخش از محتوای اینترنت‌وب سایت شما در امر چه موضوعی میباشد.
الگوریتم فهرست‌سازی گوگل به‌این شکل میباشد که محتواهایی با پوسته و استراتژی معمولی و معلوم را سریع‌خیس می شناسید و بر پایه ی چگونگی و ایده ها یوزرها به آنها درجه میدهد. یعنی هر چه بیشتر به گوگل و ذوق‌ی آن مداقه دهید، ترافیک ارگانیک بیشتری بدست می آورید و جایگاه‌ی بالاتری در سرچ‌ها خواهید داشت. ترافیک ارگانیک، درآمد و تبادلات شمارا ارتقا می دهد، در فیض درآمد و تبادلات شمارا ارتقاء میدهد، در سود درآمد بیشتری استخراج خواهید کرد. مجموعاَ در شکل ایفا درست seo داخلی، تجربیات مخاطب بهبود پیدا خواهد کرد. ما در‌این قسمت کاملا فاکتورهای On-page بهینه سازی را رسیدگی کرده و موثرترین مفاد را توضیح میدهیم.

On-page بهینه سازی یا این که بهینه سازی داخلی چیست؟
سئو داخلی، مراحل با صرفه‌سازی صفحه های اینترنت برای استحصال مرتبه فراتر در گوگل میباشد. این روند به یاری تعیین و گزینش لغات کلیدی خاص شکل می گیرد و منجر رویش ترافیک ارگانیک میگردد. این روند در واقع برچسب‌های تیتر، خویش تیتر، محتوا و عبارت‌های غرض کاوش را با امداد عبارات کلیدی تراز می‌نماید و در دسترس گوگل قرار می دهد.
تا قبل از این در نوشته‌ی علمی‌ی ” بهینه سازی چیست؟” تیتر کردیم که مراحل با صرفه‌سازی صفحه ها اینترنت‌وب سایت از سئوی آف پیج، سئوی داخلی و سئوی تکنیکال درست شده میباشد و این فاکتورها چه تاثیری در الگوریتم گوگل دارا‌هستند. برخی از اشخاص On-page سئو را با سئوی تکنیکال یکی‌از میدانند و گاهی حتی اصطلاح آنان را جابجا به کارگیری می‌نمایند. ولی به طور تخصصی عالی میباشد که‌این دو را از هم غیروابسته کنیم و به صورت تفکیک گردیده روی هر مورد تمرکز کنیم تا هیچ اقدامی را برای سکو به دست آوردن محتوای وبسایت‌مان از دست ندهیم.
از آن گاه تخصصی، Technical سئو یا این که به عبارتی seo تکنیکال و فنی روی مواقعی مثل سرعت شیت، سرعت بالا وارد شدن وب سایت، محتوای تکراری، ساختار وبسایت، Crawling و Indexing تمرکز دارااست. یعنی فرایند باصرفه‌سازی را به صورت کلی روی تک تک قسمت‌های وبسایت جاری ساختن میدهد، در حالی که سئوی داخلی، داخل شیت و روی URLهای خاص متمرکز میباشد.
سئو آف پیج یا این که اف پیج بهینه سازی نیز مشتمل بر کل اقدامات و عناصری میباشد که سوا اینترنت‌وب سایت واقعه می افتند. به عنوان مثال پیوند سازی فرنگی یکی این اقدامات میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۳:۳۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نکاتی درباره سئو برای مبتدیان


ه تیتر یک تازه کار برای سئو آموزش سئو موتور کاوش (سئو) می بایست ادراک نمائید که هیچ شیوه جادویی برای جایگاه بندی تارنما خویش در شیت اولیه گوگل ، بینگ یا این که یاهو نیست. نکاتی درباره seo برای مبتدیان در‌این بخش آورده ایم.

موتورهای کاوش به وسیله الگوریتم های غامض اداره می گردند و برای متقاعد کردن آن‌ها وقت و عملکرد متعددی مایحتاج میباشد که تارنما یا این که ورقه اینترنت شما لایق یکی نقاط اساسی میباشد.

با این وجود ، برای seo سایت خویش و ارائه ربات های موتور کاوش سیگنال های مایحتاج برای رعایت ضوابط خاص وجود دارااست.

در حالی که اینترنت با نکات و سفارش های بهینه سازی شناور میباشد ، بیشتر مقاله‌ها در ارتباط عقیده بهینه سازی در یک سطح نظری سخن می نمایند و کیفیت استعمال از seo در فعالیت وجود ندارد.

به لحاظ اینجانب ، به همین استدلال میباشد که بیشتر صاحبان تارنما خطا گرفته میگردند و یا این که از بهینه سازی رها میشوند یا این که به آسانی نتیجه ها گزینه انتظار را نمی گیرند.

آنچه در‌این پست خواهید خواند ، پیشنهاد های seo در قضیه کارکردن میباشد.

اینجانب این استراتژی را طی سالها در تنی چند از وبسایت ها با نتیجه ها شایان توجه تست کرده ام.

