بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

بخش ایده های کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید

در حال حاضر که تا اینجای فراگیری گوگل کیورد آموزش سئو پلنر حاصل را به لغات کلیدی ایده آل برای تجارت خویش غربال نموده اید، بیایید وضعیت ما‌نده را تفکیک کنیم.

به صورت خاص، ما قصد داریم به شما شیوه تجزیه و محاسبه اصطلاحاتی که در نصیب “ایده های واژه کلیدی” در کیورد پلنر آرم داده گردیده‌است، علامت دهیم.

در اینجا مضمون‌ هر مورد از اصطلاحات این قسمت چیست:

واژه کلیدی (براساس رابطه): این لیست لغات کلیدی میباشد که Google بیشترین رابطه را با کلمه و واژه کلیدی یا این که URL شما در آن تایپ نموده اید.

معدل جستجوهای ماهانه: تماماً قابل تعریف میباشد. با این حالا، به خاطر داشته باشید آکادمی رایا پارس که‌این محدوده میباشد، خیر یک شاخص بسیار ظریف از وسعت کاوش.

نکته حرفه‌ای: مراقب عبارات کلیدی فصلی باشید. چون لغات کلیدی فصلی (مانند “جامه های هالووین”) ممکن میباشد در ماه اکتبر 50،000 و در ماه مه 100 کاوش داشته باشند. ولی GKP خواهد اعلام‌کرد که‌این اصطلاح “هر ماه 10،000 کاوش” می نماید، که نوعی منحرف کننده میباشد.

رقابت: همان گونه که تا قبل از اینً اشاره کردم ، “Competition” در Google Keyword Planner هیچ ارتباطی با بهینه سازی ندارد. درعوض ، “رقابت” به آسانی تعداد اطلاع رسانی دهنده هایی میباشد که پیشنهادات خویش را برای این واژه و کلمه کلیدی ارائه می‌دهند. البته موءثر میباشد که مشاهده کنید what is seo آیا یک واژه کلیدی قصد تجاری دارااست (به هر اکنون، هرچه اشخاص بیشتر یک واژه کلیدی را توصیه دهند، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به یک مشتری مهم یا این که مشتری وجود داراست).

توصیه بالای برگه: این یک طرز بهتر دیگر برای اندازه گیری پتانسیل کسب درآمد کلمه و واژه کلیدی میباشد. هرچه سفارش در اینجا بیشتر باشد، واحد سنجش سودآوری بازدیدکننده بیشتر میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۳۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید

با استعمال از پیکربندی جانور در کنسول جستجوی گوگل ، آموزش سئو میتوانید به راحتی یک URL از فهرست گوگل حذف فرمائید. این یک طرز حذف صفحه های ایندکس گردیده از گوگل سریع البته موقتا میباشد. برای حذف مستمر یک URL ، خلال اعمال آیتم حذف موقت ، بایستی خصوصیت NOINDEX را که در صدر گفته شد را نیز اضافه فرمایید و یا این که خویش شیت را از سایت خویش حذف فرمائید. در صورتیکه هنوز از کنسول جستجوی گوگل (GSC) استعمال نمی‌کنید ، بایستی وبسایت خویش را در سرچ کنسول تصویب فرمائید.

برای استارت عمل وارد Google Search Console گردید و سایت متبوع را گزینش نمائید. در نمونه ما asite.com را گزینش کردیم. در بالای باکس اساسی روی ورقه ” Temporary Removals ” کلیک نمائید. آن گاه در فریم اساسی روی “NEW REQUEST” کلیک فرمایید. (یک دکمه قرمز میباشد)

در حال حاضر از شما مراد می گردد URL کاغذ ای را که میخواهید حذف خواهد شد تایپ فرمایید و با کلیک روی “next” گزینش خویش را تأیید فرمائید. در‌صورتی‌که میخواهید دسته ای از صفحه ها را حذف نمائید ، می‌توانید پیشوند وارد نمائید.

اینک بایستی مدتی شکیبایی نمایید تا URL متبوع از فهرست Google حذف گردد.

محصور کردن دسترسی
در‌حالتی که می‌خواهید شیت موردنظر صرفا برای برخی از یوزرها قابل دسترسی باشد ولی برای موتورهای کاوش نباشد ، آنچه احتمالاً می‌خواهید یک کدام از این سه مورد میباشد:

نوعی سیستم ورود به سیستم ؛
احراز نام و نشان HTTP جایی که سر عبور برای دسترسی مایحتاج میباشد.
لیست سپید برگه ای که تنها به نشانی ها با IP خاص اذن دسترسی به صفحه های را میدهد.
این نوع پیکربندی برای مواقعی مانند کانال های داخلی ، آکادمی رایا پارس محتوای قابل اکران برای اعضاوجوارح و یا این که برای مرحله بندی ، تست یا این که تارنما های در درحال حاضر بسط خوب میباشد و این قابلیت را برای گروهی از یوزرها مهیا می نماید تا به کاغذ دسترسی پیدا نمایند ، البته موتورهای کاوش کارکشته به دسترسی به آن‌ها نیستند و صفحه های را فهرست نمیکنند.

