بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

انجام عملیات Fetch as Google


با استعمال از Fetch as Google می اقتدار وبسایت را تصویب کرد و آپ دیت رسانی ها آموزش سئو را به خزنده های گوگل (Crawler) استحضار اعطا کرد. یکی‌از شایسته ترین و پرکاربردترین ابزارهایی که برای Index وب سایت ها استعمال می گردد Fetch as Google میباشد.
برای Index کردن وب سایت در Fetch as Google بایستی با به کار گیری از نشانی پایین به ترتیب این پروسه را دنبال کرد :
- آغاز می بایست به حساب اینترنت مستر تولز وارد شد.
- دربین مورد های سمت چپ برگه وارد نصیب Health گردید.
- با تعیین آیتم Fetch as Google در بخش مرتبط با وارد کردن URL که در میانه شیت میبینید، می قدرت نشانی سایتی که قصد تصویب کردنش را دارید ، وارد نمایید.
- بعد از زدن دکمه Fetch به گوگل پیغام می فرستید که آپدیت رسانی صورت گرفته و یا این که تارنما جدیدی را وارد نموده اید.
- با لود دوباره برگه و ظواهر شدن پیغام Successful در نقطه پایان روی دکمه submit to index کلیک نمایید.

6. تصویب نشانی ورقه در موتورهای کاوش
با تصویب پیوند نشانی شیت در موتورهای کاوش، می شود به راحتی سبب ارتقاء سرعت index وب سایت شد. تصویب تارنما در خدمت های محلی نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود و این پیکربندی به ‌شکل دستی اعمال میشوند. ضمن ارتقاء سرعت Index تارنما، این شغل برای پرهیز از اسپم شدن نیز بسیار تأثیر گذار میباشد. تصویب نشانی تارنما در موتورهای کاوش سبب می‌گردد که بر طبق حالت مجاورت بودن به یوزرها، تارنما مجاورت خیس به آن ها سفارش داده گردد، در اینگونه قوانینی حتی در حالتی‌که سئوی وب سایت های دیگری از تارنما شما خوب باشد، گشوده هم تحت عنوان وبسایت مجاورت خیس سفارش داده می‌شوید. به صورت نمونه فردی که در جزیره کیش واژه و کلمه ی کلیدی (شایسته ترین رستوران) را کاوش می نماید، رستوران های شهر کیش را خواهد مشاهده کرد و فردی که در طهران این واژه را کاوش می نماید رستوران های طهران را خواهد روئت کرد.


7. فایده گیری از شبکه‌های‌اجتماعی
استعمال و ساختن شبکه های عمومی به ویژه گوگل پلاس تأثیر خیر و خوبی در ارتقا سرعت Index هر سایتی می‌گذارد. دست‌کم ایجاد کرد 2 حساب در کانال اجتماعی و آپدیت رسانی آنان‌را در نرم افزار های خویش قرار دهید. شبکه‌های‌اجتماعی در مجموع تأثیر مثبتی روی وب سایت ها میگذارند، حتی‌در seo کردن وب سایت نیز ساختن حساب در شبکه‌های‌عمومی بسیار پیشنهاد می شود. شبکه‌های‌اجتماعی به جهت داشتن یوزرها فعال و دوست داستنی شدن وبسایت هایشان از حیث گوگل التفات متعددی دارا هستند و به همین برهان می قدرت از محبوبیت آن‌ها برای خوب Index شدن صفحه های و بهبود مرتبه وبسایت بهره مند شد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۲۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو وبلاگ چیست؟ راهنمای کامل سئو وبلاگ


در‌این نوشته‌علمی به نظارت بهینه سازی بلاگ خوا‌هیم پرداخت. در دنیای امروز تکنولوژی‌های دیجیتال آموزش سئو تا حد متعددی در معاش اشخاص تاثیرگذار بوده میباشد. از این رو دستیابی‌وکارها مدام می کوشند تا درین تکنولوژی‌ها کلام نخستین را بزنند. یکی‌از علومی که منجر اولیه بودن شما میگردد بهینه سازی میباشد. همان گونه که میدانید seo دسته‌ای از قواعد میباشد که منجر میشود شما در مرتبه نخستین گوگل در صفحه های کاوش قرار داشته باشید. بهینه سازی دربرگیرنده پایین شاخه‌های زیادی میباشد یک کدام از این تحت شاخه‌ها بهینه سازی وب لاگ می باشد که به دنبال به آن‌ خوا‌هیم پرداخت پس با ما همدم باشید.