نکات Google سئو برای مبتدیان
مهم ترین نکات بهینه سازی که می‌تواند در مرتبه بندی گوگل شما تفاوت ساخت و ساز نماید عبارتند از:

عنوان ها کاغذ و توضیحات متا را باصرفه نمائید
URL های از صمیم قلب بهینه سازی را ساخت و ساز نمایید
یک منوی سوخاری را به صفحه های داخلی خویش اضافه نمائید
پیوندهای داخلی را به محتوای خویش اضافه فرمایید
برای آسانتر قرائت صفحه های خویش از عنوان ها و آیتم های پوسته بندی به کار گیری نمائید
ورقه 404 خویش را سفارشی نمائید
تصاویر خویش را با صرفه نمایید
سرعت برگه خویش را بهبود اعطا کرد
از تارنما های دیگر بک پیوند اخذ نمائید
اعتقاد نتیجه ها نمائید که تارنما شما سازگار با گوشی میباشد
یک نقشه تارنما XML و یک نقشه تارنما مخاطب تولید نمائید
چگونگی مطالب خویش را بهبود داد
وبسایت خویش را با محتوای جدید آپ دیت فرمائید
پیوندهای حاد را پژوهش فرمائید
از ابزارها و تجزیه و بررسی های مدیریت اینترنت گوگل استعمال فرمائید
ولی مفاد اکثری دیگری وجود دارااست که می‌توانید برای استحصال به سکو های عالی سایت خویش اعمال دهید ، البته نکات seo ارائه گردیده در تحت یک چارچوب سفت و مطمئن را به شما می‌دهد که 100٪ ایمن باشد (یعنی فارغ از اینکه خطرها اخذ پنالتی گوگل را بگیرید). و مهمتر از کلیه ، فعالیت میکنید.
خلال نکات ، اینجانب از دو تارنما که درگیر اعمال شغل بهینه سازی بوده ام ، مثال های حقیقی و واقعی اضافه کرده ام تا به شما در شعور کیفیت استعمال از دستور کار ها در وبسایت یا این که وب لاگ خویش یاری نمائید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۴:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چطور انکر تکست ها را اصلاح کنیم؟


هم اکنون در شرایطی‌که انکر تکست‌های اینترنت‌وبسایت شما طبق سفارش‌هایی که گفتیم عدم وجود، چه شغل می بایست کرد؟ آموزش سئو نخستین این که بک پیوند‌ها را حذف نکنید یا این که انکر تکست‌های آنان را تغییر تحول ندهید. این فعالیت ممکن میباشد موجب افت مرتبه تارنما‌تان گردد.

تلاش فرمائید با تولید بک لینک و پیوند های تازه تعادل را برقرار فرمائید. برای مثال چنانچه فعلا بیشتر انکر تکست‌های وبسایت‌تان با کلمه و واژه کلیدی می باشند، بک لینک و پیوند‌های نو را با واژه و کلمه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از لینک و پیوند‌های برهنه به کارگیری فرمایید. تمامی گونه های را به فعالیت ببرید و در انتظار باشید تا بهبود درجه وبسایت را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های seo
نکات اساسی در یادگرفتن seo انکر تکست ها


هنگام سئو انکر تکست ها پیشنهاد‌های ذیل را در لحاظ داشته باشید:

پیوندها متنی را دور از شوخی بگیرید. با به روز‌های تازه، گوگل درحال حاضر به راحتی متوجه رابطه در بین محتوای صفحه های گوناگون می‌گردد. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای کاغذ و وبسایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی لینک و پیوند‌سازی، رقبای غالب خویش را بررسی نمائید. مشاهده کنید با چه انکر تکست‌هایی بک پیوند گرفته‌اند. این شغل ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی چیره به شما میدهد. برای این فعالیت می توانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کارگیری فرمایید.
مدام لینک و پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های تارنما خویش را زیر حیث داشته باشید. ابزارهای اکثری (به عنوان مثال Ahrefs) برای این فعالیت وجود داراست. تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها به مراقبت تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته‌ی علمی بیاید، از لحاظ گوگل مداقه بیشتری دارااست. با تهیه و تنظیم ترتیب‌ها، می توانید عنایت صفحه ها آیتم نظرتان را به گوگل آرم دهید.
در یک برگه بیش تر از حد لینک و پیوند قرار ندهید. در‌حالتی که تعداد متعددی لینک و پیوند مرتبط به یک برگه دارید، مهمترین‌ها را تعیین نمائید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا هستند و bold می‌باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و منجر داد و فریاد بصری می شود.
​ تا این جا از التفات متنی که برای پیوند دادن تعیین میکنید با خبر شدید و نکاتی را برای اصلاح این متن آموختید. گفتیم که مهم‌ترین نکته در یادگرفتن seo انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن لینک و پیوند‌ها را رعایت فرمایید و فارغ از فریب دادن یوزرها، آنان را در صفحه های گوناگون به تکان وادارید. شما چه تجارب‌ای در این باره دارید؟ ایده ها و تجارب خویش را در باب سئو انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)