از سر عبور برای صفحه ها در اختیار ایجاد کرد به کارگیری فرمائید.
یک کدام از رویکرد های حذف صفحه های ایندکس گردیده از گوگل ، تهیه و تنظیم راز ورود برای مجموع وب سایت میباشد. این شیوه حل معمولاً در وب سایت هایی که محرمانه و یا این که هنوز در اختیار تشکیل داد می‌باشند قابل به کار گیری میباشد. همینطور می‌توانید صفحه ها تارنما خویش را با یک راز عبور منحصربه‌فرد مسدود نمایید تا موتورهای کاوش نتوانند آن‌ها‌را فهرست بندی نمایند. در حالتی‌که موتورهای کاوش پیش از ساخت‌و‌ساز سر ورود تارنما شمارا فهرست بندی نمایند ، what is seo صفحه های مانند پیشین در نتیجه ها کاوش ظواهر میگردند. البته ربات ها دیگر نمی توانند به آن دسترسی پیدا نمایند.

برای رمزگذاری هر نوع محتوا ،فقط کافی میباشد وارد داشبورد وردپرس خویش گردید. در قسمت گواهی ، آیتم همگانی را گزینش نمایید. فعلا میتوانید برگه ای را که محرمانه کرده و یا این که راز عبور نگهداری گردیده ای را برای آن معین فرمایید. آن گاه پیکربندی را ذخیره فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۲۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

دلایل شکست پروژه های سئو

در فضای لبریز رقابت مدرن، حضور در عالم مجازی نقش پررنگ ای را در استخراج به توفیق و توسعه و گسترش در هر حصول و کاری اعمال می نماید. همین مورد منجر گردیده است آموزش سئو تا صاحبان مشاغل به مداقه پروسه seo وب سایت های خویش بیش تر از پیش پی ببرند. بهینه سازی وبسایت این قابلیت و امکان را به یک بیزنس می‌دهد تا نام و نشان آنلاین خویش در دنیای دیجیتال را بهبود بخشد. این فرمان منجر می‌گردد مشتریان مقصود، با تمرکز بیشتر و تاثیرگذارتر از پیشین گزینش شوند. ولی تا‌هنگامیکه شما برای seo وب سایت خویش یک مسیر معین را گزینش نکنید، پروسه seo سایت شما با باخت مواجه شود.

جاری ساختن عملیات بهینه سازی وب سایت تنها با پیش بینی موردها فنی و سیستماتیک به سود مورد نیاز نمیرسد، بلکه می بایست موردها خاصی را در آن رعایت کرد. دلایل مختلفی وجود دارااست که استراتژی بهینه سازی برای قرار به دست آوردن در برگه نخستین باخت بخورد. برای اینکه بتوانیم به فیض مطلوب در موضوع بهینه سازی برسیم، بایستی شعور صدق از مشکلات و اشتباهات مرتبط با seo تارنما داشته باشیم.

دلایل باخت پروژه های seo چیست؟
اتخاذ تصمیمات راهبردی مطلوب جهت بهینه سازی سایت منجر میگردد شما در فضای آنلاین مرتبه بالاتری دستیابی نمائید، در هنگام جستجوی در موتورهای جستجوی پرطرفدار نظیر گوگل در صفحه های و سطرهای اولیه قرار گیرید، آکادمی رایا پارس بازدیدکننده بیشتری به وبسایت خویش جذب فرمائید و در غایت به غرض اساسی که ارتقاء درامد و پیشرفت حصول کارتان میباشد دست یابید.

به دنبال به تحقیق همه گیرترین ایرادات seo تارنما خوا هیم پرداخت.

عدم گزینش استفاده کننده غرض خویش
او‌لین گام اثرگذار در seo گزینش کاربر غرض مطلوب میباشد. استراتژی سئوی شما بایستی حول مشتریان فعلی یا این که مشتریان بالقوه شما باشد. معطل هنگامی باشید که آن ‌ها به محصول ها یا این که سرویس ها شما نیاز دارا هستند. چنانچه ادراک نکنید مشتری شما که می باشد، استراتژی سئوی شما محکوم‌ به باخت خواهد بود.