بهینه سازی وب لاگ چیست؟ و چرا برای ما عنایت دارااست؟
seo وب لاگ مراحل تایپ کردن و seo محتوای بلاگ برای جایگاه بندی در موتورهای کاوش مانند گوگل میباشد. وظایف متداول مربوط به سئوی وب لاگ عبارتند از پژوهش کلمه ها کلیدی، تایپ کردن محتوا، سئوی داخل برگه و ایجاد کرد لینک و پیوند. اگرچه شیوه های متعددی برای هدایت ترافیک به یک وب لاگ وجود دارااست، ولی ترافیک موتورهای کاوش پایدارترین و اثبات‌ترین آنهاست. در صورتی بتوانید برای لغات کلیدی که عموم در‌پی آن می‌باشند درجه‌بندی فرمایید و آن جایگاه بندی را مراقبت نمایید، پست‌های شما ترافیک هدفمند ثابتی را از گوگل جذب می‌نماید. بخش اعظمی از منابع ترافیک دیگر سبب ساز به ارتقاء اول ترافیک میگردند، ولی به‌سرعت با کاهش شدید دنبال میشود.

همانگونه که گفته شد seo یک دانش میباشد. برای یادگیری این دانش حتما نیاز به فراگیری دارید. برای یادگیری seo منابع متعددی در وب وجود دارا‌هستند که با یک کاوش بی آلایش در دسترس می باشند. البته متاسفانه بخش اعظمی از آنان از چگونگی مورد نیاز منتفع نیستند. از این رو مجموعه ادمین تارنما یک عصر آموزشی بسیار ماهر را تدارک چشم میباشد. پس از دیدن زمان یادگرفتن بهینه سازی نیازی به دیگر عصر‌های همرده نخواهید داشت.

پیشنهادی: زمان یادگرفتن بهینه سازی اینترنت‌وبسایت، جامع و کاربردی

شیوه تایپ کردن پست های وب لاگ برای seo:
ادراک این نکته حائض اهمیت میباشد که نمی‌توانید تنها یک پست وب لاگ دیرین ساخت‌و‌ساز فرمائید و انتظار داشته باشید که پست شما هزاران بازدیدکننده را از Google جذب نماید. برای داشتن شایسته ترین شانس برای مرتبه بندی، بایستی رسیدگی واژه کلیدی خویش را اجرا دهید و پست‌های وب لاگ خویش را برای بهینه سازی ساخت‌و‌ساز فرمایید.

درپی به فرآیند این عمل اشاره خوا‌هیم کرد.


1.یک واژه کلیدی پیدا نمایید:
هر پست وبلاگی که می‌نویسید بایستی برای یک واژه و کلمه کلیدی اساسی باصرفه‌سازی خواهد شد و آن کلمه و واژه کلیدی می بایست چیزی باشد که عموم در واقع ماه به ماه آن را کاوش می‌نمایند. به هر اکنون، اخذ ترافیک کاوش به یک پست وب لاگ درخصوص موضوعی که هیچ کس آن را کاوش نمی‌نماید، نا ممکن میباشد.

2.مقصود کاوش را پژوهش فرمایید:
سکو بالا در گوگل سر اخذ ترافیک جستجوی مداوم به پست های وب لاگ شما میباشد، البته در صورتی اشخاص در جستجوی واژه کلیدی شما حقیقتا پیرو پست‌های وب لاگ نباشند، شانس شما برای درجه‌بندی نادر میباشد. برای خودداری از این ایراد خوب میباشد آغاز غرض کاوش خودتان را به صحت بشناسید.

برای این فعالیت کلمه و واژه کلیدی خویش را در گوگل تایپ فرمائید و به نتیجه ها کاوش نگاه نمائید. از آنجایی که مقصود گوگل ارائه نتیجه ها مرتبط به جستجوگران میباشد، حاصل جستجوی آن راهی بهتر برای شناسایی غرض کاوش میباشد.

مثلا وقتی که اشخاص فراگیری وردپرس را کاوش می‌نمایند معمولا در‌پی یادگرفتن پیکربندی وردپرس و دیدگاه نصب پوسته بر روی آن میباشند. پس عالی میباشد در مقاله مرتبط با این واژه کلیدی از پیکربندی وردپرس استعمال شود. این زمینه یک نکته بسیار اساسی در بهینه سازی وب لاگ میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۱:۵۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آموزش لینک سازی مناسب برای سئو سایت


پیوند سازی، تجربیات کاربری و محتوا سه فاکتور بسیار اصلی در seo تارنما میباشند. آموزش سئو در حالتی که مقداری در وب کاوش نمائید، متوجه درست بودن این دستور میشوید. در شرایطی‌که نو استارت به یادگیری بهینه سازی نموده اید، ممکن میباشد لینک و پیوند سازی نسبت به بخش های دیگر، تا حدودی برای شما طاقت فرسا و حیران کننده باشد. انگیزه این میباشد که آن دو گزینه دیگر، میتوانند به راحتی ذیل در دست گرفتن ما قرار بگیرند البته پیوند ها وضعیت خاص خودشان را دارا هستند.