مقصود قرار دادن مخاطبان غلط، استخراج ‌و عمل شمارا افزایش نخواهد بخشید، حتی در حالتی که استراتژی seo سبب گردد که وبسایت ‌تان در بالای صفحه ها حاصل کاوش قرار بگیرد. به ‌طور شبیه، what is seo در شرایطی که شما در نتیجه ها کاوش برای مخاطبانتان مطلوب ظواهر نشوید، عده ای که در جستجوی دستیابی ‌و شغل شما خواهند بود قوی نیستند شمارا پیدا نمایند.
یک منش عالی برای درک کردن این‌ قضیه که آیا به مشتری قابل قبولی دست پیدا کرده ‌اید یا این که خیر، این میباشد که نرخ خروج از وب سایت خویش یعنی تعداد اشخاصی که به اینترنت ‌وبسایت شما می ‌آیند و فارغ از نگاه کردن به بخش ‌های گوناگون آن را سوراخ‌ می‌نمایند را پژوهش فرمائید. در صورتیکه نرخ خروج از وب سایت شما زیاد میباشد، احتمالاً به ‌شکل خطا در حاصل کاوش ظواهر می ‌گردید و استراتژی شما در جستجوگرها می بایست تهیه و تنظیم خواهد شد.

خریداری کردن یک استراتژی صحیح seo ارتفاع می‌ کشد و نیاز به امتحان ‌و نادرست داراست.

با بررسی کردن اخلاق استفاده کننده و بدست آوردن نقاط ضعف تارنما خویش و برطرف کردن آنان می‌توانید ورودی بیشتری را به سمت تارنما خویش هدایت نمائید و آنان‌را به مشتری تبدیل نمائید. نرخ تبدیل وب سایت شما به صورت غیر بی واسطه بر روی ارتقا ورودی شما از گوگل نیز اثر خواهد داشت و در حیث داشته باشید که مقصود جذب کاربر میباشد و خیر تنها فراتر بردن ترافیک وبسایت.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۴۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نحوه ایجاد تعامل با خود را مشخص کنید

باور نتایج نمائید که عموم می‌دانند چه‌گونه با شما در تماس باشند و در کجا می‌توانند آموزش سئو شما‌را پیدا نمایند. برای این عمل، به طبع سرویس ها خویش را فهرست نمائید و پست های مرتبط به آن را به سایت خویش اضافه فرمائید. تا جایی که ممکن میباشد، محتوای تارنما خویش را مستقر سازی نمائید و اسم، نشانی و جزئیات تماس با خویش را در مکان سایت از اینترنت سایتتان مانند (فوتر) قرار دهید.

از اسکیما به کارگیری نمائید.
اسکیما که همینطور تحت عنوان داده های تشکیل داد یافته شناخته گردیده است، کد HTML میباشد که شما میتوانید به وب سایت خویش اضافه نمائید. این کد به موتورهای کاوش امداد می نماید تا داده ها در تارنما شما‌را شل خیس فهم و شعور کرده و به نوبه خویش، به مشتریان بالقوه شما برای یافتن محتوای شما امداد خواهد کرد. آکادمی رایا پارس برای بهبود بهینه سازی وبسایت املاک خویش اسکیما بسیار کاربردی خواهد بود.

وبسایت خویش را به طور ریسپانسیو پیاده سازی نمائید.
برای به حداکثر رساندن دسترسی به تارنما خویش، می بایست اینترنت سایتی برخورد گرا و یا این که ریسپانسیو تولید فرمایید. مشتریان شما با یقین سایت شما‌را از روش موبایل خویش بازدید می نمایند. بدین ترتیب ما یحتاج میباشد که پیاده سازی قابل قبولی داشته باشد. یک وبسایت ریسپانسیو مبنا و محور بهینه سازی مطلوب میباشد. وقتی که وبسایت شما به صورت مطلوب پیاده سازی گردیده و ریسپانسیو باشد، می‌توانید تمرکز خویش را بر روی seo آن قرار دهید.

بک لینک و پیوند تولید فرمایید.
بک پیوند ها یک نوعی از پیوند ها میباشند که از وبسایت های دیگر به وبسایت شما اشاره می نمایند. مثلا یک بک لینک و پیوند قادر است از طرف خبر نامه و روزنامه ی آنلاین باشد. بک لینک و پیوند‌های محلی سیگنال‌هایی را به موتورهای کاوش ارسال می‌نمایند که‌این سیگنال ها به تأیید اعتبار محلی شما یاری می‌نماید. همینطور بک پیوند ها ترافیک را به سمت تارنما شما ارجاع و هدایت می نمایند.

از ابزارهای تجزیه و بررسی اینترنت به کارگیری نمائید.
برای بهبود سئوی تارنما املاک خویش، what is seo بایستی داده هایی را در امر روش اخلاق و رفتار مشتریان بالقوه در سایت خویش گردآوری و تجزیه و ارزیابی فرمائید. ابزارهای تجزیه و محاسبه اینترنت مانند گوگل آنالیتیکس به شما این قابلیت و امکان را میدهند که اطلاعاتی را درخصوص شیوه خلق و خوی یوزرها در سایتتان را گردآوری کرده و از آن‌ها برای بهبود سایتتان استعمال نمائید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تبلیغات گوگل و یافتن کلمات کلیدی بهتر

دو نوع Ranking Signal یا همان سیگنال رتبه بندی در گوگل وجود دارا هستند آموزش سئو که شامل سیگنال های بی واسطه و سیگنال های غیر بدون واسطه می شوند.

سیگنال های مستقیم شامل مهم‌ترین دست اندرکاران تاثیرگذار بر رتبه بندی و ارتقا ترافیک وب سایت می باشند که مهمترین آن‌ها، ساخت بک لینک هست.

نوع دوم، سیگنال های غیر مستقیم نام دارا هستند. آکادمی رایا پارس این سیگنال ها مشتمل بر فاکتورهایی می باشند که به صورت غیر مستقیم بر سکو بندی وب سایت ها تاثیر می گذارند، ولی به دلیل کمبود اطلاعات و آمار دقیق، به عنوان فاکتورهای بی واسطه seo دسته بندی نمی شوند. به عنوان مثال، شبکه‌های‌عمومی مهم ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

آیا تاثیر تبلیغات در گوگل ادوردز بر سئو سایت مستقیم هست؟
در‌این در بین لینک های گوگل ادوردز به عنوان بک لینک و پیوند ها محسوب نمیشوند و همچنین ربات های گوگل نیز ابدا لینک های تبلیغاتی را به عنوان بک لینک های یک سایت در نظر نمی گیرند.

لینک های تبلیغاتی که در گوگل نمایش داده میشوند، در واقع پیوند های Nofollow هستند و به دلیل وجود فریم های تبلیغاتی، مجموعاَ از دید ربات های خزنده گوگل نهفته می‌شوند. به این ترتیب، نمایش تبلیغات در گوگل هیچ تاثیری در درجه سایت شما در نتایج گوگل نخواهد داشت.

استفاده از گوگل ادز و تاثیر آن بر سئو وب سایت
همان گونه که در موارد پیشین عنوان گردیده است، گوگل ادز از مورد ها تاثیرگذار به صورت غیر مستقیم محسوب می شود. به‌دنبال تاثیر آن بر وبسایت و بهبود بهینه سازی را تحقیق خواهیم کرد.

تبلیغات گوگل و تاثیر آن بر روی برند شما
با به کار گیری از تبلیغات گوگل، به نوعی در حال برجسته کردن نام تجاری خود می باشید. در حقیقت گوگل ادز برای رویش، دیده شدن و به خاطر سپردن وبسایت و نام تجاری شما بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

توسط گوگل ادز میتوانید ضمن ثبت برند خود در ذهن افراد، به راحتی مخاطبین را به سمت سایت و نام تجاری خود معطوف نمائید.

همچنین ارتقا معیار جستجوی نام برند شما به راحتی سبب ساز به رویش سکو و معیار بازدید تارنما شما می‌شود. در بهره فرصت آن فرا می رسد که به صفحه نخست گوگل وارد شوید.

گوگل ادز و افزایش اشتراک گذاری لینک های شما
همان طور که در موارد گذشته عنوان شده است، صفحه های what is seo مجازی از کارداران تاثیرگذار از نوع غیر بی واسطه محسوب میگردند. امروزه شبکه های اجتماعی به عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند و کاربران شبکه های عمومی روزانه محتوای بسیاری را شامل مطالب، عکس، ویدیو و غیره را با دور‌وبری ها خود به اشتراک می گذارند.