در واقع این پست قصد داراست تا برای مبتدیان در مسئله بهینه سازی و لینک و پیوند سازی، مطالب مفیدی را پر‌نور نماید. در صورتیکه میخواهید در دوران مجال کوتاهی داده ها بسیار نیکی برای پیوند سازی وبسایت به دست بیاورید، سفارش میکنیم ادامه این نوشته‌ی علمی را با تمرکز بیشتری مظالعه فرمایید.

لینک و پیوند سازی به چه مضمون‌ میباشد؟
لینک و پیوند سازی تیم کار هایی میباشد که در seo وب سایت اجرا می گردد تا چگونگی لینک و پیوند هایی که وبسایت های دیگر به وبسایت شما میدهند، ارتقاء پیدا نماید. انگیزه اینکه پیوند ها در seo بسیار مداقه دارا‌هستند این میباشد که گوگل با استعمال از فاکتورهای گوناگون که یک کدام از آن‌ها همین پیوند سازی میباشد، قابل متکی بودن بودن و اعتبار صفحه های تارنما های متفاوت را می سنجد و به آنها مرتبه می‌دهد. در فیض هر مالک سایتی می‌خواهد تا از سایت های مربوط به بیزنس خویش، لینک و پیوند های مرتبط، مطلوب و با کیفیتی اخذ نماید.

گوگل از یوزرها خویش توقع دارد که در صورتیکه یک محتوا با ارزش و دارای اعتبار در صفحه های حاصل کاوش دیدند، به آن پیوند بدهند، حتی در حالتی‌که که آن محتوا خیلی با دستیابی و کارشان در زمینه ی نباشد. این موتور کاوش گرایش ندارد که عملیات تبادل لینک و پیوند در میان وبسایت های متعدد، به طور پرداخت کردن هزینه خاصی صورت پذیرد. همجنین نمی‌خواهد که صاحبان سایت ها، خودشان برای مطالب سایتشان پیوند بسازند. این گروه از لینک و پیوند ها بایستی به طور nofollow در بیایند.

به صورت کلی نکته مهم را می بایست به آن دقت فرمائید این میباشد که لینک و پیوند هایی که به صفحه های تارنما شما داده می گردد بخش مهمی seo میباشد البته گوگل نمی خواد که شما برای جاری ساختن این عمل پول بدهید. خلال این عملیات پیوند سازی چیزی بیشتر از جذب پیوند های با ارزش برای وبسایت شما میباشد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

روش مقابله الگوریتم زبرا یا گورخر با شبکه‌های اجتماعی


شاید بخواهید بدانید الگوریتم زبرا یا این که گورخر چرا می بایست کانال‌های اجتماعی آموزش سئو را تحقیق کند. خیلی از اشخاص سود جو می‌باشند، دقیقا مانند همین کسانی که فالوور فیک می‌فروختند، این‌ها قادر است بک لینک و پیوند شما از کانال‌های اجتماعی را گزینه تهاجم ربات‌ها قرار دهند و از جمله به یک‌باره 100 هزار کلیک روی وب سایت شما صورت پذیرد و شما سکو بگیرید. ولی گوگل طبق الگوریتم زبرا آن را متوجه گردیده و ممکن میباشد شمارا کلا از دسترس بیرون نماید.

توییتر
الگوریتم گورخر در اینجا لینک و پیوند‌هایی را که بیش‌ از اندازه توییت میشوند به عنوان مثال یک‌باره 100ها هزار حساب در یکسری دقیقه پیوند شما‌را توییت می‌نمایند و لغات کلیدی یکسانی دارا‌هستند! این موردها را تماما متوجه می شود و شغل تارنما شما کل میباشد .

صورت‌بوک
در رخ‌بوک پروفایل‌های فردی تجاری فیک و جعلی بخش اعظمی وجود دارااست که کلاه‌بردان از این نحوه، لایک و اشتراک‌گذاری بیشتری اخذ می‌نمایند و ممکن میباشد لینک و پیوند وبسایت شما در بخش اعظمی از این پیج‌های فیک قرار گیرد که گوگل آحاد این بک پیوند‌ها آیتم پژوهش قرار داده و بی رسمی‌ها را پیدا می‌نماید و به‌همین‌ادله الگوریتم گورخر گوگل به تقابل با آنها میپردازد.

اثر آخری این الگوریتم در seo وب سایت شما
الگوریتم گورخر گوگل بر روی بهینه سازی تارنما‌های فروشگاهی اثر بسیار متعددی گذارده میباشد براین اساس این الگوریتم با وب سایت‌هایی که برضد الگوریتم گورخر گوگل فعالیت می‌نمایند به وسیله الگوریتم گورخر گوگل جریمه می گردند. جریمه این الگوریتم این چنین میباشد که از حاصل ورقه گوگل حذف میگردند و دیگر مشاهده آن وبسایت برای یوزرها مقدور وجود ندارد. ممکن میباشد برخی از جریمه‌های گوگل که برای نخستین دفعه رخداد می‌ افتد پس از یک سری روز یا این که چندماه بخشیده شوند. ولی درصورتی که برخی‌ها تکرار شوند، شما برای مدام با آن دامنه توانا به عمل نیستید.

نکاتی برای ایمن ماندن از جریمه الگوریتم زبرا
می بایست به‌این نکته دقت کنیم که تا بحال هیچ وبسایت فروشگاهی فارسی بوسیله الگوریتم گوگل جریمه نشده میباشد البته گشوده هم بایستی برای ایمن ماندن از خطرها احتمالی الگوریتم زبرا موارد ذیل را رعایت کنیم. رعایت این نکات به با صرفه‌سازی بهینه سازی فروشگاهی نیز یاری اکثری می‌نماید و با ایفا این نکات وبسایت فروشگاهی شما می تواند سکو بالایی را در لیست نتیجه ها گوگل حصول نماید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تاثیر وب فریمورک ها در سئو


یک دارای تخصص بهینه سازی مدام بایستی این ذهنیت را در خویش رشد آموزش سئو دهد که درباره‌ی همگی چیز نادرست می نماید. صحیح زمانی که فکر می‌کنیم همگی چیز را میدانیم، همانجایی میباشد که بایستی یک بازنگری خیالی داشته باشیم. می‌پرسید چرا؟ زیرا در seo مباحثی وجود دارا‌هستند که حتی اکثری از متخصصین seo هم درخصوص آنان خطا می نمایند. یکی این مباحث نقش کادر ورک ها (Web Frameworks) در بهینه سازی میباشد.
دعوا به کار گیری از قاب ورک ها و اثر آنان در seo از مباحثی میباشد که در امر آن فراگیری های پاره ای وجود داراست و بیشتر داده ها منتشر گردیده در باب آن باورهای اشتباهی میباشد که می‌تواند منجر به وجود داخل شدن خطاها متعددی گردد.
به همین برهان، مارتین کولر گازی Martin Splitt)) در بخش پنجم از تیم ویدیویی اعتقادوباور ها و ایرادات رایج seo به مورد بسیار اساسی کادر ورک ها پرداخت. مهمان این رای زنی، جیسون میلر (Jason Miller)، از مهندسین نصیب نرم افزار نویسی مرورگر کروم (Chrome) بود. وی در‌این بخش حاضر شد تا با سوال های اصلی خویش، نقش کادر ورک ها در بهینه سازی را به معضل بکشد.


فریمورک ها در seo چه نقشی دارا‌هستند؟
انگیزه عنایت مشاجره کادر ورک ها در seo، ارتقاء روز افزون استعمال از آنها در صفحه های اینترنت میباشد. منفعت گیری از کادر ورک ها سبب میگردد شغل سریعتر و خوب صورت بپذیرد. همین ادله کافی میباشد تا بیشتر گسترش دهندگان اینترنت، قاب ورک ها را در حق تقدم شغل خویش قرار دهند.
جذاب میباشد بدانید طبق داده های عددی، بیشتر گسترش دهندگان اینترنت از گونه های کادر ورک ها استعمال می نمایند و صرفا 13 درصد آن‌ها، از هیچ قاب‌ورکی در تشکیل داد صفحه های اینترنت فایده نمی گیرند.
مورد زمانی جذاب میشود که می‌فهمیم 87% درصد مانده راجع به اثر قاب ورک ها در seo و شیوه به کارگیری درست از آن‌ها اطلاعی ندارند.
دقیقا به همین برهان میباشد که کولر در بیشتر ویدئوهای محرمانه بهینه سازی MYTHBUSTING، راجع‌به مداقه همیاری متخصصین seo و پیشرفت دهندگان اینترنت تاکید میکند. یکی موضوعاتی که seo کلاه سپید به آن پرداخته می‌شود، گفت و گو سالم فنی وب سایت میباشد. سفارش می کنیم به برگه تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید رجوع‌نمایید و از آن جا با التفات seo تکنیکال بیشتر آشنا گردید.


اکنون که می‌دانیم فریمورک ها در seo تاثیرگذارند و استعمال درست از آنها می‌تواند از ساخت تاثیرات منفی در seo تارنما خودداری نماید، بد وجود ندارد به سوال ها دیگری که در‌این مذاکره مطرح شد جواب دهیم.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۶:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

اثر زمان ماندگاری


در صورتی یک تصویر صد ها کلام داراست ، بی خط مش وجود ندارد در آموزش سئو صورتی‌که بگوییم که اثر محتوای ویدیویی بر بهینه سازی خیلی بیشتراست.