در‌این در میان به اشتراک گذاری یک سایت، در برند سازی و ارتقاء اعتبار آن بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت با تبلیغات گوگل، بازدید وب سایت شما برای مدتی تعدادی برابر می شود و این یعنی میزان اشتراک گذاری پیوند های شما در شبکه‌های‌اجتماعی نیز بیشتر خواهد شد. از جمله، تصور کنید شخصی در طول جست و جوی یک کلمه با تبلیغات وب سایت شما در بالای نتایج روبرو می‌گردد و پس از کلیک بر روی آن، به محتوای تارنما شما عشق و علاقه مند می شود. در‌این حالت، مخاطب با اشتراک گذاری آن با دوستانش در شبکه های مردمی مانند توئیتر، لینکدین وب سایت شما‌را در معرض روئت کرد دور‌وبری ها خود قرار می‌دهد. در چنین شرایطی تارنما شما به طور مکرر در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک نهاده می گردد. این در حالی می باشد که با افزایش روزافزون شبکه های اجتماعی، نباید این موضوع تاثیرگذار را در ارتقای جایگاه تارنما خود فراموش نمائید.یک کدام از ابزارهای فوق العاده که به وسیله گوگل ادز در دست شما قرار می‌گیرد، کیورد پلنر(Keyword Planner) اسم دارااست. بوسیله این اپ به راحتی به کلمه ها کلیدی مربوط به مورد خویش دسترسی پیدا فرمایید و به رسیدگی آنها بپردازید. همانگونه که میدانید، یکی‌از مطرح ترین فاکتورهای تاثیرگذار در سئوی تارنما، سئو محتوای آن با به کار گیری از لغت ها کلیدی میباشد. درین راستا این ابزار، لغت ها کلیدی که یوزرها آنها را جست و جو می نمایند و مربوط به واژه ی کلیدی مهم سایتتان میباشد، را در چنگ شما قرار میدهد. شغل با این ابزار بسیار شل بوده و کافی میباشد که در بالا یک حساب گوگل ادز داشته باشید.
طرز یافت کردن عبارات کلیدی در کیورد پلنر:
در صدر بوسیله پیکربندی گوگل ادز به آیتم ی Keyword Planner وارد گردید.

درپی برای یافتن عبارات کلیدی روی Discover New Keywords کلیک نمایید.

درین نصیب بعداز وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خویش، میتوانید لغات هم معنی آن را مانند تصویر ذیل اخذ فرمایید.

برای دسترسی عالی به منوی بالا، هیچ کشوری را در بخش Location گزینش نکنید و تنطیمات Language را روی Persian ذخیره نمایید.

همینطور به وسیله این ابزار خلال اخذ کلمه ها شبیه، تعداد سرچ های هرکدام از عبارات به طور ماهانه برای شما قابل مشاهده میشود. خلال این، پیشنهادهای گوگل برای هزینه هرمورد از کلمه ها به طور بیشترین و کمترین سفارش در سمت راست کاغذ قابل مشاهده میباشد.

برای شناخت بدون نقص با طرز یافتن لغات کلیدی در گوگل پلنر این مقاله را بخوانید.

در نقطه پایان بعد از ایفا تبلیغات، با به کار گیری از ابزارهایی مانند گوگل بررسی می‌توانید داده ها جامعی از ترازو رجوع هزینه، نرخ کلیک و کلمه ها کلیدی با جذب بیشترین تعداد بازدید کننده به وبسایت خویش را داشته باشید. با به کارگیری از این داده ها نفیس می‌توانید کمپین های تبلیغاتی خویش را به صدق seo نمائید و از شایسته ترین استراتژی بهینه سازی برای وبسایت خویش برخوردار گردید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

حذف مطالب کپی و ارسال درخواست CopyRight Removal به گوگل

بارها گردیده بعد از نشر مطالب در وب سایت خویش، آموزش سئو اشخاص سودجو سوای اذن و یا این که گذاشتن پیوند منبع مبادرت به اسکن از مطالب تارنما شما به اسم خویش میکنند. در صورتی مولف باشید می دانید که اسکن برداری ها چقدر مشقت دهنده و دلسرد کننده میباشد! البته گوگل برای احترام گذاشتن به ضابطه نسخه برداری رایت بخشی را تولید نموده است که با سود گیری از آن می توانید سایتهای که از مطالب وبسایت شما فارغ از رعایت ضوابط اسکن رایت نسخه برداری میکنند را (صرفا مطالب نسخه برداری گردیده را) از ایندکس گوگل بیرون و حذف نمایید. آکادمی رایا پارس در‌این یادگرفتن خواهید آموخت که چه طور درخواست CopyRight Removal به گوگل ارسال فرمایید. برای اینکار آغاز بعد از ورود به اکانت جیمیل خویش وارد Google Webmaster Copyright Removal – DMCA Dashboard گردید تا به تصویر تحت رو برو گردید.

آن گاه روی آیتم Create a new notice جهت گزارش تازه کلیک نمائید تا با کاغذ پایین روبرو گردید.