با یک محتوای ویدیویی عالی می توانید پیام های مهم خویش را به کاربر برسانید.و این شغل به مارک سازی و آوازه تجارت شما یاری دهد.از نگاه بهینه سازی این مسئله خیلی اساسی میباشد .به انگیزه این که زد خورد کاربر را ارتقاء داده و بازه زمانی هنگامی که استفاده کننده روی تارنما فعال میباشد را ارتقا داده که‌این زمینه برای الگوریتم درجه بندی گوگل خیلی اساسی میباشد .

هر چقدر مخاطبان فرصت بیشتری را روی وب سایت فعال باشند گوگل به شما بیشتر پشت گرمی می نماید و سکو بهتری به شما میدهد.ولی هر چه مخاطبان مقطع مجال بیشتری را برای دیدن محتوای شما قرار دهند .احتمال این که آن ها بیشتر با بیزنس شما رابطه برقرار نمایند بیشتر می گردد .

کلیک روی صفحه های متعدد برای سکو شما خیلی اساسی میباشد .مطمئن باشید در‌حالتی که شما بتوانید با یک کلیپ مخاطبان را برهه زمانی فرصت بیشتری روی تارنما فعال نگه دارید .این پیغام را به موتور های کاوش می فرستد که تارنما شما محتوای اساسی و مرتبط را ارائه میدهد .برهمین پایه سکو وبسایت شما و ترافیک تارنما شما ارتقاء پیدا می نماید.تحت عنوان یک استراتژی بهینه سازی شما بایستی یک سری از پارامتر های متریک را مانند مجال ماندگاری و نرخ پریدن را به توجه ذیل لحاظ داشته باشید.تا اثر محتوای ویدیویی بر seo را بتوان تحقیق کرد.

3.عنایت اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی
در غایت هرچه محتوای شما خوب باشد ، بیشتر آیتم استقبال قرار می‌گیرد.پیش از اینکه محتوای خویش را ساخت‌و‌ساز نمایید ضروری میباشد به‌این نکته اعتنا فرمایید که کاربر شما که می باشد .دقت به‌این نکته به شما یاری می نماید تا نحوه قابل قبولی اتخاذ فرمایید.

شما میخواهید که مخاطبان بخندند یا این که فغان نمایند؟ آیا می‌خواهید به آن ها برای موضوعی خاص یادگرفتن دهید ؟ یا این که شاید بخواهید آنها‌را شوکه نمائید؟صحت دارد که اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی به اندازه لینک و پیوند ها در دنیای سئو موثر وجود ندارد.

البته بها این را دارااست که با اینفلوئنسر ها و بلاگر ها به اشتراک گذارده خواهد شد تا شاید به محتوای شما لینک و پیوند بدهند.در اینجا یک سری نمونه از ایجاد کرد محتوای ویدیویی بی آلایش ، که با میزان دارایی نادر می قدرت تشکیل داد را آورده ایم.

1.ویدویی تبلیغاتی پیاده سازی گردیده برای جلب دقت به یک کالا تازه.

2.سوالهای متداول و یا این که چاره ایرادات معمول برای یوزرها

3.به چه شکل شایسته ترین فیض را از کالا و یا این که خدمت شما بگیرند

4.پشت صحنه محل کار یا این که تجهیزات کمپانی

5.ویدئویی از خاطرات روزمره یا این که کار های نیروی کار کمپانی

6.حرف های مشتریان و برخورد های مثبت

برخورد های محتوای ویدیویی خیلی گوناگون میباشد و بستگی به دارایی شما دارااست .همچون کلیه کوشش های سئو میباشد. اثبات گام بودن خیلی اساسی میباشد .در صورتی‌که مخاطبان شما انتظار محتوای ویدیویی داشته باشند ولی شما ویدئو نداشته باشید .ممکن میباشد مخاطبان خویش را از دست بدهید.ولی بیشتر از این موتور های کاوش متوجه میگردند که محتوای شما جان دار وجود ندارد .و این موضوع روی درجه برگه شما اثر میگذارد.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

لینک نوفالو no‌follow چیست؟


برخی اوقات به دلایل متفاوت نمیخواهیم گوگل لینکی را در سکو وب سایت ما اثر بدهد. آموزش سئو این موضوع را با تگ نوفالو به اطلاعش میرسانیم. کد این تگ به صورت ذیل میباشد:

Example

چیزی که گفتم تعریف و تمجید رایج پیوند‌های نوفالو بود. یک برداشت دیگر هم راجع به اثر لینک و پیوند نوفالو بر بهینه سازی وجود دارااست که به واقعیت مجاورت‌خیس میباشد. با افزودن تگ نوفالو به گوگل میگوییم اینجانب در خصوص این لینک و پیوند مطمئن نیستم. خودت تصمیم بگیر!

زمانی تصمیم‌گیری به عهده گوگل باشد، پیوند‌های نوفالو اثر منفی بر مرتبه وب سایت نمی‌گذارند. با این اکنون ممکن میباشد تاثیرات مثبتی داشته باشند. این زمینه را بیشتر رسیدگی خوا هیم کرد البته آغاز بایستی توضیح بدهم چرا و چه هنگامی از پیوند‌های no‌follow به کارگیری میکنیم.

دلایل به کار گیری از پیوند های نوفالو no‌follow


از اثر پیوند نوفالو بر seo مطمئن باشیم یا این که نباشیم، تارنما‌های بخش اعظمی لینک و پیوند نوفالو دارا هستند. کافی میباشد روی صفحه ها وب سایت‌ها کلیک راست فرمائید و آیتم inspection را تعیین فرمایید. کد برگه برای‌تان اکران داده می‌گردد و با سرچ واژه و کلمه no‌follow می توانید این پیوند‌ها را مشاهده کنید. دلایل به کار گیری از پیوند های نوفالو مختلف میباشند. در پی مهم‌ترین موردها را در این باره ذکر می کنم:

خنثی کردن تاثیر اسپمرها
او‌لین دلیلی که مدام برای استعمال از این تگ مطرح میشود، خنثی کردن تاثیر اسپمرها میباشد. ممکن میباشد در وب سایت‌تان لینک و پیوند‌هایی به صفحه های اسپم داشته باشید. یا این که یوزرها در قسمت ایده ها، لینک و پیوند‌های نامناسب و اسپم قرار داده باشند. در‌این‌صورت با به کار گیری از کد نوفالو این پیوند‌ها را خنثی می کنید و بازدارنده اثر منفی آن ها می شوید.

دوری از کاهش اعتبار وبسایت
آیتم دیگر معدود بودن اعتبار سایتی میباشد که به آن پیوند داده‌اید. در حالتی‌که به سایتی پیوند بدهید که اعتبار کمتری نسبت به شما داراست، ممکن میباشد خودتان هم با کاهش اعتبار مواجه گردید. شاید برای‌تان پرسش پیش بیاید که اصولا چرا بایستی اینگونه کاری بکنیم!؟

فرض نمایید یک تارنما خیر چندان دارای اعتبار، محتوای آموزشی مفیدی ساخت نموده است که میخواهید به آن پیوند بدهید. یا این که قابل انعطاف‌افزاری را برای دانلود نهاده میباشد. قصد دارید به آن محتوا پیوند بدهید و درضمن نمیخواهید در باب اعتبار وبسایت‌تان ریسک فرمائید. خیلی بی آلایش لینک و پیوند مد نظرتان را در وب سایت قرار می‌دهید ولی آن را no‌follow می کنید.

جلوگیری از تکرار لینک و پیوند‌ها
یک دیگر از دلایل استعمال از لینک و پیوند های نوفالو no‌follow خودداری از تکرار میباشد. فرض کنیم در یک ورقه از وب سایت‌تان دو توشه به یک کاغذ دیگر، از وب سایت خودتان یا این که یک تارنما دیگر، پیوند داده‌اید. انکر تکست هم گوناگون می باشند. حال برای دوری از تکرار، میتوانید یکی‌از لینک و پیوند‌ها را no‌follow فرمائید.

طبیعی نشانه دادن ساختار پیوند‌سازی و اثر لینک و پیوند نوفالو بر seo
تارنما‌هایی که لینک و پیوند‌های خروجی متعددی دارا‌هستند هم از نوفالو به کارگیری می‌نمایند. در شرایطی که سایت‌تان تعداد متعددی پیوند خروجی داشته باشد، ممکن میباشد گوگل شمارا تحت عنوان فروشنده پیوند در حیث بگیرد. یعنی سایتی که از وب سایت‌های دیگر پول می گیرد و لینک و پیوند آنان را در متن خویش قرار می دهد. برای پیشگیری از این مسئله می توانید لینک و پیوند‌های خروجی را نوفالو نمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تجزیه و تحلیل هر مرحله از سفر مشتری


شما بایستی تجزیه و نظارت از کلیه ۵ مرحله قسمت قبل در اختیار داشته باشید. آموزش سئو بایستی بدانید که مرحله اگاهی‌رسانی از روش پست‌های وب لاگ، عکس‌ها، ویدئوها، خریدها، بررسی لیست‌ها، محتواهای تعاملی یا این که پست‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته شده است. محتواهایی که در مرحله آتی کاربر میتواند بر طبق آن تارنما شما‌را تعیین نماید هم دربرگیرنده روزنامه‌های نشانی اینترنتی، پست‌های وب لاگ، محتواهای تعاملی، فیلم و عکس میگردند.