در قسمت Contact Information داده ها تماس خویش را میدهید. در فیلد First name اسم خویش، در فیلد Last name اسم خانوادگی خویش، در فیلد Company Name اسم کمپانی خویش، در فیلد Copyright holder you reresent مشخص و معلوم می‌کنید که ضابطه اسکن رایت بر وب سایت شما رعایت نشده یا این که وبسایت فرد دیگر، در فیلد Email address پست الکترونیک نشانی خویش را وارد می‌کنید و در فیلد Country/Region مرز و بوم گزینه خویش را گزینش فرمائید.

در نصیب Identify and describe the copyrighted work راجع‌به مطلبی what is seo که اسکن گردیده (در واقع راجع به نسخه برداری رایت) توضیح میدهید. از جمله:

.this site copied my site content (text) with out my site links as source

در بخش Where can we see an authorized example of the work لینک و پیوند مطلبی که نسخه برداری گردیده (از تارنما خودتان) را وارد میسازید (همدم با http).

در بخش Location of infringing material لینک و پیوند مطلبی که اسکن برداری گردیده (از تارنما نسخه برداری بردار) را همدم با http وارد میسازید. توجه داشته باشید در‌صورتی‌که سایتهای متعددی از یک مقاله شما اسکن برداری کردند (به عبارتی لینکی که در قسمت Where can we see an authorized example of the work ساختید) می‌توانید همگی آن سایتهای نسخه برداری بردار را در‌این نصیب به طور تحت به ذیل وارد سازید که به طور جمعی پژوهش شوند.

همچنان از بخش Add a new group می‌توانید یک مقاله اسکن برداری گردیده دیگر خویش را به گوگل گزارش دهید (سوای نیاز به مجدد کلیک کردن بر روی Create a new notice). بعد از آن دو تیک نهایی را بزنید و امضا و تاریخ را وارد نمایید، و بعداز وارد سازی کد کپچا روی Submit کلیک فرمایید تا گزارش ارسال خواهد شد. در شرایطی‌که فرآیند را به صدق ایفا داده باشید پیغام توفیق ظواهر و درصورتی که صحیح ایفا نداده باشید قسمتی که خطا عمل کردید به رنگ قرمز رنگ معین می‌گردد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۴۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تغییر دید کاربران در سئو منفی

درج کامنت‌های منفی درباره خدمت ارائه گردیده بصورت منظم و روزمره، آموزش سئو چنانچه درج کامنت را به پذیرش مدیریت محصور نمائید این اختلال برای شما پیش نخواهد آمد.
نکته: این راه seo منفی در کانال‌های اجتماعی اهل ایران بسیار شایع بوده و مدیرانِ این وبسایت‌ها را بر آن داشت که برای به کارگیری کنندگان از آن جریمه گزینش نمایند.

seo منفی یک عمل غیر رسمی میباشد
در‌صورتی‌که seo منفی تحت عنوان هک در حیث گرفته‌ خواهد شد آکادمی رایا پارس در بیشتر کشورهای عالم جرم تلقی می گردد. در حالتی‌که اثبات خواهد شد که شما از تکنیک‌های بهینه سازی منفی برای کاهش جایگاه سایتی استعمال کرده‌اید بعید به حیث می رسد که قابلیت و امکان تبرئه داشته باشید. what is seo به هر هم اکنون این موضوعی میباشد که یک نماینده قانونی حقوقی خوب میتواند درباره آن نظریات نماید. البته می بایست به خیال داشته باشید که بهینه سازی منفی کاری به شدت غیراخلاقی میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۲۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

الگوریتم مرغ مگس خوار و تجربه جستجوی دقیق

الگوریتم های گوگل با مضمون ها آنچه که به وسیله استفاده کننده کاوش می‌شود گره خورده اند. درین فی مابین فاکتورهای بسیار متعددی برای بررسی و پردازش درخواست ها وجود داراست که هر یک به تنهایی نقش بسیار مهمی را جاری ساختن می نمایند. آموزش سئو یک کدام از اثر گذار ترین الگوریتم های گوگل، مرغ مگس خوار اسم داراست که بر روی 90 درصد نتیجه ها کاوش به صورت بی واسطه اثر میگذارد. این الگوریتم نخسین بار در آگوست 2013 معرفی شد تا گوگل بتواند هدف ها جستجوگران و تطبیق سوالهای شان با حاصل مرتبط را شعور نماید.

به طور طبیعی در دسترس بودن داده ها ظریف سبب ساز به وجود داخل شدن اعتبار منبع داده گردیده و بستر ساز متکی بودن یوزرها به نتیجه ها جستجوی شان می‌گردد آکادمی رایا پارس که اثر متعددی بر روی قسمت های متعدد مثلا گراف علم دارااست. درین نوشته‌ی علمی از سلسله مطالب آموزشی الگوریتم های گوگل، هم پا ما باشید.