تجزیه و آنالیز مرحله مرتبط با تحلیل بسیار اساسی میباشد. در‌این مرحله خریدار تصمیم میگیرد که تولید ها و سرویس ها شما‌را گزینش نماید. بررسی این مرحله مشمول صفحه های فرود، مطالعات موردی بازاریابی، لیست تولید ها و سرویس ها، جداول داده ها، استدلال ها و توصیفات، کتاب‌های الکترونیکی و غیره می باشند.

محتواهای خرید نیز به عبارتی چیزی میباشد که مشتریان هنگام مهیا شدن برای خرید با آنها در تعامل می باشند. این قسمت از نقشه خط مش ایجاد محتوا کلمه ها کلیدی خریدار را غرض قرار می‌دهد و به صورت معمول مشتمل بر مورد ها پایین میباشد: صفحه ها فروش و فرود، صفحه ها تصویب‌اسم آزمایشی مجانی، دموهای زنده، مشورت بدون پول و …

محتواهای بعداز خرید هم می توانند از مشتریان پناه نمایند و آن ها را مجددا به قیف خرید بازگردانند. این قسمت از نقشه شیوه ساخت و ساز محتوا از چرخه قدمت مشتری دفاع می‌نماید و به صورت معمول دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد: راهنمای به کار گیری، خبر نامه‌های نشانی اینترنتی، کوپن‌ها، نظرسنجی‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و …

شما هم‌اینگونه میتوانید یک کاتالوگ محتوایی ساخت و ساز نمائید و از این روش محتوای خویش را اکانت‌رسی نمائید.

در‌صورتی‌که بدانید که محتواها در هر مرحله به چه شکل به شایسته ترین نحوی برای استفاده کننده فعالیت می‌نمایند می توانید محتوای جانور را در مکان مطلوب در نقشه روش ساخت محتوای جان دار قرار بدهید و ازین نحوه رخنه‌‌ها و مجال‌هایی برای تولید یک محتوای هدفمند و پلان ساخت محتوای نو کشف فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۸:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

راهنمای کامل سئو عکس


seo عکس یا این که سئوی تصاویر (Image سئو) یکی‌از مورد‌های اصلی آموزش سئو در تحلیل لیست سئوی داخلی (On Page بهینه سازی) وبسایت محسوب میشود که نقش مهمی را در جایگاه بندی یک شیت اعمال می‌نماید. از این رو سئو تصاویر برای حصول مقام عالی در موتور جستجوی گوگل یکی موردها مهمی میباشد که بایستی به آن اعتنا داشته باشید. عکس‌ها اثر بسزایی بر جذابیت بصری یک وبسایت و جلب دقت مخاطب به مطالب آن دارا هستند و به همین استدلال تعیین تصاویر مطلوب و seo آن ها موجب ارتقا ترافیک ارگانیک یک تارنما خواهند شد.

حتما هر کسی از تلاوت یک کتاب و یا این که خبرنامه‌ای که سراسر متن میباشد و هیچ عکسی ندارد، خیلی سریع خسته می‌گردد و ممکن میباشد تا آخر آن را نخواند. محتواهای متنی یک تارنما نیز صحیح مانند همین کتاب‌‌ها و مجلات می باشند و برای جلب اعتنا و ترغیب کاربر نسبت به استیناف ادامه آن بایستی دارنده عکس‌های جالب باشند. چون در غیر این شکل مخاطب با‌گاز شیت را سوراخ کرده و وارد کاغذ‌ای تازه میشود. به همین جهت برای پرهیز از پریدن مخاطب و ارتقاء معیار بازدید از وب سایت خویش بایستی به تعیین تصاویر مطلوب که بخشی از روند seo عکس به حساب میآید، اعتنا ویژه داشته باشید. پیرو این مقاله معنا ظریف سئوعکس و اثر عکس در seo یک سایت را تماما آیتم تحقیق قرار می دهیم.

 

seo عکس چیست؟
seo عکس به پروسه seo تصاویر یک تارنما اشاره داراست تا موتورهای کاوش به راحتی بتوانند آنها‌را پیدا نمایند. بهینه سازی کردن تصاویر موجب بهبود سکو بندی و مقام مطالب در گوگل و بقیه موتورهای کاوش می شود و پیرو آن نیز معیار بازدید روزمره از تارنما را ارتقاء خواهد بخشید. فرایند سئو تصاویر مشمول عناصری همانند نوع تصویر، سایز، فرصت لود، seo Alt Text و به کار گیری از عبارات کلیدی در اسم فولدر تصاویر میباشد.