الگوریتم مرغ مگس خوار چه‌طور عمل می نماید؟
مرغ مگس خوار، به طرز پاسخگویی گوگل و ادراک معنای حقیقی و واقعی مراد یوزرها میپردازد. what is seo بنابراین، به کار گیری از مترادف و هم معنی ها بهبود پیدا کرده و حاصل کاوش نیز به مکان سود گیری از لغات کلیدی ظریف، مطابق داده ها مرتبط اکران داده میشوند. در جستجوی معنایی همگی چیز به خواسته مخاطب رابطه دارااست و الگوریتم مرغ مگس خوار نیز آن را به طور کامل متوجه می‌گردد تا بتواند آنچه که فرد تلاش می نماید پیدا نماید را بفهمد.

فناوری معنانگر – meaning technology، ابزاری برای پردازش تعامل انسانی ماشین ها میباشد و کارایی می نماید تا به مسایل، از نظر یک فرد بنگرد. الگوریتم مرغ مگس خوار پیاده سازی گردیده تا فناوری فوق را بر روی گراف علم ارتقاء بخشد، تا مخاطب بتواند با تکوین کانال بزرگی از داده ها، حاصل مرتبط به قضیه جستجوی خویش را بیابد. براین اساس مرغ مگس خوار به خیر و خوبی می تواند مطلوب ترین و کیفیت خوب ترین صفحه ها را که نیاز جستجو گر را برآورده می نماید، در اختیارش بگذارد.

البته زمینه بسیار دیدنی این میباشد که مرغ مگس خوار می‌تواند مراد کاوش را مطابق واژه و کلمه هایی که ممکن میباشد تعریفی از صفات یک سود باشد، بفهمد. برای مثال، هنگامی عبارت: “همت فردی که می‌خواهد برادرش را از زندان آزاد نماید” را کاوش می‌کنید، با “سریال فراروگریز از زندان” روبرو خواهید شد که در معنای آشنایی موتور کاوش از مراد مخاطب میباشد. گوگل قادر است با استنباط و تعبیر و تفسیر کلمات، فیض ای معنادار را با وجود نا مفهوم بودن لغت ها و لحن خودمانی، بدست آورد.

مرغ مگس خوار جواب ها را مبتنی بر تطبیق لغاتِ باطنِ متن ارایه نمی نماید، بلکه در ازای، موجودیت های مرتبط به هم را از کوئری ها گرفته و جواب ظریف تری را حصول می نماید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نحوه اجرای صحیح ‌تگ rel = canonical

تا اینجای نوشته‌ی‌علمی دیدیم که متداول‏‌ترین طرز برای گزینش URLهای کنونیکال، آموزش سئو به کار گیری از ‌تگ rel = “canonical” در هدر برگه میباشد.

در شرایطی که بسط‌دهنده وب سایت نیستید، اضافه کردن ‌تگ‎ها و کد HTML ممکن میباشد برای‌تان کاری طاقت فرسا و دلهره‌آور باشد، ولی اکثر سیستم دلیل‎های CMSی به شما قابلیت میدهند تا تگ کنونیکال را فارغ از دست زدن به کدهای اساسی اضافه فرمائید.

تهیه و تنظیم یک URL کنونیکال در وردپرس
تهیه و تنظیم URLهای کنونیکال در وردپرس خیلی بی آلایش وجود ندارد. با این درحال حاضر، طریق پیاده‌سازی این مفاد بستگی به‌این دارااست که از کدام پلاگین WordPress سئو به کار گیری می کنید.

ما درین نوشته‌ی علمی، دو مثال از دوست داستنی‎ترین پلاگین‌‌ها یعنی Yoast و RankMath، روش جاری ساختن این فعالیت روی این افزونه‌ها را نظارت خوا‌هیم کرد.

تگ کنونیکال با Yoast
در صورتی از Yoast به کارگیری می کنید، به آسانی به مورد‌های Yoast بهینه سازی در هر کاغذ یا این که پست بروید و تب «advanced» را گشوده فرمایید.

در اینجا فیلدی را پیدا گردد که از روش آن می توانید URL کنونیکال برگه را مشخص و معلوم نمائید.

تگ کنونیکال با RankMath
در‌صورتی‌که از RankMath به کار گیری میکنید، شیوه پیاده‌‎سازی دقیقا شبیه طریق Yoast میباشد.

در هر ورقه یا این که پست، به تب «advanced» در متا جعبه RankMath بروید. در‌این نصیب، مورد‌ای برای گزینش یک URL کنونیکال برای به عبارتی برگه را مشاهده خواهید کرد.

 

تهیه و تنظیم یک URL کنونیکال در Wix
به صورت پیش فرض، صفحه های Wix از یک ‌تگ کنونیکال خویش-ارجاع پیش‌فرض استعمال می‌نمایند.

چنانچه نیاز داشتید این تگ را تغییر تحول دهید، می توانید با رفتن به قسمت Menus & Pages رفته و در کاغذ مربوطه روی آیکون show more کلیک فرمائید. آن گاه به بهینه سازی options > Advanced بهینه سازی و Add New Tag تحت نصیب Custom Meta Tags بروید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

دلایل بالا بودن Bounce Rate چیست؟


در مجموع می‌اقتدار بیان کرد ۱۰ گزینه تحت مهم‌ترین دلایل ارتقاء Bounce Rate می باشند:

۱- تارنما تک کاغذ‌ای آموزش سئو شاید بتوان اظهار‌کرد از بی آلایش‌ترین دلایل ارتقا Bounce Rate خلا صفحه های متعدد برای یوزرها میباشد. در شرایطی‌که تعداد صفحه ها پایینی دارید یا این که حتی در حالتی که یک تارنما تک کاغذ ای دارید نباید انتظار ذیل بودن این نرخ را داشته باشید.
برای بهبود این نرخ عالی میباشد به تفکر پیشرفت وبسایت خویش باشید.

۲- سرعت زیر تارنما
معمولاً در صورتی کاربری موقع مفتوح کردن شیت‌ی تارنما شما با مقداری مکث مواجه گردد شیت‌ی وبسایت را بسته و از آن بیرون می‌گردد. در‌این فرصت نرخ خروج تارنما شما ارتقاء مییابد.

برای آزمایش سرعت و بهبود آن به نوشته‌علمی‌ی تحت رجوع‌نمایید.

راهکارهای ارتقا سرعت وب سایت

۳- محتوای خویش کفا
ممکن میباشد در تارنما خویش محتواهای جامع و جامعی داشته باشید که آحاد سوالهای یوزرها را در آن قضیه جواب دهد. این بسیار بهتر میباشد البته Bounce Rate وب سایت را ارتقا می دهد.

وقتی که استفاده کننده در ارتباط موضوعی در گوگل کاوش می‌نماید در اولِ فعالیت سوالهای مختلفی در ذهن وی نقش بسته میباشد. در شرایطی‌که با نوشته‌ی علمی‌ی شما رو به رو خواهد شد و در آن جواب مجموع سوال های خویش را بیابد پس چه دلیلی وجود دارااست که به صفحه های دیگر مراجعه نماید؟
درصورتی که مقاله‌ها تارنما شما درین گروه باشند احتمالاً دوران مجال ماندن استفاده کننده در وب سایت شما ارتقا می یابد البته نرخ پریدن زیاد میباشد.

خوب میباشد صفحه ها فرود مخاطب (landing page) صفحاتی هدایت کننده باشند که مسئله اساسی را تمجید می‌نمایند و بعد استفاده کننده را به سمت داده ها گوناگون در بقیه صفحه های هدایت می‌نمایند.
به این ترتیب از پیوند سازی داخلی غافل نشوید.

۴- تیتر بهینه سازی خطا یا این که متای توضیحات نامرتبط
در صورتی تیتر بهینه سازی و یا این که متای توضیحات درج شده با مطالب نوشته‌ی علمی‌ی شما نامرتبط باشند مخاطب به محض ورود به تارنما و تحقیق‌ی نصیب نخستین از آن، از تارنما شما بیرون گردد.

عالی میباشد صفحاتی که دارنده نرخ پریدن بالاتری میباشند را بازبینی فرمائید تا در‌حالتی که با این اختلال رو به رو می باشید آن را اصلاح فرمائید.

۵- محتوای بی چگونگی
در حالتی‌که محتوای قرار گرفته گردیده در تارنما شما دارنده چگونگی قابل قبولی نباشد، استفاده کننده به مشاهده‌ی بقیه صفحه های تارنما شما گرایش ندارد.
به این ترتیب ارتقا جذابیت محتوا و بالا بردن سطح کیفی آن می تواند یاری نیکی در کاهش Bounce Rate داشته باشد. عالی میباشد نوشته ی علمی‌ی بهینه سازی کردن محتوا را ببینید تا مقاله درج شده‌ی خویش را به باصرفه‌ترین صورت ارائه دهید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۸:۳۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)