seo عکس یکی‌از مورد ها اصلی و تاثیرگذار در روند طراحی بهینه سازی داخلی وبسایت میباشد که متاسفانه اکثر وقت ها نادیده گرفته می‌گردد؛ البته این به آن معنی وجود ندارد که سئوی تصاویر التفات چندانی در درجه بندی یک وبسایت ندارد. در واقعیت در شرایطی که به سئوی تصاویر تارنما خویش اعتنا نداشته باشید، بضاعت و امکان برگه خویش را برای اخذ پیوند، ایندکس شدن و ارتقاء ترافیک ارگانیک به شدت کاهش می‌دهید. از این رو در هنگام طراحی بهینه سازی داخلی وبسایت به طبع به seo تصاویر خویش نیز اعتنا داشته باشید تا بتوانید مقام بهتری در صفحه های جستجوی گوگل بدست آورید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۲۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید


با اینکه در الگوریتم گوگل جریمه ای برای عنوان ها بلند در لحاظ گرفته نشده، آموزش سئو ولی به عمل بردن افراطی کلمه ها کلیدی در تیتر شیت، ممکن میباشد شمارا با دردسر رو به رو سازد. نمونه تحت را در لحاظ بگیرید:

“خرید گوشی، شایسته ترین گوشی، گوشی ارزان، فروش گوشی”

از عنوان ها برگه ای که لیستی از لغت ها کلیدی بوده و این عبارات به گونه های متعدد، همیشه در آن تکرار میشوند بپرهیزید. این سیرتکامل عنا وین از نگاه یوزرها عالی نیستند و ممکن میباشد که شمارا در ارتباط با موتورهای کاوش در گیر دردسرهای بزرگی نماید.

موتورهای کاوش حاذق به فهم شرایط های متعدد از کلمه ها کلیدی میباشند و استعمال بی شیوه از کل این حالات در تیتر کاغذ، به هیچ وجه، راه حل نیکی به شمار نمی رود.

3. تیتر مستقلی را برای هر کاغذ در لحاظ بگیرید
وجود تیتر های شیت غیروابسته در وب سایت موجب میگردد که موتورهای کاوش محتوای آنان‌را عالی شعور کرده و آنان‌را ارزشمندتر بدانند، همینطور این زمینه موجب ارتقاء نرخ کلیک نیز میگردد.

در سایت هایی که دارنده تعدادی هزار ورقه می‌باشند، احتمال تکراری نبودن تیتر برخی از صفحه های بسیار معدود میباشد، ولی با این وجود سیستم های رئیس محتوای امروزی این امکان را دارا هستند که تیتر هر کاغذ از وب سایت، جداگانه باقی بماند.

از جمله در‌حالتی که در وبسایت خویش دارنده هزاران ورقه از تولیدها بوده و دیتابیسی از اسم ها ودسته بندی های هر جنس را در دست دارید، می‌توانید از این دیتابیس به کارگیری کرده و الگوی تیتر برگه هر فرآورده را به صورت “اسم فرآورده – اسم تیم | اسم مارک” انتخاب نمائید.

حتما از عنا وین پیش فرض مانند منزل یا این که برگه تازه در صفحه ها وبسایت به کارگیری نکنید، به این دلیل‌که به کارگیری از آنان موجب ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری در تارنما میگردد. به علاوه این سیرتکامل صفحه ها موجب کاهش نرخ کلیک میشوند.

4. کلمه ها کلیدی اصلی را در اولِ تیتر شیت قرار دهید
طبق آزمایشاتی که بوسیله وبسایت دارای اعتبار MOZ انجام یافته میباشد، سود گرفته گردیده که وجود لغات کلیدی در اولِ تیتر کاغذ موجب بهبود مرتبه آن در نتیجه ها کاوش شد‌ه‌است.

همینطور تحقیقاتی که در مسئله تجربیات کاربری انجام یافته نشانه از این دارااست که یوزرها معمولا تعدادی کلمه و واژه اولیه تیتر شیت را مشاهده و نسخه برداری می نمایند. به‌این دلایل سفارش می شود که مهم ترین لغت ها کلیدی مربوط به هر شیت را در اولِ تیتر قرار دهید. از جمله از به عمل بردن تیتر کاغذ ای با الگوی ذیل پرهیز کنید:

اسم مارک – مجموعه مهم مال – مجموعه فرعی متاع – اسم فرآورده

5. از امتیازات اسم مارک خویش منفعت ببرید
در‌حالتی که مارک شما شناخته شد‌ه‌است، آن را در تیتر کاغذ به فعالیت ببرید. این فعالیت به ارتقا نرخ کلیک صفحه های وب سایت یاری متعددی می نماید. توصیه می‌کنیم که اسم مارک خویش را در انتهای تیتر شیت قرار دهید.

با این درحال حاضر استثناهایی مانند شیت مهم یا این که شیت درباره ما وب سایت وجود داراست که شاید بخواهید سیاست متفاوتی را در آن‌ها دنبال فرمایید. همانگونه که گفته شد، ممکن میباشد که گوگل به طور خود کار اسم مارک شمارا تحت عنوان کاغذ بیفزاید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۴:۰۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)